Zaletywszystko czego wymaga sie od kurierow
strona 72 z 414
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
-
~ogbednvrczyk / 2023-06-30 16:51Ocena: 5.00 / 5
telefon zamowiilem w srode przyszedl w piatek status paczki mialem caly czas na oku wiec dlaczego inpost ma tu tak slaba opinie? dlatego ze jesli cos pojdzie nie tak z wasza paczka to negatwna opinie wystawiacie chetnie ale jesli wszystko pojdzie zgodnie z planem macie paczke to jej nie wystawiacie -
-
~Życzyliwa / 2023-06-30 15:46Ocena: 3.67 / 5
Co do paczkomatu odbiorów i nadań nie mam żadnych zastrzeżeń. Ale kurierzy każdy jeden który ma dostarczyć moją paczkę nie przyjemny, nie przyjeżdża na czas. Masakra ! -
~Anka / 2023-06-30 11:43Ocena: 2.33 / 5
Z reguły jestem zadowolona i to bardzo.. Ale... nowa praktyka?
Nie dostałam sms-a informującego o umieszczeniu przesyłki w paczkomacie. Dostałam dopiero drugiego sms-a o 22:30 z informacją, że odebrać paczkę można do 10:30 dnia następnego. Niestety nie miałam możliwości odebrania paczki, w związku z czym wróciła do nadawcy.
Na infolinii usłyszałam, że zostało wysłane powiadomienie mailem i że czasami dostaje się sms-y, a czasami maile...
Pani była niezbyt uprzejma i odsyłała mnie do nadawcy przesyłki.. -
~Ewik / 2023-06-30 10:40Ocena: 5.00 / 5
Najleprzy Kurier 1060 jestem bardzo zadowolona zawsze mam paczke na czas, a jak mnie nie ma w domu to dzwonie do tego pana i dostarcza mi paczkę o 2godz puźniej i nigdy nie miałam paczki uszkodzonej. ZaletySuperWadyŻadne -
~Olgas / 2023-06-30 10:26Ocena: 5.00 / 5
Dzień dobry , chciałam wystawić opinie na temat firmy Inpost . Ta firma jest dla mnie bardzo porządna jedną z wielu najlepszych firm, nie ma problemu z dowożenien paczek , gdy np poproszę kuriera żeby podrzucił na inny adres nie ma problemu , jest przy tym bardzo uprzejmy a szczególnie pan kurier ktory jeździ po Świniarsku jest na 100% na Tak nigdy bym go nie wymieniła na żadnego innego a mało kiedy się zdarza że są tak kurierzy uprzejmi. Pozdrawiam klientka ze Świniarska. ZaletyFirma na najwyższym poziomieWadyBrak -
~K / 2023-06-29 15:51Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy przewoźnik kurierski, za każdy razem przesyłki uszkodzone. Składane reklamacje są przez nich odrzucane w całości zwalając winę na nie prawidłowe zabezpieczenie przesyłki. HAŃBA!!!!!!!!!!!!!! WadyTRAGEDIA - Najgorszy przewoźnik, -
~Pani z Jastarni / 2023-06-29 15:34Ocena: 5.00 / 5
Rewelacyjnie kurierzy z Jastarni. Pan blondyn oraz kolega ciemniejszy blondyn w okularach. Kompetentni i pomocni!!!! ZaletyRewelacja -
~Sztongus / 2023-06-29 14:22Ocena: 1.00 / 5
Masakra paczka zamówiona 26 czerwca przez pierwsze dni 0 informacji co się dzieje dzisiaj po 3 dniach nadal jest informacja ze inpost nie odebrał jeszcze mojej paczki super nie wiem co wy tam z nią robicie ale super jesteście :) ZaletyŻadneWadyWszystko -
-
~RODO? / 2023-06-28 19:13Ocena: 1.00 / 5
Inpost zgubił lub ukradł paczke, w której była własność naszej firmy. Nie mieliśmy faktury zakupu aby udowodnić wartość, gdyż urządzenie było zmontowane u nas z wielu mniejszych podzespołów. Dział reklamacji życzył sobie przysyłać kolejno nasze oświadczenie o wartości i opis, listy faktur na elementy składowe, oświadczenia naszego podwykonawcy, finalnie żądając tworzenia kosztorysów dla wykonania takiego urządzenia. Czas poświęcany z naszej strony na przygotowywanie kolejnych dokumentów był nieakceptowalny i musieliśmy finalnie przyjąć stratę na siebie. Zastanawiamy się teraz czy żądając tylu informacji i oświadczeń Inpost nie naruszył RODO w tym postępowaniu. -
~Artur / 2023-06-28 14:33Ocena: 1.00 / 5
Paczka opóźniona rozerwana widać że,ktoś zaglądał -
~alicja123 / 2023-06-28 13:31Ocena: 1.00 / 5
Problem z poczta elektroniczna brak kontaktu z działem telefonicznym a rozpatrzenie 30 dni wię paczki będa czekac na wysyłkę 30 dni brawo -
~Danuta / 2023-06-28 11:49Ocena: 2.00 / 5
Kolejny raz paczka nie została dostarczona pod wskazany adres. Kurierzy zostawiają paczki gdzie chcą,a klient dowiaduje się przez przypadek,że gdzieś kurier zostawił paczkę. -
~Niezadowolony / 2023-06-28 02:08Ocena: 2.33 / 5
Początkowo Inpost wydawał się konkurencją dla Poczty. Teraz ta sama jakość. Paczki gubione/kradzione a dział reklamacji arogancki. -
~Darek / 2023-06-27 20:00Ocena: 3.00 / 5
Kolejna paczka i kolejny raz paczka została umieszczona w skrytce na samym dole i tu niema nic złego ale żeby ją wyjąć to trzeba było się położyć paczka została wepchnieta na tył skrytki,paczkomat przy aldi w Swarzędzu ul tysiąclecia 38 -
~wlodek / 2023-06-27 15:28Ocena: 2.33 / 5
Firma która tylko chce złapać klienta. Tragedia z rozwiązaniem Umowy. Zgłoszenia na biuro obsługi klienta nic nie dają, tylko trzeba rozmawiać z opiekunem, który się nie odzywa. Omijać szerokim łukiem. Firma kant i tyle w temacie Zaletybrak -
~Kk / 2023-06-27 13:42Ocena: 5.00 / 5
Polecam zawsze na czas paczki docierają w końcu jest ktoś to nie niszczy przesyłek tak jak inne firmy ZaletyPolecam -
-
~polo / 2023-06-27 13:05Ocena: 4.67 / 5
Zawsze!!! dostarczali towar w różnych miejscach w kraju. Solidni i profesjonalni ZaletyCzas dostarczeniaWadyNie wszędzie istnieje możliwość opłaty przy odbiorze -
~Bono / 2023-06-27 10:33Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nie dotrzymuja terminu . Arogancja i oszukiwanie i wprowadzenie w błąd. -
~Bogusia / 2023-06-26 21:04Ocena: 5.00 / 5
Zakupiłam towar na allegro. Paczka miała być w sobotę w co oczywiście nie chciało mi się wierzyć, ale nie wiem co moja paczka robi w oodziale od 24.06 23 godz. 6 i dalej się nie ruszyła chociaż miała się nie oglądać na boki. Jakość usług bardzo się obniżyła -
~Michał / 2023-06-26 14:08Ocena: 1.67 / 5
InPost powinno się omijać szerokim łukiem, sam widok kurierów rzucających paczkami pod paczkomatem powinien dać do myślenia potencjalnym klentom. Po uszkodzeniu przez InPost przesyłki o jakikolwiek przeprosinach i zadośćuczynieniu można zapomnieć. W odpowiedzi na reklamację można się spodziewać pisma napisanego przez jakiegoś cwaniaczka z tej żałosnej "firmy", który winę zrzuci winę na klienta, że ten nie udowodnił, że nie jest wielbłądem. Cwaniacy z InPost mają gdzieś swoich klientów, mają gdzieś jakość obsługi, a tym bardziej to, w jakim stanie dotrze do nich paczka, w której znajduje się przedmiot będący własnością klienta. Nagminne rzucanie paczkami, tupet i arogancja ze strony pracowników z obsługi klieta to cechy wyróżniające tę psedodofirmę. Lepiej zapłacić 2-3 zł więcej za przesyłkę i skorzystać z poważnej firmy, która dba o przesyłki należące do klientów jak i samych klientów. Na mnie już nie zarobią! Kończę korzystanie z InPost! ZaletybrakWadyRzucanie paczkami to u nich norma! Cwaniactwo i arogancja!
strona 72 z 414
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
