Zaletybrak
strona 56 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~Andrzej / 2023-07-13 10:04
Brak kontaktu z kurierem. Po kilkunastu próbach i czterech godzinach kurier zablokował mój nr telefonu. Obsługa centrali oprócz słów ``Rozumiem Pana`` nie jest w stanie spowodować kontaktu z kurierem celem uzgodnienia odbioru przesyłki. Poświęcony mój czas kilkanaście telefonów maile a przesyłka wróciła do nadawcy. Brak kompetencji na każdym szczeblu kurier, oddział, centrala. -
-
~Natalia / 2023-07-13 09:06
Niepolecam paczka zaginęła zero odzewu już 2 taka sytuacja. -
~Edyta / 2023-07-12 20:20
InPost = tragedia, masakra i chamstwo jeśli chodzi o kurierów. W informacji o przewidywanym dniu dostawy jest telefon do kuriera, który telefonu nie raczy odebrać. Napisałam smsa - brak jakiejkolwiek reakcji przez kilka godzin. Ponownie zadzwoniłam - też brak odbioru.... Po czym dostaję maila, że kurier nie zastał nikogo w domu. Kiedy zadzwoniłam na ich "pomoc" panienka przekazała mi, że kurier nie ma obowiązku dzwonić przed dostawą i pracuje do 17.00. To po jaką chole..ę informuję, że kurier pracuje w godzinach 9.00-19.00????
Chyba się firmie InPost w tyłku poprzewracało. Za dużo mają klientów. Mam nadzieję, że jeszcze przyjdzie im się o każdego klienta mocno starać.
Nigdy nie skorzystam z kuriera firmy InPost!!!!!!!!Zaletypaczkomaty - okWadyKurierzy - do czego -
~Peter / 2023-07-12 19:21
paczka w budce odstała swoje przeszło 24 g ale ruszyła , drogo i słabo. A kiedyś to była klasa firma... Zaletyblisko domuWadyopieszałość -
~i / 2023-07-12 18:22
Nie polecam nikomu tej firmy, zupełna ignorancja klienta.
Paczka leży w skrytce od kilkunastu godzin a po interwencji dowiedziałam się, że może tak leżeć jesZcze dwa dni,
oddać mi tez nie chcą, masakra!
Omijajcie In Post z daleka jak nie chcecie tracić nerwów i kasy.Zaletynie widzęWadynierzetelność. -
~Gosia / 2023-07-12 15:45
Tragedia, przestrzegam wszystkich przed InPost, nie korzystajcie z ich usług.
Pani kurier zadzwoniła, powiedziała że ma paczkę, na to, ja , że minutkę i będę przed domem ( mieszkam w domku jednorodzinnym ), a ona na to, że nie ma czasu i nie zatrzymała się nawet koło domu mojego.
Zadzwoniłam do InPost opowiadając co się zdarzyło. Pani po kilku minutach weryfikacji powiedziała, że kurier nie ma obowiązku czekać nawet minuty. Zapytałam dlaczego w takim razie kurier nie zadzwonił wcześniej i nie poinformowa ł o której z minutami będzie, wtedy czekałabym przed domem, a Pani odpowiedziała, że kurier u nich nie ma obowiązku informować o której będzie. Te usługi InPost są na poziomie zerowym. Przestrzegam wszystkich.ZaletyNie ma.WadyZero poziom usług. -
~Lejnamur / 2023-07-12 11:48
Po 3 tygodniach czekania na paczkę oczekują że zapłacę za kolejną wysyłkę, ponieważ nie dostarczyli paczki na czas do punktu odbioru. To jest poprostu śmieszne. -
~Zmartwiona / 2023-07-12 08:15
Nie polecam tej firmy kurierskiej ,zapewniają że paczka dotrze we wskazanym terminie a tak naprawdę jest już 2 dni po terminie a paczki nie ma . Składałam reklamację i odpowiedź na nią jest wręcz śmieszna. -
-
~AG / 2023-07-12 08:06
Kolejna paczka dotarla w stanie jakby po nie przejechal czolg. Karton rozerwany, brakuje kilku rzeczy w paczce. Zlodzieje. Nigdy wiecej. -
~Zawiedziony były klient / 2023-07-11 22:16
Nie dość że na infolinii siedzą ludzie którzy nie mają pojęcia co robią, to dział reklamacji to kolejna farsa i kpina z klienta, jedyne co potrafią to kopiować wcześniej przygotowane regułki bez jakiejkolwiek weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego, bagno i 2 metry mułu. WadyInfolinia, dział reklamacji -
~WD / 2023-07-11 18:45
daje wszystkie oceny 1/5 ponieważ jeden na pięciu konsultantów InPost jakkolwiek się interesuje klientem i pomocą ze zgubioną przez kuriera paczką.
Po 5 próbie podjęcia kontaktu z pomocą InPostu o zgubienie paczki kurierskiej dostaję zwrot z motywem przewodnim iż przeadresowanie paczki kurierskiej działa tylko i wyłącznie przy paczce kurierskiej.
dlatego paczka do okolic poznania trafia bodajże do sopotu ????. Mam nadzieję że przynajmniej zwrot pieniędzy będzie.Zaletybrak.Wadybrak zainteresowania, nie czytanie treści wiadomości klienta, brak pomocy w weryfikacji przesyłki ani jej historii, totalny brak współpracy. -
~Natalka / 2023-07-11 12:33
Totalne dno, raz kurier zgubił moją paczke o czekałam 2 miesiące na zwrot pieniedzy, teraz paczka zaginęła na sortowni i znowu czekam juz 2 miesiące i nadal nic -
~Karol / 2023-07-11 11:15
Usługa paczka w weekend to porażka ???? sklep miał gwaranta na dostawę w sobotę a paczka nie przyszła w poniedziałek kontaktowałem się z infolinią i pierwsze zostalem oklamany ze paczka nie miala byc dostarczona w sobotę a później okazało się że pomylili magazyny dziś jest wtorek a paczki dalej nie ma ???? super robota serdecznie nie polecam ZaletyBrakWadyOklamywanie klienta -
~Kubi / 2023-07-11 08:39
Nie polecam nikomu nic zamawiać przez inpost, problemy są odrazu to kurier odbiera paczkę w środku nocy a to potem problem z dostarczeniem jej. Po raz kolejny paczka zamówiona a inpost opinia jej dostarczenie. Kontakt z supportem bez sensu odpowiadają schematami. Nie polecam nikomu ZaletyBrakWadyCała firma -
~MaciekDpd / 2023-07-11 08:38
Ukrainska Firma nie szansuje pracowników jak i klientów obsługa na poziomie zerowym ZaletyBrakWadyDno -
~Mario / 2023-07-11 08:32
Panda patałachów, która nie powinna zajmować się taką funkcją. ZaletyKpina.WadyPowinni zniknąć z rynku. -
-
~ja / 2023-07-10 18:35
ostrzegam przed zawieraniem umowy aboanmentowej to złodziejstwo bez możliwości zakończenia umowy -
~Jola / 2023-07-10 16:34
Tragedia !!! W malutkim miasteczku szukałam PACZKOMATU!!! PODKREŚLAM P A C Z K O M A T U !!! przez 2 godziny. Paczkomatem okazał się być sklep monopolowy oznaczony naklejką InPost umieszczoną między innymi naklejkami, kompletnie miewidoczną. Po adresie też ciężko trafić bo na sklepie nie ma numeru A ulica też się nie zgadza. Dno i kilka warstw mułu. Tragedia !!!!!Żenada a nie firma ZaletyOoooWadyJ.w. -
~Tadeusz / 2023-07-10 13:49
Paczki na firmę dotarły w dniach wolnych od pracy. W poniedziałek ran już zostały wycofane do nadawcy. Bez szansy na odebranie. To zagrywka zgodna z regulaminem, ale nie szanująca klientów. Cena przedłużenia jest równa podobnemu nadaniu. Bardzo sprytne. Grubo zastanowię się nad kolejnym skorzystaniem z Inpostu. -
~Barbara / 2023-07-10 11:33
Kurier bardzo niecierpliwy,jak praca nie odpowiada,to ja zmień.Zamowilem buty,prawy zdeformowany,ale cóż,następnym razem tylko w sklepie.Radze firmie skrupulatniej dobierać kurierów.Przesylkie odbierałem dziś w Lubiczu Górnym o godz.ok.11.00.Pozdrawiam Z.Banach
strona 56 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »