Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8023 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daaver / 2020-03-31 15:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy mylą adresy, obsługa udaje ze przyjmują skargi czas dostawy opóźniony tydzień przez głupotę firmy i nie odczytanie danych wysyłkowych bardzo odradzam korzystania z ich usług
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas dostawy, obsługa nic nie robi, kurierzy nie umią czytać i nie wiedzą gdzie dostarczyć paczkę
  • ~Barti / 2020-03-31 07:47
    Ocena: 5.00 / 5
    PANI kurier zawsze uśmiechnięta, miła i z profesjonalnym podejściem do klienta. Przesyłka zawsze w idealnym stanie i na czas.
    ZaletySzybko
    Miło
    Z uśmiechem
    W rozsądnej cenie
    WadyBrak
  • ~XXX / 2020-03-31 03:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka leży na oddziale od kilku dni nie tknięta oddział Lublin
  • ~Sylwia / 2020-03-30 23:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo miłe zaskoczona szybkością działania po złożeniu interwencji na infolinii.Przy nadawaniu paczki w paczkomacie zrobiłam błąd i przesyłka się nie zarejestrowała w systemie.Po zleceniu sprawdzenia paczkomatu paczka szybko się odnalazła i ruszyła w drogę. Szacun i podziękowania.
    ZaletySzybka reakcja na zgloszenie,szybka pomoc w rozwiazaniu problemu
    WadyBrak
  • ~Gniew / 2020-03-30 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja nadaną przesyłka nie została dostarczona do osoby która miała dostać, a w aplikacji widnieje ze kuriej dostarczył jakim sposobem gdyż kontaktowałam się z odbiorca i dziewczyna nie dostała paczki. Oszutwo.
    Raz też koleżanka wysłała paczkę do mnie to kurier zostawił paczkę dla mnie u sąsiadki a ta mądra sąsiadka otwierała co jest.
    JAK tak można kreta że oszusci
    WadyBeznadzieja, infolinia taka sama
  • ~G. / 2020-03-30 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bareja wiecznie żywy. Nie dość, że paczka idzie i coś dojść nie może to jak już dojdzie to do nie tego paczkomatu. Na miejscu koleżka, fakt, że z uśmiechem, mówi, że nie ma twojej paczki frajerze i co mu zrobisz? Chcesz odebrać dzisiaj to zapierdzielaj sobie z buta kilometr dalej bo tak. Przy wyborze oczywiście ani słowa o tym, że paczkomat przepelniony, żebyś frajerze nie wybrał innej firmy. W trakcie realizacji zlecenia też żadnego pytania czy może ewentualnie mógłbym się zgodzić na zmianę warunków zawartej już umowy i zaakceptować zmianę miejsca docelowego - ot zamawiasz frajerze a czy dostaniesz i gdzie dostaniesz to się okaże. A na infolinii koleżka z rozbrajającą szczerością, że on to tylko może przyjąć zgłoszenie a czy ktoś coś z tym zrobi albo kiedy to w sumie nie wiadomo. Żeby było weselej bezczelnie się chwalą cóż to nie robią w związku z epidemią żeby było bezpieczniej albo, że obniżają ślad węglowy - jak to się ma do zmuszania ludzi do drałowania na piechotę lub podjeżdżania własnymi autami do innych paczkomatow z dala od ich miejsca zamieszkania?
    Wady-dostawy do losowych miejsc, z grubsza w pobliżu docelowego, bez powiadamiania klienta
    -czas dostawy
    -obsługa klienta
  • ~odbiorca / 2020-03-30 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    nie otrzymalem informacji o umieszczeniu paczki w paczkomacie ale poinformowano mnie o odeslaniu paczki
    infolinia nie kompetentna sprzeczne informacje
    totalny brak pomocy
    nie polecam
    juz nigdy nie chce aby ta firma mi dostarczala przesylki
    Wadybrak profesjonalizmu ! ! !
  • ~Ziiutek / 2020-03-30 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, brak szacunku dla klienta, rano przesyłają smsa o dostarczeniu przesyłki w dniu dzisiejszym, a o 17,30 informacja o zmianie terminu na dzień następny.
  • ~Tomek. / 2020-03-30 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja już czkam za paczką od 27 marca i jej jeszcze nie dostałem w piątek o 9:12 została wydana do doręczenia w sobotę o 9:44 została wydana do doręczenia. I do dej pory jej nie mam. A jak dzwonię na infolinię o za każdym razem mówią że paczkomat jest przepełniony. Ajak dziś rozmawiałem z panią to pani mi powiedziała że nie wje gdzie jest moja paczka. Jednym słowem I post to wielka ściema i do niczego się nie nadają poprostu do dipy.
  • ~Ewelina / 2020-03-30 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo NIE POLECAM! Zamówiłam dość drogi zegarek, paczka była oklejona komunikatami żeby postępować z nią ostrożnie, kurier zamiast mi ją po prostu zostawić pod drzwiami czy podać perfidnie rzucił z odległości na schody. Chciałam otworzyć przy nim, to powiedział że u nich a magazynie była kilkukrotnie przerzucana, wsiadł i odjechał.
  • ~Vi / 2020-03-30 13:48
    Ocena: 1.67 / 5
    W trakcie trwania epidemii koronawirusa nie można zapłacić kartą ani blikiem. Kurier bez rękawiczek i bez maseczki.
    To jakiś żart! Dodatkowo nie chciał przyjąć lekko naderwanego banknotu...
  • ~bick / 2020-03-30 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Na Zoliborzu pracuje kurier,
    ktory systematycznie falszuje protokol odmowy przyjecis paczki,
    po czym jest ona odsylana.
    Zdarzylo mi sie to parokrotnie pdo rzad.

    A pod telefonami Inpostu nikogo nie ma, nie mozna skontaktowac sie z zywym czowiekiem w ogole!
  • ~Aina / 2020-03-29 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Od tygodnia nie mogą dostarczyć paczki do paczkomatu. Infolinia porażka, nic nie wiedzą, nic nie mogą.
    ZaletyBrak
  • ~marcyss96 / 2020-03-29 15:32
    Ocena: 2.00 / 5
    usługi InPostu to jakiś żart, czekam na paczkę od 12 dni. Pani z oddziału,który jest 70km od mojego miejsca zamieszkania poucza mnie do jakiej miejscowości należy moja wieś, ponieważ tak jej powiedział kurier któremu nie chce się jechać do mojego domu. Serdecznie nie polecam, za każdym razem kiedy mam mieć dostawę z InPostu są problemy.
    Zaletyinfolinia
    Wadyszybkość dostawy
    obsługa
  • ~Michał Szymański / 2020-03-29 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubiono moją przesyłkę, po czym nałożono na mnie obowiązek przedstawienia dokumentów od nadawcy o zrzeczeniu się roszczeń.
    Poziom obsługi żenujący.
  • ~Ewa / 2020-03-29 07:09
    Ocena: 1.00 / 5
    OBY NIE OSZUKANA PRZEZ INPOST ????
    Czy mieliście tak, że po nadaniu paczki w Paczkomacie InPost nie dostaliście
    żadnego potwierdzenia że paczka została zostawiona w Paczkomacie?
    Nadawałam dziś 28 marca o godz. 19-tej dwie paczki a tylko jedną mam potwierdzoną???? Druga pozostaje w statusie - gotowa do nadania. Zamknięta w Paczkomacie. Nie przyszło mi żadne
    potwierdzenie na maila ani na tel.
    Skontaktować się z Infolinią InPostu graniczy z cudem. To jakiś koszmar. Człowiek nie wie co się z paczką dzieje.
    Od wielu lat wysyłam Paczkomatem ale takiego czegoś się nie spodziewałam.
  • ~Adrian / 2020-03-28 13:50
    Ocena: 3.33 / 5
    Brak możliwości / alternatywy w sytuacji, gdy wysyłający nie ma możliwości wydrukowania i naklejenia na paczke do inPostu ze skutkiem takim, że jest stan epidemiczny w Polsce z powodu CoVID19 i wszelkie usługi typu ksero są zamknięte, a w mieszkaniu wysyłający nie posiada drukarki, żeby to nadrukować i nakleić. Co wtedy? Próba dzwonienia do pomocy centrali inPost bez skutku. Mój nr kontaktowy 799 336 466
    ZaletySzybki i wygodny odbiór z potwierdzeniem do numeru odbierającego paczki.
    WadyBrak alternatywy w sytuacji gdy wysyłający nie ma jak wydrukować
  • ~Remdez / 2020-03-28 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. 72 godziny z Płocka do Katowic. Prawie jak w średniowieczu.
    ZaletyBrak
    WadyInfolinie powinni zlikwidowac, aby zaoszczędzić klientom nerwow
  • ~Love Inpost / 2020-03-27 23:26
    Ocena: 5.00 / 5
    W porównaniu do Poczty Polskiej, ogromny plus. Niskie ceny dostawy i krótki czas oczekiwania na paczkę. Posługiwanie się paczkomatem to bajka. Dzięki aplikacji, na bieżąco możemy sprawdzić gdzie nasza paczka się znajduje. Kurierzy bardzo profesjonalni. Te negatywne komentarze są chyba od konkurencji :D.
    Zalety- Cena
    - Czas dostawy
    - Status przesyłki
    - Paczkomaty 24/7
    - Nieuszkodzone paczki
  • ~Elżbieta / 2020-03-27 20:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kontaktu z oddziałem i z kurierem.Paczka zamówiona do paczkomatu krąży w samochodzie kuriera od 3 dni co widać w śledzeniu przesyłki.Na infolinii nie potrafią określić kiedy dotrze ani jak rozwiążą problem.Brak propozycji innego odbioru przesyłki.
    ZaletyBrak
    WadyBrak organizacji i poszanowania klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12575
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8023
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7663
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4096
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4470
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994