WadyBrak profesjonalizmu
strona 395 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- nastepna »
-
~Anita / 2019-12-05 19:23
Bardzo nie profesjonalna obsługa, moja paczka czeka do przekazania już od tygodnia i najgorsze jest to że nikt nic nie wie... Ostatni raz korzystałam z ich usługi!! Nie polecam!! -
-
~ROBERT / 2019-12-05 18:35
Nie polecam ! Paczki po czasie A jak się człowiek do nich w końcu oddzwoni i jeszcze pretensje tu cytuje ,,nie rozumie tego telefonu, poo co Pan dzwoni,,Kurier musi się nauczyć kultury i odnoscic do ludzi bo w końcu ktoś mu ryj oboje i taki będzie finał. -
~konkretny / 2019-12-05 18:19
fatalna firma kurierska ,najgorsza jaka może istnieć na rynku,wysyłałem trzy razy paczkę do jednego odbiorcy ,za kazdym razem zniszczona,chyba celowo ,bo wtedy wraca do nadawcy za dodatkową opłatą,gorzej bwysyłam trzy paczki do jednego odbiorcy,kazda ma osobną nalepke,wracaja wszystkie trzy do mnie spowrotem,w tym jedna uszkodzona jakby słoń na niej usiadł,a impost za powrót wszystkich trzech pobiera dodatkową opłate,nigdy nie uznali reklamacji,ostrzegam przed tym przewożnikiem,to banda paqrtaczy i naciagaczy,jak najdalej od takich paprochów Zaletybrak -
~zdz / 2019-12-05 16:53
Jestem wściekła. Wybór paczkomatu to czysta fikcja. Paczkomat mam przy sąsiedniej ulicy, ale nie,z e-maila dowiedziałam się ,że moja przesyłka czeka w punkcie w całkiem innej części miasta. Po trzech dniach kolejna wiadomość przypomniała mi ,że przesyłka wciąż czeka ,a Zegar tyka!Jak kocha, to poczeka... ale nie za długo. Infolinia to druga fikcja, nikt tam nie chce z klientem rozmawiać. Naiwna wykonałam cztery połączenia. Życzę wszystkim lepszych kontaktów z tą firmą, ja więcej nie dam się robić w ...
Zaletynie zauważyłamWadywszelkie -
~Bartosz / 2019-12-05 16:53
Zawsze byłem zadowolony. Dziś szala goryczy się przelała. Paczka tradycyjnie w okresie przedświątecznym trafia do punktu Lewiatan POZNAŃ ul.Glogowska 117. czas oczekiwania 20-30 min.Paczki wydaje chyba kierownik sklepu i nie do końca ogarnia Temat. każe pisać nr telefonu i kod odbioru na kratce po czym znika na długi czas i od czasu do czasu pojawia się i pyta czy aby napewno dobry numer i czy to tu napewno do odbioru paczka. Co jak co ale nie wysłałem sobie z palca adresu do odbioru !!!!!! A ja nadal czekam ...... NIEPOROZUMIENIE JAKIEŚ ZaletyżadnychWadytracę czas i nerwy. -
~Starsza Kobieta / 2019-12-05 16:23
Wyjątkowo chamskich macie kurierów. Dzwoni taki ninja na czarno ubrany, ze świecącym czymś w uchu już sprzed mego domu. I.. ja mam z 1 piętra lecieć na łeb na szyję, bo on "nie ma czasu", jak nie zlecę w sekundzie odjedzie.. no, ludzie!! Czy ja płacę za wygłupy smarkacza, czy za usługę? Albo dzwoni się wcześniej, albo czeka się.Człowiek nie ptak, nie ma skrzydeł. Co to znaczy "nie mam czasu",ile jest przeznaczone na wyciągnięcie towaru i zainkasowaniu gotówki? Wszystkich tych ninja trzeba nauczyć kultury obsługi, lub niech kopią ziemię, tam się sprawdzą najlepiej.Jestem wściekła, na takie zachowanie w In Post. Wolałabym w życiu nie korzystać z Waszych usług. A rzecz działa się w Pionkach, parę minut temu!! -
~Domi / 2019-12-05 13:18
Tragedia!Kurier wrzucił paczkę za płot do sąsiadki która mieszka 2 domy dalej, w dodatku nie powiadomił o tym fakcie osób mieszkających na posesji,skończyło się interwencja policji. Gratuluję pomysłu! -
~Senn / 2019-12-05 12:31
Zamówiłem przesyłkę, termin realizacji do 3 dni. Trzeciego dnia późnym wieczorem przesyłka trafia do innego paczko matu niż ja zamówiłem, i informacją: jeśli nie odbiorę przez 48h to zostanie przekierowana do tego gdzie zamówiłem.
Pobierają opłatę i nie wywiązują się. J płacę za konkretną usługę a jej nie otrzymuje. -
-
~Karol / 2019-12-04 23:20
Jestem bardzo rozczarowany firmą pod względem reklamacji robią wszystko aby tylko nie przyznać się do winy za uszkodzenie przewożonego produktu. -
~Eb / 2019-12-04 22:14
Polecam przesyłki kurierem In post, szybko odbierają z miejsca nadania, szybko dostarczają, maks do 24 godzin, kurier zawsze dzwoni przed przyjazdem po odbiór, no mógłby tak trochę wcześniej z godzinę przed ale jak ktoś nie dopisze w zamówieniu godzin odbioru to trzeba się spodziewać, że może zjawić się w ciągu 10 minut. Polecam. ZaletySzybki odbiór i dostawa.WadyPóki co brak -
~Ala / 2019-12-04 20:45
Przecztmują paczki po innych punktach, nie dostarczają za pierwszym razem do zgłoszonego paczkomatu, w ten sposób mają gdzieś osoby zamawiające, jakby lekcewazono osobę , która płaci, a INPOST na nas zarabia WadyCiągle zmieniane punkt dostawy -
~Krzysztof / 2019-12-04 17:47
CZEKAM OD 3 DNI NA KURIERA, CO DZIEŃ PONAWIAM ZAMÓWIENIE, ZERO KONTAKTU, UWAGA NA TEN INPOST -
~Klientka / 2019-12-04 15:21
Najgorsza firma kurierska klamliwy kurier który bezczelnie twierdzi że był pod wskazanym adresem i nikogo nie było chociaż wszyscy byli w mieszkaniu na końcu przekazał informacje ze odmówiła przyjęcia paczki... zbywanie na infolinii twierdząc że paczka będzie nadana ponownie a nie jest... Totalna kpina nie polecam i mam nadzieję że przesyłkę wkoncu otrzymam ZaletyNie maWadyBrak kompetencji -
~anna / 2019-12-04 14:00
Tragedia!! nie polecam z całego serca..zamówiłam przesyłkę-nie było mnie w domu wiec skontaktowałam sie z inpostem zaraz po otrzymaniu maila że kurier nikogo nie zastał...w odpowiedzi usłyszałam że kurier próbuje dostarczyc przesyłke tylko raz a potem przekazuje do pukntu -jak sie okazało 30 km od miejsca mojego zamieszkania..nie ma mozliwości skontaktować się z kurierem tak jak to w innych firmach gdzie kurier dzwoni bądź otrzymujemy maila z kontaktem do kuriera.....paczka czeka teraz na odbiór 30 km od Krakowa a potem zwrócą do nadawcy-utopione pieniądze i zmarnowany czas....same problemu teraz z powtórna wysyłka bądź zwrotem pieniędzy.....skandal żeby ktos chcąc odebrac paczke musiał jechac z miasto 30 ponad km.....ODRADZAM!!! -
~waldi / 2019-12-04 12:02
Hasło konkurencyjnej firmy brzmi "na pewno, na miejsce, na czas'
Dla inpost należałoby zmodyfikować na "być może, gdzie, kiedyś.."
Na infolinii dowiedziałem się podczas reklamacji że kurierzy pracują od 10 do 16-tej i że nie mają obowiązku ani dzwonić do Klienta ani zostawiać awizo. Jak śpiewała Urszula "luz - blues"ZaletypaczkomatyWadynie dostarczają paczek, nie powiadamiają, fatalna , niekompetentna infolinia -
~Karola / 2019-12-03 18:49
Bardzo utrudniony kontakt z kurierem Dzwoni po kilka razy i ani razu nir można zrozumieć o co chodzi, kiedy będzie Godziny dostawy są tragiczne Paczka wydana do doręczenia o 7:30 rano, godzina 19:00 dalej nie dostarczona Totalna kpina -
-
~Malwi / 2019-12-03 12:44
Kurier ponoć nie zastał nikogo w domu, nie dostałam informacji o przybyciu paczki oraz gdzie ewentualnie mogłabym ją odebrać. WadyBrak kontaktu, nierzetelna firma -
~Marcin / 2019-12-02 18:53
NIE POLECAM. Wcześniej dostarczali przesyłki z raz mniejszym raz większym opóźnieniem. Wymyślali że nikogo nie było w domu - gdzie wszyscy domownicy byli. Teraz zgubili wcześniej opłaconą przesyłkę i brak możliwości jej odzyskania. Szkoda nerwów i pieniędzy dlatego wszystkim odradzam. Lepiej wydać kilka złotówek więcej i spać spokojnie mając pewność że wszystko dotrze na czas niż korzystać z pseudo usług tej firmy. UWAŻAJCIE LUDZISKA I JAK MOŻECIE NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG. ZaletyBRAKWadyBrak dostawy, brak kontaktu, brak wiedzy -
~Magda / 2019-12-02 17:27
INPOST najbardziej kłamliwa firma. Najpierw odesłali moją paczkę do magazynu na koniec miasta z powodu przepełninych paczkamatów, z informacją sms , że do 21.11.2019 moja paczka będzie się tam znajdować, a po tym dniu zostanie z powrotem przywieziona do paczkomatu docelowego. KŁAMSTWO. odesłali ją do Nadawcy. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. FIRMA KŁAMCZUCHÓW -
~Tyrex / 2019-12-02 12:56
Masakra kurier spóźnia się juz godzine mial byc o 12 jest prawie 13 jak dzwoniłam to gadal ze jescze 15 min ludzie nik nie ma czasu kurier nusi liczyc sie z czasem klienta ZaletyBrakWadySpóźnienia
strona 395 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- nastepna »