Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartek / 2025-01-30 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można odebrać paczki , jest informacja na monitorze w paczkomacie "Paczkomat jest tymczasowo niedostępny" i tak jest od tygodnia paczki nie można odebrać. Na infolinii zgłaszane ale chyba jakieś boty tam siedzą bo zgłoszenia przyjmują ale nic nie robią
    ZaletySzybka przesyłka jak paczkomat działa poprawnie
    WadyJeśli jest jakiś problem z przesyłką czy paczkomatem zero pomocy na infolinii
  • ~Agnieszka / 2025-01-29 23:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Zrobili dziurę w kartonie, uszkodzili towar (listwy plastykowe) wszystkie zabezpieczone specjalnymi, dedykowanymi do transportu profilami styropianowymi i nie biorą za to żadnej odpowiedzialności!! Uszkodzenie takiego grubego kartonu bardzo wyraźnie wskazuje w jaki sposób kurier obchodził sie z paczka... (paczka oklejona "Ostroznie szkło". Aby uszkodzić takie opakowanie to kurier naprawdę musiał się postarać.. Przesyłka została ubezpieczona - oburzające jest to, ze próbują uniknąć odpowiedzialności za szkody ewidentnie powstałe z winy kuriera (które są kwestią oczywistą!). Powołują sie na swoje regulaminy i ocena zabezpieczeń to tylko ich nieobiektywna ocena. Wielki wstyd InPost w jaki sposób traktujecie swoich klientów - brak jakiekolwiek przyzwoitosci. NIE POLECAM - Jesli kurier uszkodzi Wam przesylkę to możecie zapomniec, ze wypłaca odszkodowanie, a ubezpieczenie przesyłki to zwykła ściema - i tak Wam niczego nie wypłacą. Przestrzegam wszystkich przed ich oszukańczymi praktykami!! NIE POLECAM
    Edit: z tego co czytam teraz po opinich to niszczenie paczek i nie uwzględnianie reklamacji / odwołań to standardowe działania InPostu. Drogi InPoście moze powinniście pochylić sie nad tymi tematami i zrewidować swoje praktyki, bo po ludzku to po prostu WSTYD!!!
  • ~Patrycja / 2025-01-28 08:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma niestety nie potrafi wykonywać rzeczy do której została stworzona a mianowicie dostarczać paczek. Moja zaginęła tydzień temu. Rozmowy z konsultantami na czacie , którzy cały czas proszą o cierpliwość , weryfikacje które nic nie weryfikują. Do tej pory nikt nie potrafi przyznać że paczkę poprostu zgubił. Dramat
  • ~Katarina / 2025-01-22 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła. Przetrzymywana przez kuriera. Zatrudniają złodzieji. Brak szacunku do klienta , nie szanują tez paczek rzucaja, kopią , finalnie paczka nie uznana na reklamacje, strata za przesyłkę, jeszcze towar ktory zostal nie zniszczony z paczki trzeba odebrać sobie samemu z centrum logistycznego oddalonego o 35km od domu. Na swój koszt. Zero przeprosin zero skrupułów. Firma totalne dno i zero.
  • ~af / 2025-01-21 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamuje paczkę od Listopada/wysyłka do Belgii/nie informują czy paczka zaginęła, brak informacji.
    Nie polecam wysyłek zagranicznych, komunikacja tylko drogą elektoniczną.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Piotr / 2025-01-21 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda kombinatorów.Okradziono moją przesyłkę.Przyszła niekompletna,poklejona taśmą przez inpost.Reklamacja to droga przez mękę.Wszystko robią by tylko jej nie uznać,a jak już nie mają argumentów i uznają,to w ramach wydłużenia procesu nie wypłacają należnych pieniędzy tylko kierują sprawę do ich ubezpieczyciela, a tu znowy kombinacje.Z daleka od inpost,jaka firma tacy pracownicy a więc poniżej dna.
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie,
  • ~Lena / 2025-01-08 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia mówi co innego niż jest. Miało być przekierowanie na adres, wrzucili w paczkomacie 1 km od domu bez dostępu odbioru czyli podjazdu z wózkiem.dzieciecem.
    Wadyena
  • ~M / 2025-01-06 14:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Okropna praca działu zajmującego się zwrotami pieniędzy za zgubione przesyłki. Życzę, aby Wasze przesyłki się nie gubiły. Z tą usługą to tylko strata nerwów i pieniędzy
  • ~iras / 2024-12-28 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna opóźniona przesyłka z winy inpostu. Paczka leży w centrum logistycznym, ale kurier nie wysilił się żeby zabrać do paczkomatu.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowa dostawa
  • ~Matsvei / 2024-12-27 22:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawsze korzystaliśmy z usług InPostu. Nigdy nie było żadnych zastrzeżeń. Jednak teraz sytuacja wygląda inaczej. Przed świętami czekaliśmy na prezent od rodziny. Przesyłka przekroczyła kilka granic (naturalnie, nie wiadomo, co jest w środku). Ponieważ osoby były w drodze, złożyły zamówienie na swoje nazwisko i czekały. Dziś rano otrzymali dziwną wiadomość o treści: "jak wygląda wasza paczka i co jest w środku, prawdopodobnie odpadła etykieta". Dowiedzieli się, jak jest zapakowane, i odpowiedzieli do obsługi. Cały dzień cisza... Dopiero wieczorem przyszło pismo, że paczka została rozbita (ze zdjęciami całej zawartości). Okazało się, że w środku były szklane słoiki z domową konserwą, których InPost nie bierze do transportu (z tej strony nie mamy żadnych uwag, to nasza wina). Tylko w korespondencji prosiliśmy, aby paczka została w naszym mieście, żeby można było odebrać ją z dowolnego miejsca, ponieważ wyjazd do innego miasta nie był w planach (skoro kurier i tak dostarczył ją do naszego miasta). Na każde pytanie odpowiedź – nie, tylko w paczkomacie, w którym paczka została umieszczona. Szczerze mówiąc, to też nasza wina, ale podejście do klienta jest zerowe + dlaczego nie rozwiązać sprawy na miejscu, przecież to dodatkowe koszty na samochód, można wystawić dodatkową opłatę, karę, cokolwiek (dlaczego mogę odebrać paczkę w miejscu umieszczenia, ale nie w miejscu odbioru). Jakie będą dalsze losy tej paczki… nie wiem. Może przynajmniej komuś się przyda. Szczerze mówiąc, nastrój mam totalnie zepsuty zarówno przez naszą głupotę, jak i przez podejście firmy. Będę szukać innej usługi.
  • ~Były klient / 2024-12-27 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Kurierzy bardzo Nie mili chamscy, bezczelnie.Przesłka Nie dotarła w terminie. Kurierzy robią łaskę,nie informując kiedy przyjadą i Uważają że odbiorca ma na nich czekać cały dzień. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Reklamacja i skarga złożona ,czekam jakie kosekwencje poniesie jeden z ich kurierów.
    WadyNIE MILI KURIERZY
  • ~Kazimierz / 2024-12-27 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została 16.12.2024 wydana do doręczenia do dnia dzisiejszego jeszcze jej nie otrzymałem. Zwyczajnie zagubili paczkę. Allegro zamknęło sprawę i do 5 dni zwracają mi pieniądze.
    Zaletybrak
    WadySame wady
  • ~BS / 2024-12-20 19:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam pierwszy raz nadawałem paczkę z odbiorem u klienta , którą miano mi dostarczyć do paczkomatu . Zadzwoniłem na infolinie i krok po kroku przeprowadzono mnie przez formularz zgłoszeniowy . Dokładnie wskazując co i jak mam uzupełnić . Po 5 dniach czekania sprawdziłem status , paczka w przygotowani a wiem , że już pierwszego dnia było gotowa do wysyłki . Okazało się , że formularz zgłoszeniowy wypełniony był źle :( i czekają aż ktoś klient dostarczy ją do paczkomatu . Całe szczęście , że mam jeszcze trochę czasu i mam nadzieje , że zdąży dojść do mnie przed wyjazdem bez niej nie mogę wyjechać . Oczywiście skorzystam z innego kuriera
  • ~Henryk / 2024-12-19 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    witam,moja paczka dotarła 17 tego do paczkomatu ,a 18tego po 24 godzinach wróciła do nadawcy spowrotem ,a jest napisane,że maczekać w paczkomacie 48 godzin . reklamacje nie przynoszą żadnych efektów,teraz dziadek pójdzie do wnuczka na wigilię bez prezentu-super
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~ARIZONA / 2024-12-17 19:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Strasznie skomplikowany program do nadawania paczek. po co trzeba wpłacać za paczkę raz , drugi raz za kuriera jakby nie można było zrobić tego od razu, programista do pracy!!!!!, po co to załaduj konto prościej użyć słowa zapłać, Polacy lubią komplikować sobie życie. Bardzo dużo odbieram paczek i jestem zadowolona z kuriera z pracy na naszym terenie, sympatyczny przemiły młody człowiek daję jemu 10 gwiazdek i dużą gwiazdkę z okazji świąt.
  • ~Okaz / 2024-12-17 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE KORZYATAJCIE Z USŁUG WYSYLKI ZA GRANICE.Nie potraafia tego robic. Wyslalem we Wrocłąwiu paczke do Belgii i minelo juz trzy tygodnie i nie ma!!!!
    Informacje z infolinii - W trakcie weryfikacji. Brak mozliwosci odbioru osobistego.
    Ostatnie info; Dostawa moze w przyszlym roku "MOZE!!!!"
    Firma wspolpracujaca z Inpostem to " MONDIAL RELAY "
    Traktowanie przez obsluge infolinii; na odczep sie ; " w trakcie weryfikacji" i spadaj.
    PORAZKA !!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak swiadczenia uslugi!!!!OSZUSTWO !!!
  • ~Bartłomiej / 2024-12-13 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost - NAJGORSZA USŁUGA AUTOMATÓW PACZKOWYCH NA RYNKU. W ciągu 2024 roku 9 (słownie: DZIEWIĘĆ!) moich paczek zostało przekierowanych do innych paczkomatów niż docelowy, który i tak bardzo często miewa awarie lub są z nim różne problemy. Nie wiem jaki jest sens oferowania usługi automatu paczkowego skoro i tak muszę marnować dodatkową godzinę aby odebrać paczkę, która powinna czekać na mnie dosłownie "pod domem". Składanie reklamacji nie ma żadnego sensu - mam tylko nadzieję, że jak najwięcej osób zobaczy tę opinię i zrezygnuje z usług InPost - ja "korzystam" tylko w ostateczności (gdy sprzedawca nie oferuje innej opcji) i o żadnej "korzyści" w tym przypadku nie jestem w stanie powiedzieć.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~Monika / 2024-12-11 23:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Przy wkładaniu paczki musiał się nie załączyć system nadawania paczek. Ponieważ wkładałam dwie paczki nie zauważyłam tego od razu. Proces reklamacji: odwlekanie sprawy, udawanie jakoby coś się robiło jest po prostu irytujący. Brak rzetelnego sprawdzenia w monitoringu i próby odnalezienia paczki. Twój problem to Twój problem, Inpost potrafi przekierunkować dalej do indywidualnego opiekuna i działać na czas do znużenia klienta - bo ile można walczyć o 100, 200zł, czekając po 30 dni na rozpatrzenie sprawy i wczytując się w ich regulaminy.
    JA już przesyłki drogich paczek nie zaryzykuję, za dużo problemów. Miało być szybko, łatwo i przyjemnie. Ryzyka w wysyłce: czy przyjdzie, gdzie przyjdzie i w jakim stanie nie potrzebuję.
    Proszę popracować nad obsługą klienta w przypadku reklamacji.
    Zaletyuprzejmość (choć ma się wrażenie, że wynika z obojętnego podejścia do tematu i jest tylko mistyfikacją)
    Wadybrak rzetelności i jednostkowego podejścia do tematu oraz najmniejszej chęci faktycznego rozwiązania problemu
  • ~Henryk / 2024-12-09 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich .Paczka wysłana do Belgi przez inpost paczkomaty.Wysłane 25 XI 2024 i na dzień dzisiejszy tj, 9.12.2024 nie dotarła , termin dostarczenia upłynął 29XI.2024 Tragedia , nie wiadomo o co chodzi od 7dni ta sama śpiewka kiedy dzwonie do inpostu , przekażą sprawę itp. itpNa dzień dzisiejszy mają paczkę i pieniądze za usługę przesyłki, w tej chwili jest dwa tygodnie i paczka nie dotarła.

  • ~Ania / 2024-12-05 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Świadomie wybieram paczkomat, bowiem pracuję od 9.00 do 18.00. Rozumiem, że wybrany paczkomat jest przepełniony; natomiast nie rozumiem, dlaczego przekierowana jest nie do innego paczkomatu, tylko do miejsca czynnego od 9.00 do 18.00.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12669
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7714
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2430
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063