Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8095 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2020-02-27 11:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z usługi dostarczenia paczki przez tę firmę. Kurier wchodzi do domu bez pukania i od progu z pretensjami, że nie odbieram telefonu. Mam małe dziecko i jeżeli śpi to wyłączam dźwięk i rzeczywiście trudno się do mnie dodzwonić, ale to chyba nie jest powód żeby się tak zachowywać. Nie spotkałam się z takim brakiem kultury u kuriera w żadnej z innych firm dostarczających przesyłki.
  • ~Mariusz / 2020-02-27 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie został dostarczona odbiorcy, tylko po tygodniu wróciła do nadawcy. Na pytanie dlaczego tak się stało otrzymałem odpowiedź, że "ustalono odbiór własny w oddziale i nie odebrano tam przesyłki". Ponieważ nic takiego nie było ustalane poprosiłem o wskazanie osoby, który dała taką dyspozycję. W odpowiedzi dowiedziałem się, że "nie udało się takiej osoby ustalić i przeproszono mnie za zaistniałą sytuację, która nie powinna nieć miejsca". Następnie odrzucono złożoną reklamację i musiałem ponieść trzykrotne koszty przesyłki. Żenada.
    ZaletyTrudo tu mówić o zaletach.
    WadyNiedostarczenie przesyłki i obciążanie kosztami własnego błędu klienta.
  • ~klientka / 2020-02-26 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemili kurierzy. Pracuja jak za kare. Duze zamieszanie w calej firmie podczas skladania reklamacji. Finalnie i tak nie potrafiia jej zrealizowac.Jestem bardzo niezadowolona. Czekalam caly dzien na kuriera , ktory mial sie pojawic a koniec koncow po prostu nie przyjechal.
  • ~Alice / 2020-02-26 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, nie polecam tej firmy, zgubili paczkę i wymigują się od odpowiedzialności, sprawa ciągnie się już 4 miesiąc, zgłosiłam to na policję, bo już mam dosyć proszenia się o zwrot kosztów od tej pseudofirmy. Omijajcie szerokim łukiem
  • ~Lenona / 2020-02-26 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam tej firmy nikomu. InPost zagubił moją paczke na której mi bardzo zależało..Teraz czekam na zwrot gotówki z czym też jest problem... Może zacznijcie zatrudniać ludzi kompetentnych!!!!!
    ZaletyŻadne
    WadyGubienie paczek niekompetencja brak kontaktu z klientem
  • ~loku / 2020-02-26 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki są otwierane i giną z nich rzeczy.Nie było mnie w domu mama odebrała paczkę, która była otwarta i nie było w niej dwóch rzeczy, a jedna była uszkodzona.
    Zaletybrak zalet
    Wadyoszustwo
  • ~Ciasteckzo / 2020-02-26 09:05
    Ocena: 3.00 / 5
    They deliver in a normal time, which is good. Unfortunately, it's already the second time that my package is damaged: the couriers don't seem to take care of the packages and they get squeezed or bashed, resulting in the ordered items being damaged as well. Once when delivered at home and once in a paczkomat.
  • ~Nie_lubię_oszustów / 2020-02-25 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z uzyskaniem należności za utraconą przesyłkę, jednym słowem dramat. Bo osoby tam pracujące nie nadają się do swoich wykonywanych funkcji, sprawa ciągnie się 3 miesiące... W przypadku waszych naruszeń zalecał bym kontakt z urzędem konsumenckim
    Zaletyżadne
    WadyOszustko
    Nierzetelność
    Nieterminowość
    Brak kompetencji
  • ~poszkodowany / 2020-02-25 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę już dwa tygodnie. Biuro obsługi opiera swoją działalność na pustych obietnicach. Omijajcie tę firmę z daleka, lepiej zapłacić trochę więcej i mieć pewność.
    WadyBrak komunikacji z kilijentem
  • ~Maciej / 2020-02-25 18:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwszy i ostatni raz skorzystałem z usług tej firmy.
    Sytuacja z dzisiejszego dnia.
    Miałem dziś do odbioru paczkę (kurier, za pobraniem). Z racji tego, że wiedziałem, że będę w pracy, zostawiłem pieniądze w domu babci, która miała paczkę odebrać. Było to 100 złotych. Przyjechał kurier z paczką (wartość niecałe 36 zł). Babcia dała mu te 100 złotych i w zamian, jak się okazało po zamknięciu drzwi przez nią, kurier wydał jej 14 złotych! Oczywiście kontakyowalem się z nim, a on twierdził, że dostał 50 złotych, co jest niemożliwe, bo babcia płaciła pieniędzmi, które jej zostawiłem, a było to 100 złotych.
    Polecam firmie bardziej zwracać uwagę na pracowników. Zwykle oszustwo!
  • ~Daniel / 2020-02-25 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam inpost jeżeli mają problemy z dostarczeniem przesyłki na czas to niech tyle na głowę nie biorą.
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z terminowością oraz ciulata infolinia.
    Mam wrażenie że dzwonię na pizzerie.
  • ~anna / 2020-02-25 15:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzeci dzień czekam na przesyłkę do paczkomatu. Infolinia tłumaczy się brakiem miejsca w paczkomacie. Żałosne!!!!
    ZaletyBrak
    WadyCzas oczekiwania na przesyłkę!
  • ~gregg / 2020-02-25 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    wszytko ok oprocz tego ze jak zgubia paczke to zeby uzyskac zwrot wartosci przesylki to tak kombinuja zebys dal sobie spokoj.
    infolinia beznadziejna nic niewiedza
    Zaletyszybkosc realizacji
    Wadybardzo niska kultura i sposob obslugi klienta
  • ~Tomek / 2020-02-25 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry! Zamówiłem 3 rzeczy. Dosli 2. Byłem po za terenem Państwa, doszła 3cia. Ale późno się wracałem, już InPost to odebrał z powrotem i nie odreagował na żadny z moich e-mail. Zadzwoniłem, też nie dawali coś powiedzic, cały czas osoba przeszkadzała omówić situacje. Ustalić jakiś kompromis. Liczę że InPost to na tyle nie do ludzi i na tyle gówno na ile się to uda określić.
    ZaletyBardzo niegatywna
    WadySamo istnienie tego zakladu
  • ~Daniel / 2020-02-24 17:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Pochwała dla Pana Artura , rozwożącego przesyłki m.in w Luboniu k. Poznania. Oby wszyscy kurierzy tacy byli i oby każdy na takiego trafiał . Nigdy nie trafiłem na tak zaangażowanego i życzliwego kuriera.
  • ~Sigillo1 / 2020-02-24 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka w ogóle nie dotarła. Reklamacja - 30 dni to chyba nawet niezgodne z przepisami. Opieszałość, arogancją, brak kontaktu
    ZaletyNie ma
    WadyNie wywiązanie się z umowy
  • ~Magda / 2020-02-24 10:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka. Kurier dzwoni o 9, ze ma przesyłkę, u mnie brak wiadomości na poczcie i brak smsa o nadaniu paczki. Sama z chorym dzieckiem w domu, kurier nie może wydac okrągłej reszty, jak nie bedzie przygotowana kwota to on nie przyjedzie, i paczkę bede miala do odbioru 40 km od domu.
    Żaden inny dostawca nie ma problemu, jesli trzeba sie rozliczyc, zamawiam bardzo często i tylko kurier InPost ma takie problemy.
    ZaletyW miare szybko
    WadyBrak możliwości placenia karta, opryslliwy kurier i inne
  • ~B/p / 2020-02-23 00:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak zawartość przesyłki wykradziona w trakcie
    Reklamacja nic nie dała bo wina zawsze po stronie klienta
    Szkoda słów
    ZaletyBrak
    WadyŻadnych informacji i telefonów w tej sprawie
  • ~MAŁGORZATA / 2020-02-22 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Inpostu, paczka nie została zarejestrowana w paczkomacie od 7 dni zero informacji, zero odpowiedzi z oddziału. Początkowo zapytanie wysłane przez konsultanta pomyłkowo do oddziału na drugim końcu Polski, po 2 dniach wysłane prawidłowo do oddziału w Warszawie i zero odpowiedzi. Konsultanci tylko mogą wysłać ponaglenie, które pozostaje bez odpowiedzi. Tragedia, rozmowy z infolinią jak z Paragrafu 22. Z czymś takim jeszcze się nie spotkałam. Omijać szerokim łukiem. W razie problemów nie ma z kim rozmawiać.
  • ~Anna / 2020-02-21 17:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Coś niebywale tragicznego dzieje się z tą firmą. Przez lata korzystając z usług dostarczania do paczkomatu nic się nie działo , paczki dochodziły i było w porządku. Teraz to jakaś tragedia. Przestali przysyłać sms o statusie przesyłki - utrudnienie, ale w porządku, przyjęłam. Mają zamiast tego wysyłać maile. I cóż, zostały do mnie wysłane 2 przesyłki. Maile o ich nadaniu i owszem dostałam. Kolejnego dnia intensywnie sprawdzam pocztę, bo powinien dojść mail z informacją o kodzie odbioru i dostarczeniu paczki do paczkomatu. Nic.... Za to kolejnego dnia - niespodzianka. Mail z informacją, że upłynął termin ważności i paczki już odesłano do punktu odbioru. Nie muszę nadmieniać, że czynnego w godzinach mojej pracy. Dzwonię na infolinie i coż? Pani próbuje zrobić ze mnie idiotkę wmawiając mi, że mail był wysłany, a może do spamu, a może do powiadomien, itp. Na moje tłumaczenia, że wszystkie ich maile wchodzą do jednego folderu i wszystkie pozostałe, które przyszły tam są, tylko nie ma powiadomień o dostarczeniu, owa pani.... nic. Swoją drogą po co ta infolinia, skoro tam nie mogą nic. Zlikwidujcie, będziecie mieć jeszcze mniejsze koszty!
    Dla mnie jeżdżenie po przesyłkę w godzinach pracy zabija sens korzystania z usług tej firmy. ale jak widzę w aktualnych opiniach nie jestem jedyną, która nie jest z InPostu zadowolona.... Zeszli na psy.
    Zaletyzaniknęły
    Wadyjakość pogarszająca się w zastraszającym tempie. Kłamstwa na infolinii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12702
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7738
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4765
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088