Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8095 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Przemek / 2020-04-09 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost - Paczkomaty, od 7 dni czekam na jakąkolwiek informację z państwa strony i nic. Pisalem e-maile na które tez nikt nie odpisuje. Codzienna rozmowa z konsultantem jest wręcz żenująca. Paczka oprócz etykiety była dodatkowo opisana gdzie ma trafić w sposob bardzo czytelny,widać na zdjęciu w emailu. Po komentarzach córki zaineresowaliscie się dzwoniąc do odbiorcy a nie do nadawcy potwierdzając po raz kolejny brak kompetencji. Paczka została wysłana z Łodzi do magazynu w Piotrkowie gdze tam większość pewnie trafia paczek przez brak kompetencji w tym logicznego myślenia pracowników biorac pod uwagę ze juz po wyjęciu z paczkomatu można było poprawnie ją nadać jeżeli nawet zaginęła etykieta. Dziwię się że zarząd firmy nie bierze takich przypadków pod lupę, nie dosyć ze klient niezadowolony to dodatkowo pracownicy narażają pracodawcę na dodatkowe koszty. Pani w Piotrkowie tłumaczyła się zaistniałą sytuacją związaną z pandemią tyle ze to czlowiek zawinił swoim brakiem kompetencji a nie wirus. Dodatkowo pani w Piotrkowie była bardzo niemiła, nie pozwoliła dojść do słowa przytaczając infantylne argumenty. W dalszym ciągu nadawca nie otrzymał oficjalnie żadnej wiadomości z zaistniałej sytuacji. ŻENADA.
    ZaletyBrak
    Wady Zła organizacja pracy. Bezskuteczna infolinia. Brak jakiekolwiek informacji.
  • ~Łukasz / 2020-04-09 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost nie jest firma ktora moge polecic.
    Zgubili paczke i zamiast dolozyc wszystkich staran aby to wyjasnic maja to w d...
    Prosze czekac prosze czekac prosze czekac to wszystko czego sie dowiedzialem.
    Nie polecam jest wielu innych przewoznikow ktorzy interweniuja w twojej sprawie szybko.
    Wiadomo ze moze sie zdarzyc ale podejscie InPost do tematu to zenada.
    Dajcie sobie spokuj z ta firma
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Wiruska / 2020-04-08 21:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Do dziś nie mialam zastrzeżeń... pomijam fakt że czekałam dłużej niż napisane ale rozumiem sytuacje w jakiej sie znajdujemy ale to że paczka mi doszła pognieciona to już nie rozumiem, płace za przesyłki i oczekuje ze dojdą one nienaruszone,dziś mi doszła przesyłka calkiem pognieciona,dwa pudełka w przesyłce i całkiem pognieciona,cud ze towar nie został uszkodzony,zrobilam zdjecia ale niestety nie mogę dodać,wyglada na to ze paczki sa rzucane byle jak i to jedna na drugą gdzie sie gniotą i urządzają...
  • ~Jk / 2020-04-08 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier arogant i cham. Nie posiada elementarnej wiedzy, przesyłki dostarczane do bloku nie pod drzwi (zakaz wchodzenia do klatki) po skonfrontowaniu brak takiego zakazu, brak możliwości płatności kartą, brak odbioru w punkcie, brak pomimo informacji dwukrotnego doręczenia, oczywiście firma zaprzecza i przeprasza za kuriera.Nie będę korzystać z usług tej firmy. Polecam dpd.
  • ~Nata / 2020-04-08 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier od rana zwodzi ze przywieze paczkę nie wpone ze paczka opóźniona a wieczorem z usmieszkiem informuje mnie ze nie ma tej paczki zenada !!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    Wadyzenada a nie obsluga
  • ~Kasia / 2020-04-08 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostarczają przesyłki po 22 godz, nie dzwonią na numer tel. - to jest notoryczne.
    Wadypóźna pora dostarczania przesyłek
  • ~małablondi / 2020-04-08 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można być takim debilem i wystawić awizo nawet nie zajeżdżając na podany adres . Byłam dzisiaj od godz 9 na podwórku(mieszkam na wsi) do godz 14 i nikt nie przyjechał a na pocztę przyszła wiadomość że kurier zostawił awizo z braku osób w domu . Zastanówcie się kogo zatrudniacie bo to już jest porażka i nie jedna taka sytuacja . Mam nadzieję że więcej nie będę musiała korzystać z Państwa usług . Wielkie dno .... NIE POLECAM
  • ~Ala / 2020-04-08 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka jest dostarczana szybko, tylko kurier okazał się chamem!!!
  • ~Xxoxo / 2020-04-08 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za półmózgi tu pracują. Ja rozumiem że ktoś parkuję kołem na trawniku w momencie gdy nie ma innej możliwości, ale dziś pełno miejsca do parkowania a ten q* musiał na trawniku. No debil skończony. Reprymenda wskazana.
  • ~Polo / 2020-04-08 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !! Czekam od tygodnia na przyszyłke i nadal nie ma . Nie Polecam Tragedia!!!!a
  • ~Dana / 2020-04-07 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!! Zamówiłam pierścionek dotarł zdeformowany i napeknięty !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyPrzesylka do zwrotu i Długi czas oczekiwania
  • ~Kasia / 2020-04-07 18:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostatni raz korzystam z kuriera in post. Już nie pierwszy raz doręczenie przesyłki jest opóźnione.
    WadyCzas dostawy kurierem
  • ~Tomasz / 2020-04-07 10:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nieuprzejmy, odmówił dostawy osobiście, musiałem się do niego fatygować. Nie wydał reszty.
  • ~Anastazja / 2020-04-06 16:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia, odkąd InPost tnie koszty zatrudniając obcokrajowców jest masakrycznie. Kurierzy którzy nie znają języka polskiego, nie odbierają telefonu ani nawet nie próbują się skontaktować z klientem. Do tego wulgarni, potrafią klienta wyzwać od Chu... nie polecam. Czuje się zagrożona przy tych ludziach.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak znajomosci języka polskiego kurierów
    Brak jakiejkolwiek kultury
    Opryskliwosc i chamstwo.
  • ~jark / 2020-04-06 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    dodzwonic sie tam tragedia... i gada automat 3 minuty zeby tylko nie dzwonic sie do konsultanta, tak samo na czacie 3 dni 0 odzewu tragedia nie polecam...
    Wadybrak kontaktu
  • ~Klient / 2020-04-06 11:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak do tej pory byłem zadowolony z usług i nie miałem żadnych zastrzeżeń, tak teraz kurierzy są przeciążeni i przez to wkrada się mnóstwo błędów. Kilka dni temu dostałem info, że paczka czeka na odbiór. Po 2 godzinach zakładam buty i idę ją odebrać, ale nagle dostaję maila "gratulacje, paczka została odebrana". Na miejscu okazuje się, że faktycznie mój kod QR już nie działa. Zgłosiłem sprawę niezwłocznie, ale inpost ma to gdzieś, zamiast sprawdzić zapisy z monitoringu (bo takowy mają) i dowiedzieć się, kto przywłaszczył sobie moją paczkę, to każą mi opisywać wymiary paczki, co było w środku, jaka wartość itp. A paczki jak nie było, tak nie ma i chyba już nie dowiem się, co się z nią stało. Niby straciłem tylko 130 zł, ale jednak te pieniądze nie leżą na ulicy!
  • ~Aga / 2020-04-06 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! W czwartek zamówiłam kuriera do domu po odbiór paczki, dziś mamy poniedziałek. Paczka nie odebrana, nikt nie raczył zadzwonić i poinformować o czymkolwiek. Dzwoniąc na infolinię Pani informuje mnie że niestety nie wie co w tej sytuacji, bo skoro na email dostałam tylko etykietę i potwierdzenie złożenia zamówienia to nic nie może zrobić, bo wymagany jest "numer podjazdu kuriera" pierwszy raz o czymś takim słyszę i nie otrzymałam nic takiego. Pani z infolinii nic nie wie, kasa za przesyłkę zapłacona z gory, bo tak trzeba, paczka nadal w domu, ZERO INFORMACJI. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak!!!!!!
    WadyJedna wielka pomyłka
  • ~Mirosław / 2020-04-04 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.Dostałem smsa po 11 z informacją ze paczka czeka w samochodzie przy Paczkomacie i wyda mi ja kurier. Będzie czekac do 15.Bez sensu. Skoro zamawiam do paczkomatu to chyba dlatego ze nie chce mieć kontaktu z nikim i odbiorę sobie ja o tej o której będę chciał.
  • ~Oczekujący od 3 dni / 2020-04-04 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak jak Inpost ma gdzieś klientów, to nie ma takiej drugiej firmy. 3 dni nie są wyjmowane, ani dostarczane przesyłki do paczkomatu, ma infolinii zamiast sprawdzić co się dzieje to każą podawać oprócz numeru przesyłki jakie miała wymiary, jaki kolor ile ważyła, a sprawa dotyczy całego paczkomatu i wszystkich przesyłek i twierdzą, że wszystko jest w porządku i nie ma opóźnień, a przesyłki leżą od 1 kwietnia nie wyjęte i od 2 kwietnia nie są również dostarczane. Mają dać odpowiedź w 24 godziny oczywiście zero odpowiedzi, kolejne łączenie z infolinią i to samo, temat od nowa, a paczek brak. Firma funkcjonuje wyłącznie na powiązaniach z Allegro, gdyby nie to, to przy tej jakości usług już by nie istniała, tym bardziej, że nie jest najtańsza z ofert dostawy.
  • ~Renata / 2020-04-04 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat , zero kontaktu z kurierem , zawsze wymówka o awarii terminal... najgorsza firma z branży
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8095
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7737
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4131
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4764
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088