Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8020 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Radek / 2020-04-28 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie oddano mi pieniędzy za anulowaną przesyłkę. Po prostu nie oddali i tyle.
  • ~Patrycja / 2020-04-27 23:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 2 miesięcy czekam na zwrot pieniędzy, ktoś z pracowników zgubił paczke i po kilka formularzy wysyłają do wypełnienia,dowody,skany; żenujące. kur.. ta reklamacja nie ma końca.
  • ~sebek1910 / 2020-04-27 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka od 5 dni w magazynie gdzie do paczkomatu 2 kilometry. na infolinii oczywiście ponaglają nic więcej nie robiąc. Totalne dno!!! Nie mówiąc już o tym że pozostałe paczki trzeba odbierać poprzez apke która działa bardzo słabo!!!!!!! bo ekran nie działa !!! już nie pisząc o tym że jest cały uje.......
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~Piotr / 2020-04-27 21:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Hmmm, wiec.. Na paczke czekalem caly dzien, dotarka do Paczkomatu, jak juz wyjechalem z miasta, czyli kolo 19.30(sic!). Zamiast wrocic w pn, musialem wracac specjalnie w niedziele, zeby odebeac paczke przed uplywem 48h. Koronawirus, Paczkonat mial sie otworzyc automatycznie ale nie wiedziec czemu - nie otwiera!!! Musualem manualniw kody wklepać - niestety ekran dotykowy chyba niemyty od czasow produkcji!! Gdzie jest jakiś Sanepid, zeby zamknac taki Paczkonat albo nalozyc jakas konkretna karę na Operatora?!
    WadyCzas dostawy - komedia!
    Paczkomat nie otwiera sie automatycznie!!!
    Makabrycznie brudny ekran dotykowy - nikt go nie myje, nie dyzenfekuje.
  • ~Klient / 2020-04-27 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie kompetentna przy zamówieniu naklejki mają błąd na stronie .Pieniądze pobrane a naklejki do wysyłki nie otrzymałem. Przy drugiej próbie przeszło i pobrało kolejną opłatę. Dzwonię dwa razy na infolinię w celu zgłoszenia reklamacji i zwrotu pieniędzy Panie twierdzą że one nie mają wglądu do systemu bo tylko obsługują infolinię że trzeba złożyć o zwrot za niewykorzystaną naklejkę i zwrot nastąpi do 14 dni i na nic tłumaczenia że nie zwracam bo nie mam czego bo jej nie otrzymałem . Ale ok piszę o zwrot i dostaję odpowiedź że ok wysłane do realizacji do zwrotu i już termin do 30dni . Mija miesiąc i dalej zwrotu brak na pisane e-maile nie odpowiadają . Uwaga jak coś pójdzie nie tak to już ta firma olewa klienta. Nie polecam za takie zachowanie
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta
  • ~Kamil / 2020-04-27 20:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko jak należy, paczka dostarczona w mniej niż jeden dzień.
  • ~M. / 2020-04-27 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.Skoro jest napisane aby nie używać agresywnego języka przy dodawaniu opinii trudno mi będzie wyrazić tą opinię.Kulturalnie więc napiszę,że jestem bardzo ale to bardzo A może i jeszcze bardziej niezadowolona z usług tej firemki.Brak informacji o dostarczeniu paczki,paczka wraca,brak próby pomocy,umywanie rąk od odpowiedzialności za błąd.
  • ~Obywatel / 2020-04-27 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przekonałem się że InPost olewa swoich uzytkownikow. Paczka została dostarczona jako rozerwana i z jedną rzeczą mniej (została skradziona). Fakt został od razu zgłoszony zdj cię wysłane ale odpowiedź od nich że nie zasadna reklamacja i została odrzucona. Śmiech na sali
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko
  • ~BŁAŻEJ / 2020-04-26 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to nie kurier.Wszyscy ograniczają pracę w sobotę na zachodzie a oni wykorzystują ludzi nawet w niedzielę.

  • ~Roki / 2020-04-26 12:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy masakra , byłem w pracy w domu była mama odbierała paczkę kurier ją tak zamotał by pierw zapłaciła i potem poszedł na busa i dał pustą paczkę rozerwaną mama nie chciała przyjąć zadała Zwrotu pieniędzy to kurier kazał sobie jej dzwonić do Inpostu więc ja tego samego dnia złożyłem reklamacje i protokół minęło ponad dwa tygodnie zero odpowiedzi zero wzrotu pieniędzy cisza kompletna nie wiem jak firma ale kurierzy to za przeproszeniem paproki jakich mało , jeszcze bezczelnie kurier dał paczkę mama mówi że uszkodzona rozerwaną i pustą w dodatku a on ściemniał że nie możliwe jak on sam w ręku trzymał paczkę rozwalona i pustą , totalna masakra nigdy więcej Inpostu omijać łukiem
    WadyNie dokładność
  • ~toudi / 2020-04-25 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam na paczkę po godzinie 17 taką zaznaczył nadawca (dostępna opcja )telefon od kuriera
    13 :38 napytanie czy jest ktoś w domu bo on już jedzie z paczką odpowiadam że jestem w pracy i będę o 17 . Następuje wybuch agresji i wrzasku do telefonu pana kuriera z tego jego bełkotu zrozumiałam że on dla mnie nie będzie pracował do 17 i paczka wraca do nadawcy .Takiego chamstwa dawno nie doświadczyłam!!!! Po czym sprawdzam status przesyłki NAJLEPSZE !!!!!! ODMOWA PRZYJĘCIA!!!Reklamacja od razu na infolinie i skarga na kuriera I CO I NIC omijać szerokim łukiem
    taką firmę.
    WadyChamstwo kuriera i brak reakcji na reklamacje infolini.
  • ~Anna / 2020-04-25 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jeden wielki koszmar, na paczki czeka sie po tygodniu i do tego chamskie odzywki kurierów...
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady, nieterminowość, brak kontaktu, chamski kurier
  • ~X / 2020-04-25 17:51
    Ocena: 3.33 / 5
    Bardzo niemiły kurier na.prosbe proszę poczekać chwilę.wezme kartę usłyszałam że. Paczki nie.otrzymam bo.on nie jest od czekania ani OD DOSATRCZANIA PACZKI.POD DOM
    Tzn mam.caly dzień stać pod.brama i czekać aż łaskawie przyjedzie
  • ~Nina / 2020-04-25 17:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Długo przytrzymują paczki . Po odebraniu w końcu z paczkomatu , opakowanie w którym była przesyłka było podarte , widać że ktoś je otwierał przede mną.
  • ~Natka / 2020-04-25 16:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Otrzymałam paczkę do paczkomatu. Paczka była wciśnięta tak, że ledwo ja wyjęłam. Przy tym opakowanie zostało uszkodzone a zawartość zdeformowana. Po to chyba zostalu skonstruowane różne rozmiary skrytek żeby dostosować do nich rozmiary paczek.
  • ~Ktos / 2020-04-25 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa i postu bardzo zła kurjerzy niemili na infolinię nie mili a paczki idą strasznie dugo
  • ~Niezadowolna klientka / 2020-04-25 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Droga pewnej paczki i tragicznej obsługi klienta przez in-post
    1) Zamówienie zostało do mnie wysłane 21 kwietnia
    2) 22 kwietnia jest już do odbioru, wtedy też idę po przesyłkę do paczkomatu i okazuje się, że skrytka nie chcę się otworzyć. Dzwonię na infolinię (czekam w 80 osobowej kolejce), konsultant próbuje mi pomóc, ale okazuje się, że skrytka jest uszkodzona, zostaje zaraportowane zgłoszenie i zostaję poinformowana o tym, że paczka zostanie przełożona do innej skrytki.
    3) 23 kwietnia - brak informacji. Dzwonię, żeby się dowiedzieć czy paczka została już przełożona i jak się o tym dowiem. Została udzielona mi informacja, że dostanę kolejną wiadomość, że już mogę odebrać paczkę. W związku z tym czekam dalej.
    Zaczynam dostawać wiadomości, że moja paczka wróci zaraz do nadawcy, jeśli jej nie odbiorę, zatem dzwonię na infolinię raz jeszcze, tym razem czekam w 150 osobowej kolejce!
    Dowiaduję się, że są to wiadomości automatyczne i mam się nimi nie przejmować.
    4) 24 kwietnia dostaję wiadomość, że paczka zostaje zwrócona do nadawcy. W związku z poprzednimi zapewnieniami, nie przejmuje się to informacją, jednak wciąż martwi mnie brak wiadomości, że przesyłkę można odebrać.
    5) 25 kwietnia dzwonię na infolinię i dowiaduje się, że paczka jest właśnie w drodze do nadawcy i konsultant po konsultacji z obsługą techniczną informuje mnie, że jest za póżno i już nic z tym nie można zrobić. Pozostaje mi jedynie złożyć reklamację przez formularz na stronie internetowej, co poczyniłam zaraz po rozmowie. Na odpowiedź mają 30 dni. Aby dostać przesyłkę z powrotem, muszę kontaktować się z nadawcą.
  • ~Wku..iony / 2020-04-25 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno w kontakcie. Udzielają fałszywych informacji. Przetrzymują paczki w oddziałach. Nie ma możliwości odbioru paczki inaczej niż z paczkomatu lub u kuriera pomimo rażącego niedbalstwa na magazynach. Szczerze odradzam.
    WadyNieterminowosc. Oszukiwanie klientów.
  • ~Mic 35lat / 2020-04-25 12:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Mieszkam w Tychach i osobiście nigdy nie miałem z nimi problemów. Większość przesyłek jest dzień lub dwa po zamówieniu. W paczkomatach czasami jest pełno, ale to nie ich wina, od razu przychodzi wiadomość i jest możliwość odebrać gdzie indziej. Ceny mają bezkonkurencyjne i nikt nie kłamie, że próbował dostarczyć jak się nawet nie pojawił, tak jak w DPD i UPS (już nie mówię nawet o poczcie polskiej która gubi kilkanaście tysięcy przesyłek rocznie, a ubezpieczenie wypłacają od kilograma wagi przesyłki coś koło 1,6zł/kg (dokładnie nie pamiętam)
    Wszedłem na opiniuj.pl, żeby wypowiedzieć się o DPD, ale jak zobaczyłem odnośnik do opinii o Inpost to stwierdziłem, że (przynajmniej w Tychach i z mojej perspektywy) zasłużyli na pochwałkę :)
    Zaletycena, czas, kontakt
    WadyZ mojej perspektywy BRAK
  • ~Ala / 2020-04-25 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu!Kurierzy tam pracujący to imbecyle. Nie potrafią dostarczyć przesyłki mając podany pełny adres,tłumacząc się tym ,iż adres.jest niepełny. Obsluga klienta poniżej zera,dno .
    ZaletyŻadnych zalet
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12571
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8020
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7663
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4095
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4466
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992