Paczka zniszczona - rozdarta i zgnieciona, przez co towar w środku został uszkodzony. Reklamacja nie uznana, bo wg firmy In Post paczka źle zapakowana. Żałosne wyjaśnienie, no chyba że oczekują pakowania w puszki pancerne.
ZaletyBrak
WadyNiszczą paczki podczas transportu.
~Victor / 2023-06-03 14:15
Ocena: 1.67 / 5
Paskudna obsługa i reklamacja. W dniu dzisiejszym nie mogłem odebrać przesyłkę/ jutro u wnuka urodziny/ bo kurier wsadził paczkę w zepsutą skrzynkę/ informacja z infolinii/. Pytam dlaczego skrzynka uszkodzona i dlaczego kurier użył uszkodzona skrzynkę nikt nie może odpowiedzieć. Kiedy będzie naprawiona usluga nikt nie wie, kiedy mogę odebrać przesyłkę- prawdopodobne w poniedziałek. To paranoja- od piątku do poniedziałku to czas dostawy przez pocztę polską- taniej i bez problem.. Paskudztwo. Nigdy więcej są inne firmy kurierski.
~Dorota / 2023-06-02 22:22
Ocena: 2.00 / 5
Inpost to złodziejska firma. Za 110 paczek odebranych przez kuriera, przy podpisanej umowie przyszedł rachunek 1810zł. Dodatkowo paczka na cito 120zł która została odebrana przez kuriera po 3 dniach. O paczkach "potraktowanych" przez kurierów w oddziałach Inpost nie wspomnę. Wszystie reklamacje odrzucane przez najwyższą radę Inpost. Wysyłasz paczkę, która jeszcze w drodze do klienta zostaje uszkodzona i nie masz towaru ani pieniędzy tylko wydatek za przesyłkę bez względu czy i w jakim stanie dotrze do klienta lub do nadawcy. Nie ma z kim rozmawiać.Totalna spychologia. Jeśli posiadasz towar twardy jak żelazo i masz go za darmo to można się pobawić w wysyłkę przez tą firmę. W innym przypadku opłaty i problemy z Inpost doprowadzą Cię do ruiny.
Nie polecam kurier bardzo niegrzeczny krzyczał wręcz ze nie przyniesie paczki pod drzwi bo nie będzie wysiadał z samochodu. Wszystko miał gdzieś.
~Barbara / 2023-06-02 12:20
Ocena: 4.00 / 5
Zawsze byłam zadowolona z usług ale jest to dla mnie dziwne ze nie można otworzyć paczki przed zapłaceniem szczególnie w tych czasach gdzie jest tyle oszustw
~kasia / 2023-06-01 20:36
Ocena: 2.67 / 5
Zwykle cenię Inpost za szybkość usługi, jednak ostatnio co do jakości mam wątpliwości. Paczki docierają pogniecione, wręcz uszkodzone - widać, że są wpychane do skrytki na siłę.
Ostatnio spotkała mnie niefajna sytuacja... Nadawałam paczkę przez paczkomat, wczytałam kod z etykiety i (o zgrozo!) otworzyła mi się skrytka, w której już jakaś paczka była umieszczona! Nie byłam w stanie nadać paczki w wybranym paczkomacie, bo inna skrytka nie chciała się otworzyć.
Nie wiem, do kogo miała trafić paczka ze skrytki, która ciągle się otwierała, ale nie chciałabym być odbiorcą ze świadomością, że właściwie każda postronna osoba może np. zabrać sobie moją paczkę, otworzyć ją lub uszkodzić.
Zróbcie coś z tym!
~Niezadowolony / 2023-06-01 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, z takim podejściem do klienta już dawno się nie spotkałem , kurier - szczyt chamstwa w zasadzie nic nie musi i ch.. go obchodzi przesyłka co ma do doręczenia , godziny pracy kuriera w zasadzie nie do ustalenia regulamin tylko na papierze na infolinii mówią całkiem co innego i nawet nie próbują pomóc wałkują w kółko wyuczone regułki. Reklamacja - szkoda nerwów.
Nie polecam.
~Bożena / 2023-06-01 08:49
Ocena: 2.33 / 5
Kurierzy bardzo niegrzeczni wręcz wulgarni nie rozumieją , że inni taż pracują po kontakcie z nimi czy jest możliwość dostarczenie paczki w dogodnym dla ciebie czasie lub miejscu kategorycznie odmawiają. Jeżeli nie zastaną nadawcy pod wskazanym adresem nie wykonują żadnego kontaktu. Potem paczka wraca z powrotem do nadawcy. Kurier wpisuje , że nie zastał nikogo pod adresem.
NIE POLECAM TEJ FIRMY MAM WRWŻENIE ŻE PRACUJĄ Z KARĘ.
~Dominika / 2023-05-31 20:23
Ocena: 5.00 / 5
Super jak najbardziej polecam a szczególnie infolinię która pomaga bez problemu
ZaletySuper obsługa
~Jakubt / 2023-05-31 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko to jeden wielki skandal. Infolinia wprowadza w błąd wielokrotnie. Żenada.
ZaletyZero
WadySame wady
~Ewa / 2023-05-30 22:09
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to porażka. Żeby odebrać przesyłkę trzeba brać dzień wolny w pracy. Kurier oświadczył, że będzie o 10:00 i ch.j, nic go nie obchodzi. Zaproponował odbiór z centrali do której mam kilkadziesiąt kilometrów informując, że jeśli nie odbiorę kolejnego dnia, tez o 10:00 to paczka wróci do nadawcy. Odradzam wszystkim !!!
Zaletybrak
Wadyzbyt wiele by pisać
~TOM / 2023-05-30 20:10
Ocena: 2.67 / 5
W Ostatnim czasie jakosc obługi kurierskiej dramatycznie spadł-przesyłki sa uszkadzane w trakcie transportu/doreczen. Składanie reklamacji jest bezcelowe bo ZAWSZE JEST ONA ODRZUCANA. A to towar był zle zapakowany, a to czas złozenia reklamacji nieodpowiedni, a to sposób niepoprawny. Zdarzały sie uszkodzone pzresyłki z odbitymi sledami opon i to tez nie był powód do uznania reklamcji. Jak zgubia przesyłke to tez trzeba skladac mnówstwo papierów, sreenów, dowodów, co tam było i jak miało cenę zkupu. DRAMAT.
Zaletywysyłki paczkomatowe
Wadyreklamacje sa ZAWSZE odrzucane. Uszkodzenia paczek bardzo czeste
~Marek / 2023-05-30 15:57
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli chodzi o przesyłki do paczkomatów to same plusy ale gdy dotyczy przesyłek kurierskich to jest to jedno wielkie nieporozumienie. Brak informacji o przedziale czasowym , kurierzy nie mają obowiązku (według konsultanta) informowania klienta o czasie dostawy. W moim przypadku kurier stwierdził , że może zostawić paczkę pod drzwiami. Podsumowując UNIKAĆ przesyłek dostarczanych przez kuriera pod wskazany adres.
ZaletyPaczkomaty
WadyPrzesyłki do mieszkań, brak jakiejkolwiek informacji o czasie dostawy.
~Ola / 2023-05-30 14:13
Ocena: 2.00 / 5
Zamawiając plecak o odpowiednich wymiarach do samolotu miałam informację, że ma przyjść następnego dnia roboczego. Czekałam na niego tydzień kontaktując się zarówno z firmą sprzedająca jak i infolinią InPost. Otrzymałam informację, że paczka od tygodnia leży u nich w magazynie. Na infolinii Pani mnie zapewniała że paczka zostanie dostarczona. Po tygodniu oczekiwania i kolejnym telefonie na infolinie poproszono mnie o złożenie reklamacji z kolejnym potwierdzeniem że paczka przyjdzie. Ostatniego dnia przed wylotem kiedy już miałam mieć plecak okazało się że InPost odesłał paczkę z powrotem do sprzedawcy. Nie polecam tej firmy kurierskiej. Przez nią miałam dużo nerwów.
~Dżoasia / 2023-05-30 10:00
Ocena: 5.00 / 5
Najlepsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Przychodzi sms z informacją że w danym dniu będzie paczka i jeszcze się nie zawiodłam. Kurier dba o paczki jakby to były relikwie. Dzwoni i pyta czy jestem w domu a jeśli mnie nie ma zawsze jest otwarty na pomoc żeby paczka dotarła mimo nieobecności.Serdecznie polecam.
ZaletyZawsze na czas.Miła obsługa. Dbanie o paczki
WadyNie ma się czego przyczepić
~Adrian / 2023-05-29 18:20
Ocena: 2.00 / 5
Kurier o numerze 1320 Grzegorz P. nie raczył odebrać paczek, po czym dodał zlecenie jako zrealizowane i wpisał status nie zastano w domu. Czekałem na niego, wziąłem specjalnie dzień wolny. Reklamacja i skarga nic nie dały. Szkoda, że zatrudniają Państwo takich ludzi.
Zaletycena
Wadykurier jest Państwa największą wadą
~Iwona / 2023-05-29 09:21
Ocena: 2.00 / 5
Kurier nie raczył dostarczyć przesyłki do biura, tylko wcisnął ją do małej skrzynki na listy, nawet o tym nie informując! Przesyła się uszkodziła, a inpost "uwaga" odrzucił reklamację! taka wspaniała firma.
~zla / 2023-05-29 06:32
Ocena: 1.00 / 5
inpost drazni mnie tym ze podczas sledzenia przesylki nie jest podane w jakim miescie sie obecnie znajduje dzieki czemu mozna mniej wiecej oszacowac kiedy przesylka do mnie dotrze. w innych firmach kurierskich sa szczegolowe dane lokalizacji przesylki
~Kate / 2023-05-28 10:39
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka trafiła do innego paczkomatu niż wybrałam.
Obsługa klienta bezczelnie wmawia mi, że takie mają prawo - wysłać paczkę do innego punktu bez powodu i bez wiadomości do klienta.
Zamiast rozwiązać sprawę, obsługa wmawia mi, że tak ma być. A wystarczyło przenieść paczkę we właściwe miejsce, tak to czuję się oszukana i zacznę korzystać z usług konkurencji. Może lepiej traktują klientów.
~Karola / 2023-05-27 18:32
Ocena: 1.00 / 5
Chyba wręcz przeciwnie ! My go zgubimy. Radzę przyjrzeć się pracownikom z Łodzi. Bo łamiecie reguły, które sami ustalacie. Nie dość, że dostajecie pieniądze, z naszych rąk. To co slyszymy 'Wie pani ile mamy takich paczek?!!! Przetrzymujecie paczki przez kilka dni sortowni i kurier tego samego dnia, bo kogoś nie zastał w domu. Odsyła paczki do nadawcy, która szła z innego kraju. I ma to gdzieś. Macie jasno w regulaminie, że są punktu do odbioru paczek przez 3 dni. Wstyd. Radzę Panu z Ukrainy zmienić pracę, jeśli nie rozumie słowa "Odmowa przyjęcia paczki " jakie zarejestrował w systemie. Tylko ciekawe czemu miałabym odmówić skoro, była opłacona. I kto mi teraz odda za przesyłkę i zawartość która poszła nie wiadomo gdzie. Chyba nie on ???? Nie polecam.