Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8141 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ala / 2023-07-13 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikt tu o nic nie dba. Brak kontaktu z sz.p kurierem,a przesyłki dostarczane do paczkomatu są z bardzo dużym opóźnieniem. Początki InPost były super obiecujące,ale jak to bywa u nas, wszystko się zmienia.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia i brak kontaktu z klientem
  • ~Zażenowany / 2023-07-13 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu żenada - zero terminowości. Czas dostawy regularnie opóźniony - zamawiałem towar do firmy za pośrednictwem paczkomatu, zmieniłem na inna formę kurierską bo nie dało się narwowo wyrobić...
    Zaletybrak
    Wadyod obsługi po CZAS DOSTAWY
  • ~Elżbieta / 2023-07-13 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka zamiast być dostarczona pod adres.kurier dostarczył na magazyn w Goleniowie.A przecież jest to ponad 150km.Jeśli zamawiam na adres to tak powinno być.
    Zaletyżadne najgorszy jest przewożnik Inpost.
    Wadyprzesyłki są lekceważone
  • ~Andrzej / 2023-07-13 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem. Po kilkunastu próbach i czterech godzinach kurier zablokował mój nr telefonu. Obsługa centrali oprócz słów ``Rozumiem Pana`` nie jest w stanie spowodować kontaktu z kurierem celem uzgodnienia odbioru przesyłki. Poświęcony mój czas kilkanaście telefonów maile a przesyłka wróciła do nadawcy. Brak kompetencji na każdym szczeblu kurier, oddział, centrala.
    Zaletybrak
  • ~Natalia / 2023-07-13 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepolecam paczka zaginęła zero odzewu już 2 taka sytuacja.
  • ~Edyta / 2023-07-12 20:20
    Ocena: 1.67 / 5
    InPost = tragedia, masakra i chamstwo jeśli chodzi o kurierów. W informacji o przewidywanym dniu dostawy jest telefon do kuriera, który telefonu nie raczy odebrać. Napisałam smsa - brak jakiejkolwiek reakcji przez kilka godzin. Ponownie zadzwoniłam - też brak odbioru.... Po czym dostaję maila, że kurier nie zastał nikogo w domu. Kiedy zadzwoniłam na ich "pomoc" panienka przekazała mi, że kurier nie ma obowiązku dzwonić przed dostawą i pracuje do 17.00. To po jaką chole..ę informuję, że kurier pracuje w godzinach 9.00-19.00????
    Chyba się firmie InPost w tyłku poprzewracało. Za dużo mają klientów. Mam nadzieję, że jeszcze przyjdzie im się o każdego klienta mocno starać.
    Nigdy nie skorzystam z kuriera firmy InPost!!!!!!!!
    Zaletypaczkomaty - ok
    WadyKurierzy - do czego
  • ~Peter / 2023-07-12 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka w budce odstała swoje przeszło 24 g ale ruszyła , drogo i słabo. A kiedyś to była klasa firma...
    Zaletyblisko domu
    Wadyopieszałość
  • ~i / 2023-07-12 18:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu tej firmy, zupełna ignorancja klienta.
    Paczka leży w skrytce od kilkunastu godzin a po interwencji dowiedziałam się, że może tak leżeć jesZcze dwa dni,
    oddać mi tez nie chcą, masakra!
    Omijajcie In Post z daleka jak nie chcecie tracić nerwów i kasy.
    Zaletynie widzę
    Wadynierzetelność.
  • ~Gosia / 2023-07-12 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, przestrzegam wszystkich przed InPost, nie korzystajcie z ich usług.
    Pani kurier zadzwoniła, powiedziała że ma paczkę, na to, ja , że minutkę i będę przed domem ( mieszkam w domku jednorodzinnym ), a ona na to, że nie ma czasu i nie zatrzymała się nawet koło domu mojego.
    Zadzwoniłam do InPost opowiadając co się zdarzyło. Pani po kilku minutach weryfikacji powiedziała, że kurier nie ma obowiązku czekać nawet minuty. Zapytałam dlaczego w takim razie kurier nie zadzwonił wcześniej i nie poinformowa ł o której z minutami będzie, wtedy czekałabym przed domem, a Pani odpowiedziała, że kurier u nich nie ma obowiązku informować o której będzie. Te usługi InPost są na poziomie zerowym. Przestrzegam wszystkich.
    ZaletyNie ma.
    WadyZero poziom usług.
  • ~Lejnamur / 2023-07-12 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 3 tygodniach czekania na paczkę oczekują że zapłacę za kolejną wysyłkę, ponieważ nie dostarczyli paczki na czas do punktu odbioru. To jest poprostu śmieszne.
  • ~Zmartwiona / 2023-07-12 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej ,zapewniają że paczka dotrze we wskazanym terminie a tak naprawdę jest już 2 dni po terminie a paczki nie ma . Składałam reklamację i odpowiedź na nią jest wręcz śmieszna.
  • ~AG / 2023-07-12 08:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Kolejna paczka dotarla w stanie jakby po nie przejechal czolg. Karton rozerwany, brakuje kilku rzeczy w paczce. Zlodzieje. Nigdy wiecej.
  • ~Zawiedziony były klient / 2023-07-11 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość że na infolinii siedzą ludzie którzy nie mają pojęcia co robią, to dział reklamacji to kolejna farsa i kpina z klienta, jedyne co potrafią to kopiować wcześniej przygotowane regułki bez jakiejkolwiek weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego, bagno i 2 metry mułu.
    WadyInfolinia, dział reklamacji
  • ~WD / 2023-07-11 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    daje wszystkie oceny 1/5 ponieważ jeden na pięciu konsultantów InPost jakkolwiek się interesuje klientem i pomocą ze zgubioną przez kuriera paczką.

    Po 5 próbie podjęcia kontaktu z pomocą InPostu o zgubienie paczki kurierskiej dostaję zwrot z motywem przewodnim iż przeadresowanie paczki kurierskiej działa tylko i wyłącznie przy paczce kurierskiej.


    dlatego paczka do okolic poznania trafia bodajże do sopotu ????. Mam nadzieję że przynajmniej zwrot pieniędzy będzie.
    Zaletybrak.
    Wadybrak zainteresowania, nie czytanie treści wiadomości klienta, brak pomocy w weryfikacji przesyłki ani jej historii, totalny brak współpracy.
  • ~Natalka / 2023-07-11 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, raz kurier zgubił moją paczke o czekałam 2 miesiące na zwrot pieniedzy, teraz paczka zaginęła na sortowni i znowu czekam juz 2 miesiące i nadal nic
  • ~Karol / 2023-07-11 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa paczka w weekend to porażka ???? sklep miał gwaranta na dostawę w sobotę a paczka nie przyszła w poniedziałek kontaktowałem się z infolinią i pierwsze zostalem oklamany ze paczka nie miala byc dostarczona w sobotę a później okazało się że pomylili magazyny dziś jest wtorek a paczki dalej nie ma ???? super robota serdecznie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOklamywanie klienta
  • ~Kubi / 2023-07-11 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu nic zamawiać przez inpost, problemy są odrazu to kurier odbiera paczkę w środku nocy a to potem problem z dostarczeniem jej. Po raz kolejny paczka zamówiona a inpost opinia jej dostarczenie. Kontakt z supportem bez sensu odpowiadają schematami. Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
  • ~MaciekDpd / 2023-07-11 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukrainska Firma nie szansuje pracowników jak i klientów obsługa na poziomie zerowym
    ZaletyBrak
    WadyDno
  • ~Mario / 2023-07-11 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Panda patałachów, która nie powinna zajmować się taką funkcją.
    ZaletyKpina.
    WadyPowinni zniknąć z rynku.
  • ~ja / 2023-07-10 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam przed zawieraniem umowy aboanmentowej to złodziejstwo bez możliwości zakończenia umowy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12739
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8141
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7757
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4148
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4138
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2466
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4833
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4586
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4042
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129