Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7958 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2023-06-21 19:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Skrajna niekompetencja ludzi na infolinii, przez pracownika który odebrał telefon muszę teraz nadać paczkę na swój koszt. Poza tym zerowa dbałość o paczki, ostatnio jak przy mnie kurier otworzył pake samochodu przed paczkomatem, to wyglądało jakby ktoś koparką te paczki wrzucał do środka.
    WadyInfolinia
  • ~Andrzej / 2023-06-21 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka opóźniona dwa dni, nic nie wiedzą, I nic nie mogą zrobić. W kółko powtarzają, że reklamacja przyjęta, I na tym koniec.
  • ~Marcin / 2023-06-21 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka przyszła z 3 dniowym opóźnieniem i w dodatku uszkodzona. Klosz lampy(której już nie ma w produkcji) rozbity NIGDY WIĘCEJ INPOSTU
  • ~Ania / 2023-06-21 17:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier nawet nie pofatygował się aby dostarczyć przesyłkę tylko kwitował że brak odbiorcy pod wskazanym adresem. Brak kontaktu telefonicznego gdzie sam nie łaskaw odebrać.wyslalam wiadomości ze dostałam maila o nieodwbraniu przesyłki po raz drugi bo nie ma mnie w domu co jest nie prawdą. I cisza. Między czasie zadzwoniłam na infolinię i pan próbował wyjaśnić zaistniałą sytuację. Wtedy "łaskawy "kurier wrócił i rzucił mi przesyłkę jak psu kość ni dzień dobry ani dowidzenia. Porażka nie polecam i nigdy więcej!!!!!
    WadySame wady
  • ~Robert / 2023-06-21 17:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety
    Bardzo się zawiodłem
    Przelewy z paczek pobraniowych powinny dotrzeć do 5 dni
    Niestety mija właśnie 6 dzień a Pan powiedział że nic nie może zrobić i mam czekać kolejny dzień
    ZaletySzybką dostawa
    WadyBrak otrzymania kwoty za przesyłkę pobranie
  • ~Klaudia / 2023-06-21 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została odebrana na czas z paczkomatu z przyczyn niezależnych ode mnie, dzwonię na infolinie i proszę Panią żeby podała numer do kuriera lub ze odbiorę paczkę z ich oddziału. Niestety pani mówi ze nie na takiej możliwości ponieważ nie mogą do nich wchodzić osoby trzecie a do kurierów nie podają numerów. Bardzo dziwna sytuacja bo już nie raz odmawiałam od innych firm paczki z ich oddziałów lub mogłam skontaktować się z kurierem i umówić się z nim gdzie mam podjechać po paczkę. Najwidoczniej inne firmy są dużo bardziej profesjonalne niż firma inpost, nie polecam, jestem rozczarowana i żałuje ta firmę kurierska wybrałam.
    WadyObsługa klienta dramat
  • ~Justyna / 2023-06-21 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier który jeździ na naszym terenie chyba nie ma pensji bo nie wydaje reszty. Masakra!!!!
  • ~Magdalena / 2023-06-21 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Jedna paczka zdewastowana, nie można się doprosić o zwrot pieniądzy. Inne za każdym razem przychodzą zniszczone. Kurierowi nie chce się przychodzić do domu i każe wychodzić sobie po paczkę. Nie wysyłajcie z tej firmy!!
    ZaletyKrótki czas oczekiwania na paczkę.
    WadyZawsze zniszczone paczki.
  • ~Tooom / 2023-06-21 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak odpowiedniego podejścia do klienta w sprawie reklamacji
  • ~Ewa / 2023-06-21 08:28
    Ocena: 1.33 / 5
    przywłaszczenie przesyłek brak podania przyczyny zatrzymania przesyłki .
    nie polecam tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników infolinii oraz centrali . Porażka :(
  • ~Dor / 2023-06-20 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost się zepsuł, paczki kiedyś przychodziły szybko, teraz ? Czekanie w nieskończoność. Support odpowiada skryptami, żadnych informacji mie podają i proszą by napisać następnego dnia. Odbiór paczki z paczkomatu potrafi trwać nawet 3 dni. Dostawa poraz kolejny opóźniona. Nie polecam, lepiej wybrać inne firmy.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa odpowiada skryptami,
    Czas realizacji,
    Brak aktualizacji statusów.
  • ~klient / 2023-06-20 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    nie dostarczona paczka, kurier bez kontaktu z klientem decyduje o niedostarczeniu, biuro obslugi mklienta czyta i pisze skrypt bez próby wyjasnienia sprawy
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by wymieniać
  • ~Szon / 2023-06-20 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa kłamie na każdym kroku! Reklamacje na korzyść firmy po mimo dowodów. BANDA złodziei!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Karolina / 2023-06-20 12:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Zawsze byłam zadowolona z usług InPost, przesyłki przychodziły szybko i bezproblemowo. Ostatnio jednak dostawa mojego zamówienia się opóźniła, ale oczywiście na infolinii nie powiedzieli mi nic, czego nie widziałabym w aplikacji. Zamówienie w końcu przyszło, ale ze złą zawartością. Kontaktowałam się w tej sprawie ze sklepem, ale powiedziano mi, że oni nie wysyłają zamówień w foliopakach, więc prawdopodobnie moja paczka uległa uszkodzeniu i w oddziale została błędnie przepakowana. Zupełny brak szacunku do klienta, nie dostałam żadnej informacji o tym uszkodzeniu mimo wielu telefonów i zgłoszeń wysłanych w tej sprawie. Poza tym, używanie bota na czacie oraz na infolinii jest absurdalne, po to dzwonię na infolinię, żeby porozmawiać z kimś, kto mógłby mi pomóc, a nie z robotem, który nie rozumie większości rzeczy, które się do niego mówi i jeszcze zwiększa irytację klienta.
  • ~Adam / 2023-06-20 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma InPost to tragedia sama w sobie ,zero szacunku dla klienta ,a zwłaszcza dla towaru. Ci pseudo pracownicy ,tej kiepskiej firemki,nie rozumieją że ktoś płaci za towar i ich utrzymanie .Powinna istnieć instytucja ktòra zajmowała by się likwidacją (utylizacją) takich firm .PORAŻKA !!!
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Michal / 2023-06-20 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa z infolinia niekompetentną. Każdy mówi co innego i nic się nie da dowiedzieć. Wymyślają jakieś procedury które nie istnieją. Wprowadzają w błąd. Chyba należy to zgłosić do odpowiednich organów aby się tym zajęli bo to jest oszustwo i świadome wprowadzanie klienta w błąd.
  • ~A to ciekawe / 2023-06-19 11:29
    Ocena: 3.33 / 5
    zwierzakidopaki.wordpress. com/aktualnosci/

    Paczki ok, ale firma transportuje również zwierzęta do paczkomatów. Jest to teoretycznie zabronione, ale w praktyce nie robi s tym niewiele. Brak oficjalnych sankcji dla osób wysyłających zwierzęta do, lub za pomocą paczkomatu.
  • ~Alicja / 2023-06-18 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost od dnia 30.05.2023 r. nie jest w stanie dostarczyć przesyłki (gabaryt C) – najpierw ją gubi, potem znajduje, następnie przetrzymuje, znów gubi, znajduje i znów przetrzymuje. Obecnie według infolinii przesyłka znajduje się w Hali nr 1 na ul. Jędrzejowskiej 47 w Łodzi a ma być dostarczona do Magazynu Zwrotów TERG S. A. (Media Expert), który to magazyn znajduje się na ul. Jędrzejowskiej 43B w Łodzi – jednak przebycie odległości 1500 m (samochodem to 2 min drogi według Google Maps) przekracza możliwości logistyczne firmy InPost.
    A cała ta kuriozalna sytuacja przekracza granice przyzwoitości – chatbox, konsultant na infolinii, konsultant na Messenger – każdy podaje inne informacje – i co istotne tylko podają informacje o statusie przesyłki, bo żadnych skutecznych działań podjąć nie potrafią, nie chcą czy nie mogą. W firmie tej panuje totalny chaos – na dowód posiadam bogatą galerię printscreenów z losów przesyłki oraz rozmów z konsultantami. Oczywiście, nawet po znalezieniu paczki, nikt z InPost nie raczył się ze mną skontaktować.
    Wiele razy korzystałam wcześniej z usług InPost – wszystko cudownie dopóki nie wystąpi problem.
    Nie radzę powierzać tej firmie żadnych kosztownych przesyłek.
    A tak właściwie, to przedsiębiorca (sklep) powinien mieć tę nieprzyjemność kontaktu z InPost w celu odzyskania towaru czy odszkodowania za zgubioną przesyłkę, a klientowi powinien oddać pieniądze po odstąpieniu od umowy, ale jak widać różnie bywa z uczciwością sprzedawcy (najłatwiej zbywać klienta), więc warto zastanowić się 2x i nad wyborem sprzedawcy i nad wyborem przewoźnika.
    Wadychaos, gubienie paczek, brak należytej obsługi klienta
  • ~Kaśka / 2023-06-18 11:16
    Ocena: 4.67 / 5
    Obsługa ... ale do przeskoczenia. Cena jak w innych firmach ale kurierzy REWELACJA! Przez lata zakupów przez internet nigdy powtarzam nigdy nie trafiłam na osobę, wulgarną, arogancką wręcz beszczelna ( jak to miało nie raz miejsce w przypadku DPD notorycznie !). Tam kurierzy pracują dla nas ( nie przeszkadza 4 piętro bez windy, telefon jest odbierany, towar w idealnym stamie dostarczony terminowo ). Pracują tak, że masz moralniaka nie dając napiwku ( moja mama 80 lat, nie dosłyszy i ... kurier spotkal ja wychodząca z mieszkania z woreczkiem że śmieciami - najpierw z paczką pod pachą wyniusl mamie śmieci potem na 3 piętro wyniusl paczkę ( ok 15 kg ) następnie ( i tu mamę zabolało bo zostawiłam Jej okrągła sumę ) wydał ( w dzisiejszych czasach ... Kosmos jakiś ) - 5,80zl reszty. Czy tu trzeba cokolwiek dodawać?! Jesteście wspaniali a dzialrekrutacji zasługuje na solidną premię!
    ZaletySame zalety!
    WadyKontakt tel ale to pikuś.
  • ~Basia / 2023-06-17 22:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Kupuję przed internet za pobraniem. Kurierzy Inpost notorycznie nie mają terminali. Pomimo prośby aby przyjechał jutro z terminalem niestety go nie miał i bezczelnie oświadczył że moja przesyłka wraca ponieważ odmówiłam przyjęcia. Złożenie reklamacji telefonicznie, pomimo zapewnień że otrzymam przesyłkę i będę mogła zapłacić kartą nie przyniosło rezultatu. Kurier napisał że mnie nie było i nie mógł dostarczyć paczki.Kolejna reklamacja przez telefon , znowu zapewnienia i nici z przesyłki.Rozmiwa z kierowniczką oddziału o poczynaniach kuriera żenada stwierdziła że mają tak mało terminali , a ja mogę złożyć reklamację. Teraz nie dziwię się że kurierzy sobie tak poczynają - jaka szefowa tacy pracownicy. Szczerze nigdy już nie zamówię dostawy przez tą firmę. Ktoś bierze za swoją usługę pieniądze i nie potrafi się z niej wywiązać.
    WadyArogancja personelu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12355
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7958
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7584
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4044
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2393
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904