strona 353 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- nastepna »
-
~Mariusz / 2020-05-13 14:33
Procedura reklamacyjna tej firmy to jakaś kpina. Zgubili paczkę o wartości 20 zł. Straciłem 2 miesiące i klika godzin przed komputerem na dosyłanie co chwilę to nowych pism, dokumentów itp. Wszystko robione aby zniechęcić i nie zapłacić za zgubione powierzone mienie. Wstyd! -
-
~Piotr / 2020-05-13 13:58
Tragedia!!!! Z automatu nie dostarczają do punktu docelowego tylko gdzie im pasuje. Reklamację i obsługa infolini tragedia. Wszelkie próby rozmowy kończą się na tym jakby rozmawiało się z automatem a nie czlowiekiem. Śmieją się w twarz klientowi. Nie polecam inpost Grudziądz i ich paczkomatow dno i oszustwo. ZaletySame wadyWadySzkoda gadać -
~Anna / 2020-05-13 12:55
Od momentu pojawienia się koronawirusa nie możecie trafić do paczkomatu wskazanego przeze mnie. Dostarczacie ją mega szybko, do innego paczkomatu oddalonego o... 14km! Serio? W okolicy mojego paczkomatu są jeszcze 3 inne w obrębie 2-3 km a ja mam jechać 14 i szukać? Byłam z Was mega zadowolona, ale od momentu wsadzania pączek gdzie popadnie tracę do was cokolwiek. ZaletyCzas dostawyWadyPojęcie "pobliski paczkomat" to pojęcie względne dla InPost. -
~Zbigniew / 2020-05-13 08:54
Obsługa klienta w firmie InPost jest na tragicznym poziomie. Jeśli wszystko jest w porządku i nie musisz korzystać z reklamacji, to nie zauważysz tego. Moja paczka dotarła do mojego miasta w 12 godzin od nadania, ale utknęła w oddziale i czeka na włożenie do paczkomatu od pięciu dni. Kontaktu z oddziałami terenowymi nie ma żadnego. Kontakt poprzez siedzibę nie daje żadnego rezultatu, oni tylko ponaglają, a to kończy się niczym. Nie potrafią i chyba nie chcą wyjaśnić zaistniałej sytuacji. Na obecną chwilę mają chyba sporo pracy, dlatego lekceważą klienta zupełnie.
Nie muszę wyjaśniać oceny za czas dostawy. Ocena za obsługę i reklamacje to ocena za dwukrotny kontakt telefoniczny, który nie dał żadnego rezultatu, a na reklamacje poprzez e-mail odpowiadają w ciągu 30 dni. To chyba kpina. Cena do jakości: za taką jakość to każda cena będzie za wysoka. -
~Nastyy / 2020-05-13 08:14
To jest oszustwo
Zero szacunku do klienta
Wysłałam trzy paczki i zostały wszystkie trzy zgubione i już miesiąc a zero rekompensacji
Mało tego opłaciłam naklejkę i jej nie dostałam, zadzwoniłam na inpost centrum pomocy i jak zawsze zero nowej informacjiZaletyNie maWadyWszystkie
Oszuści -
~Grabarz37 / 2020-05-13 00:58
Witam czas dostawy masakra czekam juz ponad tydzien a paczki nie widac i stosunkowo nie daleko...z innych firm kurierskich paczki przychodza w ciagu 2-3 dni a czasami nawet na nastepny dzien i to z daleka ok 250-350 km a tu nic w dodatku w opcji sledzenie przesylek zero informacji jedynie paczka nadana a co sie dalej z nia dzieje od paru dni to juz nic nie jest napisane zero kompetencji o iformacjaach nie wspomne obudzcie sie tam za to sie placi wam zolwie pozdr ZaletyZadnychWadyWszystkie -
~Szymon / 2020-05-12 20:55
Zwrot umieszczony w paczkomacie huj strzelił.buty 300zl na kamerach nagrane a oni nie wiedzą gdzie paczka.obsluga zero pomocy dzwonisz nic nikt nie wie.złożyłem reklamację i dalej czekam.omijajcie ZaletyBrakWadyZłodzieje brak pomocy w razie potrzeby -
~Łukasz / 2020-05-12 18:43
-KWINTESENCJA CHAMSTWA W PIGULCE-
JAK JEST DOBRZE TO DOBRZE ALE JAK JEST ŹLE TO POCALUJ ICH W D.. E.
ZGUBIONA PACZKA
OBSŁUGA REKLAMACJI - DNO
KONTAKT - BRAK KONTAKTU
CZEKAM - PONAD MIESIĄC
CO WIEM? NIC
OMIJAĆ ŁUKIEMZaletyJedyna zaletą to wiedzą na przyszłość NIGDY WIĘCEJ IN POSTWadyNIE STARCZY MIEJSCA NA OPISANIE WSZYSTKICH WAD INPOST -
-
~Ruslan / 2020-05-12 16:44
Paczki pod drzwiami, koperty bez zawartości, wiek trwania reklamacji, zero kontaktu -
~Pryncypał / 2020-05-12 09:36
Fatalna obsługa , brak organizacji - na odbiór paczki z uszkodzonego paczkomaty czekam już 6 dni i dalej nie potrafią powiedzieć kiedy będę mógł ja odebrać Wadybrak możliwości kontaktu z osobami kompetentnymi -
~Marek / 2020-05-12 09:25
Paczka odebrana z paczkomatu i dopiero po dobie dostarczona do oddziału InPost.
Nagminnie firma lekceważy klientów . Zrezygnowałem z usług tej firmy wolę zapłacić troszkę więcej
aby firma kurierska dostarczyła przesyłkę na drugi dzień, w przeciwieństwie InPost.Wadyfirma zeszła na psy -
~Danio / 2020-05-12 00:41
Paczka przyszła uszkodzona A mianowicie pusta, zawartość wypadła przez uszkodzenie przesyłki. Próbowałem się dodzwonić na infolinię gdzie zgłasza się uszkodzenia, bez skutku. Złożyłem reklamację online bo tyle mogłem zrobić. W e-mailu dostałem potwierdzenie zgłoszenia szkody i wiadomość że inPost ma 30 dni na rozpoznanie mojej sprawy. Po miesiącu dostałem wiadomość że moja reklamacja jest nie ważna, miałem udać się do placówki i wypełnić protokół szkody i czas na to minął bo do 7 dni. Czuję się wprowadzony w błąd, oprócz tego po wcześniejszych usługach rezygnuję z inpostu to najgorsza firma kurierska. NIE POLECAM!!! -
~Msgda / 2020-05-11 18:14
Od środy 6.05 próbuje dowiedziec sie gdzie jest nadana przeze mnie paczka?
Codennie słyszę to samo. Ktos sie z pania skontaktuje. 4.05 paczka wyjeta z paczkomatu do dzisiaj nie wiem gdzie sie znajduje. Czy ktoś kto zarzadza tą firmą bierze pod uwagę opinie klientow? Czy ma to głęboko gdzieś jak pracownicy oddzialu w Gdańsku? -
~3rror / 2020-05-11 13:41
Wymuszanie instalacji aplikacji na klientach. Od dwóch tygodni nie dostaje żadnej informacji, że coś co zamówiłam trafiło do paczkomatu. Po dzisiejszej akcji, gdzie w końcu zmusiłam się i zainstalowałam aplikacje - okazało się, że kolejna paczka czeka w paczkomacie z czasem odbioru mniej niż godzina. WadyNie wysyłanie informacji o tym, że paczka trafiła do paczkomatu -
~S.M / 2020-05-11 12:05
Jak bym mogła to bym- 10. Wiec zaczynam pisac dlaczego ta firma mi nie odpowiada.Jakis czas temu do moich sasiadow miala przyjść opłacona paczka a druga do zapłaty i Pan kurier który przywiózł opłacona paczke przy odbiorze ktora dokonalo dziecko nie wiedzac ze jest opłacona kurier nie ooinformowal dziecko dalo mu pieniadze kurier sobie je wziol za oaczke opłacona czyli wykorzystal sytuacje i zwiał mimo dzwonie proszenia o zwrot pieniędzy kurier znikł i do tej pory nie ma ani kuriera ani pieniędzy, pare dni temu zamówiłam paczke wybrakam inpost jako dowoz paczki niestety paczka ktora byla w drodze dzis nagle zwrócili do nadawcy wymyślają bajeczki ze uszkodzili paczke haha kurier nie chce przyjechac pod podany adres boi sie bo wie co nabroil a inpost jemu w tym pomaga poprostu banda złodziei i bardzo odradzam ta firmę... Ja juz nigdy nie zamowie Pączki inpostem wole zapłacić triche więcej i dostwc od innej firmy niz od bandy złodziei i kretaczy. UWAGA W ZAKOPANYM NA JANA KASPROWICZA OSTRZEGAM PRZED KURIEREM ZLODZIEJEM KTORY JEZDZI NA TEJ ULICY. ZaletyZadnychWadyBanda złodziei i kretaczy -
~Justyna / 2020-05-11 10:59
Żenada!!! Nadałam paczkę w paczkomacie w piątek (08.05) po godz. 16. Dzisiaj jest poniedziałek (11.05), godz. 11 i paczka nadal leży w paczkomacie!!! Żeby było ciekawiej - prawie 2 godziny temu otrzymałam smsa, że w tym samym paczkomacie czeka dla mnie przesyłka (zamówienie sprzed weekendu), więc kurier był przy tym paczkomacie i nadanej przeze mnie przesyłki nie zabrał!!!!!!!!!!!!!!!!! Ktoś na tą paczkę czeka!!! Nóż się otwiera... Wadyzero logistyki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
-
~Elżbieta / 2020-05-11 10:59
Przez cztery dni kurier nie może podjechać, zabrać paczki.Najpierw Inpost twierdzi że kurier nikogo nie zastał i nie ma obowiązku przyjeżdżać z zamówionym terminie czy wysłać info kiedy będzie. Czyli jak nie przyjechał to trzeba do skutku warować dzień w dzień aż się zjawi. Po kolejnej interwencji okazuje się jednak że w ogóle nie było kuriera i nawet ktoś mnie przeprasza. Tylko co z tego kiedy ponoć jest awaria całego ich systemu od weekendu. Ale do naprawy zabrali się dzisiaj. Kolejne paczki mam już nieodebrane. Oczywiście na jakiekolwiek rekompensaty nie ma co liczyć. Mi nawet za zaginione killkanaście przesyłek nigdy nie udało się odzyskać ani jednego grosika. Oczywiście info o awarii, nigdzie gdzie powinno być, nie ma. Przecież w tak idealnej firmie nic się nie psuje i żadnych błędów Inpost i jego pracownicy nie popełniają. -
~Mateusz / 2020-05-11 08:06
Kolejny raz kurier miał dostarczyć paczkę do domu (mieszkam na 3 pietrze) a zostawił ją pod drzwiami klatki. Rozumiem koronawirus itd... ale jeżeli płaci się za kuriera z dostawą do domu to pasowało by dostarczyć do domu. -
~Lunetka15 / 2020-05-10 20:22
Ja korzystam z paczkomatów już od dawna,nie miałam większego problemu by dostać przesyłkę na czas / jak na razie/ale też osobi§cie widziałam,jak kurierzy nie szanują paczek,rzucają nimi,więc nie dziwię się,że paczki są uszkodzone.Ja z kolei chcę zwrócić uwagę,że te paczkomaty są coraz brudniejsze,ani ich nikt systematycznie nie myje,nie mówiąc o odkażaniu.Totalne obrzydzenie przy odbiorze przesyłki.Nikt o to nie dba!!! Tym bardziej podczas pandemii. ZaletyW miarę szybka dostawa.WadyBrak poszanowania paczek przez kurierów,bardzo brudne,zaniedbane paczkomaty. -
~KotzWroc / 2020-05-10 15:56
Nadałam paczkę w paczkomacie 04.05.20r i do dzisiaj jest w doręczeniu. Rozmowa z konsultantem awykonalna! Zostawiłam zgłoszenie na stronie , złożyłam reklamację też na stronie www , zero reakcji! A dzisiaj jest 10.05.2020 czyli 6 dni zero reakcji! ZaletyIlość paczkomatówWadyBrak możliwości ustalenia z konsultantem co się dzieje z przesyłką!
strona 353 z 405
- « poprzednia
- 1 ...
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- nastepna »