Kontakt z kurierem na Helu, porażka, najgorszy jakiego kiedykolwiek w życiu spotkałam,miał odebrać walizkę między 9-11, łaskawie zadzwonił o 16-50,że jedzie,w rezultacie wogole nie był, złapałam go jak dostarczał paczki obok w bloku i wyszłam zapytać czy zamierza zabrać moją walizkę dziś.Kurier stwierdził,że w zaleceniu ma wagę paczki 1 kg , gdzie zaznaczalam gabaryt największy czyli D,zadzwoniłam na infolinię z reklamacją,przesyłka zapłacona ,kurier również,a walizka nie zabrana.Na infolinii Pan mi kazał mierzyć walizkę (byłam na urlopie,kto miarkę ze sobą zabiera, porażka)czy aby napewno mieści się w gabarycie,który zaznaczyłam,wina systemowa,że w opisie był zaznaczony 1 kg,więc jeżeli nie zabrał walizki to pewnie była źle zapakowana,dramat, jeden absurd wyklucza drugi.Niestety kurier po walizkę nie wrócił, mogłaby zostać zabrana w kolejnym dniu roboczym czyli w poniedziałek, wyjeżdżałam w sobotę,nadanie było w czwartek,znajoma miała taką samą sytuację w tym samym miejscu,nie polecam nikomu,strata czasu i nerwów,a kuriera w Helu dawno temu powinni zmienić
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
~Hetmanka / 2023-07-03 16:37
Ocena: 2.33 / 5
Mokotów. Kurier z nr. telefonu 511 194 687 przez dwa dni wysyła sms, że nie ma mnie w domu. Jestem. Reklamacja. Dziś widziałam go przypadkowo przez okno. Nawet się nie zatrzymał, tylko znów sms, że nie ma mnie w domu
Zaletypaczkomaty
~JJ / 2023-07-03 14:54
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy przewoźnik w Polsce. Obsługa klienta nie istnieje. Kurier nie odebrał paczki od nadawcy w terminie bo nie doczytał danych w uwagach. Nikt w biura InPostu nie raczył mnie o tym poinformować ani przez telefon, ani choćby automatycznym e-mailem, który też był podany. Czekałam na odbiór przesyłki dwa dni. W końcu sama się skontaktowałam z działem reklamacji,który mnie poinformował, że źle podałam adres nadawcy. Adres nadawcy był dobry, tylko kurier nie doczytał numeru paczki do odbioru. Potrzebowałam, żeby dostarczono mi ta przesyłkę do piątku poniewaz wyjeżdżalam z kraju, a zawierala ona ważne dane osobowe. Nie moglam sie w ogóle dogadać z paniami w reklamacji. One mnie obwinialy za nierozgarnietego kuriera i za to że ja nie zareagowałam wcześniej... Przesylka przyszla w następny wtorek... Musiałam zamówić następnego kuriera, tym razem już nie z Inpostu, żeby mi paczkę odesłali do nowego miejsca pobytu.
WadyObsługa klienta na poziomie zero.
~Michał / 2023-07-03 14:08
Ocena: 1.33 / 5
Kurierzy są do dupy cały czas paczki uszkodzone dostaje nie są na czas mają problem cały czas
~Kornelia / 2023-07-03 11:53
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo nie mily pan zaczął się awanturować na starszą osobę cham i niewychowany nie polecam tej firmy jeszcze jak się zapytaliśmy gdzie odwiezie tą paczkę to z ryjem wyszedł że go to nie interesuje że on za to pieniędzy nie dostanie
ZaletyBrak
WadyNie miły
~Karolina / 2023-07-02 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Dla mnie niestety firma masakra. Zawiodłam się strasznie. Nadałam paczkę przez szybkie zwroty eobuwie w paczkomacie zgodnie z instukcją podaną przez firmę inpost i ...paczka zaginęła. Nie została odnotowana w systemie inpost. Pomimo wskazania dokładnej daty i godziny oraz prośby o weryfikację kamer firma InPost odrzuca reklamację...jednym słowem OSZUŚCI. 240 zł. nie do odzyskania bo taka była wartość zawartości przesyłki.
~Grzegorz / 2023-07-01 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Myślałem że tylko ja mam problem z dostawą paczki ale po przeczytaniu opinii widzę że trzeba zmienić dostawcę bo na tą firmę to brak słów
~Dawid / 2023-07-01 12:54
Ocena: 3.67 / 5
InPost sobie chyba w kulki leci ostatnimi czasy. Zamawiam paczkę z obietnicą od strony ze dotrze jutro, oczywiście nie mogło być idealnie. Paczkę dostaje po 2/3 dniach bo nie załadowali jej kurierowi. Serio? Nie jest to pierwszy przypadek. W tym tygodniu zamówiłem 3 oddzielne paczki, żadna nie doszła tak jak miała.
~Dorota / 2023-06-30 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Firma tragedia. Kontakt z kurierem na Helu żaden, cały czas odrzuca połączenia, bądź zajęty ma telefon. Po zgłoszeniu na infolinii braku kontaktu z kurierem informują, że wysyłają mu wiadomość z prośbą kontaktu, z czego oczywiście nic sobie nie robi. Po wypełnieniu etykiety i utworzeniu zlecenia z pracownikiem inpostu na infolinii, czekaniu na niego cały dzień na wakacyjnej walizce pod wejściem do hotelu, przyjechał łaskawie po godzinie 17stej i oznajmił, że walizki nie zabierze bo u niego wyswietla się, że zaznaczona została opcja 1kg, a tak nie bylo. W menagerze paczek zaznacza się gabaryt, wybrałam największy, który jest przewidziany do 25kg i za niego zapłaciłam, nie ma opcji wpisania kg i to przyznał mi pracownik na infolinii. Błąd systemu. Przesyłki nie zabrał bo jak się domyślam był przepełniony i ta sama sytuacja chwilę później powtórzyła się u znajomej kilka ulic dalej. Nie dość, że straciłam cały dzień czekając na niego to na koniec jej nie zabrał i nie było opcji by po nią wrócił. Nie polecam. Nigdy więcej Inpost. Zmora wakacji, mnóstwo straconych nerwów i czasu.
WadyOszuści.
~Paweł / 2023-06-30 20:10
Ocena: 2.00 / 5
Król dziadostwa firma Inpost. Współpracuje z tym dziadostwem około 4 lat . Jeśli składasz w tej firmie reklamacje to żadnego odszkodowania nie otrzymasz szkoda twojego czasu. Od pewnego momentu mają nową formę dostawy paczek na adres jak się paczka nie mieści w otworze na listy to wyrywają drzwiczki od skrzynki i się mieści . Sortownia w Radomiu to jeden wielki burdel . Jak pada deszcz to paczki w kratach leżą na zewnątrz bo to nie jest ich towar . Brak osoby która odbiera przesyłki . Do momentu kiedy przesyłka nie zostanie zeskanowana to Inpost nie odpowiada za zaginięcie przesyłki a nie raz się to zdarzyło z ich strony .
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
~Marcelina / 2023-06-30 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie wiadomo dlaczego nie wyszła w ogóle z oddziału. Zero informacji. Nic kompletnie.
~ogbednvrczyk / 2023-06-30 16:51
Ocena: 5.00 / 5
telefon zamowiilem w srode przyszedl w piatek status paczki mialem caly czas na oku wiec dlaczego inpost ma tu tak slaba opinie? dlatego ze jesli cos pojdzie nie tak z wasza paczka to negatwna opinie wystawiacie chetnie ale jesli wszystko pojdzie zgodnie z planem macie paczke to jej nie wystawiacie
Zaletywszystko czego wymaga sie od kurierow
~Życzyliwa / 2023-06-30 15:46
Ocena: 3.67 / 5
Co do paczkomatu odbiorów i nadań nie mam żadnych zastrzeżeń. Ale kurierzy każdy jeden który ma dostarczyć moją paczkę nie przyjemny, nie przyjeżdża na czas. Masakra !
~Anka / 2023-06-30 11:43
Ocena: 2.33 / 5
Z reguły jestem zadowolona i to bardzo.. Ale... nowa praktyka?
Nie dostałam sms-a informującego o umieszczeniu przesyłki w paczkomacie. Dostałam dopiero drugiego sms-a o 22:30 z informacją, że odebrać paczkę można do 10:30 dnia następnego. Niestety nie miałam możliwości odebrania paczki, w związku z czym wróciła do nadawcy.
Na infolinii usłyszałam, że zostało wysłane powiadomienie mailem i że czasami dostaje się sms-y, a czasami maile...
Pani była niezbyt uprzejma i odsyłała mnie do nadawcy przesyłki..
~Ewik / 2023-06-30 10:40
Ocena: 5.00 / 5
Najleprzy Kurier 1060 jestem bardzo zadowolona zawsze mam paczke na czas, a jak mnie nie ma w domu to dzwonie do tego pana i dostarcza mi paczkę o 2godz puźniej i nigdy nie miałam paczki uszkodzonej.
ZaletySuper
WadyŻadne
~Olgas / 2023-06-30 10:26
Ocena: 5.00 / 5
Dzień dobry , chciałam wystawić opinie na temat firmy Inpost . Ta firma jest dla mnie bardzo porządna jedną z wielu najlepszych firm, nie ma problemu z dowożenien paczek , gdy np poproszę kuriera żeby podrzucił na inny adres nie ma problemu , jest przy tym bardzo uprzejmy a szczególnie pan kurier ktory jeździ po Świniarsku jest na 100% na Tak nigdy bym go nie wymieniła na żadnego innego a mało kiedy się zdarza że są tak kurierzy uprzejmi. Pozdrawiam klientka ze Świniarska.
ZaletyFirma na najwyższym poziomie
WadyBrak
~K / 2023-06-29 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy przewoźnik kurierski, za każdy razem przesyłki uszkodzone. Składane reklamacje są przez nich odrzucane w całości zwalając winę na nie prawidłowe zabezpieczenie przesyłki. HAŃBA!!!!!!!!!!!!!!
WadyTRAGEDIA - Najgorszy przewoźnik,
~Pani z Jastarni / 2023-06-29 15:34
Ocena: 5.00 / 5
Rewelacyjnie kurierzy z Jastarni. Pan blondyn oraz kolega ciemniejszy blondyn w okularach. Kompetentni i pomocni!!!!
ZaletyRewelacja
~Sztongus / 2023-06-29 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Masakra paczka zamówiona 26 czerwca przez pierwsze dni 0 informacji co się dzieje dzisiaj po 3 dniach nadal jest informacja ze inpost nie odebrał jeszcze mojej paczki super nie wiem co wy tam z nią robicie ale super jesteście :)
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~RODO? / 2023-06-28 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Inpost zgubił lub ukradł paczke, w której była własność naszej firmy. Nie mieliśmy faktury zakupu aby udowodnić wartość, gdyż urządzenie było zmontowane u nas z wielu mniejszych podzespołów. Dział reklamacji życzył sobie przysyłać kolejno nasze oświadczenie o wartości i opis, listy faktur na elementy składowe, oświadczenia naszego podwykonawcy, finalnie żądając tworzenia kosztorysów dla wykonania takiego urządzenia. Czas poświęcany z naszej strony na przygotowywanie kolejnych dokumentów był nieakceptowalny i musieliśmy finalnie przyjąć stratę na siebie. Zastanawiamy się teraz czy żądając tylu informacji i oświadczeń Inpost nie naruszył RODO w tym postępowaniu.