Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8034 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2023-06-08 23:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Super firma paczka bardzo szybko dotarła była na następny dzień, chciałam dowiedzieć się jednej rzeczy zadzwoniłam na infolinie szybko odbierają!! Pan konsultant Oliver odebrał od mnie telefon i szybko konkretnie pomógł mi rozwiązać mój problem bez wciskania mi niczego. Super obsługa naprawdę nie to co w innych firmach!!
    ZaletyProfesjonalna obsługa klienta
    Czas oczekiwania na połączenie
    Szybkość dostawy
  • ~Jonatan / 2023-06-08 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy jeżdżą autami nie sprawnymi , nie wiem co na to policja , czemu ich nie zatrzymują skoro to gruzy ledwo jeżdżące . Dodatkowo na rejonie kobylnica Słupsk z tego co mi wiadomo to lecą sobie z wypłatami dla pracowników . Kombinują jak mogą . Jeżeli ktoś szuka tam pracy to wedle opini osób tam pracujących lub byłego zatrudnienia twierdzą , że ta oferta pracy nie jest atrakcyjna właśnie ze względu na nie terminowe wypłaty , charówę od rana do 22 bo tam nie jest płacone za godzinę a stała pensja , a paczki wiadomo trzeba wyrobić , z tego co wiem pracują do 22 bo nie chcą wydawać na większą ilość kurierów skoro 1 może pracować od 7 do 22 za jedną pensje o wartości najniższej krajowej . Ktoś kto ma dzieci na pewno nie znajdzie tam spokoju ze względu na tą nie terminowość . Jestem ciekaw gdzie jest państwo na takie bezprawie , na taki brak szacunku do pracownika , czemu jeszcze nikt nie poszedł z tym do sądu ? Przecież to podlega do sprawy dla pip . Już dawno powinni dać zakaz dla tego rejonu w wykonywaniu usług kurierskich .
  • ~Przeciwnik żółtego złomu / 2023-06-08 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma gorszej firmy kurierskiej. Brzoska - chciwy, pazerny Janusz biznesu, pseudo innowator i kreatura obrażająca Polaków, że sa zacofani, bo wyśmiali jego ekologię czyli recycling, niedługo chciwa menda opatentuje wielorazowy papier toaletowy.A tym czasem jego paczkomaty to złom z zacinającymi się skrytkami, ginącymi przesyłkami (otwierasz, a tam pusto) i brakiem pomocy ze strony infolinii. Tylko w Polsce można robić ludziom taką wodę z mózgu, żeby płacili za konieczność dymania po paczki robiąc za darmo robotę cwanej łysej pale i nabijając kabzę tej kreaturze. Cała Polska zasrana paczkomatami, jak trawa psim gównem i jeszcze sobie każą płacić za przedłużenie czasu odbioru, kiedy nie przesyłają powiadomień i nie rejestrują nadań, a potem tłumaczą się błędami systemowymi.
    ZaletyBrak!
    WadyWszystko!
  • ~Przeciwnik żółtego złomu / 2023-06-08 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma gorszej firmy kurierskiej. Brzoska - chciwy, pazerny Janusz biznesu, pseudo innowator i kreatura obrażająca Polaków, że sa zacofani, bo wyśmiali jego ekologię czyli recycling, niedługo chciwa menda opatentuje wielorazowy papier toaletowy.A tym czasem jego paczkomaty to złom z zacinającymi się skrytkami, ginącymi przesyłkami (otwierasz, a tam pusto) i brakiem pomocy ze strony infolinii. Tylko w Polsce można robić ludziom taką wodę z mózgu, żeby płacili za konieczność dymania po paczki robiąc za darmo robotę cwanej łysej pale i nabijając kabzę tej kreaturze. Cała Polska zasrana paczkomatami, jak trawa psim gównem i jeszcze sobie każą płacić za przedłużenie czasu odbioru, kiedy nie przesyłają powiadomień i nie rejestrują nadań, a potem tłumaczą się błędami systemowymi.
    ZaletyBrak!
    WadyWszystko!
  • ~Dawid / 2023-06-08 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Długi czas oczekiwania na wysłanie, informacje podane na stronie niezgodne z prawdą. Przy anulowaniu przesyłki tragedia - InPost przetrzymuje paczki w sortowni. Obsługa konsultantów na niskim poziomie, jedynie mówią czego nie mogą zrobić. Ale to nie do końca ich wina tylko całej struktury firmy.
  • ~Izabela / 2023-06-08 07:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Mała paczka zaznaczona jako strefa ułatwionego dostępu. Paczka wrzucona w najniższą ostatnią półkę, w samym jej końcu. Musiałam prosić o pomoc pana który na szczęście znalazł się w pobliżu, a który też nie będąc zbyt wysoki nieźle się ukombinował żeby tak daleko sięgnąć. Przy okazji kurier który rozwozi u nas paczki do paczkomatów bezczelny i arogancki, taki prostak. Miałam z nim kontakt akurat w dniu odbioru paczki, według mnie powinno takim się robić szkolenia z kultury zachowania.
  • ~Mario / 2023-06-07 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka znikła w sortowni i list zamiast miał doczec 2 dni robocze????????to dotarł za 5dni robocze. Jednym słowem tragedia z tym inpostem
  • ~Broda / 2023-06-07 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia
    Zakładasz zlecenie przez stronę, wybierasz wszystko skąd kurier ma zabrać paczkę, gdzie ma ja zawieść, jaki jest gabaryt itd. płacisz za przesyłkę, dostajesz do wydrukowano etykietę, przyczepiasz ją na paczkę i czekasz. Przez kilka dni nie dostaniesz żadnego maila, SMSa, telefonu, aplikacja InPost też nic nie powiadomi.
    Po kilku dniach czekania, stwierdzasz że chyba coś nie tak więc dzwonisz na infolinie. Bardzo nie sympatyczna pani o niskim iq powtarza w kółko to samo jakbyście wszelką cenę musiała wypowiedzieć jakieś swoje regułki. Po długich próbach przebicia się przez „iq firewalla” pani z infolini dowiadujesz się że wybranie skąd paczka ma wyjechać, podanie do kas ma pojechać a nawet opłacenie tej przesyłki czy wydrukowanie etykiety nic ci nie daje, bo trzeba kliknąć „zamów kuriera” za dodatkowe 6.25zł. Kit z tą kasą ale serio ?! Przecież wszystko podane, na co ci etykieta opłaconej przesyłki której nikt nie ma zamiaru odebrać. Pani mało bystra, o żarówek chęci współpracy, wmawia ci że nic już kompletnie nie możesz zrobić gdyż kurier paczki nie zdąży odebrać gdyż „o tej godzinie już w tej strefie nie zdąży” centrum dużego miasta, godz 15:00 Trójmiasto, chyba jakiś żart, jeździ ich pełno do 23:00 po okolicy. Totalne olanie, zero chęci do rozwiązani sytuacji, chyba SI automat z infolinii poczty jest bardziej kompetentny. Porażaka totalna, jak InPost to tylko paczkomat.
    ZaletyPaczkomat
    WadyInfolinia, system zamówień, brak chęci pani przy słuchawce, skrajnie nieprofesjonalne podejście to sytuacji.
  • ~Mariusz / 2023-06-07 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy, absolut te półgłówki nie potrafiące korzystać z telefonu. Od ubiegłego piątku do wtorku półgłówek nie potrafił skontaktować się ze mną……. gdy dzisiaj próbowałem się skontaktować półgłówek nie odebrał. Absolutnie szerokim łukiem omijać tą firmę kurierską. Dodam jeszcze że kurier półgłówek raczył skontaktować się ze mną telefonicznie po trzech dniach.
    ZaletyBrak
    WadyAbsolutnie jedna po drógiej.
  • ~Joanna / 2023-06-07 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złośliwość!!!!paczki o dużej wadze umieszczane są w górnych szafkach.
  • ~Małgorzata / 2023-06-06 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem zadowolona z obsługi tej firmy jest nie miła więcej nie zamówię w tej firmie a chodzi o panią która pracuje w tej firmie
    ZaletyNie ma
    WadyPani jest nie miła
  • ~spoko / 2023-06-06 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po całym dniu siedzenia w domu i czekaniu na kuriera otrzymałem wiadomość , że z powodu mojej nieobecności paczka nie została przekazana .Konsultant z którym rozmawiałem rozłączył się po 2 minutach. supre solidna firma FUJ.
  • ~Kazik / 2023-06-06 13:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Dostawa paczek dotarła do innego paczkomatu jednak po dotarciu do niego okazało się ze nie można otworzyć skrytki.Zadzwoniłem na info linie uzyskałem informację że przekierują do właściwej. następnego dnia SMS że przesyłka czeka na odbiór. Dzwonię jeszcze raz na info i znów przepraszają i zapewniają że przesyłka dotrze do właściwego paczkomatu. Następnego dnia kolejny SMS z tym samym komunikatem. Dzwonię po raz kolejny i znów przepraszają i zapewniają że przesyłka dotrze jutro. następnego dnia SMS z informacją że przesyłka odesłana do nadawcy. Po prostu brak słów jaki bałagan i dezinformacja.A tak to była fajna firma
  • ~Rysiek / 2023-06-06 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie wysiada z auta żeby zadzwonić dzwonkiem przy bramie. Podany numer telefonu jest nie odbierany. Kolejna przesyłka wraca do nadawcy mimo iż on również w tej sprawie interweniował. Czekałem na leki dla koni i ta postawa ignorancji doprowadziła do pogłębienia problemu.
  • ~Bella / 2023-06-05 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier pomylił etykiety na paczkach.. dostałam nie swoją paczkę. Zgłosiłam, odebrali ode mnie, a o mojej właściwej słuch zaginął. Kontaktowałam się już 4 razy i nic. Kpina !
  • ~Marichan / 2023-06-05 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam paczkę na komunię siostry.Miała dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych. Czekam już 5 dni i jest już po komunii.
    WadyNie terminowość
  • ~Kamil / 2023-06-05 19:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra przesyłka została totalnie rozwalona oczywiście in post umywa ręce obwiniając mnie ze to ja złe zapakowałem towar
    ZaletyBrak
    WadyCiężki kontakt
  • ~Domika / 2023-06-05 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, nie wysyłają powiadomień o paczce a potem nie ma możliwości odbioru w oddziale. A w grudniu 2022 został wyjęty z paczki telefon, paczka ewidentnie rozcięta a oni stwierdzili ze telefon sam wypadł, tylko jakoś dziwnie że wypadl jeden a nie dwa.
  • ~Michalina / 2023-06-05 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka przyjeta w oddziale w czwartek i gotowa do doreczenia, po czym kurier mowi ze paczki noe odebral z oddziału bo zostala uszkodzona. Piątek brak informacji brak przesylki. Poniedzialek cisza. Oni nic nie wiedzą. Paczka za ponad 300zl a nikt nic nie wie.. To nie jest pierwszy raz kiedy mam z nimi problem. A jesli chodzi o paczkomaty ciagle nie dzialaja.. porazka..
    ZaletyŻadne. 0/100. Jedna wielka porazka!
    WadyWszystko zle.. nikt nie jest w tej firmie kompetentny..
  • ~Malwina / 2023-06-04 20:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka zniszczona - rozdarta i zgnieciona, przez co towar w środku został uszkodzony. Reklamacja nie uznana, bo wg firmy In Post paczka źle zapakowana. Żałosne wyjaśnienie, no chyba że oczekują pakowania w puszki pancerne.
    ZaletyBrak
    WadyNiszczą paczki podczas transportu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12597
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8034
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4654
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004