Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2023-09-24 18:36
    Ocena: 5.00 / 5
    +48 798 135 982 najlepszy kurier z myślącą głową ????
    Zalety+++++
    WadyBrak
  • ~Marta / 2023-09-24 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam przesyłkę i nigdzie nie dostałam potwierdzenia o tym, kiedy i o której zostanie dostarczona, ani w aplikacji, ani sms, ani email, dopiero przyszła informacja, że produkt jest zwracany do nadawcy. Wcześniej nie miałam problemów z przesyłkami z InPost, ale tym razem niestety tak, a ton rozmowy z reklamacją sugerował, że to ja coś przeoczyłam, ale sprawdziłam dokładnie i niestety to z winy InPost.
  • ~Robert / 2023-09-23 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier zostawił paczkę pod drzwiami bez potwierdzenia ktoś zniszczył paczkę reklamowałem i dowiedziałem się że skoro paczki nie przyjmuje to wraca do nadawcy umywają ręce bo reklamacja według nich jest bez zasadna ja tego tak nie zostawię rozmawiałem z mecenasem i sprawa potrwa ale wchodzę na drogę sądową jacuzzi warte 1500 zł a godzina mecenasa 300 zł zobaczymy jakie wyjdą im koszta bo będę 2 sprawy o zwrot za jacuzzi i kosztów postępowania i mecenasa
  • ~Bogusław / 2023-09-22 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Po zaginieciu paczki brak możliwości odzyskania jej. Reklamacja nie istnieje
  • ~Hejtkk / 2023-09-22 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprosiłem żeby w drodze powrotnej podjechał z paczką do mojego domu zgodziła się pani po czym dała że odbiorca odmówił paczkę więcej już nie zamówię przez inpost
    ZaletyNie ma
    WadyKłamią
  • ~Yuliia / 2023-09-22 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu, nie polecam InPost, tam pracują osoby które kradną z posyłek to co im potrzebne, wstyd, oszustwo kradzież,
  • ~dead man / 2023-09-22 13:33
    Ocena: 1.67 / 5
    witam 2 rózne kody odbioru przesyłki , w punkcie odbooru spędziłem bliko godz nim to ogarneli
    Wady2 rózne kody odbioru
  • ~Piotr / 2023-09-22 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zniknął spod domu zanim dzwonek przestał dzwonić. Zmienił status przesyłki zanim podjechał pod adres, nie zostawił awizo, po interwencji na infolini oddzwonił i powiedział że stoi pod moim domem...dziwne bo ja bylem przed domem i byłem tam tylko ja. InPost dzięki takiemu kurierowi stracił kolejnego klienta i bede to przekazywał wszystkim i dalej
    ZaletyKiedyś było ok
    WadyDno
  • ~Andrzej / 2023-09-21 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost wspiera oszustów!!!!!!! Nie można reklamiwać pezesyłki nie dają formularza karzą chodzić po policjach
    ZaletyRzadnych
    WadySame
  • ~Andrzej / 2023-09-21 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady powinni ich pozamykać razem z oszustami Andrzej Sz
  • ~Ewa / 2023-09-21 11:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Pan kurier opryskliwy, za każdym razem zaokrągla sumy o kilka złotych!!!!
    Jednego dnia twierdzi że nie ma wydać 5 zł,za dwa dni nie ma wydać 2zł!!!!
    Kurierzy z innych firm zawsze mają wydać resztę pieniędzy.
    Najgorsza firma kurierska InPost!!!
  • ~Kass / 2023-09-21 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem załamana paczka nadana poprzez paczkomat przez sprzedawcę, paczka dwa dni miała status nadana, nie została odebrana przez kuriera, koniec końców paczka zaginęła, magicznie otrzymała status anulowanie etykiete, jestem w plecy 800 zł przez paczkomaty i nieudolny system. Póki co trwa zgłoszenie aczkolwiek wątpię by paczka się odnalazla przecież magicznie się rozpłynęła. Dramat
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~milka0008 / 2023-09-21 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    zostałam oszukana przez panią z infolinii na temat mojej paczki na której mi bardzo zależało. powiedziała że zostanie dostarczona jutro a wrócili ją do nadawcy. pani przez telefon z infolinii powtarzała tą samą regułkę non stop nie potrafiąc mi odpowiedzieć na moje pytania. nieodpowiednie zachowanie inpostu. robiąc następne zamówienie napewno nie będzie brane przez inpost.
    Zaletybrak
    Wadywszystko jest u nich wadą
  • ~Jba / 2023-09-21 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem inwalidą, zadzwoniłem do kuriera o ktorej godzinie u mnie będzie z przesylka? Mialem umówioną wizytę lekarską. Odpowiedzial "o ktorej bede to będę??? Co to za odpowiedź??? Prosze natychmiast odsunac jego od pracy kuriera - od kontaktu z klientami.
    Takie odpowiedzi to moga byc do żony, ktora ugotowała zupę i dzwoni do niego o ktorej przyjedzie do domu zeby pochleptac z miski. Gbur, chamska, arogant.
    Czwartek, obsługuje dzisiaj Legionowo, ul. B. Chrobrego 10a
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Jba / 2023-09-21 07:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier chamski, arogancki, wulgarny
    Nie powinien pracować jako kurier
    Powinien paść krowy
    A nie obsługiwać ludzi
    Czwartek
    Legionowo, ul. B.chrobrego 10a
  • ~Katarzyna. / 2023-09-20 20:06
    Ocena: 3.00 / 5
    2 paczki dostarczone do paczkomatu tego samego dnia do tej samej skrytki! wysłany kod odbioru, próba odbioru paczek i problem wyskakuje "błąd i brak możliwość otwarcia skrytki !!! dzwonię na infolinie I Pani informuje mnie że muszę złożyć reklamacje a oni mają do 30 dni na jej rozpatrzenie!!! ponieważ zepsuła się moja nieszczęsna skrytka i teraz mam czekać ? opłaciłam towar zamówiny zapłaciłam za dostarczenie paczki ! i z winy firmy InPost nie mogę odebrać paczki ! i mam czekać, na infolinii Pani powtarza to samo ! "nic nie poradzi, nic nie zrobi, nie mają numeru telefonu do kurierów, itp" propozycja jedyna to spisać reklamacje i czekać :))) "Droga Firmo" jak Wy traktujecie klientów? ludzi którzy płacą za Wasze usługi ? bezprawnie przetrzymujecie własność klientów , Pani na infolinii zamiast zapewnić mnie o szybkiej reakcji i udostępnieniu mi możliwość odbioru swojej własność, powtarza w kółko to samo bez gwarancji załatwienia sprawy, napędza stres i nerwy klienta nie szuka szybkich rozwiązani nawet nie stara się udawać że "pomaga w tej sytuacji" podobno przyjęła moją reklamacje ! podobno ponieważ nie otrzymałam żadnego potwierdzenia jej przyjęcia ! co już jest skandaliczne, Firme nie interesuje indywidualny klient i jak się coś dzieje to masz pewność że nie będą starali się tobie pomóc ! na prośbę o kontakt z przełożonym Pani z infolinii powiedziała mi że usłyszę to samo co od niej więc nie widzi potrzeby żebym z nim rozmawiała :) to żart klient jest traktowany w sposób skandaliczny tylko niestety przekonujemy się o tym dopiero kiedy mamy problem My jako klienci i szukamy szybkiej pomocy i szybkiego załatwienia sprawy, wtedy wychodzi cała prawda o funkcjonowaniu firmy o ich standardach obsługi klientów itp niestety czekam na umożliwienie mi odbioru moich produktów i rozwiązanie sytuacji, ponieważ firmę nie interesuje pozytywny wizerunek firmy i dobre opinie więc mają gdzieś problemy ludzi którzy zapłacili za ich usługi a teraz pozostało im czekać na "rozpatrzenie reklamacji "
    Zaletydostępność.
    Wadybrak szybkiej reakcji na zdarzenie, brak wsparcia, brak zaangażowania w pomoc klientowi żeby rozwiązać problem, brak potwierdzenia telefonicznie lub e-mailem przyjęcia dyspozycji/reklamacji, brak pozytywnego podejścia do klienta, bezprawne przetrzymywanie własność klienta, wymuszanie na kliencie zachowani nie korzystnych dla klienta i jego interesu.
  • ~G12 / 2023-09-20 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam Usterki paczkomatu i brak serwisu oraz 8nformacji
    ZaletyBrak
    WadyUsterki paczkomatu i brak serwisu oraz 8nformacji
  • ~kkk / 2023-09-20 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi zostały otwarte drzwi do bramy, ale kurier nie dotarł na piętro. Brak kontaktu telefonicznego, paczka zwrócona do nadawcy. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy
    Zaletyzero
    Wadywszystkie
  • ~Bbb / 2023-09-20 16:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczkomat się zaciął od czwartku do środy nikt go nie otworzył. Obsługa na infolini niemilA.
  • ~Aga / 2023-09-20 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wydana do doręczenia nie została.umieszczona w paczkomacie tylko zwrócona przez kuriera do magazynu.
    Niczego nie można się dowiedzieć, bo na infoliniach są boty. Podobnie na chacie. Brak kontaktu z żywym człowiekiem, brak Informacji.
    BEZNADZIEJA!!!!
    Jak tak to ma wyglądać, to zrezygnuję z inPostu. Wolę ludzi niż boty
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu. Infolinia z botem, chat z botem. Reklamację wysyła się listem!!!
    Kpina totalna
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12669
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7714
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2430
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063