strona 378 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- nastepna »
-
~Gisia / 2020-03-27 13:39Ocena: 1.67 / 5
Paczkomaty super.I tyle pozytywnego.Dwa razy byłam zmuszona zamówić kurierem InPost i nie mogę powiedzieć nic dobrego.Nie dzwonią przed dostawą,następnego dnia przyjeżdżają o tej samej porze i paczka wraca.Masakra.Na infolinii Pani nawet nie przeprosiła w imieniu kuriera tylko bez emocji odmówiła swoją wyuczoną wersję i tyle.Nigdy nie zamówię kurierem InPost. -
-
~Sebastian / 2020-03-27 12:53Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakieś dno. Kurier twierdzi, że nie zastał mnie w domu dwukrotnie mimo, że cały dzień czekałem na przesyłkę. Paczka została zwrócona mimo mojej interwencji telefonicznej. Firma ma w dupie klienta a na stanowisku kuriera zatrudnia średnio rozgarnięte osoby. Zaletyzero -
~Paulina / 2020-03-27 10:09Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z infolinią dramat.... nie są w stanie udzielić żadnych informacji, nie wiem po co oni tam pracują. Rzadko kiedy wystawiam negatywne opinie w internecie, ale jestem zbulwersowana sytuacją, że nie mogę uzyskać numeru do kuriera ani odebrać paczki osobiście w punkcie! -
~Aalan Foch / 2020-03-27 07:21Ocena: 1.00 / 5
Dostawa kurierska polegała na tym, że umówiłem z kurierem termin dostawy a i tak paczka została zwrócona do nadawcy. Infolinia - dramat...mimo że paczka nadal była w Polsce nikt nie zainterweniował.
Na reklamację odpisali mi, że faktycznie popełnili błąd, ale ja nie jestem stroną do złożenia reklamacji bo jestem tylko odbiorcą.Wadysame wady -
~Roman / 2020-03-26 22:39Ocena: 2.00 / 5
brak słów, obsługa klienta dramat, infolinia dla cierpliwych, zamówiłem 2 paczki- jedna nie przyszła, druga mimo ze było napisane żeby obchodzić się delikatnie, nie rzucać oczywiście towar przyszedł uszkodzony. Potem formularze, protokoły nieczytelne, szczegółowe zajmuje to mnóstwo czasu. W 100 % nie polecam. ZaletybrakWadypod każdym wgledem -
~Jolanta / 2020-03-26 21:28Ocena: 1.00 / 5
Tragedia od dwóch tygodni paczka gdzieś krąży mimo moich próśb telefonów bo bardzo mi na niej zależało. Przyjmowali zgłoszeni zapewniali że już jutro na pewno będzie i tak codziennie A pączki ciągle nie ma .Totalna żenada ZaletyŻadnychWadySame wady -
~Adam / 2020-03-26 17:17Ocena: 1.00 / 5
Kurier pisze SMS że będzie paczka lecz paczka przychodzi po 3 dniach albo więcej . Piszą że kurier był 3 razy a kuriera nie było ani razu. Nie polecam tej firmy ZaletyNie maWadyNic nie robi na czas -
~dll / 2020-03-26 13:30Ocena: 1.00 / 5
1. blednie podalem adres dostarczenia.
2. kurier nie zadzwonił przed dostarczeniem wiec nie bylem w stanie skorygować adresu
3. tego samego dnia zadzwoniłem na hotline InPostu z korekta adresu. zgłoszenie zostało przyjęte
4. Kurier nie ponowił dostarczenia przesyłki. Przesyłka zostala zwrocona nadawcy
5. Zadzownilem na hotline. Pani potwierdziła ze bylo zgoszlenie po czym powiedziała ze nie jest w stanie zawrócić przesyłkiZaletynie maWadynie przykladaja sie do swojej pracy. Linka klienta stosuje spychologie. Nawet nie ma sesnu by tam dzwonic. -
-
~Kapii / 2020-03-26 11:07Ocena: 4.33 / 5
W czasie kiedy panuje wirus tym bardziej wnerwia mnie w Inpost jak zostawiają moją paczkę gdzieś w salonie AVON !!! Nie chcę się z nikim widzieć to z jakiej racji moja paczka zostawiana jest jeszcze na tak długo w salnie -48 h?!!! Oczywiście nie odbieram z salonów i muszę czekać aż wreszcie trafi do paczkomatu!!! Niech postawią więcej paczkomatów a nie roznoszą po salonach !!!!!!!!!!!!! Zaletyszybka dostawaWadynie zostawianie tam gdzie się chce , zmuszanie do styczności z innymi ludźmi!!!!!!! -
~Laura / 2020-03-26 11:02Ocena: 4.67 / 5
Mimo długiego czasu czekania na paczkę, miło współpracowało mi się z InPostem. Obsługa bardzo miła i pomocna, cena zadawalająca. Nie było większych problemów, więc nie rozumiem całego tego hejtu. Polecam ZaletyMiła obsługa, dobra współpraca, rzetelnie wykonana pracaWadydługi czas oczekiwania, co jest zrozumiałe w naszych ciężkich czasach podczas zarazy -
~Tadek / 2020-03-26 07:36Ocena: 1.67 / 5
Paczka nadana 23.04 w dniu26.03 nadal jest w paczkomacie nadawczym.dzwoniac do firmy dowiedziałem się abym skontaktował się z nadawcą mimo że paczka już jest nadana.to są jakieś kpiny. -
~Paczkers / 2020-03-25 17:22Ocena: 1.67 / 5
Szczerze ponad 7 dni na przekazanie gotówki z pobrania to zdecydowanie za dlugo. A jeszcze nie dostałem :) ZaletyPaczkomatyWadyCzas realizacji -
~wiktoria / 2020-03-25 16:25Ocena: 3.00 / 5
nie jest najgorzej aczkolwiek można by było szybciej -
~Kopr.1 / 2020-03-25 16:08Ocena: 1.00 / 5
16 marca kożystałam z paczkomatu , niestety mija 9 dzień nic nie wiadomo co się dzieje z moją wysłaną paczką. Pracownicy infoliniji każą czekać czyli nic nie wiedzą i zbywają swoimi formułkami. Tajemniczy oddział nie reaguje. Brak kompetencji , jestem rozczarowana zaistniałym zdarzeniem. ☹ ZaletyBrakWadyBrak -
~Patka / 2020-03-25 15:06Ocena: 1.00 / 5
Lecą sobie w kulki. Paczka utknęła sobie w sortowni i czekaj człowieku do skutku, bo na infolinii mają w dupie to co się z nią dzieje. Czekaj, może kiedyś przyjdzie. Oby mi się leki, które zamówiłam nie przeterminowały. Zauważyłam, że obsługa klienta jest na coraz gorszym poziomie. Daję sobie spokój z tą firmą, która i tak zarobiła na mnie sporo przez te ostatnie parę ładnych lat i kilkadziesiąt zamówionych paczek. A i jeszcze jedno. Opcja zdalnego otwierania to parodia. Zaletynie rozśmieszajcie mnieWadymultum -
~Zdzisław / 2020-03-25 14:21Ocena: 1.00 / 5
Czekam 8 dzień na paczkę. K...a jakiś dramat............................................Odradzam INPOST ZaletyOdbieranie telefonów na infoliniWadyOlewanie klienta -
-
~Patrycja / 2020-03-25 14:20Ocena: 1.67 / 5
Zamówiłam paczke która miała dojść na następny dzień roboczy. Dodam, że paczkę zamówiłam w piątek, więc na logikę biorąc powinna dojść najpóźniej we wtorek. Jest środa więc dzwonię na infolinię, by dowiedzieć się co się dzieje z moją paczką. W informacji uzyskałam, że paczka powinna być jutro lub w piątek!!!! Śmiech na sali, nie polecam z czystego serca, KŁAMSTWO I OBŁUDA! ZaletyMiły konsultant na infoliniiWadyNieprawdziwy czas dostawy, kłamstwa w e-mailach, kurierzy robią co chcą. -
~Karin / 2020-03-25 14:16Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy rzucają paczka mimo informacji na niej „ ostrożnie szkło „ rezultat taki ze same szkody na ponad 300 zł nie polecam staram się nie korzystać z ich usług. Tacy dostawcy powinni płacić za szkody ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~Grażyna / 2020-03-25 13:30Ocena: 1.67 / 5
Masakra jakaś wysłałam paczkę 17 .03 paczkomatem i od 18.03 paczka leży na sortowni nie wiadomo czemu??dzwoniłam trzy razy na infolinię ciągle mówią że reklamacja przyjęta dziś jest 25.03 a paczka dalej leży na sortowni. ZaletybrakWadyopóźnienie -
~Robert / 2020-03-25 11:36Ocena: 1.67 / 5
Wysłałem paczkę w paczkomacie16tego o godzinie 14tej, kurier odebrał paczkę 18tego o 17 godzinie, paczka dotarła do odbiorcy 19ego. Złożyłem reklamację do impost nie została uznana, odpisali że wszystko zgodnie z ich regulaminem. Nigdy już nie skorzystam z tego syfu impost, najgorsza kurierska jaka może być ZaletyXadnychWadyChamstwo i bezczelność z biur w krakowie
strona 378 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- nastepna »
