Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7959 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anonim / 2023-04-14 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Popełniłem błąd przy nadawaniu paczki i omyłkowo wysłałem paczkę ze złą etykietą to znaczy podwójnie wydrukowałem tę samą i przy zeskanowaniu i włożeniu do paczkomatu przy próbie zeskanowania 2 paczki zauważyłem że ta już została nadana, zadzwoniłem więc na infolinię i zostało utworzone zgłoszenie a etykieta odświeżona bym mógł nadać 2 paczkę i zostałem zapewniony że poprzednia paczka została oznaczona w której znajduje się skrytce i że zostanie przyjęta na oddział do weryfikacji. Po 3 dniach dzwonienia w tej kwestii kiedy ta ponoć poprawna paczka została już dostarczona do odbiorcy na następny dzień od zgłoszenia okazało się że osoba ta otrzymała niepoprawną paczkę więc do weryfikacji została ta którą miała otrzymać. Przez 3 dni weryfikowana była nie ta paczka która powinna więc obaj odbiorcy nie otrzymali przesyłki. Na infolinii przy 4 bądź 5 połączeniach podawałem te same informacje i przez około 25 minut słyszałem tylko proszę poczekać muszę to zweryfikować i nie dowiadywałem się nic nowego. A kiedy okazało się że niewłaściwa paczka została dostarczona a ta która miała zostać dostarczona zostanie mi zwrócona usłyszałem że mogę się skontaktować z działem reklamacji. Brak jakiejkolwiek organizacji w tej sytuacji oraz to że kurier miał informacje o błędnej paczce w skrytce a mimo to została nadana a poprawna przetrzymana zmusza do zastanowienia czy zgłoszenia są jakkolwiek rozpatrywane. Przyznaję że błąd był po mojej stronie ale system który uniemożliwia w jakikolwiek sposób cofnięcia błędu a polega na zgłoszeniach które jak widać nie są egzekwowane w sposób prawidłowy zmusza do zastanowienia jaki jest ich sens skoro nie działają.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Ewa / 2023-04-13 20:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo polecam, infolinia pomocna, odrazu załatwiłam sprawę, pracujący na infolinii bardzo życzliwy i pomocni
  • ~Kamil / 2023-04-13 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dokładnie taki sam przypadek jak Pani w poniższym komentarzu z 13.04.23
    Kurier twierdził że nie zastał mnie w domu, pomimo tego że byłem w nim cały dzień.
    Nie było żadnej próby kontaktu ze strony kuriera ani przez domofon ani przez telefon.
    O tym że próba dostarczenia przesyłki została nieudana poinformowano mnie mailowo, postanowiłem zadzwonić do Firmy krzak zwanej dalej Inpost i zapytać się wprost dlaczego w firmie istnieje zezwolenie na oszukiwanie swoich klientów, po czym w magiczny sposób status przesyłki zmienił się na "paczka w drodze".
    Mojej reklamacji nie uwzględniono no bo przecież wszystko jest ok.
    A dodam tylko że paczkę dowiózł mi czarnoskóry mężczyzna, który rozmawiał sobie przez telefon i nie usłyszałem ani dzień dobry ani przepraszam.
    ZaletyBrak
    WadyPrzyzwolenie na oszustwa ze strony pracowników
  • ~Tusilago / 2023-04-13 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Kurierzy nie dostarczają paczek i wpisują w system, że nie zastali nikogo w domu. Mnie zdażyło się, że o tej samej godzinie kurier wpisał w system dwie informacje. Pierwszą, że mnie nie zastał, drugą, że nie zastał mnie drugi raz i paczka zostanie zwrócona nadawcy. Obie wiadomości wystawione 13.04.2023, godz. 12:10. Uważam to działanie za złośliwe. Poprzednim razem, kurier stwierdził, że nie dojedzie ze względu na warunki, ale w systemie napisał, że mnie nie zastał. Nadawca miał umowę dostarczenia w ciągu 24 h i reklamował sprawę. Firma stwierdziła, że nie było nadużyć i mają 2 dni na dostawę. Teraz nawet nei próbował się kontakować, tylko złośliwie nie pojawił się i podał informację o zwrocie do nadawcy. Omijać firmę z daleka, chamstwo i jedno wielkie OSZUSTWO#
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~illy / 2023-04-13 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT! Pomimo, że byłam w domu kurier upiera się, że był i mnie nie zastał. Nie dzwonił również telefonem, ponieważ "nie ma czasu". Najgorszy kurier z jakim miałam do czynienia. Mało tego firma nie uznała mojej reklamacji. Pani z infolinii zapisała interwencje, aby paczka nie została zwrócona kiedy jeszcze była w rękach kuriera ale i tak została odesłana. NIE POLECAM. Wrocław
    Zaletybrak
    Wadyobsługa kurierska
  • ~Midori / 2023-04-13 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadałam zwrot z Allegro, zaniepokoiło mnie, że nie otrzymałam mejla, o czym zorientowałam się dopiero po świętach.
    Okazało się, że zwrot drogiego produktu w ogóle nie ruszył w drogę, bo paczka zaginęła, a skrytka jest pusta
    InPost ma reklamację w pupie
    Upłynęło dużo czasu a teraz mają rzekomo badać nagrania przez 14 dni
    Krew mnie zalewa
    Być może pieniądze odzyskam po złożeniu zawiadomienia na policję
    WadyZaginięcia i zniszczenia paczek
  • ~Magdalena / 2023-04-13 14:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna jakoś usługi. Paczka dotarła z gigantyczną wydartą dziurą. Pudełko było zdewastowane. Na szczęście nic nie zginęło.
  • ~Piotr / 2023-04-13 13:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Ostatnio jakość usług bardzo spadła, Olsztyn rejon Jarot. Jeździ człowiek któremu nie można zapłacić zbliżeniowo kartą już trzeci tydzień. Uważam że jeżeli w opisie jest ujęte, że można w ten sposób zapłacić to to powinno być to respektowane.
    WadyJak wyżej
  • ~… / 2023-04-13 13:13
    Ocena: 1.67 / 5
    chujowo


    BRAK WIADOMOSCI SMS ORAZ MAIL NIEWIADOMO CO SIE DZIEJE Z PACZKA
  • ~Karol / 2023-04-13 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, firma wysłała paczkę że złym adresem. Dzwoniłem do firmy kurierskiej i powiedzieli że nie mogę otrzymać paczki mimo że mam numer zamówienia oraz prawidłowe imię nazwisko. Mimo to zwrócili do nadawcy paczkę zamiast poprawić adres i wysłać paczkę a była bardzo pilna.
    WadyBrak rozwiązania problemu, sami sobie robią.
  • ~Dorota / 2023-04-13 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako firma nie polecam, zgubiili paczkę warta ponad 500 zl od dwóch miesięcy walczymy sby uznali reklamacje, ludzie z działu reklamacji robią sobie żarty. Do dzis brak paczki - brak odszkodowania za paczkę.
    Dramat obsługa, oszukali nas
  • ~Inpostowy odbiorca / 2023-04-13 07:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Kiedyś nie pomyślałbym że InPost powstanie i będzie można w prosty i ekspresowy sposób zamawiać wszystko co InPost dostarczy. Pełna Profeska i Wygoda. Lece zamawiać kolejne paczki za pośrednictwem dostawy InPostu
    ZaletyEkspresowa dostawa, wygodny termin odebrania, Profesjonalne podejście Personelu.
    WadyJedynie cena , ale na to nie mamy wpływu.
  • ~OskBubi96 / 2023-04-13 04:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna i profesjonalna firma kurierska. Inne firmy niech się chowają. Będę dalej zamawiał paczki poprzez in post.
    ZaletyExpresowa dostawa, paczki dostarczane bezpiecznie w bdb stanie
    WadyNie ma żadnych
  • ~Jol / 2023-04-12 20:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo polecam, miałam 2 razy problem z wysłaniem paczki, kiedy zadzwoniłam na infolinię zostałam poinformowana profesjonalnie jak również mój problem został załatwione niemal od ręki nigdy nie spotkałam się z taką wyrozumiałością i otwartością .jeszcze dodam że nie raz wysyłałam paczki. On post działa ekspresowo.
    ZaletyOgromne
    WadyŻadnych
  • ~Szejk / 2023-04-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka która jedzie od 2dni dalej nie dotarła nieźle szanowanie czasu klienta
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla innej osoby
  • ~Daniel / 2023-04-12 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf gówno zawsze spierdolom lenie i wkładaja w nie tym paczkomacie syf jeszcze raz gówno
    ZaletyNic zero
    WadySyf
  • ~AgaS / 2023-04-12 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Przesyłka zawierająca 4 opony, jedną zagubili. Po konsultacji telefonicznej z pracownikiem inpost ustalone, że dostarczą wszystkie 4 opony, jak znajdą zagubioną. Po czym okazuje się, że dociera do mnie jedna ta zagubiona opona, a pozostałe 3 z niewiadomego powodu wracają do nadawcy. Pani z infolinii w trakcie składania reklamacji arogancka i niepomocna. Nie polecam
  • ~michał / 2023-04-12 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka, towar czeka na wysłanie od dwóch dni aż kurier raczy odebrać.
  • ~Zofia / 2023-04-12 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Jeśli czekasz na dokumenty i zależy Ci na czasie, nie ufaj inpostowi. Myślałam, że jak nadam w punkcie kurierem to będzie najszybciej. Nic bardziej mylnego - dobę po nadaniu paczka nie jest nawet przekazana dalej. No po prostu porażka. Paczka nadana we wtorek nie wiadomo czy dojdzie do piątku.
    ZaletyBrak
  • ~Leo / 2023-04-12 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Na przestrzeni ostatniego roku:
    - zagubienie 2 przesyłek
    - kradzież części przesyłki
    - uszkodzenie przesyłki
    W każdym z w/w przypadków konieczność pisania reklamacji i oczekiwanie na zwrot pieniędzy.
    Ponadto arogancja w wydaniu "może pan nie korzystać z naszych usług"! Więc nie korzystam i każdemu to radzę.
    Zaletydobry kierunek aby się klienci odwrócili
    WadyNiestety to jeszcze potrwa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12356
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7959
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7588
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4045
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2394
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905