Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8013 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2023-07-13 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem. Po kilkunastu próbach i czterech godzinach kurier zablokował mój nr telefonu. Obsługa centrali oprócz słów ``Rozumiem Pana`` nie jest w stanie spowodować kontaktu z kurierem celem uzgodnienia odbioru przesyłki. Poświęcony mój czas kilkanaście telefonów maile a przesyłka wróciła do nadawcy. Brak kompetencji na każdym szczeblu kurier, oddział, centrala.
    Zaletybrak
  • ~Natalia / 2023-07-13 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Niepolecam paczka zaginęła zero odzewu już 2 taka sytuacja.
  • ~Edyta / 2023-07-12 20:20
    Ocena: 1.67 / 5
    InPost = tragedia, masakra i chamstwo jeśli chodzi o kurierów. W informacji o przewidywanym dniu dostawy jest telefon do kuriera, który telefonu nie raczy odebrać. Napisałam smsa - brak jakiejkolwiek reakcji przez kilka godzin. Ponownie zadzwoniłam - też brak odbioru.... Po czym dostaję maila, że kurier nie zastał nikogo w domu. Kiedy zadzwoniłam na ich "pomoc" panienka przekazała mi, że kurier nie ma obowiązku dzwonić przed dostawą i pracuje do 17.00. To po jaką chole..ę informuję, że kurier pracuje w godzinach 9.00-19.00????
    Chyba się firmie InPost w tyłku poprzewracało. Za dużo mają klientów. Mam nadzieję, że jeszcze przyjdzie im się o każdego klienta mocno starać.
    Nigdy nie skorzystam z kuriera firmy InPost!!!!!!!!
    Zaletypaczkomaty - ok
    WadyKurierzy - do czego
  • ~Peter / 2023-07-12 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka w budce odstała swoje przeszło 24 g ale ruszyła , drogo i słabo. A kiedyś to była klasa firma...
    Zaletyblisko domu
    Wadyopieszałość
  • ~i / 2023-07-12 18:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu tej firmy, zupełna ignorancja klienta.
    Paczka leży w skrytce od kilkunastu godzin a po interwencji dowiedziałam się, że może tak leżeć jesZcze dwa dni,
    oddać mi tez nie chcą, masakra!
    Omijajcie In Post z daleka jak nie chcecie tracić nerwów i kasy.
    Zaletynie widzę
    Wadynierzetelność.
  • ~Gosia / 2023-07-12 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, przestrzegam wszystkich przed InPost, nie korzystajcie z ich usług.
    Pani kurier zadzwoniła, powiedziała że ma paczkę, na to, ja , że minutkę i będę przed domem ( mieszkam w domku jednorodzinnym ), a ona na to, że nie ma czasu i nie zatrzymała się nawet koło domu mojego.
    Zadzwoniłam do InPost opowiadając co się zdarzyło. Pani po kilku minutach weryfikacji powiedziała, że kurier nie ma obowiązku czekać nawet minuty. Zapytałam dlaczego w takim razie kurier nie zadzwonił wcześniej i nie poinformowa ł o której z minutami będzie, wtedy czekałabym przed domem, a Pani odpowiedziała, że kurier u nich nie ma obowiązku informować o której będzie. Te usługi InPost są na poziomie zerowym. Przestrzegam wszystkich.
    ZaletyNie ma.
    WadyZero poziom usług.
  • ~Lejnamur / 2023-07-12 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 3 tygodniach czekania na paczkę oczekują że zapłacę za kolejną wysyłkę, ponieważ nie dostarczyli paczki na czas do punktu odbioru. To jest poprostu śmieszne.
  • ~Zmartwiona / 2023-07-12 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej ,zapewniają że paczka dotrze we wskazanym terminie a tak naprawdę jest już 2 dni po terminie a paczki nie ma . Składałam reklamację i odpowiedź na nią jest wręcz śmieszna.
  • ~AG / 2023-07-12 08:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Kolejna paczka dotarla w stanie jakby po nie przejechal czolg. Karton rozerwany, brakuje kilku rzeczy w paczce. Zlodzieje. Nigdy wiecej.
  • ~Zawiedziony były klient / 2023-07-11 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość że na infolinii siedzą ludzie którzy nie mają pojęcia co robią, to dział reklamacji to kolejna farsa i kpina z klienta, jedyne co potrafią to kopiować wcześniej przygotowane regułki bez jakiejkolwiek weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego, bagno i 2 metry mułu.
    WadyInfolinia, dział reklamacji
  • ~WD / 2023-07-11 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    daje wszystkie oceny 1/5 ponieważ jeden na pięciu konsultantów InPost jakkolwiek się interesuje klientem i pomocą ze zgubioną przez kuriera paczką.

    Po 5 próbie podjęcia kontaktu z pomocą InPostu o zgubienie paczki kurierskiej dostaję zwrot z motywem przewodnim iż przeadresowanie paczki kurierskiej działa tylko i wyłącznie przy paczce kurierskiej.


    dlatego paczka do okolic poznania trafia bodajże do sopotu ????. Mam nadzieję że przynajmniej zwrot pieniędzy będzie.
    Zaletybrak.
    Wadybrak zainteresowania, nie czytanie treści wiadomości klienta, brak pomocy w weryfikacji przesyłki ani jej historii, totalny brak współpracy.
  • ~Natalka / 2023-07-11 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, raz kurier zgubił moją paczke o czekałam 2 miesiące na zwrot pieniedzy, teraz paczka zaginęła na sortowni i znowu czekam juz 2 miesiące i nadal nic
  • ~Karol / 2023-07-11 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa paczka w weekend to porażka ???? sklep miał gwaranta na dostawę w sobotę a paczka nie przyszła w poniedziałek kontaktowałem się z infolinią i pierwsze zostalem oklamany ze paczka nie miala byc dostarczona w sobotę a później okazało się że pomylili magazyny dziś jest wtorek a paczki dalej nie ma ???? super robota serdecznie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOklamywanie klienta
  • ~Kubi / 2023-07-11 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu nic zamawiać przez inpost, problemy są odrazu to kurier odbiera paczkę w środku nocy a to potem problem z dostarczeniem jej. Po raz kolejny paczka zamówiona a inpost opinia jej dostarczenie. Kontakt z supportem bez sensu odpowiadają schematami. Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
  • ~MaciekDpd / 2023-07-11 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukrainska Firma nie szansuje pracowników jak i klientów obsługa na poziomie zerowym
    ZaletyBrak
    WadyDno
  • ~Mario / 2023-07-11 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Panda patałachów, która nie powinna zajmować się taką funkcją.
    ZaletyKpina.
    WadyPowinni zniknąć z rynku.
  • ~ja / 2023-07-10 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam przed zawieraniem umowy aboanmentowej to złodziejstwo bez możliwości zakończenia umowy
  • ~Jola / 2023-07-10 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!! W malutkim miasteczku szukałam PACZKOMATU!!! PODKREŚLAM P A C Z K O M A T U !!! przez 2 godziny. Paczkomatem okazał się być sklep monopolowy oznaczony naklejką InPost umieszczoną między innymi naklejkami, kompletnie miewidoczną. Po adresie też ciężko trafić bo na sklepie nie ma numeru A ulica też się nie zgadza. Dno i kilka warstw mułu. Tragedia !!!!!Żenada a nie firma
    ZaletyOooo
    WadyJ.w.
  • ~Tadeusz / 2023-07-10 13:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczki na firmę dotarły w dniach wolnych od pracy. W poniedziałek ran już zostały wycofane do nadawcy. Bez szansy na odebranie. To zagrywka zgodna z regulaminem, ale nie szanująca klientów. Cena przedłużenia jest równa podobnemu nadaniu. Bardzo sprytne. Grubo zastanowię się nad kolejnym skorzystaniem z Inpostu.
  • ~Barbara / 2023-07-10 11:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier bardzo niecierpliwy,jak praca nie odpowiada,to ja zmień.Zamowilem buty,prawy zdeformowany,ale cóż,następnym razem tylko w sklepie.Radze firmie skrupulatniej dobierać kurierów.Przesylkie odbierałem dziś w Lubiczu Górnym o godz.ok.11.00.Pozdrawiam Z.Banach
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976