Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7958 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gość / 2023-08-26 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie pozdrawiam kuriera który dziś w miejscowości Zalewo wyciągał paczki z paczkomatu,ja chciałam nadac swoją i zapytałam Pana czy odrazu ja weźmie, odpowiedział pod nosem ze niema czasu wsiadł do auta i odjechał. Porazka dzięki nam kupującym i sprzedającym. ,taki ktoś ma pracę!
  • ~Kk / 2023-08-26 09:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza firma kurierska paczki nawet w weekend polecam
    ZaletyPolecam
  • ~Powolniak / 2023-08-26 08:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Odebrałem dzisiaj paczkę cała zamoczoną w paliwie jak tak można na szczęście były tam plastikowe elementy ale często zamawiam rybki do akwarium i co wtedy czy ci ludzie mają rozum ?
    Rozumiem pogniecione trochę lub jakieś inny uszczerbek ale paczka cała od ropy?
    Brak słow InPost schodzi na psy i nic z tym nie robią tylko koszty podnosić
    ZaletyW miarę szybko ale bez jakości isług
    WadyWszystko inne brak kultury w wykonywaniu pracy
  • ~Magda / 2023-08-25 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać co wysyłacie paczkomatem Inpost. Mimo tego że przez tego przewoźnika przychodzi wszystko to prawie nic nie możemy wysłać. Jeśli wyślemy szkło, bądź ceramikę, dobrze zapakujemy paczkę, oznaczymy znakami bezpieczeństwa to i tak kurierzy nie zwracają na to uwagi, rzucają paczkami i tłuką w nich rzeczy. Wtedy o odszkodowaniu i zwróceniu kosztów z ich strony możemy zapomnieć. Na wszystko mają wymówkę i regulamin napisany w ten sposób, żeby ochronić własny interes. Firma dno... Nie polecam nic wysyłać. Obsługa jest nieprofesjonalna, długi czas dostawy, kurierzy źle obchodzą się z paczkami, nie wiedząc co jest w środku rzucają nimi, a później jak dojdzie do uszkodzenia firma umywa ręce a my jesteśmy stratni swoje pieniądze przez czyjąś nieprofesjonalność.
  • ~niezadowolony / 2023-08-25 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    powinni zwolnić wszystkich niekompetentnych kurierów,bezczelnych którzy nie dostarczają przesyłek na daną godzinę mimo próśb, sprawę zglosilem do COK InPost pomimo skargi paczka zostala zwrócona do nadawcy
  • ~Adam Lopiński / 2023-08-25 17:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza taka firma na rynku. Szybko sprawnie i profesjonalnie.
  • ~Jolit / 2023-08-25 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, wysyłka paczki paczkomatem i przez prawie dobę paczka nieodebrana przez kuriera
  • ~Weronika / 2023-08-24 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda, że nie ma zer bo szkoda gwiazdkę na nich.Wyjasnie swoją sytuację inaczej, wystawiłam Wózek na OlX, ale z uwagi na to że byl większy niż rozmiary przez InPost, dziewczyna która odbierała opłaciła nadanie przesyłki a mnie wpisała jako nadawcę.Kurier przyjechał odebrał paczkę, w piątek została dostarczona do odbiorcy.Przesylks była za pobraniem, odbiorca oplacill gotówka od razu gdy odebrał paczke.InPost dostał pieniądze, a tłumaczy się że poszło to do pośrednika i przez pośrednika idą pieniądze.Gdzue ma się to nijak ponieważ, paczkę odbierak kurier InPostu oraz dostarczał kurier InPostu a nie europaki.Z informacji jakich udało mi się zebrać to wychodzi na to, że EuroPaka oraz On post mogą być piramida finansowa, EuroPaka tłumaczy się że ma 21dni roboczych na wysyłkę pieniędzy, co w ogóle z daleka śmierdzi jakim przekretem.Poniewaz dlaczego pieniędzy poszły do Europaki skoro wszytskon zajmuje się się InPost ? To jest dziwne i to że mają na wypłacenie 21dni roboczych.PatrAcns to z perspektywy ekonomicznej to przez 21dni mogą tymi pieniędzmi obracać, lokować i robić z nimi co chcą.To nie bajka, a sprawdzone źródła.Z euroPaka i Inpostem będzie afera za dobre kilka lat jak wyjdzie na jaw że to piramida finansowa podobnie jak było z Amber Gold.A opinie na EuroPaka mają dramatyczne, nie jedna osoba musiał się z.nimi sądzić.Ake to nie wina Europaki tylko On Postu, poniewaz oni wyglądają bardziej mi an zlodzieji.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOszuści, tłumacza się się wysłali pieniędze do pośrednika
  • ~Ewelina / 2023-08-24 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najlepiej to nie korzystac z tej opcji- inpost kurier.

    WadyNie otrzymalam paczki
  • ~Małgorzata Lindemann / 2023-08-24 17:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Jasno i konkretnie, InPost zgubił mi 9 paczek nadanych 1 dnia w jednym paczkomacie - do moich odbiorców dotarły przesyłki wysyłane przez innych Nadawców (naklejki było dobre). Kiedy moi Odbiorcy zaczęli składać reklamacje to usłyszeli, że Nadawca źle okleił przesyłki (dla ścisłości nie oklejam, ponieważ nadaję w aplikacji i opisuję paczki tylko kodem). Nikt się nie zainteresował sprawą dopóki nie zaczęłam żądać odszkodowań. Część przesyłek się znalazła (podobno InPost testował nowy program w tym paczkomacie). Po miesiącu część dotarła do odbiorców. Brakuje jeszcze kilku, co ciekawe najpierw firma zażyczyła sobie podania dokładnych kolorów, rozmiarów i marek ubrań, które były w każdej przesyłce, potem chcieli potwierdzeń przelewów, numerów kont na jakie były robione przelewy, faktur (jestem osobą fizyczną i nie wystawiam ani faktur, ani paragonów, a rzeczy, które sprzedaję kupiłam lata temu), screenów korespondencji z odbiorcami i nie wiadomo czego jeszcze. Po prawie trzech miesiącach i kolejnych telefonach okazuje się, że wysyłano do mnie maile (podobno), na które podobno nie odpowiadałam, i ponieważ nie odpowiedziałam w jakimś tam terminie to reklamacje nie zostały uznane. Nie dość, że paczkomaty zdrożały do chorych cen to jakość obsługi leży w parterze. Dopóki nie było problemów i wysyłałam pojedyncze paczki byłam zadowolona, natomiast w tej chwili paczkomatem wysyłam tylko do osób, które same tego chcą, resztę wysyłam kurierami z innych firm. Żeby było śmieszniej moich Odbiorców nie interesuje fakt (co oczywiste), że InPost zgubił ich przesyłki, na swój koszt musiałam podosyłać towar, albo zwracać pieniądze, nie mówiąc o utracie zaufania. Kilka lat temu miałam podobną sytuację, zgubili mi przesyłkę z elektroniką i zaproponowali odszkodowanie do wysokości kosztów wysyłki. Śmiech na sali. Nie wspomnę, że przesyłki gdzie słychać, że w środku jest płyn docierają zawsze uszkodzone, tak, żeby można było zajrzeć co jest w środku. Po latach współpracy NIE POLECAM.
    ZaletyDużo punktów nadań / odbioru.
    WadyJakość obsługi Klienta, brak wywiązywania się z własnych ustaleń i zasad.
  • ~X / 2023-08-24 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Maskara !!!
    Kontakt z kurierem to tragedia . Podwieźć w inny punkt w mieście które jest w h… małe zajęłoby 3 min dłużej ! Ale jak napiwki zawsze dostawał to dobrze !
    W punktach nie można płacić gotówka tragedia !!!!
  • ~Ewa / 2023-08-24 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dostarczona . Pomimo prawidłowego zabezpieczenia uszkodzona przez kuriera. Utrudniony kontakt i wprowadzanie w błąd .

    fragment z maila
    Prosimy o informację zwrotną z dyspozycją doręczenia przesyłki do Odbiorcy lub zwrotu do Nadawcy.
    W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni roboczych, przesyłka zostanie zwrócona do Nadawcy.

    Finalnie zostałam poinformowana , że przesyłka z powodu całkowitego uszkodzenia nie może być dostarczona.

    Nie polecam usług tej firmy
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta , zniszczenie przesyłki
  • ~Ewa / 2023-08-23 17:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Jedyna firma w Polsce, która trzyma przyzwoity poziom obsługi klienta
  • ~Edyta / 2023-08-23 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dość nie wiem dla czego zawsze moja paczka jest kirowana do innych punktów
  • ~Marcin / 2023-08-23 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada!! Nie wysyłają żadnych informacji (naol, SMS czy telefon) że dostarcza paczkę. Dowiedzuskem się po czasie że podobno kurier był 3 razy i nikogo nie zastał. Paczkę odesłano do nadawcy. Ani pieniędzy ani paczki nie mam. 21 wiek i mie można poinformować że przyjedzie kurier!!
  • ~Beata / 2023-08-22 22:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie otwarla się 1 ze skrytek a paczka zmieniła status na odebrana z apki znika kod odbioru i QR połączenie z infolinia w sobotę niedziele czy w godz ok 21.30 = „Witaj tu Mat …” z automatem nie da się rozmawiać wiec pozostał formularz kontaktowy przy udziale którego zablokowano owa srytke do czasu fizycznego odbioru rano udało mi się połączyć z konsultantem wszystko fajnie ale… to dział techniczny może zdalnie otworzyć zablokowana skrytkę a tam oczywiście nikt nie odbiera telefonu wiec nadal nie załatwiłam nic oprócz jeszcze większej irytacji…
  • ~isa / 2023-08-22 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dostarczał dokumenty dwukrotnie, za pierwszym razem po 3 dniach od otrzymania smsa, że kurier się ze mną skontaktuje... dzwonię i słyszę, że przecież do mnie dzwonił i nawet był (żadnych połączeń, cały czas plackiem w domu), po czym odesłał dokumenty z adnotacją, że odmówiłam ich przyjęcia. Pojawił się z nowym wnioskiem po tygodniu. Na pytanie czy jest tym samym kurierem, który zlekceważył mnie tydzień temu, hardo odparł że tak. Po moim stwierdzeniu, że w takim razie nie nadaje się na kuriera, zabrał przesyłkę i wyszedł. Gdzie ja żyję??? Kogo oni w tej firmie zatrudniają? Nigdy więcej inpostu.
  • ~Marian / 2023-08-22 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Właściwie narzuca się automatycznie by użyć ostrego języka wobec takiego traktowania przez firmę..to długa historia ale krótko..kurier zadzwonił i powiedział żeby wyjść i czekać na innej ulicy bo on nie chce marnować paliwa !!kiedy odmówiłem ten powiedział że nie przyjedzie do mnie..zgłosił też do firmy że nie zastał mnie w domu..dzwoniłem na info i tam próbowali zrobić ze mnie winnego niedostarczenia..co to za firma..nie mają pojęcia o obsłudze klienta..powinni otworzyć firmę która nie wymaga kontaktu z klientem..np.reczne kopanie rowów itp.
    ZaletyBrak
    WadyCałkowity brak profesjonalizmu
  • ~Czesiek / 2023-08-22 20:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Termin podawany na alegro inny jest w rzeczywistości.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Mario / 2023-08-22 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Uszkodzili paczkę i napisali że płyn się wylał ze środka a w paczce były tylko ubrania. jaja . Porażka i dno!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKI
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12354
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7958
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7584
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4044
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2392
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904