Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8070 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~daro 1 / 2023-09-14 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedno wielkie nie porozumienie, ten prezes Brzoska niech przestanie udawać że prowadzi firmę jest to jedno wielkie gówno na którym nikt nie panuje, żenada .
    ZaletyBrak
  • ~Klient InPost / 2023-09-14 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dziwi mnie średnia opinii na Państwa Firmę w wysokości tylko 1,75. I zgadzam się z nią osobiście. Wystawiam Wam za obsługę 1. Nie potraficie jako Firma indywidualnie podejście do Klienta, tłumaczycie się własnymi procedurami pomimo, że sami je łamiecie. Niewyobrażalne dla mnie w dzisiejszych czasach jest tak lekceważące podejście do Klienta jakie Państwa Firma stosuje. Z poważaniem Niezadowolony Klient
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, brak indywidualnego podejścia do Klienta, łamanie własnych procedur, którymi się Firma InPost tłumaczy
  • ~Mirka / 2023-09-14 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem osobą pracująca więc nie zawsze mogę odebrać paczkę w dany dzień ale zawsze na drugi dzień NP jest u mnie mama by ją odebrać mimo dwóch prób doręczenia kurier z inpost robi mi problem i wielkie pretensje bądź po złości chyba nie dostarcza paczek ! Najgorsza firma kurierska nie pozdrawiam
  • ~Paweł / 2023-09-14 05:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki przetrzymują w sortowniach i dlatego nie docierają na poprostu mają klientów gdzieś
  • ~Tomasz / 2023-09-13 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    kurier był u mnie nie było mnie w domu i zastał babcie która ma duszności gdy babcia szła po pieniądze musiała odsapnąć ale oczywiście inpost
    Gdy babcia wyszła przed dom kurier inpost był w bramie nie polecam
  • ~Mariusz / 2023-09-13 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem mieszkańcem Torunia ulicy Rypińskiej .
    Wczoraj 12.09.2023 miał być umnie kurier InPost
    Czekając na kuriera cały dzień dzwoniąc do niego wieczorem powiedział że się nie wyrobił i będzie następnego dnia 13.09.2023 . Znowu czekam cały dzień w domu na Pana kuriera . Oczywiście nie dotarł więc wchodzę na śledzenie przesyłki i co się dowiaduję ? Że nastápił zwrot przesyłki . Kurier InPostu w beszczelny sposób kłamie że był pod wskazanym adresem a wcale go nie było nawet nie dzwonił tylko cofną pszesyłkę . Ta firma to nieporozumienie nie polecam chyba że tam naprawdę pracują kretyni .
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Hanna / 2023-09-13 17:52
    Ocena: 1.33 / 5
    To jest jakiś nieśmieszny zart. Miałam dostać paczkę na wskazany adres dzisiaj, a okazało się że kurier nie będzie przejeżdżał przez moją wieś więc nie dostarczy mi paczki. A przez 73738 innych wsi przejedzie żeby dostarczyć paczki tylko nie do mnie. Tragedia i jeśli chcecie zamówić paczkę to nie inpostem. Nie pozdrawiam kurierów i ogólnie inposta
    ZaletyNie ma
    Wady-straszna obsługa klienta
    -nie dostarczanie paczek w terminie
  • ~Grażyna / 2023-09-13 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki, "nie zastał mnie w domu", a ja widziałam jak przyjeżdżał pod moim oknem. Nie pierwszy raz. Składanie reklamacji to jakaś kpina. Brak kontaktu z kurierem, nie odbiera telefonu.
    ZaletyNie ma
    WadyKurier nie dostarczył przesyłki
  • ~Jaskier 60 / 2023-09-13 15:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja paczka została wydana do doręczenia dziś tj 13.09 2023 r.o godz.08.40 teraz jest godzina 15.45. No gdzie jest moje przesyłka no gdzie jest?... 7 godz.wozić paczkę to naprawdę pogratulować logistyki kurierowi w sumie to nie pierwszy raz się tak zdarza masakra
  • ~Tomasz / 2023-09-13 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki dostarczane do innego paczkomatu niż jest w zamówieniu
    ZaletyBrak
    WadyŻenująca firma
  • ~Pik / 2023-09-13 14:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka totalna paczka dociera do oddziału z samego rana masz taką informację w apce wiedz zamiast przekazać paczkę kurierowi by ją umieścił w paczkomacie to cały dzień status się nie zmienia paczka leży w oddziale i dostarczają kolejnego dnia , ta firma to porażka dostarczają nie na czas nie ogarniają paczki przytrzymują na oddziałach docelowych
    WadyPrzetrzymywanie paczka dostarczanie po czasie
  • ~MAT / 2023-09-13 14:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier doręczający paczkę do paczkomatu, zostawił uszkodzona przesyłkę w pczkomacie. Na infolinii powiedziano że jeśli jest odebrana to mój problem nie ich. Na pytanie jak miałem ją sprawdzić przed odbiorem,skoro jest w pczkomacie, Pan nie potrafił udzielić odpowiedzi. Jeśli chodzi o zwrot, też problem, jedyne co to proszę wypełnić formularz i czekać a paczkę proszę sobie zabrać a co Pan z nią zrobi to Pana sprawa. Oznaczenia uwaga szkło itd były na paczce, Pan na infolinii powiedział że InPost nie bierze takich oznaczeń pod uwagę. Super podejście gratuluję!!
  • ~agurba / 2023-09-13 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ta firma to porażka. Złożyłam reklamację ponieważ paczka miała być u mnie 17 sierpnia w czwartek, a dotarła 21 września w poniedziałek. Był to opłatek na tort z imieniem i datą. Oczywiście można go teraz wyrzucić bo tort był na piątek. Reklamacje odrzucono, a ja jestem w plecy 30 zł bo firma nie umie się przyznać do błędu. Wstyd!!!
  • ~ona. / 2023-09-13 13:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli chodzi o PACZKOMATY to jest OK, ale jeżeli opcja z KURIEREM to stanowczo NIEPOLECAM okolice Bierunia !!!
    Zaletypaczkomaty OK
    Wadykurier nie dostarcza przesyłek
  • ~Marek / 2023-09-13 13:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Często korzystaliśmy z usług Inpostu, niestety, tym razem paczkę nadaliśmy 7 września w punkcie na stacji benzynowej Circle w Krze Duże, Gmina Radziejowice przy trasie S8.
    W dzisiejszym dniu to jest 12 września otrzymałem sms-a z telefonu od Inpostu z pytaniem, czy paczka o numerze 5210000106206xxxxxxx została nadana. Po otrzymaniu tego sms-a skontaktowałem się z infolinią Inpostu aby potwierdzić autentyczność wiadomości. Podczas rozmowy dowiedziałem się, że nie wiadomo co się stało z tą paczką oraz że nie ma w systemie informacji o odebraniu paczki z punktu na stacji Circle.
    Po tej telefonicznej rozmowie udałem się do punktu na stacji Circle, tam dowiedziałem się, że paczka nadal leży pod ścianą. Na pytanie dlaczego paczka nadal leży od 7 września a dziś jest 12 września i nie została wysłana przez 5 dni usłyszałem bezczelną odpowiedź, że nie została wysłana.
    Po wyjściu natychmiast telefonicznie poinformowałem Inpost, że ta paczka dalej znajduje się w punkcie na stacji. Obiecano natychmiast wysłać po paczkę kuriera.
    Minął kolejny już 6 dzień, paczka nadal jest w punkcie na stacji Circle, w rozmowach telefonicznych tłumaczą, że nadal sprawę wyjaśniają. Dla wyjaśnienia ostatnia informacja była z dnia dzisiejszego to jest 13 września, godz. 12,50, w aplikacji informacja, że paczka odebrana w punkcie Inpostu i rozpoczyna swoją drogę, tak, rozpoczyna tak od sześciu dni.
    Temat nadaje się tylko do mediów, jest to lekceważenie klienta i skrajna bezczelność
  • ~Mpasiota / 2023-09-12 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwsze:do kuriera nie mogłam się dodzwonić wielokrotnie
    Po drugie : Po 2 próbach nieudanej płatności kartą- na klatce schodowej - słaby internet !!!kurier stwierdził, że jestem po alkoholu "wziął nogi za pas " i czmmychnąl schodami w dół czyli uciekł !!!
    NO FARSA NA CAŁEGO !!!
    M.P

    ZaletyNie ma
    Wady Jak wyzej
  • ~Szok / 2023-09-12 21:46
    Ocena: 4.00 / 5
    Podczas nadawania paczki byłam świadkiem jak kurier z kurierką z wściekłością używając agresywnego języka, to mało powiedziane padały i k..., h...
    Że paczki wysoko w skrytkach że ciężkie .Strach było podejść bo paczki frówały od paczkomatu do samochodu ( mogli by pobić rekord świata w pchani kólą,)Moja paczka choć mała zawierała słoiki z miodem , wylądowała z trzaskiem ,gdy zwróciłam uwagę usłyszałam że jak coś mi się nie podoba to jazda, szok zero szacunku, Kto Zatrudnia takich ludzi , a jeśli mam ocenić to 0 brak kontaktu z firmą, podane nr albo milczą, albo automat ,
    ZaletyZalety , wygoda nadawania , ale obsługa personalba i kultura kurierów dno, dno
    WadyZERO KONTAKTU
  • ~Barbara / 2023-09-12 20:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Składałam reklamacje ponieważ w paczkomacie brakowało 1 paczki z trzech które miały być w jednej skrzynce pomimo reklamacji wyje śnienia sytuacji stwierdzono iż zabrałam wszystkie 3 paczki gdzie jest to bzdura!!!! Kontakt z osobą która się tym zajmowała mam wrażenie o iż jesteśmy z innych planet kpina produkt miał wartości 70 zł więc w ich ocenę ukradłam go? ????i złożyłam reklamacje no porażka
    ZaletyNie ma
    WadyBrak logicznego wytłumaczenie zaginionej paczki
  • ~E / 2023-09-12 18:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamawiam paczkę do paczkomatu, moim jedynym błędem jest błędne podanie adresu (z jakiegoś powodu mój adres się zmienił na adres paczkomatu). Później okazuje się, że rozmiar jest za duży na paczkomat. To akurat wina sklepu, ale to, co działo się później to jest dramat. Bez wcześniejszego poinformowania mnie zmieniają na kuriera, przez co po pracy nagle mam kilka połączeń nieodebranych od niego i status przesyłki "niedoręczona". Weźmy jeszcze pod uwagę, że możliwość odbioru w paczkomacie jest tym, co zwykle decyduje o tym, czy kupię coś przez internet czy nie. Przekierować mogę tylko pod inny adres przy tej samej ulicy, więc mieszkając przy ulicy obok nie mam takiej możliwości, na infolinii również bezradni. Myślę więc, że zgodnie z tym, co jest napisane na stronie następnego dnia odbędzie się druga próba doręczenia: świetnie, akurat mam wtedy wolne, najprawdopodobniej znowu zadzwoni przed dostarczeniem, tak samo jak ostatnio, jak też robili to w konkurencji. Status się nie zmienia na jakąś drugą próbę doręczenia, ale optymistycznie próbuję czekać na jakiś kontakt. Niestety czekanie przez większość dnia na nic się nie zdało: tym razem żadnego kontaktu i około 17 nagle status się zmienia na "zwrot do nadawcy" XD
    Paczka z aliexpress, więc jeśli wszystko pójdzie dobrze to zobaczę ją za dwa miesiące XD
    ZaletyPaczkomaty
    WadyWszystko inne
  • ~Mała / 2023-09-12 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadzę sklep Miałam zaufanie do kurierów ale kurier Inpost zarządał ode mnie pieniądze za dostawę Nie sprawdziłam kartonu bo miałam klientów.Kiedy się zorientowałam zadzwoniłam do kuriera ale się wyparł że brał ode mnie pieniądze Zadzwoniłam do InPostu ale do tej pory nie mam od nich żadnych informacji Ja mam świadka mojego klienta ale to starszy Pan
    Nigdy już im nie zaufam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12671
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8070
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7715
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2431
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4523
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064