strona 68 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »
-
~Niezadowolony / 2023-06-01 14:06
Tragedia, z takim podejściem do klienta już dawno się nie spotkałem , kurier - szczyt chamstwa w zasadzie nic nie musi i ch.. go obchodzi przesyłka co ma do doręczenia , godziny pracy kuriera w zasadzie nie do ustalenia regulamin tylko na papierze na infolinii mówią całkiem co innego i nawet nie próbują pomóc wałkują w kółko wyuczone regułki. Reklamacja - szkoda nerwów.
Nie polecam. -
-
~Bożena / 2023-06-01 08:49
Kurierzy bardzo niegrzeczni wręcz wulgarni nie rozumieją , że inni taż pracują po kontakcie z nimi czy jest możliwość dostarczenie paczki w dogodnym dla ciebie czasie lub miejscu kategorycznie odmawiają. Jeżeli nie zastaną nadawcy pod wskazanym adresem nie wykonują żadnego kontaktu. Potem paczka wraca z powrotem do nadawcy. Kurier wpisuje , że nie zastał nikogo pod adresem.
NIE POLECAM TEJ FIRMY MAM WRWŻENIE ŻE PRACUJĄ Z KARĘ. -
~Dominika / 2023-05-31 20:23
Super jak najbardziej polecam a szczególnie infolinię która pomaga bez problemu ZaletySuper obsługa -
~Jakubt / 2023-05-31 16:29
Wszystko to jeden wielki skandal. Infolinia wprowadza w błąd wielokrotnie. Żenada. ZaletyZeroWadySame wady -
~Ewa / 2023-05-30 22:09
Ta firma to porażka. Żeby odebrać przesyłkę trzeba brać dzień wolny w pracy. Kurier oświadczył, że będzie o 10:00 i ch.j, nic go nie obchodzi. Zaproponował odbiór z centrali do której mam kilkadziesiąt kilometrów informując, że jeśli nie odbiorę kolejnego dnia, tez o 10:00 to paczka wróci do nadawcy. Odradzam wszystkim !!! ZaletybrakWadyzbyt wiele by pisać -
~TOM / 2023-05-30 20:10
W Ostatnim czasie jakosc obługi kurierskiej dramatycznie spadł-przesyłki sa uszkadzane w trakcie transportu/doreczen. Składanie reklamacji jest bezcelowe bo ZAWSZE JEST ONA ODRZUCANA. A to towar był zle zapakowany, a to czas złozenia reklamacji nieodpowiedni, a to sposób niepoprawny. Zdarzały sie uszkodzone pzresyłki z odbitymi sledami opon i to tez nie był powód do uznania reklamcji. Jak zgubia przesyłke to tez trzeba skladac mnówstwo papierów, sreenów, dowodów, co tam było i jak miało cenę zkupu. DRAMAT. Zaletywysyłki paczkomatoweWadyreklamacje sa ZAWSZE odrzucane. Uszkodzenia paczek bardzo czeste -
~Marek / 2023-05-30 15:57
Jeżeli chodzi o przesyłki do paczkomatów to same plusy ale gdy dotyczy przesyłek kurierskich to jest to jedno wielkie nieporozumienie. Brak informacji o przedziale czasowym , kurierzy nie mają obowiązku (według konsultanta) informowania klienta o czasie dostawy. W moim przypadku kurier stwierdził , że może zostawić paczkę pod drzwiami. Podsumowując UNIKAĆ przesyłek dostarczanych przez kuriera pod wskazany adres. ZaletyPaczkomatyWadyPrzesyłki do mieszkań, brak jakiejkolwiek informacji o czasie dostawy. -
~Ola / 2023-05-30 14:13
Zamawiając plecak o odpowiednich wymiarach do samolotu miałam informację, że ma przyjść następnego dnia roboczego. Czekałam na niego tydzień kontaktując się zarówno z firmą sprzedająca jak i infolinią InPost. Otrzymałam informację, że paczka od tygodnia leży u nich w magazynie. Na infolinii Pani mnie zapewniała że paczka zostanie dostarczona. Po tygodniu oczekiwania i kolejnym telefonie na infolinie poproszono mnie o złożenie reklamacji z kolejnym potwierdzeniem że paczka przyjdzie. Ostatniego dnia przed wylotem kiedy już miałam mieć plecak okazało się że InPost odesłał paczkę z powrotem do sprzedawcy. Nie polecam tej firmy kurierskiej. Przez nią miałam dużo nerwów. -
-
~Dżoasia / 2023-05-30 10:00
Najlepsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Przychodzi sms z informacją że w danym dniu będzie paczka i jeszcze się nie zawiodłam. Kurier dba o paczki jakby to były relikwie. Dzwoni i pyta czy jestem w domu a jeśli mnie nie ma zawsze jest otwarty na pomoc żeby paczka dotarła mimo nieobecności.Serdecznie polecam. ZaletyZawsze na czas.Miła obsługa. Dbanie o paczkiWadyNie ma się czego przyczepić -
~Adrian / 2023-05-29 18:20
Kurier o numerze 1320 Grzegorz P. nie raczył odebrać paczek, po czym dodał zlecenie jako zrealizowane i wpisał status nie zastano w domu. Czekałem na niego, wziąłem specjalnie dzień wolny. Reklamacja i skarga nic nie dały. Szkoda, że zatrudniają Państwo takich ludzi. ZaletycenaWadykurier jest Państwa największą wadą -
~Iwona / 2023-05-29 09:21
Kurier nie raczył dostarczyć przesyłki do biura, tylko wcisnął ją do małej skrzynki na listy, nawet o tym nie informując! Przesyła się uszkodziła, a inpost "uwaga" odrzucił reklamację! taka wspaniała firma. -
~zla / 2023-05-29 06:32
inpost drazni mnie tym ze podczas sledzenia przesylki nie jest podane w jakim miescie sie obecnie znajduje dzieki czemu mozna mniej wiecej oszacowac kiedy przesylka do mnie dotrze. w innych firmach kurierskich sa szczegolowe dane lokalizacji przesylki -
~Kate / 2023-05-28 10:39
Przesyłka trafiła do innego paczkomatu niż wybrałam.
Obsługa klienta bezczelnie wmawia mi, że takie mają prawo - wysłać paczkę do innego punktu bez powodu i bez wiadomości do klienta.
Zamiast rozwiązać sprawę, obsługa wmawia mi, że tak ma być. A wystarczyło przenieść paczkę we właściwe miejsce, tak to czuję się oszukana i zacznę korzystać z usług konkurencji. Może lepiej traktują klientów.
-
~Karola / 2023-05-27 18:32
Chyba wręcz przeciwnie ! My go zgubimy. Radzę przyjrzeć się pracownikom z Łodzi. Bo łamiecie reguły, które sami ustalacie. Nie dość, że dostajecie pieniądze, z naszych rąk. To co slyszymy 'Wie pani ile mamy takich paczek?!!! Przetrzymujecie paczki przez kilka dni sortowni i kurier tego samego dnia, bo kogoś nie zastał w domu. Odsyła paczki do nadawcy, która szła z innego kraju. I ma to gdzieś. Macie jasno w regulaminie, że są punktu do odbioru paczek przez 3 dni. Wstyd. Radzę Panu z Ukrainy zmienić pracę, jeśli nie rozumie słowa "Odmowa przyjęcia paczki " jakie zarejestrował w systemie. Tylko ciekawe czemu miałabym odmówić skoro, była opłacona. I kto mi teraz odda za przesyłkę i zawartość która poszła nie wiadomo gdzie. Chyba nie on ???? Nie polecam. -
~Artur / 2023-05-26 18:23
Polecam przejść do konkuręcji brak odpowiedzialności za popełnione błędy dostarczenia, brak kontaktu bespośredniego, faktury zbiorcze nie wyszczególnione za co sie płaci. ZaletyNie ma.WadyNie kompetentność zbywanie klijętów. -
~Anonimka89 / 2023-05-26 15:28
Inpost jedna wielka porażka. Nie szanują ani klientów ani paczek. Nigdy nic nie dzieje się z ich winy, wszystko jest winą klienta. ZaletyCzas wysyłkiWadyWszystko !!!! -
-
~xxx / 2023-05-26 11:35
Nadawałam paczkę z roślinami, paczkomat do paczkomat- gabaryt C. Bez problemu i konieczności upychania przesyłka zmieściła się w paczkomacie i tak samo miała zostać następnego dnia doręczona przez umieszczenie w paczkomacie. Niestety zmieniono jej status na ponadgabarytową zamiast wpakować do skrytki. Najwyraźniej w każdym mieście skrytki mają inny wymiar :( Mało tego, przez kolejnych 7 dni była przerzucana między oddziałami i kurierami aż rośliny szlag trafił. Pomimo 3 telefonów z mojej strony jako nadającej paczkę i iluś ze strony odbierającej nie udało się usprawnić doręczenia przesyłki. Żenujący brak profesjonalizmu. Z pewnością długo niczego nie wyślę do Szczecina. -
~Niezadowolona / 2023-05-26 10:15
Prosiłam o zawrócenie paczki którą mylnie wysłałam. Nie dość że można to tylko mailowo zrobić ( bo infolinia tam odsyła) to napisałam maila nim kurier zabrał ją z mojego paczkomatu. A paczka i tak dotarła. Teraz Panie laborantki zamiast kleszcza do badania odpakowują prezerwatywy, pozdrawiam. WadyZły system składania zwrotów, bez sensu infolinia skoro odsyłają do maila. -
~Adam / 2023-05-25 20:38
Firma komuna, powinni przykład brać z DPD. Brak możliwości szybkiej zmiany paczkomatu na terenie całej Polski to kpina (gdy paczka w drodze). Czemu DPD może? Bo, biznesmen pojechał nagle w trasę i nie musi martwić się paczką, wyruszył z Warszawy dokąd paczka miała trafić, w drodze z aplikacji wpisał adres hotelu w Gdańsku i odebrał paczkę w Gdańsku? Można? Pewnie, że można ale nie w "inPocztaKomuna". Druga sprawa, nie ma mnie na miejscu, nie moge odebrać, czemu w aplikacji nie ma opcji: USTAL NOWY TERMIN DOSTAWY? Bo, inpost to nie UPS i nie ma gdzie paczek trzymać?
No, mówię, komuna. Inpost to śmiech na sali, sprzedawca generuje kod w czwartek o godz. 13, kurier iNpostu zjawia się po paczkę ... w piątek o 14. Wozi paczkę do końca dnia i o 19 zdaje w punkcie. Wtedy paczuszka kwiczy tam do poniedziału i nareszcie dostajemy komunikat: UPPPSSSS! POSZŁO! POLECIAŁA! NIE OGLĄDA SIĘ ZA SIEBIE!
No i paczuszka trafia do nas we wtorek, wydano do doręczenia o 8 rano ale... do paczkomatu wrzucono o 18:30 ...
Gdyby NADAWCA z Łodzi wyszedł w czwartek o 13 z tą paczką i poszedł pieszo zanieść ją do Warszawy to myślę że w piątek rano by była - tymczasem P.R.L.-owskie dziadostwo potrzebowało na to prawie 5 dni.
A wiecie jak to działa np. u Niemców? W te 5 dni można wysłać 10 razy, serio, pięć razy z Hamburga do np. Monachium i 5x nazad. Paczki wysłane rano bardzo często trafiają do odbiorcy jeszcze tego samego dnia późnym wieczorem.
Można?
No pewnie, że można, tyle że tam na Autobahnach często nie ma limitu prędkości a pociągi to tak myślę te 300km/h spokojnie hulają. Dobrze, że ja jestem w tym PRL-owskim dziadostwie tylko na urlopie (z musu groby odwiedzić), bo gdybym miał tu żyć, inwestować, pracować to poszedłbym się cią - kraj z epoki kamienia łupanego. -
~Kika / 2023-05-25 18:58
Paczka została umieszczona w złym paczkomacie. Prosiłam o przeniesienie. Od czterech dni paczki nadal nie ma, mimo że konsultanci na infolinii zapewniali codziennie, że już dziś do mnie paczka dotrze. ZaletyNie maWadyCzas oczekiwania
Niekompetentni konsultanci
strona 68 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »