strona 376 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- nastepna »
-
~Sebastian / 2020-04-02 10:22Ocena: 1.00 / 5
Paczka nadana we wtorek 24.03. Następnego dnia dostaję powiadomienie, że paczka została odebrana, choć jej na oczy nie widziałem. Sprawdzam u ochrony - nie ma. Epidemia, więc cały dzień jestem w domu. Infolinia, sprawa zgłoszona, mam czekać 2 dni na wyjaśnienia. Mamy 02.04 InPost do dzisiaj nie wie, gdzie jest moja paczka i "przygląda się sprawie". Pół firma, pół dowcip. -
-
~Paczkomatyy / 2020-04-02 08:25Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa w call center nie polecam.
Problemy z odebraniem paczki nie polecamWadyNie miła obsługa, problem z odbiorem -
~Katarzyna / 2020-04-02 08:25Ocena: 1.00 / 5
Zawsze byłam zadowolona, aż do wczoraj. Po otrzymaniu kodu odbioru z paczkomatu, okazało się, że skrytka w paczkomacie jest pusta. Po rozmowie z konsultantem na infolinii byłam przekonana, że paczka ponownie trafi do paczkomatu jak tylko się odnajdzie. Wieczorem zmieniono tylko status przesyłki na "zwrot do nadawcy", inny konsultant nie był w stanie powiedzieć dlaczego. Czekałam na paczkę, żeby czekać jeszcze dłużej, aż zrobi jeszcze dwa kursy przez Polskę i być może znów nie trafi do paczkomatu z winy kuriera? WadyPusty paczkomat -
~Dorota / 2020-04-01 18:01Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!Rano sms ze bedzie po czym 2 dni mija i nie ma. Dzwonisz na infolinię i dowiadujesz sie że została zwrócona. Całe 2 dni czekania na darmo.kurierowi nie chce się pracować powinien zmienic prace albo dawno wyleciec z niej.! -
~ROS / 2020-04-01 17:23Ocena: 1.67 / 5
Przestrzegam.
Jeżeli zależy na szybkiej dostawie przesyłki to nie polecam.
Mają często przeładowane lub popsute paczkomaty.
Przesyłki są często w doręczeniu kilka dni.
Jednym słowem porażka , lepiej dopłacić i skorzystać z innej firmy kurierskiej.ZaletybrakWadyopóźnienia w dostawie -
~Monika / 2020-04-01 15:40Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała przyjść 17 stycznia, nie ma jej do tej pory. Nie jest to wina nadawcy, ponieważ on wysłał paczkę, a dzwoniąc do InPost powiedzieli, że odkleiła im się etykieta i paczka się zagubiła. Nie ma jej do tej pory. Nie polecam Wadyzgubienie paczki -
~Klientms / 2020-04-01 14:17Ocena: 2.33 / 5
Paczka która 26 marca została doreczona pod zły adres, dziś trafiła wreszcie do adresata. Po złożonej reklamacji kurier naprawił swój błąd. Dzięki InPpost. Choć cała sytuacja kosztowała mnie trochę nerwów. -
~Joanna / 2020-04-01 13:44Ocena: 1.00 / 5
Trudno sobie wyobrazić gorszego dostawcę. Zaczyna się od smsów że przyjeżdżają w następnym dniu i że płatność tylko blikiem. Kurier się ze mną skontaktował na trzeci dzień i powiedział że nie dostarczy paczek pod wskazany adres tylko pod blok. W następnym dniu był jeszcze bardziej nerwowy i odmówił już nawet przyjazdu pod blok rzucając słuchawką dwa razy. Nie ma komu tego zgłosić bo jego przełożony nie odbiera telefonów. ZaletyMiła pani na infoliniiWadySame -
-
~ELA / 2020-04-01 11:54Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA !!!! PRZESYLKA ZAGINELA NIKOGO NIC NIE OBCHODZI. NIE MOZNA SIE NCZEGO DOWIEDZIEC ! ZaletyBRAKWadyDLUGI CZAS
BRAK KONTAKTU -
~Ryszard / 2020-04-01 11:44Ocena: 5.00 / 5
Uzywałem FedEx, DPD, UPS i innych kurierów, prawie zawsze były problemy z dostawa, uszkodzeniem przesyłki, nawet kradzież zawartosci (Fedex) itp...od czasu jak uzywam InPost nigdy nie miałem zadnego problemu (jeleniogórskie)....dlatego ich polecam... Zaletyszybko, bezproblemowo, bezozosbowo....Wadynie chce wymyslac... -
~niezadowolona / 2020-04-01 11:27Ocena: 1.00 / 5
Kurier bezczelny, urządził awanturę, bo musiał poczekać 5 minut na otwarcie drzwi. Zadzwonił kłamiąc, że odmówiono mu przyjęcia mojej paczki podczas gdy była ona już odebrana. Wadybrak empati, buractwo -
~Dominika / 2020-03-31 20:34Ocena: 1.33 / 5
Przesyłkę odebrałam z paczkomatu. Koperta cała podarta , i w foli babelkowej też dziury. Były tam tonery do drukarki. Straszny przewóz. Nie polecam WadyZła dostawa. Koperta cała podarta , i folia babelkowa też -
~Katarzyna / 2020-03-31 17:27Ocena: 1.00 / 5
najgorsza firma na świecie!!!! nie dostarczają paczek... brak kontaktu, brak nr do kuriera...i to nawet kiedy człowiek śle pomoc dla szpitala w czasie pandemii, CI NIE DOSTARCZAJĄ PACZEK BO TAM NIKT NIE ODBIERA!!! SKANDAL!! . INPOST WSTYD!!!! W czasie pandemii gdzie lekarze walczą o przetrwanie ci się zasłaniają procedurą że musi dzwonić i telefon ktoś musi odebrać. Zamiast wejść i zostawić!!! SKANDAL ZaletybrakWadybrak jakiekolwiek normalnej ludzkiej współpracy -
~Daaver / 2020-03-31 15:03Ocena: 1.33 / 5
Kurierzy mylą adresy, obsługa udaje ze przyjmują skargi czas dostawy opóźniony tydzień przez głupotę firmy i nie odczytanie danych wysyłkowych bardzo odradzam korzystania z ich usług ZaletyBrakWadyDługi czas dostawy, obsługa nic nie robi, kurierzy nie umią czytać i nie wiedzą gdzie dostarczyć paczkę -
~Barti / 2020-03-31 07:47Ocena: 5.00 / 5
PANI kurier zawsze uśmiechnięta, miła i z profesjonalnym podejściem do klienta. Przesyłka zawsze w idealnym stanie i na czas. ZaletySzybko
Miło
Z uśmiechem
W rozsądnej cenieWadyBrak -
~XXX / 2020-03-31 03:54Ocena: 1.33 / 5
Przesyłka leży na oddziale od kilku dni nie tknięta oddział Lublin -
-
~Sylwia / 2020-03-30 23:53Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo miłe zaskoczona szybkością działania po złożeniu interwencji na infolinii.Przy nadawaniu paczki w paczkomacie zrobiłam błąd i przesyłka się nie zarejestrowała w systemie.Po zleceniu sprawdzenia paczkomatu paczka szybko się odnalazła i ruszyła w drogę. Szacun i podziękowania. ZaletySzybka reakcja na zgloszenie,szybka pomoc w rozwiazaniu problemuWadyBrak -
~Gniew / 2020-03-30 23:14Ocena: 1.00 / 5
Moja nadaną przesyłka nie została dostarczona do osoby która miała dostać, a w aplikacji widnieje ze kuriej dostarczył jakim sposobem gdyż kontaktowałam się z odbiorca i dziewczyna nie dostała paczki. Oszutwo.
Raz też koleżanka wysłała paczkę do mnie to kurier zostawił paczkę dla mnie u sąsiadki a ta mądra sąsiadka otwierała co jest.
JAK tak można kreta że oszusciWadyBeznadzieja, infolinia taka sama -
~G. / 2020-03-30 22:08Ocena: 1.00 / 5
Bareja wiecznie żywy. Nie dość, że paczka idzie i coś dojść nie może to jak już dojdzie to do nie tego paczkomatu. Na miejscu koleżka, fakt, że z uśmiechem, mówi, że nie ma twojej paczki frajerze i co mu zrobisz? Chcesz odebrać dzisiaj to zapierdzielaj sobie z buta kilometr dalej bo tak. Przy wyborze oczywiście ani słowa o tym, że paczkomat przepelniony, żebyś frajerze nie wybrał innej firmy. W trakcie realizacji zlecenia też żadnego pytania czy może ewentualnie mógłbym się zgodzić na zmianę warunków zawartej już umowy i zaakceptować zmianę miejsca docelowego - ot zamawiasz frajerze a czy dostaniesz i gdzie dostaniesz to się okaże. A na infolinii koleżka z rozbrajającą szczerością, że on to tylko może przyjąć zgłoszenie a czy ktoś coś z tym zrobi albo kiedy to w sumie nie wiadomo. Żeby było weselej bezczelnie się chwalą cóż to nie robią w związku z epidemią żeby było bezpieczniej albo, że obniżają ślad węglowy - jak to się ma do zmuszania ludzi do drałowania na piechotę lub podjeżdżania własnymi autami do innych paczkomatow z dala od ich miejsca zamieszkania? Wady-dostawy do losowych miejsc, z grubsza w pobliżu docelowego, bez powiadamiania klienta
-czas dostawy
-obsługa klienta -
~odbiorca / 2020-03-30 18:23Ocena: 1.00 / 5
nie otrzymalem informacji o umieszczeniu paczki w paczkomacie ale poinformowano mnie o odeslaniu paczki
infolinia nie kompetentna sprzeczne informacje
totalny brak pomocy
nie polecam
juz nigdy nie chce aby ta firma mi dostarczala przesylkiWadybrak profesjonalizmu ! ! !
strona 376 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- nastepna »
