strona 48 z 398
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »
-
~KAROLA / 2023-08-03 08:08
Sosnowiec, ul. Jagiellońska.
Firma InPost robi sobie jakieś żarty. Za pierwszym razem kurier próbował doręczyć przesyłkę -nie było mnie okej. Zadzwoniłam na infolinie (nie miałam możliwości paczki przekierować), kurier w dniu następnym miał dzwonić przed doręczeniem ( nie działający domofon),nie zadzwonił, a było to ustalane poprzez infolinię..kolejna nieudana próba doręczenia- a był ktoś w domu i na tą paczkę czekał! Znowu infolinia -pani mówi, że zaznacza błędne awizo i ze kurier będzie dostarczał paczkę w dniu następnym oraz podkreśliła że ma zadzwonić. I co? Wstaje rano, a w aplikacji "zwrot to nadawcy". Znowu infolinia i oczywiście zero pomocy. Ustalaja z Tobą jedno na infolinii a potem robią zupełnie co innego. Firma to porażka, a kurier to jakieś nieporozumienie. Jak może zaznaczać nieudane próby podłączenia jak nawet nie dzwonił! -
-
~Nie polecam / 2023-08-02 20:34
Pomimo napisania prawidłowego kodu nadania, została naklejona niewłaściwa etykieta i przesyłki dotarły do niewłaściwych osób, Inpost niestety nie chce pomóc w tej sytuacji i jestem stratny na dwóch wysyłkach. Nie polecam. ZaletybrakWady- pomylone etykiety nadawcze
- brak pomocy ze stronu Inpostu
- brak zaproponowania rozwiązania
- jestem stratny na wysyłki w dwie strony -
~Kk / 2023-08-02 20:07
Polecam najlepsi zawsze dostawy na czas kurierzy mili -
~RjR / 2023-08-02 19:00
Jak to możliwe, aby kurier inpost był tak arogancki i wręcz chamski w stosunku do klienta?. Należy zwrócić mu uwagę że to kurier jest dla klienta a nie klient dla kuriera. Gdybym ja i mnie podobni nie płacili za przesyłkę, ten facet nie miał by pracy.
Paczkomat w Jakubowie k. Mińska Maz. Dziś tj. 02.08.2023 godz. 13.30 zapytałem, dlaczego tym razem nie otrzymałem kodu QR i muszę wpisywać kody i nr telefonu. W odpowiedzi usłyszałem, że nie umiem korzystać z aplikacji w podtekście jestem głupi. A ja już w z wykorzystaniem kodu QR odebrałem kilkadziesiąt paczek do dzisiaj. Dalej był facet odrażająco arogancki z absolutnym lekceważeniem klienta. Zwykły łobuz, ot co. Nr samochodu dostawczego:
WS 8515G
KARYGODNA OBSŁUGA. AROGANCCY KURIERZYWadyKOSZMARNY KURIER NR SAMOCHODU:
WS 8515G -
~Marta / 2023-08-02 18:49
Tragedia ,dostałam e mail,że paczka gotową do nadaniaci czeka na kuriera czeka tak już 3 dni. Wartość towaru to 576 zł. Mam pretensje także do sprzedawcy ponieważ nie można było wybrać firmy kurierskiej tylko z automatu wchodzi inpost.
Nikomu nie polecam.ZaletyBrakWadyWiele -
~Acky / 2023-08-02 16:41
W większości przypadków ok, ale rozpatrywanie reklamacji to dramat, niszczą jedną z dwóch paczek w tej samej przesyłce i nie uznają reklamacji z powodu źle zapakowanej przesyłki (jednej z dwóch - obie spakowane tak samo). Rzucają paczkami jak workiem gwoździ i nie chcą wziąć odpowiedizalności -
~Adam S. / 2023-08-02 11:13
Najgorsza firma kurierska z jakiej miałem niestety szanse i przymus korzystać ZaletyŻadnychWadyFirma wysłała dwa razy Ukraińca z nie działającym terminalem gdzie SMS mówi płatność karta możliwa problem zgłaszałem dwa razy do obsługi ale jest tak samo upośledzona jak cała ta firma -
~Niezadowolony / 2023-08-02 10:01
Kurier nie dostarczył paczki na wskazany adres, dobrze że w tej samej miejscowości.
Kurier był pewien że paczkę zostawił przy drewnianym budynku na tyłach domu, okazało się że paczka była przy murowanym piętrowym budynku, jedyne co się zgadzało to tył domu. -
-
~Anna / 2023-08-01 20:43
Poniżej krytyki. Nie dotrzymują terminu doręczenia. Klient jest traktowany jako zło konieczne. Jak mam ocenić czas dostawy skoro go nie dotrzymali? Cena i jakość wykonania usługi poniżej krytyki. Autoodpowiedź, że przyjęto reklamację i tyle w temacie. Jednym słowem. Ż E N A D A ZaletyBRAKWadyNIE DOTRZMANIE TERMINIU, INFOLININA NIE POTRAFI UDZIELIĆ INFORMACJI -
~OneOfUs / 2023-08-01 20:38
Polecam Wam robić jakieś szkolenia pracownikom. Kurier w mojej okolicy jest bardzo nieuprzejmy. Nie każe się komuś uniżać, ale zwykła odpowiedź jeśli komus mowię dzień dobry i dowidzenia to jest minimum kultury który oczekuję. Już nie wspomnę, że Pan jest bardzo podirytowany jakimikolwiek pytaniami. To wystarczy, że unikam tej firmy jak ognia. ZaletyCzas dostawy. Paczka zawsze dociera nieuszkodzona.WadyNieuprzejmy kurier. -
~Patrycja / 2023-08-01 17:03
Nie polecam cholerni oszuści !!!! uszkodzili paczkę która jest ubezpieczona , i odrzucili reklamację , z innej paczki ukradli zawartość i też umywają ręce omijać szerokim łukiem!!!! ZaletybrakWadyoszuści -
~???? / 2023-08-01 16:12
InPost gnojostwo jak ich mało .Zamówiłam paczkę z zagranicy gdzie wykupiłam sobie ubezpieczenie paczki paczka dotarła po kilkunastu dniach wyczekiwania , nie dość ze zaginęła cześć zamówienie ,ewidentne sobie na beszczelnego wyciągnęli towar i ludziom kit wciskają , ze karton OK .Teraz jest to moja wina z braku jakichkolwiek wskazań do zwrotu dosłownie hu.,,,,,e jak ich mało ???? WadyZniszczyć inpost -
~Emil / 2023-08-01 14:10
Spotkałem kuriera na klatce schodowej i podszedłem na swoje piętro pod drzwi i powiedziałem mu że to pewnie do mnie, typ odpowiedział chamsko że nie wydaje mu się, zadzwonił do drzwi i jak mój współlokator mu otworzył wcisnął mu paczkę beż zapytania o nazwisko (żeby było ciekawiej to na paczce jest żeńskie imię a mój współokator jest chłopem-ale kurier sobie nic z tego nie zrobił bo i po co) i kod odbioru przesyłki, ogólnie kurier nie przywitał się, nie pożegnał i w ogóle nie odezwał się ani słowem. InPost zatrudnijcie jakiś kompetentnych pracowników -
~Wkurzona / 2023-08-01 13:15
Nie polecam! Zamówiłam suszarkę do warzyw 12 warstwową,gdyż mam do wysuszenia bio warzywa.
Suszarka miała dotrzeć do mnie w piątek.
Żadnej informacji nie dostałam jakoby przesyłka miała do mnie nie dojechać.W sklepie internetowym status z piątku brzmiał,że kurier ma moją przesyłkę.
Zadzwoniłam do inpostu w poniedziałek późnym wieczorem i kazano mi kontaktować się ze sklepem ,gdyż sklep jest właścicielem przesyłki do póki do mnie nie trafi i nic mi nie mogą powiedzieć więcej tylko ,że przesyłka została wstrzymana. W sklepie nic nie wiedzieli. Dziś jest wtorek popołudniu i sklep jeszcze nie wie ,że dostaną z powrotem moją paczkę, a ja znów jestem po rozmowie z impostem.
Drogi Impoście !!!!!Czy to jest takie trudne żeby wysłać do klienta smsa czy maila ,że przesyłka nie dojedzie????Mogliście to zrobić już w piątek a w sobotę kupiłabym cokolwiek na miejscu.
Przez Was muszę wyrzucić i rozdać mnóstwo warzyw.
Mam straty za które nie poniesiecie odpowiedzialności.Brak słów !!!!????????WadyPaczka nie dotarła brak informacji -
~Nie zadowolony / 2023-08-01 11:45
Unikać tej firmy jak ognia. Ukraincy zatrudnieni jako kierowcy to chamy, które nie szanuja cudzej własności. ZaletyBrakWadyFull -
~Adam Brzeziński / 2023-08-01 10:33
Trzy razy współpracowałem w tym in krzak i nigdy więcej, pierwszy raz przez trzy dni przywozili mi paczkę, czwartego dnia do nich dzwonię i się pytam o nią, a kobiecina mi odpowiada, że paczka poszła do zwrotu, bo w domu nikogo nie było.... W domu mieszka inwalida na wózku, więc to, że nie było nikogo w domu, to wyssane z palucha twierdzenie. Za drugim razem zamówiłem baterię do telefonu, na maila przyszła wiadomość, że paczka została dostarczona...... Kiedy ona nie została dostarczona, na szczęście zakupy robię tylko i wyłącznie za pobraniem, jak nie ma takiej opcji u sprzedawcy, to się zwijam. W zeszłym tygodniu zamówiłem do samochodu niezbędną mi część, aby mmógł skończyć auto i paczka miała przyjść w piętek. Mamy wtorek, a paczki ani widu, ani słychu. Już siódmy dzień idzie paczka na terenie Polski, śmiech na sali. Z Nowego Jorku papiery z kancelarii adwokackiej szły 3 dni. I nie podawajcie numerów telefonów, bo wg czuba z infolinii, kurier nie ma obowiązku dzwonić do nas, gdy zdarzy się wypadek losowy i nas nie ma w domu. To po co wyciągają dane ? ZaletyŻadnychWadyWszystko, od kuriera, do infolinii. -
-
~Claudia / 2023-08-01 10:26
Zagubiona paczka i zero kontaktu na email w którym prosiłam o zwrot środków, mimo wcześniejszych odpowiedzi na maile. -
~Natasza / 2023-08-01 10:06
Dostałam paczkę rozerwaną, w środku brakowało istotnego elementu. Zamówiłam mopa vileda, minęły ponad dwa tygodnie od zakupu, a ja dalej nie mam jak go używać. Nie mam ani sprzętu ani pieniędzy, które wydałam, pomimo złożonej reklamacji tego samego dnia. Przedłużają rozpatrywanie ile tylko mogą, co chwilę mając jakieś nowe pytania. Jestem bardzo rozczarowana i nie zamówię już żadnego sprzętu, który miałaby dowieźć mi firma Inpost. NIE POLECAM!!! -
~Ola / 2023-08-01 07:29
Na swojej stronie reklamują się że mają dostępnych tysiące swoich paczkomatów. Otóż nie! Kolejny raz spotykam się z sytuacją że paczkomat który wybrałam - jak to Pani na Infolinii powiedziała ma "przerwę techniczną" a to jest zwykła ściema bo te punkty wgl nie istnieją. Przesyłka miała do mnie dotrzeć kilka dni temu a dzisiaj dostaje informację że mam czekać jeszcze kilka dni. Infolinia to jakiś żart, oszukują ludzi dodając nieistniejące paczkomaty. ZaletyBRAKWadyInfolinia na zerowym poziomie, błędne informację na stronie internetowej, brak jakichkowiel informacji -
~Zaneta / 2023-07-31 15:31
Monika Nogalska na telefonie - arogancka nie pomocna ma czelność dawać jakieś pouczenia i rady ZaletyNic; już nie będę uzywac i postuWadyWszystkie; w ogóle nie pomocni i maja klientów gdzieś; nie uzywac i postu
strona 48 z 398
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »