15 godzin przewozu pomiędzy punktami w tym samym województwie. Chyba przez pomorze to wieźli. Miał być odbiór w piątek, bo mi zależało, a będę musiał czekać do poniedziałku.
ZaletyBrak
WadyBaaaaaaardzo długi czas oczekiwania
~Iwona / 2023-06-23 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy inpostu powinni przejść szkolenie dobrych manier ,wstyd dla firmy która zatrudnia takich ludzi.Powinni również mieć parę groszy by mogli wydać pieniądze.
ZaletyNie zauwazylam
WadyWszelkie
~Norbi / 2023-06-23 00:03
Ocena: 1.67 / 5
Kurier nie zastał mnie w domu przy pierwszym doreczeniu paczki sam zdecydował o zwrocie przesyłki do nadawcy narażając mnie na koszty transportu w obydwie strony-70 zł
Po wykryciu tego zadzwoniłem w ten sam dzień na infolinie tłumaczac,że nie wydałem dyspozycji o zwrocie paczki do nadawcy i wtedy konsultant poinformował mnie,że paczka wyruszyła w drogę powrotną i nic nie można zrobić!!!!
Reklamacja została złozona i wmawiają mi beszczelnie,ze to ja nie przyjołem paczki, bo taką przeprowadzili weryfikację.
Obsługa reklamacyjna, to ostatnie dno, nigdy wiecej nie chce miec nic wspólnego z tym dostarczycielem.
Wadysame wady
~Monika / 2023-06-22 23:36
Ocena: 5.00 / 5
Żadnego problemu z kontaktem telefonicznym z kurierem.(Poznań). Określił przewidywany czas dostarczenia przesyłki i w tym czasie dostarczył. Ja jestem zadowolona z usługi.
~Guwnojad / 2023-06-22 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam miała paczka być w poniedziałek jest już piątek i nadal nie przyszła
ZaletyNie ma
WadyCały inpost
~Klaudia / 2023-06-22 10:51
Ocena: 3.00 / 5
Mojej paczki nie było w ogole w skrytce. Reklamacja zglosozna, zapewne paczki nie odzyskam....
~gość01 / 2023-06-21 22:20
Ocena: 4.00 / 5
Jeden paczkomat na ogromnym osiedlu - nie po to zamawiam do punktu blisko domu, żeby szukać paczki w innych częściach miasta. A wystarczyłoby postawić jeden - albo kilka nowych paczkomatów, skoro wiadomo, że w danym miejscu jest na nie takie zapotrzebowanie...
~Tomek / 2023-06-21 19:15
Ocena: 3.00 / 5
Skrajna niekompetencja ludzi na infolinii, przez pracownika który odebrał telefon muszę teraz nadać paczkę na swój koszt. Poza tym zerowa dbałość o paczki, ostatnio jak przy mnie kurier otworzył pake samochodu przed paczkomatem, to wyglądało jakby ktoś koparką te paczki wrzucał do środka.
WadyInfolinia
~Andrzej / 2023-06-21 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka opóźniona dwa dni, nic nie wiedzą, I nic nie mogą zrobić. W kółko powtarzają, że reklamacja przyjęta, I na tym koniec.
~Marcin / 2023-06-21 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Paczka przyszła z 3 dniowym opóźnieniem i w dodatku uszkodzona. Klosz lampy(której już nie ma w produkcji) rozbity NIGDY WIĘCEJ INPOSTU
~Ania / 2023-06-21 17:26
Ocena: 2.33 / 5
Kurier nawet nie pofatygował się aby dostarczyć przesyłkę tylko kwitował że brak odbiorcy pod wskazanym adresem. Brak kontaktu telefonicznego gdzie sam nie łaskaw odebrać.wyslalam wiadomości ze dostałam maila o nieodwbraniu przesyłki po raz drugi bo nie ma mnie w domu co jest nie prawdą. I cisza. Między czasie zadzwoniłam na infolinię i pan próbował wyjaśnić zaistniałą sytuację. Wtedy "łaskawy "kurier wrócił i rzucił mi przesyłkę jak psu kość ni dzień dobry ani dowidzenia. Porażka nie polecam i nigdy więcej!!!!!
WadySame wady
~Robert / 2023-06-21 17:13
Ocena: 2.33 / 5
Niestety
Bardzo się zawiodłem
Przelewy z paczek pobraniowych powinny dotrzeć do 5 dni
Niestety mija właśnie 6 dzień a Pan powiedział że nic nie może zrobić i mam czekać kolejny dzień
ZaletySzybką dostawa
WadyBrak otrzymania kwoty za przesyłkę pobranie
~Klaudia / 2023-06-21 16:04
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie została odebrana na czas z paczkomatu z przyczyn niezależnych ode mnie, dzwonię na infolinie i proszę Panią żeby podała numer do kuriera lub ze odbiorę paczkę z ich oddziału. Niestety pani mówi ze nie na takiej możliwości ponieważ nie mogą do nich wchodzić osoby trzecie a do kurierów nie podają numerów. Bardzo dziwna sytuacja bo już nie raz odmawiałam od innych firm paczki z ich oddziałów lub mogłam skontaktować się z kurierem i umówić się z nim gdzie mam podjechać po paczkę. Najwidoczniej inne firmy są dużo bardziej profesjonalne niż firma inpost, nie polecam, jestem rozczarowana i żałuje ta firmę kurierska wybrałam.
WadyObsługa klienta dramat
~Justyna / 2023-06-21 15:55
Ocena: 1.00 / 5
Kurier który jeździ na naszym terenie chyba nie ma pensji bo nie wydaje reszty. Masakra!!!!
~Magdalena / 2023-06-21 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Jedna paczka zdewastowana, nie można się doprosić o zwrot pieniądzy. Inne za każdym razem przychodzą zniszczone. Kurierowi nie chce się przychodzić do domu i każe wychodzić sobie po paczkę. Nie wysyłajcie z tej firmy!!
ZaletyKrótki czas oczekiwania na paczkę.
WadyZawsze zniszczone paczki.
~Tooom / 2023-06-21 12:38
Ocena: 1.00 / 5
Brak odpowiedniego podejścia do klienta w sprawie reklamacji
~Ewa / 2023-06-21 08:28
Ocena: 1.33 / 5
przywłaszczenie przesyłek brak podania przyczyny zatrzymania przesyłki .
nie polecam tej firmy
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja pracowników infolinii oraz centrali . Porażka :(
~Dor / 2023-06-20 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Inpost się zepsuł, paczki kiedyś przychodziły szybko, teraz ? Czekanie w nieskończoność. Support odpowiada skryptami, żadnych informacji mie podają i proszą by napisać następnego dnia. Odbiór paczki z paczkomatu potrafi trwać nawet 3 dni. Dostawa poraz kolejny opóźniona. Nie polecam, lepiej wybrać inne firmy.
ZaletyBrak
WadyObsługa odpowiada skryptami,
Czas realizacji,
Brak aktualizacji statusów.
~klient / 2023-06-20 19:00
Ocena: 1.00 / 5
nie dostarczona paczka, kurier bez kontaktu z klientem decyduje o niedostarczeniu, biuro obslugi mklienta czyta i pisze skrypt bez próby wyjasnienia sprawy
Zaletybrak
Wadyza dużo by wymieniać
~Szon / 2023-06-20 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa kłamie na każdym kroku! Reklamacje na korzyść firmy po mimo dowodów. BANDA złodziei!!!