FATALNY poziom obsługi! możesz wybrać paczkomat a paczka trafia do auta gdzie kurier mówi, że nie może znaleźć paczki!!
NIE POLECAM!!!
Zaletybrak
Wadypoziom obsługi
~Ktoś / 2020-04-29 12:54
Ocena: 3.00 / 5
Brak słów czekam 3 dzień a miało przyjść w 24h nigdy już nie zamówię przesyłki przez tą firmę nie polecam nikomu pisze, że gotowa do dostarczenia. Piszę tak już 2 dzień masakra jakaś NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Jola / 2020-04-29 12:30
Ocena: 1.00 / 5
Żenada! Już nie wiem co mam robić. Trzeci dzień czekania na przesyłkę. Telefony nie pomogły, email-e nie pomogły.
Co to za cyrk?
WadyBrak rzetelnej informacji
~Keszel / 2020-04-29 08:23
Ocena: 3.67 / 5
Chwaliłem obsługę INPOST do dzisiaj. Klawiatura w moim paczkomacie nie działa (Siodlarska 5, Warszawa) nie można wcisnąć klawiatury 7. Nie mogę wklepać cyfry 7. Z inposta dostaję TYLKO kod odbioru. Rozumiem, że urządzenie może się zepsuć. Takie jego prawo. NIE MOŻNA ZŁOŻYĆ REKLAMACJI. Brak możliwości kontaktu. Reklamacje nie przewidują takiego przypadku.
ZaletySzybkość
WadyŻadnego kontaktu
~Hania / 2020-04-28 23:40
Ocena: 2.00 / 5
zamówiłam paczkę która miala przyjść na drugi dzień ale nic przyszła po 5 dniach i przyszła tylko szkoda ze kurier nie zostawił mi jej pod domem tylko 3 ulice dalej i trzeba było jechać pod dom obcej osoby nie mówiąc już o tym że mieszkam na malutkiej wsi na której jest 10 ulic na krzyż
ZaletyBrak
WadyDostarczenie paczki do obcej osoby
~Tusia123_2004 / 2020-04-28 18:12
Ocena: 2.33 / 5
Paczka z paczkomatu wygląda jakby ktoś siedział na niej, wygnieciona z każdej strony i rozerwana !!!!!!
Paczkomat Łódź ul. Janosika 70
WadyRozerwana i wygnieciona paczka.
~marj / 2020-04-28 17:37
Ocena: 1.00 / 5
kurier inpostu nie dostarczył paczki,wcześniej zadzwonił że czeka pod blokiem i mam zejść po paczkę,oznajmiłem mu że zgodnie z regulaminem paczka powinna zostać dostarczona pod drzwi, gdyż waga jej nie przekracza 30 kg, ten jednak nie chciał słuchać i odjechał z paczką, zwracając ją do nadawcy. Skarga złożona na infolinii bez jakiejkolwiek odpowiedzi.
~Arek / 2020-04-28 16:38
Ocena: 1.00 / 5
Dnooo i kupa mułu paczka zniknęła po nadaniu w paczkomacie brak numeru nadania. Kontakt z call center to fikcja.
ZaletyŻadnych
~justyna / 2020-04-28 15:57
Ocena: 3.67 / 5
~Niezadowolna klientka / 2020-04-25 juz nic nie musze pisac wsztko tak samo sie odbylo !!!!
Ocena: 1.00 / 5Droga pewnej paczki i tragicznej obsługi klienta przez in-post
1) Zamówienie zostało do mnie wysłane 21 kwietnia
2) 22 kwietnia jest już do odbioru, wtedy też idę po przesyłkę do paczkomatu i okazuje się, że skrytka nie chcę się otworzyć. Dzwonię na infolinię (czekam w 80 osobowej kolejce), konsultant próbuje mi pomóc, ale okazuje się, że skrytka jest uszkodzona, zostaje zaraportowane zgłoszenie i zostaję poinformowana o tym, że paczka zostanie przełożona do innej skrytki.
3) 23 kwietnia - brak informacji. Dzwonię, żeby się dowiedzieć czy paczka została już przełożona i jak się o tym dowiem. Została udzielona mi informacja, że dostanę kolejną wiadomość, że już mogę odebrać paczkę. W związku z tym czekam dalej.
Zaczynam dostawać wiadomości, że moja paczka wróci zaraz do nadawcy, jeśli jej nie odbiorę, zatem dzwonię na infolinię raz jeszcze, tym razem czekam w 150 osobowej kolejce!
Dowiaduję się, że są to wiadomości automatyczne i mam się nimi nie przejmować.
4) 24 kwietnia dostaję wiadomość, że paczka zostaje zwrócona do nadawcy. W związku z poprzednimi zapewnieniami, nie przejmuje się to informacją, jednak wciąż martwi mnie brak wiadomości, że przesyłkę można odebrać.
5) 25 kwietnia dzwonię na infolinię i dowiaduje się, że paczka jest właśnie w drodze do nadawcy i konsultant po konsultacji z obsługą techniczną informuje mnie, że jest za póżno i już nic z tym nie można zrobić. Pozostaje mi jedynie złożyć reklamację przez formularz na stronie internetowej, co poczyniłam zaraz po rozmowie. Na odpowiedź mają 30 dni. Aby dostać przesyłkę z powrotem, muszę kontaktować się z nadawcą.
~Ave prosek / 2020-04-28 15:00
Ocena: 2.33 / 5
Jest to najgorsza kurier czekam na paczkę już 5 dni myślę że straciłem pieniądze dlatego nie polecam
~Paula / 2020-04-28 11:51
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zawiedziona, pierwszy raz mi się zdarzyło żeby paczka przyszła rozbita, nie wiem czy kurierzy rzucają towarem, czy co ale to przechodzi ludzkie pojęcie, żeby w takim stanie otrzymać paczkę.. To tak jakby nie dbało się o klienta.
WadyRzucanie paczkami, nie wiedząc co jest w środku..
~Radek / 2020-04-28 10:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie oddano mi pieniędzy za anulowaną przesyłkę. Po prostu nie oddali i tyle.
~Patrycja / 2020-04-27 23:05
Ocena: 2.33 / 5
Od 2 miesięcy czekam na zwrot pieniędzy, ktoś z pracowników zgubił paczke i po kilka formularzy wysyłają do wypełnienia,dowody,skany; żenujące. kur.. ta reklamacja nie ma końca.
~sebek1910 / 2020-04-27 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Paczka od 5 dni w magazynie gdzie do paczkomatu 2 kilometry. na infolinii oczywiście ponaglają nic więcej nie robiąc. Totalne dno!!! Nie mówiąc już o tym że pozostałe paczki trzeba odbierać poprzez apke która działa bardzo słabo!!!!!!! bo ekran nie działa !!! już nie pisząc o tym że jest cały uje.......
Zaletynic
Wadywszystko
~Piotr / 2020-04-27 21:47
Ocena: 2.33 / 5
Hmmm, wiec.. Na paczke czekalem caly dzien, dotarka do Paczkomatu, jak juz wyjechalem z miasta, czyli kolo 19.30(sic!). Zamiast wrocic w pn, musialem wracac specjalnie w niedziele, zeby odebeac paczke przed uplywem 48h. Koronawirus, Paczkonat mial sie otworzyc automatycznie ale nie wiedziec czemu - nie otwiera!!! Musualem manualniw kody wklepać - niestety ekran dotykowy chyba niemyty od czasow produkcji!! Gdzie jest jakiś Sanepid, zeby zamknac taki Paczkonat albo nalozyc jakas konkretna karę na Operatora?!
WadyCzas dostawy - komedia!
Paczkomat nie otwiera sie automatycznie!!!
Makabrycznie brudny ekran dotykowy - nikt go nie myje, nie dyzenfekuje.
~Klient / 2020-04-27 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie kompetentna przy zamówieniu naklejki mają błąd na stronie .Pieniądze pobrane a naklejki do wysyłki nie otrzymałem. Przy drugiej próbie przeszło i pobrało kolejną opłatę. Dzwonię dwa razy na infolinię w celu zgłoszenia reklamacji i zwrotu pieniędzy Panie twierdzą że one nie mają wglądu do systemu bo tylko obsługują infolinię że trzeba złożyć o zwrot za niewykorzystaną naklejkę i zwrot nastąpi do 14 dni i na nic tłumaczenia że nie zwracam bo nie mam czego bo jej nie otrzymałem . Ale ok piszę o zwrot i dostaję odpowiedź że ok wysłane do realizacji do zwrotu i już termin do 30dni . Mija miesiąc i dalej zwrotu brak na pisane e-maile nie odpowiadają . Uwaga jak coś pójdzie nie tak to już ta firma olewa klienta. Nie polecam za takie zachowanie
ZaletyBrak
WadyOlewanie klienta
~Kamil / 2020-04-27 20:46
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko jak należy, paczka dostarczona w mniej niż jeden dzień.
~M. / 2020-04-27 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Witam.Skoro jest napisane aby nie używać agresywnego języka przy dodawaniu opinii trudno mi będzie wyrazić tą opinię.Kulturalnie więc napiszę,że jestem bardzo ale to bardzo A może i jeszcze bardziej niezadowolona z usług tej firemki.Brak informacji o dostarczeniu paczki,paczka wraca,brak próby pomocy,umywanie rąk od odpowiedzialności za błąd.
~Obywatel / 2020-04-27 09:54
Ocena: 1.00 / 5
Przekonałem się że InPost olewa swoich uzytkownikow. Paczka została dostarczona jako rozerwana i z jedną rzeczą mniej (została skradziona). Fakt został od razu zgłoszony zdj cię wysłane ale odpowiedź od nich że nie zasadna reklamacja i została odrzucona. Śmiech na sali
ZaletyNie ma zalet
WadyWszystko
~BŁAŻEJ / 2020-04-26 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Inpost to nie kurier.Wszyscy ograniczają pracę w sobotę na zachodzie a oni wykorzystują ludzi nawet w niedzielę.