Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8093 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ola / 2020-05-05 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma od jakiegoś czasu nie wysyła sms z kodem i hasłem co skutkuje brakiem możliwości odbioru paczek. W tym miesiącu nie odebrałem 3 zamówień. Reklamacja nic nie dała.... Cóż dopłacę 4 złote i będzie teraz przez kuriera. Trudno niech dalej tworzą swój świat. Z czasem nadawcy przestaną korzystać jak będą musieli ciągle zwracać KASĘ OD TOWARÓW KTÓRE WRÓCIŁY.
    Zaletydzięki takiemu zachowaniu zyskają kurierzy.
    Wadyusługa nie przydatna chaos
  • ~Joanna / 2020-05-05 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłane 27.04. - czekam już ósmy dzień i nadal nie doszło (jest 05.05.). Złożyłam reklamację - odpisali, że rozpatrzą w ciągu 30 dni.
  • ~Bart / 2020-05-05 11:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem w czwartek 30.05.2020 i nie przyszło 5 maja 2020
  • ~Patryk / 2020-05-05 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra dezinformacja straszna. Firma kompletnie nie rzetelna. Dzwoniąc nic tak naprawdę się nie dowiadujesz. Tragedia nigdy w życiu przez tą firmę nic nie zamówię.
    ZaletyBrak
    WadyTragedia
  • ~Ania / 2020-05-05 09:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Wszystko było dobrze dopóki nie zgubili mojej paczki. Taka sytuacja może się zdarzyć ale sposób rozpatrzenia reklamacji czy wogole jej brak to już dramat. Po 1,5 miesięcy pisania i wymieniania maili nadal nie zwrócili 13 zł za niewykorzystana etykietę z ich winy o rekompensacie w chociażby jednej darmowej wysyłki tez mogę zapomnieć bo się przyznałam ze jakiś dziadek znalazł paczke. Ok zapamiętajcie drodzy klienci w imposcie bycie uczciwym nie popłaca. iPodsumowujac kurier zgubił paczke która nie dotarła do klienta. Musiałam nadać nowa i za nią zapłacić. Po 1,5 miesiaca nadal się kłócę o zwrot za niewykorzystana etykietę z ich winy.
    WadyReklamacje u nich to jakiś dramat.
  • ~Ola / 2020-05-05 02:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsluga telefoniczna na najorszym poziomie, osoby niekompetentne.W ostanum czasie tj kwiecien/maj 2020 inpost zmienil zasady przesylania kodu odbioru przesyla na email.W miom przypadku kod w ogóle nie wyslany, pracownil infolini wprowadzal w bladz ze wyslany na e-mail prz czym odmowil przeslania screen z potwierdzeniem.Paczka zwrocona do nadawcy przy czym odbiorca nie byl poinformowany o mozliwosci odbioru przesyłki.
    ZaletyBrak
    WadyLepiej omijac szerokim łukiem
  • ~Olka / 2020-05-05 01:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Długi weekend, choć po drodze był dzień pracujący - ok, rozumiem, ale wpisanie przez kuriera braku dostarczenia paczki z powodu błędnego adresu i odesłanie do nadawcy bez próby skontaktowania się z klientem i wyjaśnienia uważam za kompletne dno! Kontakt z infolinią, Pani złożyła „interwencję”, jak na razie zero kontaktu. Wystarczyło by przeczytać list przewozowy i wiadomo by było gdzie jechać. Czekam 6 dzień i podejrzewam, że jeszcze trochę poczekam. p.s. Inne firmy nie mają takiego problemu!
    ZaletyBrak
    WadyZawsze te same (zero inicjatywy i chęci w dostarczeniu przesyłki).
  • ~Andrew / 2020-05-04 20:16
    Ocena: 1.00 / 5

    Numer paczki:
    615694188040310121498112 Brawo paczka dotarła do mnie po 6 dniach,nie można było otworzyć schowka w paczkomacie,kilka razy dzwoniłem,konsultanci w kółko powtarzali jakieś wyuczone regółki,na maile nie odpowiadali,dopiero jak allegro zainterweniowało mogłem odebrać bez niespodzianek.miałem w paczce słodycze ktore przez 6 dni w upały zamniete były pod blachą.wyślę im na zdrowie.
    ZaletyBrak
    Wadysame
  • ~klient inpost / 2020-05-04 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka, którą zamówiliśmy i opłaciliśmy została wydana innej osobie. Osoba ta zadzwoniła do nas mając nasze dane bez naszej zgody, że wydana jej została nasza paczka. Zgłosiliśmy sprawę do obsługi klienta - odpowiedź: prosze sobie odebrać paczkę od tamtej osoby. Musimy jechac o godzinie 23 w nocy po rozpakowaną paczkę w dobie pandemii koronawirusa za nasze pieniądze zużywac benzynę i tracić czas. Dno.
  • ~Seba / 2020-05-04 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia - przesyłki opóźnione, a jak spóźnisz się z odbiorem (przesyłka nie przyszła na czas, potem nie mogłem od razu jej odebrać) o 15 min to wysyłają ją z powrotem do nadawcy.

    Dobrze to było kiedyś, teraz skutecznie zniechęcają klientów :(

    Ale pewnie o tym wiedzą, bo nie mają opinii w Google.
  • ~Janho / 2020-05-04 16:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłki nie docierają. Odpowiedź. Nie pracujemy po 15-tej. Kurier tylko rano ŻENADA>
  • ~Malwina / 2020-05-04 15:59
    Ocena: 1.67 / 5
    in post = problem
    miałam chyba z 7 złych sytuacji gdzie moze jedną wykonali dobrze
    Zaletycena
    duża ilość punktów i blisko paczkomaty

    Wadybrak płatności w większości paczkomatach za paczkę kartą (bo jest jakiś błąd)
    Nie dochodzą paczki, zostają przyjęte w oddziale i nie ma ich od 2 tygodni
    Nie odbieraja telefonów
    Nie odpisują na maile
    Jeśli wasze doładowanie nie wejdzie na menager paczek NIE OTRZYMACIE ZWROTU PIENIEDZY, po prostu będą udawać że wszystko jest okej
    Mają ogromny burdel szczególnie teraz
    Platforma strasznie się wiesza, nie liczy pieniędzy z doładowań
  • ~Paulina / 2020-05-04 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczki przychodzą całkowicie poobijane, wyglądają jakby ktoś rzucał nimi o ziemię. Nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Lukasz / 2020-05-04 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka jedzie do paczkomatu 5 dzien i nie moze dojechac. Na maila nie odpisuja , nie mozna sie dodzwonic
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Lidiia / 2020-05-04 11:11
    Ocena: 1.67 / 5
    To niszczycieli przesyłek!!! Nie liczy się z nikim i z niczym. W protokole szkody napisali paczka rzucona. Zawartość zniszczona !!! Zero z reklamacji. Nie uznają i zwalają winę na nadawcę. Nie polecam ich jako kuriera!!!
    WadyUszkodzony produkt
  • ~Kqkq / 2020-05-04 09:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Są lepsze firmy kurierskie bez nadąsanych kurierów, nie jest to znowu ciężka praca jak w Biedronce czy innych sieciówkach, rozumiem ze kurierzy mogą być zdenerwowani że odbiorcy często mają gdzieś ich telefony albo najchętniej mieliby paczki na daną godzinę, ale to nie znaczy że te wielkie niepowodzenia trzeba wyżywać na innych. Pozdrawiam:)
    ZaletyW miarę dobry czas wysyłki ( jest różnie )
    WadyBardzo niemili kurierzy
  • ~Jan / 2020-05-03 12:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Przesyłki zwykle przychodzą szybko, jednak ostatnio zdarzyło się że idzie miesiąc i ani nie doszła do mnie, ani nie wróciła do dostawcy.
    Wady-często się zdarza, że kurierzy to debile
    -słaba obsługa klienta
    -zawodność
  • ~Aga / 2020-05-03 09:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze nie polecam firmy!!!
    Przesyłki przychodzą z bardzo dużym opóźnieniem, giną w drodze. Kurierzy niegrzeczni i niedostępni- problemy z kontaktem. Najczęściej nie odbierają połączeń maja zapchana skrzynkę. Kompletny brak kontroli!!!
    Centrala- brak kontaktu. Podane telefony ale rzadko kiedy mozna porozmawiac, odbierają automaty podając ciagle te same informacje , bezużyteczne.
    Dla mnie ta firma jest nie do zaakceptowania!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
    Duze opóźnienia
    Kurier kłamie ze nikogo nie zastal podczas gdy wogole nie był pod adresem.
  • ~Przemo / 2020-05-02 11:52
    Ocena: 1.33 / 5
    To najgorszy niszczyciel przesyłek!!! Nie liczy się z nikim i z niczym. W protokole szkody napisali paczka rzucona. Zawartość kompletnie zniszczona !!! Zero z reklamacji. Nie uznają i zwalają winę na nadawcę. Nie polecam ich jako kuriera.!!!
    ZaletyMogą zniszczyć twoje dobro
    WadyRzucają paczkami niszcząc je bez ponoszenia odpowiedzialności. To kata banda złoczyńców i niścierzy
    Mają cie za nic
  • ~Joanna / 2020-05-02 09:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Szybkie nadania..podchodze do paczkomatu z paczka do nadania i etykietą otwiera sie skrytka ale nie jest pusta..jest tam czyjas paczka..wyjmuje ja wkladam swoją i nadaję paczkę.Z wyjęta czyjas paczka jade do punktu inpost i zgłaszam sprawę...
    Następnym razem ten sam paczkomat nadaję paczke otwiera sie skrytka ale jakis błąd wyskakuje ale skrytka ponownie sie nie otwiera..zgloszenie telefoniczne 30.04.2020 i nadal status gotowa do nadania jakby nie zarejestrowalo paczki w skrytce...Masakra.Nie wiem co dalej..Do tej pory nie mialam problemow z paczkomatami
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12698
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8093
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7734
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4123
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2443
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4753
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3992
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086