strona 389 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- nastepna »
-
~Darek / 2020-02-01 16:37Ocena: 3.67 / 5
Zamówione paczki znalazły się w innym paczkomacie, niż ten który wybrałem oddalony o kilka kilometrów dalej. -
-
~Magdalena / 2020-01-31 16:23Ocena: 1.67 / 5
Kurierzy Inpost chyba kankana na tych paczkach tańczą. Drugi raz w ciągu tygodnia przesyłka uszkodzona. Jeździć 30 km i reklamować szkoda mi czasu ale więcej nie skorzystam i innym też nie polecam. Nadają się tylko złom i gruz wywozić. ZaletyPrzesyłki prawie zawsze na czasWadyUszkodzenia przesyłek -
~Michał / 2020-01-31 11:25Ocena: 1.67 / 5
W związku z tym, że ostatnio zostałem bardzo niemile doświadczony przez firmę InPost chciałbym się podzielić opinią na temat tej firmy. Zakupiłem grill samochodowy (plastikowy - delikatnie wypukły środkiem), który był cały, ponieważ sprzedający przed wysyłką wysyłał mi zdjęcia i zrobił wideo chat - wszystko było całe. Koszt produktu 100 zł + koszty wysyłki za pobraniem. Paczkę przywiózł InPost koszt przesyłki ku mojemu zaskoczeniu 60 zł!!! Paczka z zewnątrz cała w w środku grill połamany przez środek (prawdopodobnie kurier coś rzucił na paczkę i we wnętrzu powstały uszkodzenia. Reklamowałem przesyłkę a InPost umył ręce odrzucając reklamację bo po zewnętrznym opakowaniu nic nie było. Dodam że przesyłka była ubezpieczona na 1000 zł... NIE POLECAM !!! Czuje się poszkodowany... Wadynie dbają o paczki, unikają konsekwencji niszczenia produktów, ubezpieczenie to ściema -
~Niezadowolny / 2020-01-30 20:08Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie dostarczona do paczkomatu, obsługa rozkłada ręce i każde jechać ponad 1h do oddziału odebrać osobiście. ZaletyBrakWadyBrak wykonania usługi, brak pomocy -
~Odbiorca / 2020-01-30 15:59Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma. Kurier nie przyjeżdża i pisze, że klient odmówił przyjęcia przesyłki nawet się z nim nie widząc. Następnie oddsyłają przesyłkę do nadawcy mając gdzieś to, że ktoś może na tą przesyłkę oczekiwać. I nie jest to pojedyńczy przypadek. Dział obsługi to kolejna kpina. Zasłaniają się tym, że prawo złożenia reklamacji ma nadawca. -
~Xabingo / 2020-01-29 22:25Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Zamówiłem paczkę, nie dotarła. 3 razy dzwoniłem z reklamacją i nic... Zawsze mówili to samo. Zamówiłem ponownie już innym kurierem i na drugi dzień dotarła. ZaletyZalety? No bez żartów...WadyRaczej wszystko czego oczekuje się od kuriera -
~Marek / 2020-01-29 20:02Ocena: 4.67 / 5
Wszystkie te oszołomy co negatywnie wypowiadają się o InPost nie mają pojęcia o ciężkiej pracy kuriera. Siedzą na tyłkach i tylko mają same wymagania. Nic im nie pasuje. Tak się to towarzystwo nauczyło wygodnictwa, że nie chce im się dupy podnieść i iść na jakiekolwiek zakupy. Najlepiej zamówić towar w sklepie i czekać aż przywiozą. To, że kurier dostarczy paczkę a ich nie ma w domu ich nie interesuje. Najłatwiej niestety jest pisać głupoty o kurierach. ZaletyDostawa zawsze na czas.WadyBrak -
~Ella / 2020-01-29 19:55Ocena: 1.00 / 5
Z usługi paczkomatow korzystam od dawna i zawsze preferuje sprzedających mających w swojej ofercie taką formę dostawy. Do wczoraj... Dostałam sms z kodami dot odbioru dwóch odrębnych przesyłek. Okazało się, że udało się odebrać tylko jedną... W przypadku wprowadzenia obydwóch kodów okazało się, że obydwie skrytki zostały opróżnione... Mając numer przesyłki skontaktowałam się z infolinią i przedstawiłam sytuację. Przemiły pan, po kilkunastu minutach rozmowy, poinformował mnie,ze rzeczywiście wystąpił pewien incydent i ktoś zgłosił dzwoniąc spod paczkomatu, że po wbiciu kodu otworzyła się niewłaściwa skrytka. Właśnie z moim zakupem. Podobno w związku z tym skrytka została automatycznie zablokowana. Mam pojechać ponownie pod paczkomat i tam ponownie skontaktować się z infolinią. Pracownicy mieli mi pomóc w odblokowaniu zdalnie tej skrytki. Tak dosłownie brzmiala dyspozycja. W dniu dzisiejszym zrobiłam co polecił mi pracownik infolinii podczas wczorajszej rozmowy. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że nie było żadnego zgłoszenia i Pan dopiero teraz to zrobi. Zostałam wypytana o zawartość przesyłki, tak jakby pracownikowi inpost miało to w czymkolwiek pomoc. Przesyłka jest pakowana przez nadawcę. Ważny był nawet numer zakupionego obuwia... Generalnie, mam czekać na wyjaśnienie sprawy. Ciekawe dlaczego z klienta robi się debila? Teoretycznie od wczoraj mam buty, których nie mam... Gdzieś jednak są... Ja zapłaciłam za tą usługę i teraz jeszcze muszę szukać swojego zakupu. Słabe to wszystko. Ciekawe czego dowiem się jutro? Pozdrawiam pracowników firmy... -
-
~Grzesiek nie zadowolony klient / 2020-01-29 16:34Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam paczkomatu w Zielonce ul.Legionow 2. Kolejny raz jest błąd urządzenia i brak możliwości odbioru paczki. Na infolini Pani powiedziała że nic nie może zrobić bo nie ma komunikacji z urzadzeniem i że paczka będzie 12h czekała,później mam zadzwonić na infolinię i przekieruja paczkę do innego paczkomatu. ZaletyZadnychWadyCzęsty błąd urzadzenia -
~Maciej / 2020-01-29 14:22Ocena: 5.00 / 5
Super firma dostarczają paczki w terminie nawet przed terminem ZaletyBrakWadyBrak -
~Sergiusz / 2020-01-28 21:12Ocena: 4.33 / 5
Wszystko byłoby super, gdyby nie ekrany Paczkomatów. Działają koszmarnie. Wolałbym 3 minuty grzebać ręką w końskiej kupie niż przez 3 minuty stukać "odbierz paczkę" mając nadzieję, że to koszmarne urządzenie w końcu zareaguje Zaletyczas odstawy, odbiór 24/7Wadyobsługa Paczkomatu -
~Cvt / 2020-01-28 15:53Ocena: 1.00 / 5
Kurier cham, niewychowany... paczki uszkodzone i pogniecione, za nic nie polecam -
~Gab / 2020-01-28 08:46Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości odebrania paczki, brak haseł kodów i powiadomień dotyczących odbioru. Paczka w tej chwili znajduje się 80 km od paczkomatu, brak możliwości ponownego jej umieszczenia. -
~Grzegorz / 2020-01-28 08:27Ocena: 1.67 / 5
Od dnia 18/01 minęło już 10 dni a przesyłka nadal tkwi w uszkodzonym paczkomacie. InPost nie wie kiedy i gdzie będzie można odebrać przesyłkę. Na moja prośbę przekierowania do innej maszyny, okazało sie to "niemożliwe"(?)
Dzwonię. Wysyłam maile, dzwonie, składam reklamacje, ale InPost ma to w dupie. Nikt nic nie wie, i nie widać żadnej chęci okazania pomocy i rozwiązania problemu,
Banda idiotów.ZaletybrakWadyNieudolność w rozwiązaniu ;problemu, brak rzetelnych informacji, niedouczony personel infolinii -
~Katarzyna M. / 2020-01-27 16:58Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na świecie, choćby byli ostatnimi na świecie to już nigdy nie skorzystam z ich usług. W ogóle nie zainteresowani dostawą przesyłek, infolinia każe czekać i twierdzą, że nie mają żadnych obowiązujących terminów w jakich muszą dostarczyć paczki. ZaletybrakWadywszystko -
~Xx / 2020-01-27 14:40Ocena: 1.00 / 5
InPost tragiczna firma reklamacja trwała dwa miesiące i tak oddali za jedną rzecz z paczki. Omijać z daleka WadyWszystko -
-
~Marcin / 2020-01-26 19:18Ocena: 1.00 / 5
To jakaś masakra, na aplikację przychodzą powiadomienia że wkrótce minie czas odebrania przesyłki. Jadę próbuje odebrać A tam informacja że coś poszło nie tak. Okazało się że ta paczka już była odebrana A następną na którą czekałem jeszcze nie dotarła.
Pisałem maile i nie otrzymałem ŻADNEJ pomocy ani wyjaśnienia. Zglaszalem telefonicznie to powiedzieli żeby pisać maile.ZaletyBrakWadyWszystko -
~Magdalena / 2020-01-26 16:17Ocena: 1.00 / 5
Nędza i jeszcze nędza z przytupem. Zero kontaktu,zero dzwonienia z informacją, że kurier w pobliżu. Obie paczki zamówione przez allegro wróciły do nadawcy. Jaki powód ? Widocznie widzi misie kuriera. Kurier zwykły był w ciągu 3 dni, dzwonił umawiał się na odbiór a tu ni uj.....tak mało grzecznie podsumowując. Paczki nie ma, nadawca cichosza, że paczka do niego wróciła, a pieniądze i za paczkę i za kuriera pobrane. Napisałam do allego z informacją o zaistniałej sytuacji i do nadawcy wysłałam numer z prośbą o kontakt i rozwiązanie sprawy...teraz pewnie znów sobie poczekam. ZaletybrakWadybrak wywiązywania się z umowy, kompletny brak kontaktu z kurierem -
~Myjka / 2020-01-25 14:40Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to totalne dno, nie ma z ich strony żadnej pomocy, używają prywatne osoby jedynie pod zarobek. Wybrałem zły gabaryt i żadnej pomocy z ich strony kontaktowałem się przez telefon i kazali przez formularz internetowy opisać problem, a kiedy do nich napisałem właśnie przez formularz to napisali że nie ma takiej możliwości (mimo różnych prób) ZaletyBRAKWadyObsługa nie ogarnięta,
Traktują osoby prywatne jako zarobek,
Nie ma (prawie) kontaktu -
~jaro444 / 2020-01-25 10:49Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jedno wielkie oszustwo. Pracują tam same "ułomy" "sypiace" regułkami jak roboty.
Radzę omijać szerokim łukiem ten badziew jeśli zależy wam na zdrowiu, czasie i pieniadzach.
Zaletybrak
strona 389 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- nastepna »
