Tragedia, przestrzegam wszystkich przed InPost, nie korzystajcie z ich usług.
Pani kurier zadzwoniła, powiedziała że ma paczkę, na to, ja , że minutkę i będę przed domem ( mieszkam w domku jednorodzinnym ), a ona na to, że nie ma czasu i nie zatrzymała się nawet koło domu mojego.
Zadzwoniłam do InPost opowiadając co się zdarzyło. Pani po kilku minutach weryfikacji powiedziała, że kurier nie ma obowiązku czekać nawet minuty. Zapytałam dlaczego w takim razie kurier nie zadzwonił wcześniej i nie poinformowa ł o której z minutami będzie, wtedy czekałabym przed domem, a Pani odpowiedziała, że kurier u nich nie ma obowiązku informować o której będzie. Te usługi InPost są na poziomie zerowym. Przestrzegam wszystkich.
ZaletyNie ma.
WadyZero poziom usług.
~Lejnamur / 2023-07-12 11:48
Ocena: 1.00 / 5
Po 3 tygodniach czekania na paczkę oczekują że zapłacę za kolejną wysyłkę, ponieważ nie dostarczyli paczki na czas do punktu odbioru. To jest poprostu śmieszne.
~Zmartwiona / 2023-07-12 08:15
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy kurierskiej ,zapewniają że paczka dotrze we wskazanym terminie a tak naprawdę jest już 2 dni po terminie a paczki nie ma . Składałam reklamację i odpowiedź na nią jest wręcz śmieszna.
~AG / 2023-07-12 08:06
Ocena: 1.33 / 5
Kolejna paczka dotarla w stanie jakby po nie przejechal czolg. Karton rozerwany, brakuje kilku rzeczy w paczce. Zlodzieje. Nigdy wiecej.
~Zawiedziony były klient / 2023-07-11 22:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie dość że na infolinii siedzą ludzie którzy nie mają pojęcia co robią, to dział reklamacji to kolejna farsa i kpina z klienta, jedyne co potrafią to kopiować wcześniej przygotowane regułki bez jakiejkolwiek weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego, bagno i 2 metry mułu.
WadyInfolinia, dział reklamacji
~WD / 2023-07-11 18:45
Ocena: 1.00 / 5
daje wszystkie oceny 1/5 ponieważ jeden na pięciu konsultantów InPost jakkolwiek się interesuje klientem i pomocą ze zgubioną przez kuriera paczką.
Po 5 próbie podjęcia kontaktu z pomocą InPostu o zgubienie paczki kurierskiej dostaję zwrot z motywem przewodnim iż przeadresowanie paczki kurierskiej działa tylko i wyłącznie przy paczce kurierskiej.
dlatego paczka do okolic poznania trafia bodajże do sopotu ????. Mam nadzieję że przynajmniej zwrot pieniędzy będzie.
Zaletybrak.
Wadybrak zainteresowania, nie czytanie treści wiadomości klienta, brak pomocy w weryfikacji przesyłki ani jej historii, totalny brak współpracy.
~Natalka / 2023-07-11 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno, raz kurier zgubił moją paczke o czekałam 2 miesiące na zwrot pieniedzy, teraz paczka zaginęła na sortowni i znowu czekam juz 2 miesiące i nadal nic
~Karol / 2023-07-11 11:15
Ocena: 1.00 / 5
Usługa paczka w weekend to porażka ???? sklep miał gwaranta na dostawę w sobotę a paczka nie przyszła w poniedziałek kontaktowałem się z infolinią i pierwsze zostalem oklamany ze paczka nie miala byc dostarczona w sobotę a później okazało się że pomylili magazyny dziś jest wtorek a paczki dalej nie ma ???? super robota serdecznie nie polecam
ZaletyBrak
WadyOklamywanie klienta
~Kubi / 2023-07-11 08:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu nic zamawiać przez inpost, problemy są odrazu to kurier odbiera paczkę w środku nocy a to potem problem z dostarczeniem jej. Po raz kolejny paczka zamówiona a inpost opinia jej dostarczenie. Kontakt z supportem bez sensu odpowiadają schematami. Nie polecam nikomu
ZaletyBrak
WadyCała firma
~MaciekDpd / 2023-07-11 08:38
Ocena: 1.00 / 5
Ukrainska Firma nie szansuje pracowników jak i klientów obsługa na poziomie zerowym
ZaletyBrak
WadyDno
~Mario / 2023-07-11 08:32
Ocena: 1.00 / 5
Panda patałachów, która nie powinna zajmować się taką funkcją.
ZaletyKpina.
WadyPowinni zniknąć z rynku.
~ja / 2023-07-10 18:35
Ocena: 1.00 / 5
ostrzegam przed zawieraniem umowy aboanmentowej to złodziejstwo bez możliwości zakończenia umowy
~Jola / 2023-07-10 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia !!! W malutkim miasteczku szukałam PACZKOMATU!!! PODKREŚLAM P A C Z K O M A T U !!! przez 2 godziny. Paczkomatem okazał się być sklep monopolowy oznaczony naklejką InPost umieszczoną między innymi naklejkami, kompletnie miewidoczną. Po adresie też ciężko trafić bo na sklepie nie ma numeru A ulica też się nie zgadza. Dno i kilka warstw mułu. Tragedia !!!!!Żenada a nie firma
ZaletyOooo
WadyJ.w.
~Tadeusz / 2023-07-10 13:49
Ocena: 3.00 / 5
Paczki na firmę dotarły w dniach wolnych od pracy. W poniedziałek ran już zostały wycofane do nadawcy. Bez szansy na odebranie. To zagrywka zgodna z regulaminem, ale nie szanująca klientów. Cena przedłużenia jest równa podobnemu nadaniu. Bardzo sprytne. Grubo zastanowię się nad kolejnym skorzystaniem z Inpostu.
~Barbara / 2023-07-10 11:33
Ocena: 2.33 / 5
Kurier bardzo niecierpliwy,jak praca nie odpowiada,to ja zmień.Zamowilem buty,prawy zdeformowany,ale cóż,następnym razem tylko w sklepie.Radze firmie skrupulatniej dobierać kurierów.Przesylkie odbierałem dziś w Lubiczu Górnym o godz.ok.11.00.Pozdrawiam Z.Banach
~Nataiia / 2023-07-10 11:12
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam! Kurier to cham! Zadzwoniłam do niego z grzecznością zapytałam za ile będzie czasu orientacyjnie. Na co on z chamskim tonem zaczął odpowiadać ze nie wie. Kiedy przyjeżdża pod dom nawet nie kontaktuje się telefonicznie, postoi moment i odjeżdża. To co mam czekać pod bramą i wyczekiwać szanownego kuriera bo ciężko mu zadzwonić że zaraz podjedzie z przesyłką lub ze już jest i czeka? Porażka w porównaniu do innych firm kurierskich.
~maly7912 / 2023-07-10 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Firma to Porażka ,kurier to cham , jak nie ma cie w domu to wpisuje ze odmowa przyjecia ,tobie smsa pisza ,ze bedzie kolejna pruba dostarczenia ,a paczka wraca do nadawcy ,nie polecam,wiecznie pod gorke i kurier jeszcze powie ze masz byc w domu i czekac sobie na niego.
Zaletybrak
Wadyz klientow robia sobie niewolnikow ze masz czekac na paczke brak ponownego dostarczenia ,klamia kurierzy ze odmowy przyjecia sa.
~J.G / 2023-07-09 16:49
Ocena: 2.33 / 5
Brak możliwości edytowania nadanej paczki w menager paczek
Nie można edytować kwoty pobrania !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wpisanej błędnie
Wpisywanie zaczyna się od pól po przecinku bardzo złe rozwiązanie i zapewne częsta przyczyna pomyłek
Paczka musi zostać wysłana bez skierowania do nadawcy gdy wróci możemy ją odebrać i nadać ponownie kolejną poprawną mimo to że jest nadal w paczkomacie w którym została nadana.
~Krzysztof / 2023-07-08 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Zastanówcie się dobrze 10 razy zanim wybierzecie inPost jako dostawcę przesyłki. Za te pieniądze może to już dostarczyć kurier i nie trzeba nigdzie jeździć. Przesyłka od nadania w paczkomacie po 5 dniach. InPost ma na was wyje… dba tylko i wyłącznie o Allegro. NIE POLECAM! Z resztą opinie same mówią za siebie.
~Witek / 2023-07-08 11:25
Ocena: 2.00 / 5
Firma bardzo opieszale podchodzi do reklamacji, złożona reklamacja za pomocą ich formularza zgłoszeniowego. Po ponad miesiącu otrzymałem informację o "sprecyzowaniu zgłoszenia reklamacyjnego" i że jeżeli nie uzupełnię danych to odstąpią od realizacji zgłoszenia reklamacyjnego?