Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8095 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwia / 2019-12-13 13:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier chamski w rozmowie. Dzwonil jak juz byl na adresie z pretensjami ze nikogo nie ma w domu a on juz drugi raz nie przyjedzie . Zlozono skarge
  • ~Sylwia / 2019-12-13 13:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier chamski w rozmowie. Dzwonil jak juz byl na adresie z pretensjami ze nikogo nie ma w domu a on juz drugi raz nie przyjedzie . Zlozono skarge
  • ~Daniel / 2019-12-12 22:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Już drugi dzień przychodzi powiadomienie że przesyłka będzie dziś w twoim paczkomacie normalnie nie poważni.Powinno być powiadomienie chociaż po trzech dniach ale konkretne
    WadyOszustwo w SMS ach
  • ~Urszula / 2019-12-12 18:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz drugi w ciągu kilku miesięcy moja przesyłka jest dostarczana 14 dni, mimo że wybrany przeze mnie pobliski duży paczkomat jest sprawny i odbieram z niego inne swoje paczki. Wiem, że to wina kuriera, który złośliwie przetrzymuje moją paczkę i otrzymuję kłamliwe informacje, że paczkomat jest uszkodzony co jest nieprawdą. Tylko firma krzak zatrudnia byle kogo. Wysłałam poprzednim razem skarge na kuriera do prezesa firmy INPOST i nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Lepiej korzystać z każdej innej firmy kurierskiej TYLKO NIE INPOST. INPOST TO DNO.
    WadyNIEPROFESJONALNI NIEUCZCIWI KURIERZY
  • ~Aboj / 2019-12-12 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Na 18 paczek trzy dostarczyli do paczkomatu resztę musiałem odbierać w magazynie.Przy odbiorze ostatniej spotkałem kuriera,powiedziałem że to ostatnia paczka Allegro jaką zleciłem impostowi.powiedział dobrze będę miał mniej roboty.Wniosek to dziadostwo robi wszystko aby nie mieć klientów.ja zrobię im przyjemność i już więcej paczek z Allegro nie zlecę przez Impost
  • ~Andrzej 71 / 2019-12-12 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,przesyłka dotarła uszkodzoną i nie mają odwagi by ponieść odpowiedzialność za szkody
    ZaletyBrak
    WadyNie odpowiedzialna firma
  • ~Ramas / 2019-12-12 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka porażka!!! Zdecydowanie nie polecam!!! paczka przygotowana przez nadawce w dniu 5.12 odebrana przez tą pseudo firmę 06.12 dziś jest 12.12 dalej nie mam dostawy,brak kontaktu z kurierem , w opcji śledzenia paczki pojawia się na przemian : dotarła do oddziały w Dąbrówce i następnie przekazana kurierowi i tak od tygodnia!!!!!! Infolinia klepie swoja formułkę i ma w dupie Klienta!!! Bo wielkim boju uzyskałem numer do Kuriera a ten ma wyłączony telefon !!!!09.12 przyszedł mail ze będzie dostarczona siedziałem jak idiota w domu do 18:00 dostawy nie było , po czym pokazało się ze przesyłka przyjęta w oddziale!!!!!!Dzień w plecy urlop tez.
    Zaletybrak
    Wadytotalna ignorancja przykład firmy która nie powinna zajmować się dostawami kurierskimi zero profesjonalizmu
  • ~Aaia95 / 2019-12-11 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy inpost!
    Zamówiłam przez internet od jednej pani 2 czapeczki i wysłała przez inpost i dostała informacje ze kurier był dwa razy podobno a ja żadnej wiadomości nie dostałam a czekałam na kuriera w domu cały czas a wogole się nie pojawił.
  • ~Holel / 2019-12-11 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została odebrana 02 12 z dostawą na 06 12 19. Do tej pory nie została dostarczona. Po kontakcie telefoniczym otrzymałem info że niezweryfikowano przesylki i na pewno nie dojedzie. Należy zgłosić reklamację. Dziękuje za takie rady. Nie polecam tej firmy.
    WadyNiezweryfikowani
  • ~Joanna / 2019-12-11 17:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka wysłana wczoraj po 16-stej była w paczkomacie dziś w południe.
    Z kolei paczka wysłana dzień wcześniej Pocztą Polską (odbiór w punkcie) - nadal nie doszła.

    Korzystam z wysyłki do paczkomatu za każdym razem, gdy sklep to umożliwia i zawsze paczka dociera bardzo szybko. Nie wiem jakiej jakości jest obsługa i reklamacje, jeszcze nie zmuszona reklamować usługi.
    Zaletywygodna i bardzo szybka dostawa do paczkomatu.
  • ~ANDRZEJ / 2019-12-11 10:54
    Ocena: 2.33 / 5
    48h w paczkomacie,nawet przez wekend, pozniej jedz 20 km po odbiór,nie ma możliwości ponownego umieszczenia paczki w paczkomacie,tylko odesłanie do nadawcy.Czy to jest złlośliwoś w kierunku Allegro.Chyba im sę za dobrze powodzi.NIE POLECAM LEPIEJ DOŁOZYC PARĘ ZŁOTY I MIEĆ PACZKĘ W DOMU
    ZaletyTZEBA SOBIE SAMEMU PODJECHAC I WYJAC PACZKE ,A JESLI MASZ WYJAZD PRZEZ WEEKEND TO GO MUSISZ PRZERWAC BO PACZKA NAJWAZNIEJSZA
    WadyZERO TOLERANCJI DLA ALLEGROWICZÓW
  • ~Małgorzata / 2019-12-11 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nierzetelna brak informacji od kuriera o dostawie przesylki.Opoznienia Mie polecam i odradzam firme DPD bije was na głowe!
  • ~Robert / 2019-12-10 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    CZASY KIEDY INPOST WYWIĄZYWAŁ SIĘ ZE SWOICH ZOBOWIĄZAŃ WOBEC KLIENTÓW ODCHODZĄ W NIEPAMIĘĆ.
    Jeszcze rok temu w okresie świątecznym w przypadku zapełnionego paczkomatu przesyłka była kierowana do innej maszyny w okolicy. Dziś lakoniczny komunikat na maila że przesyłka czeka w punkcie odbioru otwartym do 18-tej . Rozumiem że wszystkie paczkomaty w małej miejcowości mogą być zapełnione ale Warszawa Tarchomin gdzie paczkomat jest na każdym rogu?
    Smutne
    ZaletyKiedyś czas odbioru przesyłki
    WadyObecnie brak
  • ~Ups!!!! / 2019-12-10 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ups!!! twój paczkomat jest bardzo popularny.....
    paczka trafia do magazynu,który jest daleko a godziny otwarcia niestety uniemożliwiają mi odbiór paczki ....
    Zero kontaktu z klientem jeżeli wybrany paczkomat jest zbyt popularny - dostarczymy do innego powiedz, który Ci pasuje.
    Dzwoniłam na infolinię - zasłaniają się regulaminem.
    Może czas go zmienić?
    Przypominacie obsługę na poczcie .....
  • ~Montek / 2019-12-10 15:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem bardzo zawiedziony. Pierwszy raz od 2 lat zamawiania paczek w Inpoście przyszła mi paczka dostalownie można powiedzieć wyjęta psu z gardła. Zawiodłem się na was
    WadyPaczka przyszła w bardzo złym stanie
  • ~Mirek / 2019-12-10 14:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Pieprzyć to i ten cały InPost wybrałem konkretny paczkomat do odbioru a tu info żeby jechać kilka kilometrów po Wrocławiu do innego i info że paczka wróci do pierwotnie wybranego za 3 dni. Taka chęcią nie 1 raz
  • ~Stanisław / 2019-12-10 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozmowie telefonicznej ze sprzedawcą (dn.10.12.2019r, z godz. 9:33) dowiedziałem się, że wysłał paczkę 04.12.2019r, o godz. 9:05. Mamy 10.12.2019r, paczki u mnie nie ma. Jako że podał mi numer przesyłki po sprawdzeniu na stronie InPost w pozycji "śledzenie" okazało się, że ku mojemu zaskoczeniu paczka jest od 05.12.br. w doręczeniu (6:57, 8:21, 11:43) i dalej: 06.12.19r. w doręczeniu (6:44, 9:51, 17:48), 09.12.19r. w doręczeniu (6:58, 10:46) a ja nic jeszcze o tym nie wiem. Ani razu jednak kurier/ka nie uprzedzał mnie telefonicznie kiedy planuje dotrzeć na wskazany w zleceniu adres dostarczenia, nie dzwonił do drzwi, nie pukał a także nie zostawił papierowego awiza w skrzynce. Podejrzewam, że może to być ta sama kurierka, która uporczywie usiłuje się zemścić za dwukrotne spotkanie ze mną na komisariacie policji celem odbioru przesyłki przeze mnie nie w oddalonym o 30 km Białymstoku, a na miejscowym posterunku Policji. Trzeba przyznać, że na razie całkiem nieźle sobie radzi w swojej "damskiej wendetcie", a nawet zyskuje wsparcie, przede wszystkim ze strony pracowników "stacjonarnych" InPost we wszelkiej maści osobach "specjalistów" d/s obsługi klienta. Dlaczego? A dlatego, że jak dodzwoniłem się na info linię 722444000, to jakiś młody "kolega po fachu" dokładnie o godz. 10:00 po sprawdzeniu "statusu" przesyłki powiedział mi cyt: "I prawidłowo, paczka jest w doręczeniu. Proszę czekać do 17:00 a jak nie dotrze do pana to pomyślimy co zrobić jak pan do nas po 17:00 zadzwoni. Proszę w międzyczasie by ktoś był w domu, sprawdzać maile, SMS-y i.. skrzynkę poczty polskiej". Może i wszystko by grało gdyby nie fakt, że dopiero przy dacie 09.12.br. nad godziną 10:46 widnieje pierwsza i zarazem ostatnia informacja cyt: "Kurier InPost nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem.", a przecież mamy dzisiaj 10.12.19r. i godz. 13:19. Na pewno znajdą się tacy co powiedzą, że fajnie się to czyta ale nie uprzedzajmy faktów, chyba cd nastąpi..
    Zaletybrak
    WadyZa długo by wyliczać, bo i tak się rozpisałem. Wolę poświęcić się zbieraniu materiału dowodowego.
  • ~aka / 2019-12-10 10:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka miała być najpóźniej 3.12 (zależało mi przed mikołajem) dzisiaj jwst 10.12. nadal paczki niema. Dzwonię się zapytać 5.12 gdzie moja paczka, pan na to, że gdzieś się zgubiła i żebym powiedziała dokładnie co jest w środku dokładnie. Poowiedziałam że kosmetyki różne a on żebym pokolei firmy mówiła ... zaczęłam się śmiać że chyba żartuje i co by to miało zmienić, niby weryfikację gdzie paczka jest. Dałam im drugą szansę i dwa dni poźniej zamówiłam inpost i miała być 6.12. ale też nadal zero informacji gdzie jest. Skoro nie ogarniają przed świetami tyle zamówień to niech biorą mniej!
  • ~Marcin / 2019-12-10 08:19
    Ocena: 1.67 / 5
    inpost uszkodził i karton i przesyłkę i perfidnie ją zakamuflował oklejając wielokrotnie pudełko folią a w miejscu dziury nakleił nowy list przwozowy. reklamacji nie uznaje choć była zgłoszona wg wytycznych na ich www, bo nie dostarczyłem przesyłki do oddziału (nie bylo o tym nigdzie napisane przy procesie reklamacji)
    Zaletygodziny odbiorów
    Wadynie szanują przesyłek,
  • ~Stanisław / 2019-12-10 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierka oddziału białostockiego uniemożliwiając ustalenie czy dostarczane przesyłki noszą ślady uszkodzeń, ingerencji do wewnątrz lub zgodności wagi rzeczywistej (z listu przewozowego) z przeznaczonymi do wydania paczkami wymusza zapłatę za usługę przed dokonaniem tych czynności. Kiedy osiąga cel, to pod pretekstem, że nie ma czym otworzyć 2-giej paczki w odpowiednim momencie ucieka, drugiej nie wydając. Drugą odebrałem na komendzie w obecności funkcjonariusza policji gdzie dopiero miałem możliwość sprawdzić na okoliczność w/w wad, które dyskwalifikowałyby paczkę do obioru. Przy kolejnej przesyłce ta sama kurierka zostawia awizo w skrzynce pocztowej (w formie papierowej) mimo iż w domu jest obecna osoba z upoważnieniem do jej odbioru. Papierowe awizo zawiera informację jak odebrać paczkę, bo podaje telefon kurierki albo osobisty odbiór w oddalonym o 30km Białymstoku mimo iż kilkaset metrów od domu jest punkt InPost a niecałe 100 metrów dalej paczkomaty. Kiedy łączę się telefonicznie z "mściwą" kurierką przedstawiając moją sprawę ta się rozłącza. Przy 2-ch kolejnych połączeniach udaje mi się zostawić wiadomość na sekretarce z prośbą o kontakt w sprawie odbioru paczki w miejscu określonym przez zamówienie. Odpowiedzi brak. W międzyczasie otrzymuję sprzeczne ze sobą maile od InPost: raz kurierka ma mi dostarczyć paczkę, kilka godzin później mam tę paczkę odebrać w Białymstoku. Zaryzykowałem i odebrałem w Białymstoku (zgodnie z wymogiem papierowego awiza za okazaniem dokumentu ze zdjęciem, a więc moim przypadku legitymacji inwalidzkiej) będąc i tam szantażem przymuszony do zapłacenia przed odbiorem mimo iż kwestionowałem stan przesyłki (uszkodzona w 2-ch miejscach). Na złożoną skargę po chyba 2-ch specjalistach "Specjalistka ds. Obsługi Klienta" InPost twierdzi że "nasi kurierzy" nie wystawiają awiza w formie papierowej i jakby nie zapoznała się ze zrozumieniem z argumentami i pytaniami skargi, na które powinna odpowiedzieć, stać ją jedynie na stwierdzenie: "Według informacji w systemie przesyłka została doręczona." i kończy zaproszeniem do ponownego kontaktu z prośbą o zachowanie ciągłości korespondecji. Nie precyzuje jednak czy chodzi o ciągłość korespondencji z nią czy chodzi o nr. zgłoszenia skargi "INP#1052104 Inny temat".
    Zaletybrak
    WadyZa długo by wyliczać.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12702
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7738
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4767
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3995
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088