ZaletyBrak
strona 399 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- nastepna »
-
~Konrad / 2019-11-07 12:19
Dla mnie dramat. Pani dzwoni od godzinie 10 rano ze jest pod drzwiami. Wychodzi na to ze musze brac urlop w pracy zeby odebrac paczkę. Takze Łódź retkinia nie polecam -
-
~Ja / 2019-11-07 12:18
Na przesyłkę czekam już 3 dzień ponoć pan kurier był 2 razy tylko nikt go nie widział chyba było zadaleko i się nie opłacało dostarczyć przesyłki -
~bartosz / 2019-11-06 21:13
Wywożą paczke na drugi koniec miasta bez mojej wiedzy i zgody i to do sklepu. W teorii paczki można odebrać 24h na dobę-ciekawe jak? Mam szybę w sklepie wybić? -
~Mona / 2019-11-06 18:39
Od dwóch dni czekam na przesyłkę i nie mogę się doczekać. Panie z infolinii tylko przepraszają, ale nic poza tym. Numeru telefonu do kuriera nie mają, więc nie ma jak się z nim skontaktować. Jak dla mnie to jest żenada i brak szacunku. -
~Kisiel / 2019-11-06 18:04
Oj ostatnio paczkomaty się pogorszyły zawsze Maks na 3 dzień od wysyłki przychodziły paczki teraz 4-5 dni czekasz w dodatku do późnego wieczora a przesyłki nie widać ZaletyCena i łatwa obsługa paczkomatówWadyCzas dostawy -
~Ibq / 2019-11-06 16:23
Paczka miała zostać awizowana, chociaż byłem cały czas w domu. Kurierowi nie chciało się zadzwonić dzwonkiem. Gdy poszedłem zobaczyć, nie było ani kuriera, ani paczki, ani awizo. Polecam zamawiać przez DHL albo DPD ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Andrzej / 2019-11-06 12:14
Paczkomat KRA120 Kraków - ostatnio notorycznie (po raz enty w ciągu mniej więcej miesiąca) nie ma miejsca w paczkomacie (wg Inpostu) i paczki wędrują do punktów odbioru, co ciekawe, różnych - na Chodowieckiego, na Królewską. To jest dla mnie pół godziny straty czasu + paliwo. Odbieram z tego paczkomatu kilka razy w tygodniu po kilka paczek (o ile nie są przekierowane), wkładam do tego paczkomatu codziennie po kilka paczek, mam go również na widoku - wiem kiedy jest obsługiwany, mniej więcej wiem również, czy jest wolny. Jeśli taka była idea - jak się rozwinie postawimy auta i będziemy wydawać z aut, a jak się zrobi za drogo (chodzi o utrzymanie aut i nie mówiących w języku polskim obsługujących) to przegnamy klienta trochę tu i trochę tam - to wszystko idzie zgodnie z planem. Ja rozważam zmianę - osiągneliście dno! Zaletyostatnio brakWadyostatnio same. Proponuję jeszcze oznaczać paczki odciskiem buta kuriera. -
~kasik88 / 2019-11-06 11:20
Nigdy wiecęj niechce żeby moją paczkę dostarczaŁ inpost poraz kolejny nie doszła do mnie ale na stronie pisze że przesyłka dostarczona oszustwo przez wielkie O nie mają pojecia o dostarczaniu paczek dzwoniłam na infolinie żeby to wyjśnić jeśli paczka do mnei nie przyjdzie to nie daruje im tego -
-
~Julia / 2019-11-06 10:22
Dostałam informację że paczka jest w paczkomacie. Paczki tam nie było. Po zgłoszeniu tego do obsługi obsługa stwierdziła że według systemy paczka tam była. W efekcie minął czas i nie mogłam odebrać paczki. ZaletybrakWadyProblem z obsługą -
~marek / 2019-11-06 01:19
kupując towar zaznaczam gdzie chcę odebrać a oni za każdym razem wywożą go kilka kilometrów dalej informując że paczkomat jest pełny. Kupując chcę odebrać blisko i szybko towar a nie tam gdzie mi inpost wywiezie. Zaletyczasem jest szybkoWadynie w tym paczkomacie gdzie chciałem lecz w jakimś punkcie -
~Anette / 2019-11-06 01:02
Inpost- to katastrofa.Trzymać sie od nich z daleka.30.października przy mojej posesji na drodze prywatnej przejechał kurier inpost(morderca) mojego i dzieci ukochanego kotka.Do dnia dzisiejszego dzieci płaczą.Jak córka podnosiła kotka z drogi,patrzył na nas z daleka.Jak córka mi go dała na ręce, pobiegła do niego a on gnój uciekł.Ja tej sprawy tak nie zostawię...morderco. -
~Inpost to porażka / 2019-11-05 20:10
Zmiana paczkomatu bez mojej wiedzy. Musiałem jechać przez całe miasto po paczkę bo kurier dostarczył nie do tego paczkomatu co potrzeba. Z tego co się orientuję to klient decyduje czy wyraża zgodę na zmienię paczkomatu czy nie. Niestety w Inpost to samowolka -
~Majster 2333 / 2019-11-05 19:57
Pedały kurierzy powinni chodzić i śmietniki przebierać a nie paczki dostarczać druga taka sytuacja ze paczka do mnie nie dotarła i została awizowsna człowiek czeka w domu a gościu nie raczy nawet zadzwonić demofonem tylko awizuje paczkę idiotyzm ZaletyżadneWadywszystkie -
~Jan / 2019-11-05 18:40
Najgorsza firma kurierska na rynku. Paczka zamówiona do paczkomatu a dostarcza do punktu bez jakiegokolwiek kontaktu. Totalne dno -
~roman / 2019-11-05 17:03
dramat od 3 dni czekam na odbior przesylki przez kuriera - codziennie jest info, ze dzisiaj będzie - ale jakiś nie dojezdza - zednada ZaletybrakWadywszystko -
~Magda / 2019-11-05 12:25
Bardzo niska jakos usług. Paczki albo rzucane są na podworku na kosz na smieci, albo Pan dostarczający rozlacza się podczas rozmowy, albo wykrzykuje, że musial czekac az ktos wyjdzie, bo caly dzien powinno się stac przy furtce i na niego czekac ZaletyszybkośćWadyKultura kuriera -
-
~Patryk / 2019-11-05 10:32
Kurier nie ma obowiązku informowania wcześniej klienta o dostarczeniu paczki, to jest kpina. Jestem na ważnym spotkaniu, a on dzwoni do mnie że stoi pod drzwiami. Mówię mu że będę za godzinę, dostaje odpowiedź że paczka będzie do odbioru w bazie. Ostatni raz korzystam z usług inposta. -
~josef / 2019-11-05 10:07
Brak jakiejkolwiek organizacji, obsługa klienta to kpina.
Infolinia i konsultanci szkoleni jak papugi do odpowiedzi na pytania bez zrozumienia.
Poinformowanie na infolinii o problemie z odbiorem paczki z powodu zablokowanej skrytki skutkowało powrotem paczki do nadawcy pomimo zapewnieniu, że zgłoszenie niesprawnej skrytki zostało przyjęte i paczka zostanie umieszczona w innej skrytce.
InPost informuje adresata paczki,że to adresat ma skontaktować się z nadawcą paczki żeby ją ponownie dostarczył pomimo że powód nieodebrania paczki leży po stronie InPostu.
Lekceważenie klienta.
Nie polecam usług tej firmy lecz niestety póki co mają monopol i dlatego tak nonszalancko traktują klientówZaletyżadne -
~bylejak / 2019-11-03 14:21
Od paru miesięcy mam problem z firmą InPost tzn. z systematycznym podkradaniem środków z konta na managerze paczek. Są nam naliczane opłaty za zmianę gabarytów (np. z A na C) gdzie naszemu pracownikowi udało się zmieścić paczkę w skrytce A a Inpost dostarcza ją jako C i nalicza sobie za to 3,68 zł. Sytuacja powtarza się nagminne a reklamacje jak i odwołania są odrzucane. Pomijam już stracony czas na ciągłe reklamacje. Na razie są to małe kwoty ale strach pomyśleć jak pewnego dnia naliczą nam tak za wszystkie nadane paczki, będzie to wtedy kilkanaście tyś zł. Samowola w bezpodstawnym naliczaniu dopłat (czyt. kradzieży) a następnie odrzucaniu reklamacji jest porażająca. Proszę o informację w tej sprawie, może ktoś jeszcze tak ma i warto połączyć siły. Pozdrawiam. -
~leon / 2019-10-31 15:09
Kurier w Chorzowie. Totalna porażka. Pracuje za karę. Nie odebrał paczki w terminie
strona 399 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- nastepna »