Inpost pokazał że nie można mieć nadziei na szybką dostawę 6 dni wędrowała przesyłka z zapewnianiem że doręczyciel napewno dowiezie paczkę przestałem dzwonić do centrali i wysłuchiwać głupich wyjaśnień zmieniam dostawce dopłacę ale bez stresu.
ZaletyCena
WadyCzas doręczenia.
~Przemek / 2020-05-09 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Paczka w statusie "W trasie" od 3 dni, gdzie zwykle była 10-15 godzin. Na infolinii nie wiedzą, gdzie jest i nie wiedzą, kiedy będą wiedzieć. Mam nadzieję, że sklepy internetowe przestaną udostępniać opcję przesyłki za pomocą tego kuriera. Zaoszczędzą sobie i klientom kłopotów.
~xxx / 2020-05-09 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Inpost to jakiś żart, kurierzy robią co chcą, firma umywa ręce. Nie wysyłają powiadomienia sms'em o paczce, przez co nie można jej odebrać, zasłaniają się wysłanym mailem, bo przecież każdy codziennie sprawdza spam :)
Nie polecam instalować ich debilnej aplikacji, bo jeszcze większy problem niż wcześniej - po jej zainstalowaniu nie otrzymacie żadnego powiadomienia na telefon, nawet jeśli ją odinstalujecie, trzeba się wyginać i odblokowywać swój numer u nich, co jest jakimś żartem. Na infolinii albo się rozłączają albo nie potrafią pomóc, brak przepływu informacji. Nie polecam nikomu.
Zaletybrak kontaktu w przypadku paczkomatu
Wadycena, infolinia, obsługa - wszystko
~Marek / 2020-05-09 10:35
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na tego pseudo dostarczyciela przesyłek. Wczoraj miałem przez tą pseudo firmę dostarczoną paczkę. W środku uszkodzony towar a ewidentnie uszkodzenie powstało w transporcie, czyli na pewno ktoś z tej pseudo firmy musiał to zrobić. A oni mimo tego udają,że nic się nie stało i dostarczają takie zamówienie. Chamstwo do potęgi,brak słów. Zobaczymy teraz jak u nich będzie wyglądała reklamacja...
~Mirek / 2020-05-09 06:51
Ocena: 1.00 / 5
Drugi tydzień oczekuję na przesyłkę. Podobno zapełnione paczkomaty. Cztery wcześniejsze przesyłki dostarczane przez tę firmę w ostatnim okresie każdorazowo odbierałem w innym (odległym od mojego adresu) paczkomacie. Na piątą postanowiłem poczekać. Minęło już 10 dni czekania. Firma, której zależałoby na opinii w takim przypadku gdy wina jest wyłącznie po ich stronie pewnie dostarczyła by przesyłkę pod wskazany adres. Tylko u nas może być takie dziadostwo. To jest przykre.
WadySkandaliczny czas dostawy
~Denys / 2020-05-09 00:59
Ocena: 2.33 / 5
PŁATNOŚĆ ZAKOŃCZONA
3 maja 2020, 15:09
Kupiłem CEWKA SANDEN PEUGEOT 3 maja. Minął tydzień, nadal nie otrzymałem zamówienia
Oczekuje
4 2020, 15:17
W drodze
5 2020, 14:57
U kuriera
6 2020, 07:08
Dzekuje InPost
~Bożena / 2020-05-08 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz spotkałam się z takim doręczaniem przesyłki. Mimo, iż byłam w domu, kurier nie poczekał tylko rzucił paczką przez ogrodzenie na ok. pięć metrów. Sprzęt nie działa. Dziękujemy i zapewniamy, że już nigdy nie skorzystamy z usług InPost.
ZaletyBrak
~MichalIcz / 2020-05-08 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem wysłać paczkę przez InPost bo to podobno i szybko i pewnie, choć wcale nie tanio. Wszedłem na stronę managera paczek, zalogowałem się, doładowałem konto i wypełniłem wszystko co potrzeba aby kurier za dodatkową opłata przyjechał i odebrał paczkę. Zapłaciłem dość sporo bo przeszło 22 zł, ale cóż...wydawało mi się że za szybkość i pewność czasami warto zapłacić.
Zrobiłem to wszystko 3 maja 2020 i byłem pewien że w poniedziałek paczka wyruszy w drogę. No i się zaczęło...
Dzisiaj mamy piątek 8 maja a paczka nadal leży u mnie na półce. Dzwonię każdego dnia, rano i następnie w godzinach wieczornych i obijam się o ścianę. Konsultanci kompletnie nie wiedzą co zrobić, nie mają odpowiednich uprawnień i w kółko powtarzają to samo że wyślą ponaglenie. I tak ponaglają już piąty dzień. O wczoraj to już nawet podobno nie ma mojego zgłoszenia odbioru paczki. A pieniądze zginęły razem z numerem mojego zgłoszenia. Reklamacje nie pomagają.
Co to za dziwna firma? I dlaczego taka firma jeszcze funkcjonuje na rynku? Żadnego kontaktu z kimś bardziej kompetentnym od tych ludzi z infolinii, żadnego nr telefonu do osoby będącej jakimś kierownikiem czy szefem tych ludzi. Oni nic nie potrafią i nic nie mogą poradzić.
Ludzie...za co my płacimy?
~Andrzej / 2020-05-08 08:58
Ocena: 2.00 / 5
Paczka od 2 dni w rękach kuriera. Nie wkłada jej do paczkomatu. A był to prezent. Jak na razie tylko 2 dni opóźnienia
ZaletyCena ok
WadyNieterminowość i brak kontroli nad kurierami
~Abdyjasz Plwocina / 2020-05-08 00:37
Ocena: 2.33 / 5
InPost zszedł na psy! Ostatnio o 8:00 rano dostałem powiadomienie, że DZIŚ dotrze do mnie paczka. W internetach sprawdziłem, że kurier zabrał ją do doręczenia ok. 6:00. SMS o umieszczeniu paczki w paczkomacie dostałem o 22:44! SERIO!!! Zastanawiam się czy nie było to naruszenie prawa, bo chamstwo to było na pewno! Rano o 8:00 dostałem kolejnego SMSa, żebym się pospieszył i nie blokował miejsca w paczkomacie...
Przykro mi, że nie mogłem odebrać paczki o północy!
Bardzo przepraszam, to nie powtórzy się więcej!
Wybieram inne firmy kurierskie!
ZaletyOdbierasz kiedy chcesz; paczka czeka 48h.
WadyNOCNE SMS'y.
Bezsensownie odwleczona dostawa.
Kiepsko zlokalizowany paczkomat LOD19A, za blisko wejścia do marketu; między bankomatem a zagrodą na koszyki jest tylko 1 m szerokości. Spory ruch i słabe warunki odbioru paczki, można kogoś trafić drzwiczkami w głowę.
~janek / 2020-05-07 23:05
Ocena: 1.00 / 5
Dostałem Sms-a z informacją że kurier dostarczy przesyłkę + numerem do kuriera i na tym się skończyło . Przesyłka nie doszła, kurier nie odbiera telefonu. Na drugi dzień dzwonie na infolinie - śmiechu warte!!!!!! Na początku informacja że rozmowa będzie nagrywana ??? ale po co ta informacja jak i tak nie ma możliwości z nikim porozmawiać ???
Trzeciego dnia po otrzymaniu tego SMS-a postanawiam złożyć reklamację!! ok ! jest formularz do wypełnienia ale później okazuje się ze na odpowiedz trzeba czekać do 30 dni ;) Co dalej ?? Ok jest możliwość czatu może tu uzyskam jakąś informację ale ten czat to to sam co infolinia nic się tam nie dowiesz poza statusem swojej paczki no i oczywiście można zostawić dodatkową informację na którą oczywiście nikt nie odpowie - Trzeba czekać?? ale jak długo ?? dzień, tydzień, miesiąc . Mam nadzieję że szybko znikną z rynku i tego życzę im z całego serca ! Osobiście staram się unikać sklepów internetowych które wysyłają In postem zdecydowanie wolę DPD
~Bart / 2020-05-07 21:26
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu. Przesyłka opóźniona, nie została dostarczona. Brak jakiejkolwiek możliwości interwencji w sprawie własnego zakupu. Infolinia nic nie może zrobić - bezużyteczne rozmowy.
~Megan / 2020-05-07 16:26
Ocena: 2.00 / 5
Przesyłka całkowicie zniszczona, ciekawe, czy zostanie uwzględniona reklamacja (ale po wszystkich wpisach wnioskuję, że na pewno będzie odrzucona). Ja się pytam teraz kto pokryje koszty zniszczonego sprzętu.... ????!!!!! HAŃBA !!!!!!
ZaletyPaczkomaty
WadyZłe traktowanie przesyłek, tragiczny kontakt z konsultantami,
~Thomas / 2020-05-07 15:02
Ocena: 1.67 / 5
Wszystko dobrze do momentu reklamacji. Dramat.Cały proces reklamacji to jakaś ściema.
Odrzucając reklamację uzasadniają, że "w wyniku przeprowadzonego postępowania reklamacyjnego, stwierdzono i udokumentowano(ciekawe jak i kiedy???!!!!), że przesyłka nie nosiła śladów uszkodzenia opakowania zewnętrznego" A to, że kurier, np. upuścił przesyłkę lub fakt, że ją conajmniej kilka razy przerzucają, to już nie ma znaczenia.
Pomimo zdjęć uzasadniających reklamację z automatu ją odrzucają.
Firma zdecydowanie nierzetelna!!! Nigdy więcej!!!
ZaletyBrak!
WadyZbyt wiele!!!
~Doris / 2020-05-07 10:37
Ocena: 4.33 / 5
Już któryś raz z rzędu moja paczka została przekierowania do innego paczkomatu niby ten który wybrałam jest przepełniony być może ,ale skąd wiem że kurierowi poprostu nie chce się jechać i rozwieść do wszystkich wsadzi w jednym i ma z głowy . A ja biegam po mieście choć mi to nie po drodze . Po to podaję adres aby ją tam dostarczyć .
ZaletySzybko
WadyNie pod wskazany adres
~Łukasz / 2020-05-06 16:19
Ocena: 1.67 / 5
Paczki zwracane do nadawcy mimo problemu z nie otwierajacym się paczkomatem , zglaszanie problemu na infolinie nic nie daje bo mimo kilku telefonów i przyjmowania interwencji nic w tym temacie sie nie dzieje i paczki są odsyłane .
~slawek / 2020-05-05 20:24
Ocena: 1.67 / 5
Moja opinia z punktu przedsiębiorcy który dał się namówić na usługi inpost. Jak to zwykle bywa przed podpisaniem umowy wszystko ładnie i pięknie miało wyglądać. Szybkie dostawy, super tanie przesyłki, niestety czar prysł bardzo szybko. Jeżeli chcesz w jakiejś sprawie interweniować, złożyć dyspozycję to od razu zaczynają się schody. Każda jedna dyspozycja to jest dzień do trzech dni oczekiwania na reakcję. Jeżeli uda się dodzwonić na infolinię to również nic nie wskórasz. Przyjmą do wiadomości, a na końcu powiedzą: proszę wysłać email.
Na szczęście umowa trwa 12 miesięcy także nigdy więcej tego syfu. Zdrowie ważniejsze.
Zaletyte widzą tylko odbiorcy przesyłek paczkomatowych które są wygodną formą.
WadyWszystko w tym najbardziej obsługa klienta,
~pio / 2020-05-05 17:33
Ocena: 1.67 / 5
Paczki nadane w paczkomacie leżą tam już 6 dni i nikt nie raczy ich odebrać i wysłać dalej. Dodzwonić się nie można.
ZaletyW ostatnim czasie brak
WadyDługi czas dostarczania, beznadziejny kontakt, olewcze podejście do klienta.
~EdzioPedzio / 2020-05-05 17:28
Ocena: 1.00 / 5
Kurier chyba siedzi w domu zamiast rozwozić paczki. Bardzo długi czas oczekiwania na dostarczenie paczki.
ZaletyBrak
WadyDługie opóźnienie
~nik / 2020-05-05 15:56
Ocena: 2.67 / 5
Firma generalnie dostarcza i to szybko - kurierzy z którymi pracowałem bardzo ok. Problem zaczyna się w momencie gdy potrzebujemy jakiejkolwiek pomocy lub jest reklamacja. Wszyscy odbijają piłkę jak na filmie MIŚ ( nie mamy pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz ). Mam z nimi umowę, która na szczęście niedługo się kończy ( oczywiście mojej kopii nigdy mi nie odesłali ). Raz zgubili przesyłkę na 50 zł ale nie oddali za nią pieniędzy bo chcieli otrzymać paragon, który zgubili wraz z przesyłką ( taki mały absurd ). Potwierdzenia bankowe z wpłatą od klienta i moim zwrotem to nie jest dla nich dokument :-). Raz miałem sytuację, że dział opieki klienta wysłał mnie do działu reklamacji a dział reklamacji do działu opieki klienta i w ten sposób załatwili problem Z każdą sprawa jest się traktowanym jak intruz Nie ma osób decyzyjnych i nie ma z kim rozmawiać.
ZaletyPraca kurierów i czas dostawy.
WadyBrak osób kompetentnych i decyzyjnych. Firma działa jednostronnie i traktuje klienta jak intruza.