WadyCzas dostawy kurierem
strona 365 z 402
- « poprzednia
- 1 ...
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- nastepna »
-
~Kasia / 2020-04-07 18:34
Ostatni raz korzystam z kuriera in post. Już nie pierwszy raz doręczenie przesyłki jest opóźnione. -
-
~Tomasz / 2020-04-07 10:53
Kurier nieuprzejmy, odmówił dostawy osobiście, musiałem się do niego fatygować. Nie wydał reszty. -
~Anastazja / 2020-04-06 16:25
Tragedia, odkąd InPost tnie koszty zatrudniając obcokrajowców jest masakrycznie. Kurierzy którzy nie znają języka polskiego, nie odbierają telefonu ani nawet nie próbują się skontaktować z klientem. Do tego wulgarni, potrafią klienta wyzwać od Chu... nie polecam. Czuje się zagrożona przy tych ludziach. ZaletyNie maWadyBrak znajomosci języka polskiego kurierów
Brak jakiejkolwiek kultury
Opryskliwosc i chamstwo. -
~jark / 2020-04-06 13:18
dodzwonic sie tam tragedia... i gada automat 3 minuty zeby tylko nie dzwonic sie do konsultanta, tak samo na czacie 3 dni 0 odzewu tragedia nie polecam... Wadybrak kontaktu -
~Klient / 2020-04-06 11:48
Jak do tej pory byłem zadowolony z usług i nie miałem żadnych zastrzeżeń, tak teraz kurierzy są przeciążeni i przez to wkrada się mnóstwo błędów. Kilka dni temu dostałem info, że paczka czeka na odbiór. Po 2 godzinach zakładam buty i idę ją odebrać, ale nagle dostaję maila "gratulacje, paczka została odebrana". Na miejscu okazuje się, że faktycznie mój kod QR już nie działa. Zgłosiłem sprawę niezwłocznie, ale inpost ma to gdzieś, zamiast sprawdzić zapisy z monitoringu (bo takowy mają) i dowiedzieć się, kto przywłaszczył sobie moją paczkę, to każą mi opisywać wymiary paczki, co było w środku, jaka wartość itp. A paczki jak nie było, tak nie ma i chyba już nie dowiem się, co się z nią stało. Niby straciłem tylko 130 zł, ale jednak te pieniądze nie leżą na ulicy! -
~Aga / 2020-04-06 08:48
NIE POLECAM! W czwartek zamówiłam kuriera do domu po odbiór paczki, dziś mamy poniedziałek. Paczka nie odebrana, nikt nie raczył zadzwonić i poinformować o czymkolwiek. Dzwoniąc na infolinię Pani informuje mnie że niestety nie wie co w tej sytuacji, bo skoro na email dostałam tylko etykietę i potwierdzenie złożenia zamówienia to nic nie może zrobić, bo wymagany jest "numer podjazdu kuriera" pierwszy raz o czymś takim słyszę i nie otrzymałam nic takiego. Pani z infolinii nic nie wie, kasa za przesyłkę zapłacona z gory, bo tak trzeba, paczka nadal w domu, ZERO INFORMACJI. NIE POLECAM. ZaletyBrak!!!!!!WadyJedna wielka pomyłka -
~Mirosław / 2020-04-04 16:38
Porażka.Dostałem smsa po 11 z informacją ze paczka czeka w samochodzie przy Paczkomacie i wyda mi ja kurier. Będzie czekac do 15.Bez sensu. Skoro zamawiam do paczkomatu to chyba dlatego ze nie chce mieć kontaktu z nikim i odbiorę sobie ja o tej o której będę chciał. -
~Oczekujący od 3 dni / 2020-04-04 14:18
Tak jak Inpost ma gdzieś klientów, to nie ma takiej drugiej firmy. 3 dni nie są wyjmowane, ani dostarczane przesyłki do paczkomatu, ma infolinii zamiast sprawdzić co się dzieje to każą podawać oprócz numeru przesyłki jakie miała wymiary, jaki kolor ile ważyła, a sprawa dotyczy całego paczkomatu i wszystkich przesyłek i twierdzą, że wszystko jest w porządku i nie ma opóźnień, a przesyłki leżą od 1 kwietnia nie wyjęte i od 2 kwietnia nie są również dostarczane. Mają dać odpowiedź w 24 godziny oczywiście zero odpowiedzi, kolejne łączenie z infolinią i to samo, temat od nowa, a paczek brak. Firma funkcjonuje wyłącznie na powiązaniach z Allegro, gdyby nie to, to przy tej jakości usług już by nie istniała, tym bardziej, że nie jest najtańsza z ofert dostawy. -
-
~Renata / 2020-04-04 13:23
Dramat , zero kontaktu z kurierem , zawsze wymówka o awarii terminal... najgorsza firma z branży -
~Dawid / 2020-04-04 12:52
DNO i tyle w temacie 4 dni czekania na paczke w tym 3 dni w doręczaniu do paczkomatu a do tego 0 informacji co z tą paczką się dzieje ZaletyNICWadyWszystko -
~NIGDY WIĘCEJ / 2020-04-04 09:18
Proszę mocno się zastanowić nad skorzystaniem z usług inpostu ! Ta "firma' powinna zostać jak najszybciej zlikwidowana nadałem paczkę w paczkomacie, po czterech dniach sprawdzam u odbiorcy a on mi odpowiada, że żadnej przesyłki nie otrzymał sprawdzam śledzenie paczki a tam, że odebrano dzwonię na infolinię...no nawet w miarę się zainteresowali ale przesyłki po kilku dniach dalej nie ma ani żadnej informacji. Ten inpost to smutny żart ale i kosztowny dla nadawcy ! Zalety000000...WadySAME WADY -
~Kecaj2305 / 2020-04-04 00:54
Świetna firma mili pracownicy szybka dostawa bo od zamówienia w poniedziałek już we wtorek o 12 była paczka polecam ZaletySzybka dostawaWadyWysoka cena -
~Adrian / 2020-04-04 00:26
Towar nie został podjęty. Zero odzewu ze strony pracowników jeżeli chodzi o powód. Ponadto bardzo potrzebuje paczki ZaletyBrakWadyZero kontaktu nie podjęcie paczki -
~artek650 / 2020-04-03 22:46
Z winy InPostu przesyłka trafiła do nie właściwego paczkomatu. Następnie stwierdzili że skoro przesyłka nie została odebrana to należy ją zwrócić do nadawcy. Przesyłka z Chin,czekałem na nią 2 miesiące i po reklamacji informują mnie żebym jeszcze raz zamówił towar u nadawcy. A rozmawiałem z infolinia dosłownie godzinę po wystąpieniu problemu i powiedzieli mi że mogę złożyć reklamacje. Złożyłem i trwało to dwa tygodnie.. Prosta zasada jak popełniłeś błąd to za niego zapłać. ZaletyŻadneWadyMaja klienta w nosie -
~A. / 2020-04-03 20:00
Paczka powinna być doręczona 5 dni temu. Dzwoniąc na infolinię codziennie dostaję tę samą informację, że paczka zostanie doręczona tego samego dnia najpóźniej dnia następnego. Na swojej stronie wypisują bzdurne informacje, że 98% przesyłek zostaje doręczone na następny dzień roboczy. Żałosne... Zaletybrak -
~Porażka / 2020-04-03 15:58
Wczoraj w paczkomacie przy Ogrodowej w Warszawie ktoś odebrał moją paczkę! Otrzymałem na maila info, że paczka została odebrana. Na miejscu okazało się, że kod faktycznie już nie działa. Sprawa została zgłoszona niezwłocznie, ale nie mogę doczekać się informacji na temat tego, kto ją odebrał. Niby mają zapisy z monitoringu, więc mam nadzieję, że ta osoba poniesie konsekwencje za przywłaszczenie!!! -
-
~Tori / 2020-04-03 15:26
Paczka wprawdzie przyszła,ale nie do mnie bezpośrednio tylko do innej osoby. Kurier nawet nie zadzwonił jak dojechać czy coś, żadnej reakcji. -
~kot / 2020-04-03 12:42
jak można mieć dwie paczki i przekazać tylko jedną, to tak jak kupić samochód bez kierownicy Wadybrak m,yślenia -
~DN / 2020-04-03 12:28
Dla równowagi po "rozmowie" (fakt, opieprzyłam z góry na dół!) z DPD których kurier zostawił paczkę pod domofonem mimo że zadzwoniłam, że ma ją wziąć bo nie ma nikogo w mieszkaniu (!!!) i odpowiedzi "to pani problem" - 15 minut później kurier inpost bez problemów doręczył inną przesyłkę. Także na wielki plus, że nie wszyscy (nie)działają jak DPD.
PS: co do InPost to mamy w naszej lokalizacji super kurierów, bo żeby nie było tak kolorowo to u mojego brata w mieście obok już kurierzy InPostu nie są już tacy super i brat ma wiele zastrzeżeń...ZaletyBezproblemowe doręczenie.WadyW moim mieście bez wad ☺️ -
~Gość 321 / 2020-04-03 12:09
Problem techniczny z paczkomatem został bardzo sprawnie rozwiązany. Konsultant, z którym rozmawialiśmy wykazał się profesjonalizmem i cierpliwością. Dodatkowo kurier, który aktualnie znajdował się na miejscu również nie omieszkał pomóc w rozwiązaniu problemu. Czasem wystarczy odrobina cierpliwości i sprawna komunikacja z serwisem aby wszystko poszło zgodnie z planem.
strona 365 z 402
- « poprzednia
- 1 ...
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- nastepna »