strona 364 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- nastepna »
-
~Taniusia / 2020-04-16 21:13
Zamówiła paczkę do paczkomatu, o godzinie 21.00 dostała SMS że paczka czeka u kierowcy do 23.00 przy paczkomatie. Obecnie jestem w 9-m ciąży, i w nocy musiała idź kawał drogi do paczkomatu, ponieważ mąż miał 2 zmianę. Dla mnie żenada, jeżeli zamawiam do paczkomatu, to proszę paczkę tam zostawić... -
-
~Dominika / 2020-04-16 21:08
Mieszkam w dużym mieście więc może zrobi to różnice, ale to najlepsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Zawsze, ale to dosłownie zawsze, paczka dochodzi następnego dnia, nawet w soboty. Przemili kurierzy, ekspresowa wysyłka, jeśli co kolejek idzie nie tak, kontakt w obsługą bez zarzutu. Szukając przedmiotów, na np. Allegro, zawsze szukam jedynie tych z przesyłkami kurierskimi inPost. Polecam, polecam, polecam ! ZaletySzybka dostawa
Miła obsługa
Szybki kontaktWadyBrak -
~mikii64 / 2020-04-16 20:42
zamówiłem towar z lidla którego nie otrzymałem ale z winy inpostu i kuriera ,to już po raz drugi ,jeszcze do paczkomatu jakoś dają radę ale pod drzwi to masakra ,jak słyszę ze na reklamację mam czekać 30 dni to nawet nie chce mi się składać -
~tommmmmmm / 2020-04-16 20:11
zamówiłem trzy paczki wylądowały w innym paczkomacie oddalonym od docelowego o ok 10 km -
~Kamkru / 2020-04-16 18:42
Kurier robiący problemy, nie dał znać, że paczka już pod domem, a potem kazał mi szukać siebie po mieście ze słowami "daję pani pięć minut" ZaletySzybkośćWadyBrak szacunku
Brak profesjonalizmu -
~Waldemar / 2020-04-16 18:33
kombinatorstwo i brak konkretnej pomocy, w przypadku problemów z konkretną przesyłką brak kontaktu, totalny problem z dodzwonieniem się, bezkarność !!! Zaletymożliwość odbioru w paczkomacieWadykontakt telefoniczny = skandal -
~tzk0906 / 2020-04-16 17:36
Nie wysłali nawet SMS, że paczka czeka na odbiór. Nie wysłali SMS, kiedy ją zabrali, bo czekała tam za długo. Nie poinformowali mnie również o tym, gdzie można ją zlokalizować.
Uważajcie, albo odbierzecie paczkę w 48 godzin, albo takie same 48 godzin poświęcicie na próby odnalezienia jej.ZaletyPrzyszła tak szybko jak ją stamtąd zabraliWadyBrak kontaktu SMSowego z klientem. PODSTAWY, moi drodzy. Wystarczyło wysłać jedno powiadomienie. -
~Kamil / 2020-04-16 13:50
Nie polecam, zamówienie do paczkomatu. Paczka dotarła otwarta, zalana, pogięta. -
-
~c / 2020-04-16 11:53
Od kilku dni próbuję odnaleźć paczkę, ponieważ została ona doręczona (ja jej nie mam). Dzwonię na infolinię, a tam państwo poraz nie wiem który wystosowywują pisma, aby ktoś się ze mną skontaktował. Dopiero po tygodniu z kotaktowała się ze mną pani z oddziału z Łodzi, była ona bardzo opryskliwa i nie miła. Mnie winiła za to, że nie mam paczki, jednego (15.04) dnia powiedziała, że mam czekać na kontakt kuriera i jeżeli by się nie odezwał to na drugi (16.04) dzień mam kontaktować się z nią znowu. Dzisiaj (16.04) do niej zadzwoniłam, a ona znów podniesionym głosem "tłumaczyła" (bo tak się zarzekała jak jej powiedziałam, żeby na mnie nie krzyczała) , że dopiero dzisiaj się ze mną kurier będzie się ze mną kontaktował. A gdy zapytałam się jak niby kurier upewnił się, że paczka jest dostarczona na dobry adres i do dobrej osoby to powiedziała, że ona nie chodzi za kurierem i nie wie jak kurier identyfikuje. Wadyuważają, że zaginięcie paczki nie jest ich winą -
~Kate / 2020-04-16 11:35
Zamówiłam przesyłkę kurierem Inpost. Kurier zadzwonił, że mam zejść na dół, bo on ma zakaz wchodzenia na osiedle. Nie wychodzę z domu, więc jedyną drogą zamówienia jest dostawa przez kuriera. Poprosiłam, żeby paczkę zostawił na wycieraczce i zadzwonił, potem może iść (dostawa bezkontaktowa). Kurier poinformował mnie przez telefon, że nie zostawi mi przesyłki na wycieraczce, a w uwagach wpisuje - "klient odmówił przyjęcia paczki". Przesyłka wróciła do nadawcy, a ja zostałam pozbawiona materiałów ochronnych, które tam były. Ten kurier powinien ponieść konsekwencje. To jest skandal! Szanowny Inpost - wyciągnijcie od tego Pana konsekwencje, bo to był szczyt bezczelności. Po akcencie wnoszę, że Pan mówił z akcentem wschodnim - Rosja/Białoruś/Ukraina. By go zlokalizować, podaję tel służbowy, z którego się ze mną kontaktował: 505-519-566 ZaletyZawsze korzystałam z paczkomatów - tu, ez zastrzeżeń. -
~Robert / 2020-04-16 11:21
Powiem tak jeszcze nigdy nie czekałem na paczkę tyle czasu 11 dni już minęło i lipa i post,nie odbiera telefonu reklamacje nie ma jak zgłosić telefonicznie szkoda gadać -
~Karolina / 2020-04-16 10:31
W okresie pandemii jak i przed zawsze byłam bardzo zadowolona z usług InPost. Teraz są takie opóźnienia w wydawaniu paczek przez sprzedawców, więc jak widzę wiadomość od InPostu to cieszę się, że przesyłka jest w ich rękach, bo oznacza to, że szybko bedzie u mnie. Jestem bardzo zadowolona z Waszych usług. Z kolei kurierzy są zawsze mili i łatwo się z nimi dogadać / skontaktować. Dziękuję za Waszą pracę w tym trudnym czasie. ZaletySzybko, wygodnie, bezproblemowo -
~Rafaello72 / 2020-04-16 09:18
Jest 16.04.20r, paczka od 06.04.20r ma status "wydana do doręczenia"...Dzień w dzień otrzymuje info, że właśnie już dzisiaj paczka trafi do paczkomatu... Zgłaszanie na infolonii reklamacji pozostaje bez echa. Polecam tylko wrogom. -
~Ber / 2020-04-16 09:10
Siedzimy w domu podczas pandemi od 4 tygodni a kurier stwierdza ze nikogo nie został w domu.
Nikogo nie było z paczka !
Nie zadzwonił mimo iz miał numer telefonu.
Musiałem sam jeździć za kurierem aby odebrac paczke .
Nigdy wiecej z tego nie bede korzystał. Wole zaplacic wiecej ale niech to dostacza ktoś komu chce sie pracować.ZaletyŻadnych zaletWadyNie bylo kuriera z paczka i miał to w dup.... -
~kevin / 2020-04-16 05:16
Odradzam. Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę. Mimo iz przesyłka była ubezpieczona odmówili mi jakiekolwiek pomocy. Odwolywalem sie i za każdym razem dostałem pismo z tzn "kopiuj wklej".Stracilem 250zl. -
~Marc / 2020-04-15 22:27
Dostałem paczkę do paczkomatu niestety nie mogłem odebrać paczki ponieważ Paczkomat był zepsuty więc próbowałem zgłosić ten fakt na infolinię lecz niestety nie ma takiej opcji pod innymi opcjami żaden konsultant nie odbierał WadyBrak infolinia serwisowej -
-
~Bobi / 2020-04-15 22:04
Opinia odnośnie wysyłania paczki z managera.paczkomaty.pl IN POSt. Beznadzieja. Szybciej i bez nerwów lepiej wysłać paczkę w konkurencyjnej firmie -
~Jacek / 2020-04-15 19:45
Zostałem oszukany..nadałem paczkę online.. Opłaciłem blikiem.. Opłatę z konta pobrali i wyświetlili błąd autoryzacji z kartą..etykiety na paczkę nie otrzymałem..zostałem oszukany na 16 zł..więcej paczki u nich nie nadam..zrobie to na poczcie.. Usługę oceniam na zero.. -
~Aleksandra / 2020-04-15 19:42
Totalne dno po raz ostatni skorzystałam z obsługi firmy inpost WadyDramat -
~Aga / 2020-04-15 19:24
Kurier jeżdżący po Świnoujściu jest nieuprzejmy i arogancki więcej nie skorzystam z usług InPost WadyZero profesjonalizmu
strona 364 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- nastepna »