Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8093 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lena / 2020-05-01 17:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem bardzo nie zadowolona. Zamówiłam w sklepie fryzierskim farbę, wszystko było mocno pogniecione I rozrwane. Chaciam płakać.
  • ~ShaccolinoxAatrox / 2020-05-01 16:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie mogę powiedzieć nic złego o inpoście. Szybkie dostawy do paczkomatów w przeciwieństwie do znacjonalizowanej pp. Dobre i aktualne śledzenie paczki, mili kurierzy, nie zdarzyło mi się żęby paczka nie przyszła po 1 dniu roboczym od nadania. Ogólnie polecam.
    ZaletySzybka dostawa, innowacyjna i przystępna strona, dobre ceny
    Wadybrak
  • ~Patryk / 2020-05-01 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragedia prawie 2 tygodnie czekam za przesyłka. Dzwonię do jednej konsultantki twierdzi że paczka już wyjechala. Dzwonię do następnej po kilku godzinach i twierdzi że nie została wydana. Masakra firma.nie polecam unikać.
  • ~Pawelek66 / 2020-04-30 17:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak przesyłki 30.04.2020. Zero kontaktu z kurierem nr.798160384 był podany w mailu. Włącza się poczta.w przesyłce jest żywność a Gościu z obsługi klienta każe mi czekać 4 dni. Do pierwszego dnia roboczego.zero profesjonalizmu. Nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Rozczarowana ???? / 2020-04-30 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje jeszcze raz złodzieje.!!!!!! 500860601To jest numer kuriera który mnie oszukał na 365 zł w Zakopanem bo wziął pieniądze od nieletniego i nie raczy oddać a firma in post ma wszystko w dupie... Nie polecam
  • ~Janusz / 2020-04-30 16:14
    Ocena: 5.00 / 5
    czekam już 6 dni na dostawę- otrzymałem z trzech paczek tylko jedną a pozostałych nie widać .Brak odpowiedzi na interwencje z mojej strony .InPost w Rodomiu ma wszystko w wielkim poważaniu czyli w du ....
    ZaletyBrak !!!!
    WadyWszystkie możliwe - będę namawiał wszystkich znajomych do rezygnacji z Kuriera InPost.
  • ~Szymek P / 2020-04-30 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    nie przyszła moja paczka :( teraz będę musiał dzwonic na infolinię, aby ją odzyskać
    Wadynie przyszło
  • ~Kama / 2020-04-30 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupy zrobione na popularnym portalu. Dzwoni pani kurier, że mam zejść przed klatkę po paczkę. Niestety na nic tłumaczenia, że pod opieką mam chorą czteroletnią córkę i nie mogę zostawić jej samej w domu. Odpowiedź kuriera - jeśli nie przyjdę to wpisze odmowę przyjęcia przesyłki. Skarga w centrali Inpostu, gdzie poinformowano mnie, że paczka powinna być doręczona pod drzwi. Na drugi dzień ten sam kurier, powtórka - mam zejść na dół,mogę składać skargi a paczki i tak nie dostanę pod drzwi. Córka spała. Po długiej wymianie zdań, powiedziałam że obudzę córkę i zejdziemy. W odpowiedzi usłyszałam, że pani nie będzie czekać i się rozłączyła. Kolejna interwencja w centrali. Ręce opadają. Dodam, że w paczce jest tylko patelnia więc nie ma podstaw do odmowy jej wniesienia.
  • ~Anna / 2020-04-30 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłaciłam i zleciłam odbiór paczki przez kuriera, kurier powinien zjawić się następnego dnia roboczego. Nie przyjechał, w kolejnym dniu zadzwoniłam na infolinię, powiedzieli mi że zlecenie odbioru jest zrealizowane, co było bzdurą. Założyli interwencję. Cierpliwie czekałam, kurier nie przyjechał, zadzwoniłam na infolinię, podali mi numer do kuriera. Kurier powiedział że to nie jego rejon i nie przyjedzie, że mają bałagan w systemie i nie jestem pierwszą osobą która do niego dzwoni nie z jego rejonu. Po raz kolejny dzwonię na infolinie, mówią że zlecenie odbioru zrealizowane, chcę numer do właściwego kuriera lub do odziału to pani na infolini nie może mi podać, bo nie ma, zakłada kolejną interwencję. Na moje pytanie o rezygnację ze zlecenia i zwrot pieniędzy słyszę że mogę złożyć reklamację i może mi zwrócą koszty, może nie.
    Minął cały tydzień i nikt a nikt do mnie nie zadzwonił w tej sprawie, pieniądze wzięli za nic i słuch o nich zaginął a infolinia zakłada kolejne interwencję które są zamykane jako zrealizowane/rozwiązane. Brak możliwości rezygnacji ze zlecenia i szybkiego zwrotu kosztów. Napisałam już 2 reklamacje w tej sprawie, na rozpatrzenie dają sobie 30 dni...
    Zaletybrak jakichkolwiek
    Wadyburdel w systemie,
    niewłaściwe numery telefonów do kuriera,
    obsługa klienta/infolinia nic nie może zrobić
    Interwencje zamykane bez rozwiązania sprawy
  • ~Seba / 2020-04-30 09:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie zamawiam często pączek gdyż wolę kupić osobiście w sklepie stacjonarnym ale ostatnio kupiłem parę rzeczy na a....ro. Wszystkie przedmioty wysłane inpostem do paczkomatu. To jest jakaś tragedia czekać na paczkę 5 dni od momentu wysłania to chyba poczta polska działa szybciej. Jak ktoś chce czekać w nieskończoność to jak najbardziej może zamawiać ale jak chcecie żeby było szybko to napewno nie InPost. Dziadostwo jakich mało. Już nigdy więcej z tą pseudo firmą nie chce mieć nic wspólnego no chyba, że pomóc komuś rozwalić to dziadostwo. Dodam jeszcze, że każda paczka dostarczana była po interwencji sprzedawców.
    ZaletyBrak jakich kolwiek
    WadyCzas realizacji, obsługa przez konsultanta.
  • ~Niezadowolonyklient / 2020-04-30 03:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka nadana do Paczkomatu w Starej Wsi (mała miejscowość na podkarpaciu). Podczas zakupu poprzez allegro żadnej informacji odnośnie przepełnienia Paczkomatu ( co zdążało mi się już nie raz podczad innych zakupów z dostawą do Krakowa). Ok,zamawiam płace. Dostaje powiadomienie od allegro że dziś paczka dojdzie do punktu odbioru. Po czym o 18 dostaje sms o tym że uwaga uwaga kurier z moją paczka czeka pod paczkomatem do godziny 19 i mam sobie po nią przyjechać. Na miejscu faktycznie zaraz pod przepełnionym paczkomatem stoi kukrier a przede mną 5 osobowa kolejka. Co w przypadku jeśli ktoś jest w pracy nie może się urwać lub ma jaka kolwiek inna sytuację uniemożliwiająca mu w ciągu godziny odebranie paczki? Po to przecież zamawiamy do paczkomatu żeby mieć na odbiór 2 dni w dowolnym momencie nawet w środku nocy. Nie rozumiem dlaczego w przypadku przepełnienia Paczkomatu nie przyszła informacja o przepełnieniu i czekaniu na zwolnienie miejsca lub możliwości przekierowania na inny paczkomat co kilka krotnie już mnie spotkało i wtedy nie miałam żadnych zastrzeżeń co do działania firmy.
    ZaletySzybko
    WadyKażą w ciągu godziny przyjechać pod paczkomat i odebrać paczkę osobiście od kuriera
  • ~Kamila / 2020-04-30 01:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Cena Ok, ale stan paczki, po otworzeniu skrytki w paczkomacie. To tragedia. Paczka podarta, brudna, i pogięta. Ciekawa jestem czy kurier, który ja dostarczał, sam chciałby taką dostać.
    ZaletyTylko aplikacja i otwieranie skrytek zasługuje na to aby była zaleta
    WadyKurier fleja , który nie potrafi dowieźć całej paczki
  • ~Alan / 2020-04-30 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA.
    Zgubiła mi kolejną paczķę.
    Twierdzą że jej szukają lecz minął już drugi tydzień
    WadyGiną nagminnie przesyłki
  • ~Paulina / 2020-04-29 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma impost to dno. Moja paczka leży już tydzień w paczkomacie w innej miejscowości i nie została do mnie jeszcze dowieziona. Status paczki widnieje że jest w paczkomacie i czeka na kuriera. Dzwoniąc od tygodnia na infolinię pani mówi że to wyjasnia. I nic. Niby od dwóch dni przeszukuja paczkomat i samochód kuriera. Mogą być pewni że już nigdy nie zamówię przez nich paczki. I ta sprawa nie zostanie tak pozostawiona!!
  • ~lulitka99 / 2020-04-29 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! 2 razy była próba doreczenia przesyłki, az w końcu trafiła do nadawcy, mimo że odbiorca byl cały czas w domu. Podałam nr telefonu, nie próbował się nawet skontaktować, do kuriera dodzwonić się też nie da. To była ostatnia przygoda z tą firmą. NIE POLECAM
  • ~Lila / 2020-04-29 20:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Aż ciężko ocenić kuriera ,który był u mnie 28.04.20.Przyjechał naburczony i z pretensjami bo czekał 10 min na mnie ,ale mowiłam żeby zadzwonił z 20 min wcześniej.Troche to przykrę, że płacimy za przesyłkę A ktoś ma nas gdzieś .Nie polecam
    Wady10000000
  • ~Budzik / 2020-04-29 20:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Przesyłka uszkodzona w czasie dostawy.Firma umywa ręce sprawa w toku ale wątpię na pozytywne rozpatrzenie
    Wstawię opinie po zakończeniu.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta
  • ~marriusz / 2020-04-29 19:22
    Ocena: 2.67 / 5
    tam nikt nad niczym nie panuje, zero kontaktu a jak już to nic nie mogą zrobić. Chodziło mi o to by zmienić adres nadawcy bo zaszła pomyłka. nie udało się, paczka poszła, poleżała i wróciła... a czas mija.
  • ~Iza / 2020-04-29 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat i syf jakiego nie widziałem . Ludzie tam pracujący nie ogarniają tematu a właściciel żyd nic nie robi .

    3 przesyłka idzie do mnie z paczkomatu do paczkomatu 4 Dni !!!
    I jeszcze uszkodzone .
    Widać że mendy rzucają przesyłkami
    ZaletyŁatwość nadania
    WadyCena i czas dostawy
  • ~Ile / 2020-04-29 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart. Ostatnio wymyślili, ze jak się zainstaluje aplikacje to przestają przesyłać smsy z informacją, że przesyłka jest do odbioru. Idioci robią wszystko, żeby utrudnić życie klientom.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12698
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8093
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7736
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2444
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4753
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3992
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086