Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8219 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Urszula / 2020-06-24 16:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Ja mam taką sytuację z nieodebraną i zaginioną paczką w paczkomacie dn. 6 maja 2020 r.Nie zdążyłam odebrać paczki z paczkomatu, jednak jakimś cudem w biurze impost odnotowali, że paczka została odebrana.Nie wiem na jakiej podstawie i jak to możliwe kiedy, paczki nie odebrałam a widnieje informacja,że została odebrana.Dzwoniłam od razu do Impostu, mieli ją szukać rzekomo i za każdym razem ,kiedy zadzwoniłam ponownie okazywało się,że nikt jej nie szuka i nie było nic w tej sprawie robione ze strony impostu.Zaproponowano mi ,żebym złożyła reklamację po której, po miesiącu oczekiwania,stwierdzono iż komisja uznała,że paczka znajduje się u odbiorcy-(adresat) co jest absolutnie nieprawdą.Paczki nie widziałam na oczy !
    Niniejszym uważam,że niczego nie zrobiono w mojej sprawie odnośnie zaginionej paczki,ponieważ wcześniej już ktoś błędnie odnotował,że przesyłka została odebrana (nie wiem przez kogo),więc nawet nie trudzili się tym,żeby ją szukać i cokolwiek wyjaśniać.Mój błąd był taki,że nie podałam nadawcy,który wysyłał do mnie paczkę,dodatkowo swojego i-meila,miałabym więcej dowodów,co do przebiegu całej sytuacji z paczką,a tak, był to tylko sam numer telefonu na który,otrzymałam póżnym wieczorem,informację sms ,której od razu nie przeczytałam,tylko dopiero rano,jednak rano, to był barszcz po obiedzie i pomimo,że poszłam z nadzieją, iż może jeszcze przesyłka jest w paczkomacie,to paczkomat nie otworzył się a ja uznałam,że paczka została prawdopodobnie odesłana.Zaistniały fakt zgłosiłam do impostu ale nic z tego nie wyniknęło, jak opisuję wyżej.
    Zaletyobsługa uprzejma.
    Wadybrak rzetelnego rozwiązania sprawy,czuję się oszukana.
  • ~Rob / 2020-06-24 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam maszynę stolarską . W piątek otrzymałem około 8:00 sms o przesyłce i możliwości płacenia kartą i jednocześnie z prośbą o telefon do kuriera by dać znać czy jestem w kwarantannie. Kurier poinformował ze terminal ma zepsuty. Następnie sms że kurier u mnie był ale mnie nie zastał. Dzwonię do niego i informuję że przecież go w tym dniu nie było. W odpowiedzi kurier stwierdza " że przecież i tak nie mam gotÓwki" Dzwonię więc do Inpostu. W centrali informują że przepraszają i spowodują ze kurier będzie miał terminal sprawny. Następnie sms że paczka będzie doręczona w najbliższy dzień roboczy tj poniedziałek. W poniedziałek telefonuję rano do kuriera z pytaniem o której mam się go spodziewać . Będzie około 12:00 ale mam mieć gotówkę bo terminal nieczynny. Mam gotówkę O 14:00 w poniedziałek dzwonię do Inpostu co się dzieje z kurierem? Informacja zwrotna że paczka została zwrócona do centrali ale w tej sytuacji będa interweniować by paczki nie odsyłać do adresata. Umawiamy się na dostarczenie paczki w środę. W środę o 14:00 dzwonie do Inpost co dalej z przesyłka bo kuriera niema. Niestety mimo wewnętrznej interwencji paczkę odesłali do adresata. Proponują wniesienie reklamacji przez adresata to rozpatrzą ja w ciągu 30(!) dni. Dzwonię do adresata by wyjaśnić zdarzenie i prosić o wysłanie paczki. Okazuje się że paczka już wcześniej wróciła do niego. Chciał do mnie zadzwonić ale naklejka zwrotna z Inpost została tak umieszczona że zakryła do mnie nr kontaktowy. Na dodatek miał ostatni egzemplarz tej maszyny i właśnie ją sprzedał innemu klientowi. Inpost-dno, bąble i 5 metrów mułu.
  • ~Sylwia bbbb / 2020-06-24 12:45
    Ocena: 3.33 / 5
    Przy odbiorze przesyłki mimo możliwości płacenia blikiem , kurier powiedział że nie jest wyposażony w terminal . A w mailu była mowa że kierowcy są w niego wyposażeni
    WadyBrak cierpliwości z strony dostawcy . Chciałam zapłacić blikiem . Pan powiedział że nie mogę to poszłam po gotówkę a dostawcą był bardzo zirytowany .
  • ~Arti / 2020-06-24 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej firma inpost kurierzy to idioci wracają paczki bo im się jeździć nie chce odradzam 100 procent
  • ~Zawiedziona / 2020-06-23 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 17.06.2020 r. otrzymałam informację sms, i informacje na maila że moja paczka została umieszczona w paczkomacie. Jeszcze tego samego dnia poszłam odebrać paczkę. Okazało się, że została umieszczona w uszkodzonej skrytce, która nie chciała się otworzyć. Od razu spod owego paczkomatu zadzowniłam na infolinię zgłosić problem. Uprzejmy Pan poinformował mnie, że zgłosi w systemie, aby przełożyć paczkę do innej (sprawnej) skrytki i że tego samego dnia lub na drugi dzień otrzymam smsa z nowym kodem. 18.06.2020 zadzwoniłam ponownie na infolinię, żeby zapytać na jakim etapie jest przełożenie mojej paczki do innej skrytki, po czym otrzymałam informacje ze będą interweniować bo maja zapisane ze skrytka była uszkodzona. Paczka została cofnięta na magazyn In Post bo niby tak musi być tak mi powiedziała ta Pani i ze wysla ja jeszcze raz z innym kodem. Zapewniono mnie również, że nie zostanie ona odesłana do Nadawcy, tylko ponownie dostarczona do paczkomatu, abym mogła ją odebrać. Dzisiaj tj. 23.06.2020 dzwoniąc na infolinię poinformowano mnie, że paczka wraca do Nadawcy. Na pytanie, co w takim przypadku, kiedy nie mam ani paczki ani pieniędzy Z WINY IN POST, dowiedziałam się, że To nadawca ma pisać reklamacje A TO PRZECIEZ NIE JEGO WINA
    Zupełne DNO. Lekceważenie klienta w każdym calu, tym bardziej, że wina leży WYŁĄCZNIE po stronie IN POST.
    NIE POLECAM ABSOLUTNIE!!! jeszcze raz - NIE POLECAM. Dramat nie firma. To jest oszukiwanie klientów
    WadyNie mówienie prawdy co do przebiegu przesyłki
  • ~Poirytowana / 2020-06-23 17:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Przekierowanie paczki z paczkomatu dostępnego 24/7 do zwykłego sklepu czynnego do 17:00. Brak możliwości odbioru paczki. A w okolicy 4 inne paczkomaty... Pomoc ze strony infolinii: "regulamin dopuszcza taką sytuację". Ręce opadają. Odbiór paczki możliwy dopiero następnego dnia roboczego dla sklepu, który posłużył za magazyn i w jego godzinach otwarcia. Porażka.
  • ~Michał / 2020-06-23 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki przychodzą spóźnione o minimum 2 dni
    ZaletyNie ma zalet
    WadyOpóźnione przesułki
  • ~Krzysztof / 2020-06-23 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy i pracownicy Inpost zachowują się jak zwierzęta. Niszczą paczki celowo. Czwarta przesyłka z rzędu odebrana z paczkomatu jest zaorana w drobny mak. Opakowania są tak zgniecione jakby ktoś celowo po nich deptał. Frustraci którzy wyżywają się na mieniu swoich klientów.
    WadyCelowe niszczenie paczek!
  • ~Michał / 2020-06-23 08:09
    Ocena: 5.00 / 5
    In POST oni są nadzwyczajni jestem bardzo mile zaskoczony
    Zaletyszybkość dostawy
    Wady"za bardzo uprzejmi"
  • ~mata / 2020-06-23 07:33
    Ocena: 2.33 / 5
    fatalne zmiany nie wysylaja sms zkodem do paczkomatu tylko mail.bedac na wyjezdzie nawet niewiesz ze paczka byla w paczkomacie ichoc masz osobe ktora by odebrala to i tak masz kredki zwrot towaru do ndawcy.
    Wadybardzo ordynarna obsluga w reklamacjach
  • ~mattyjas / 2020-06-22 22:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Beznadziejna firma. Niszczą przesyłki, po licznych drukach reklamacyjnych i graniu na czas oddają tylko za zniszczony towar - za przesyłkę to już nie. Nie lubię ich i już nie korzystam.
    ZaletyNie ma
    WadyBeznadziejne traktowanie reklamacji
  • ~Xyz / 2020-06-19 18:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Zapłaciłem za dostawę do domu. Kurier bez kontaktu ze mną nie zastał mnie w domu i już straszak że następnym razem przesyłka będzie odesłania. Po przekierowaniu na paczkomat czekam dwa dni a na śledzeniu paczki same reklamy Dziadostwo
  • ~Ola / 2020-06-19 15:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier najwyraźniej ma możliwość pozostawienia paczki w uszkodzonej skrytce, która nie może się otworzyć. W związku z tym oczekiwanie na paczkę trwa 3 dni dłużej (w weekendy nie pracują). Jestem bardzo zawiedziona poziomem obsługi klienta.
  • ~angelmon73 / 2020-06-19 14:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Ta firma to porażka! Nie powinna już istnieć przy takiej jakości usług! Z paczkomatami dotychczas nie miałam jeszcze problemów, ale dostawa kurierska to dno! Jeśli nie odbierze się przesyłki przy pierwszej próbie doręczenia, to już się w ogóle nie odbierze. Bo druga próba doręczenia to fikcja, tak samo jak niby możliwość odebrania w oddziale, ponieważ nie dostaje się żadnej informacji gdzie odebrać, a np. w Poznaniu są dwa oddziały. Nie piszę o jednej sytuacji, bo nigdy nie było drugiej próby doręczenia, chociaż siedziałam w domu i nawet z psem nie wyszłam! Zdarzyło się to już wielokrotnie. Skutek taki że ta sama przesyłka wracała do nadawcy dwa razy. Firmie INPOST nie zależy na doręczaniu przesyłek, tylko na odsyłaniu jak najszybciej z powrotem do nadawcy nie dając możliwości odbioru i kasowaniu za powtórne wysłanie. Przy takiej solidności powinna tracić klientów. Ja osobiście na pewno nie zdecyduje się więcej na zamawianie z kurierem.
    Zaletyszybka dostawa ( o ile będzie udana)
    WadyBrak prób ponownego dostarczenia, ani innej możliwości odbioru. Brak kontaktu z kurierem.Niewywiązywanie się z tego co firma deklaruje.
  • ~Patryk / 2020-06-19 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli zamawiam przesyłkę i pise co przekazać kurierowi to napisałem proszę o wcześniejszy kontakt i nie dzwoniom to jusz nie pierwszy raz poprostu som upośledzeni i tyle stanom pod domem i trombiom poto podaje wiadomość i numer telefonu żeby dzwonił anie trombil jak idiota jeden zy drugim
    ZaletyPaczka pognieciona
    WadyPaczka pognieciona
  • ~Marri / 2020-06-19 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 18 czerwca rzekomo pod moim adresem był kurier , my z mężem w pracy , żadnej wiadomości awiza nic , Pani na infolini mówi nie ma pan obowiązku dzwonić, żadnego e-maila że Pan był i awizowal, dziś 19tego jeden e-mail że Pan szanowny kurier był i pączka wraca do nadawcy ,oczywiście nic nie da się zrobić koszmar
    WadyBrak doręczenia paczki
  • ~Artmac / 2020-06-18 19:43
    Ocena: 1.67 / 5
    UWAGA NA INPOST i przesyłki zagraniczne!!!
    Po pierwsze nagle przestali informować o przesyłkach SMS'em. Po drugie pod pretekstem COVID skrócili czas na odbiór do 48h, za wydłużenie każą dodatkowo płacić 11zł(płatny SMS).
    Najgorsze jednak jest to co się dzieje gdy nie będziemy mogli odebrać paczki w terminie. Trafia ona do magazynu i NIE MA MOŻLIWOŚCI JEJ ODZYSKANIA.
    Zasłaniają się procedurami i wolą wysłać paczkę ponownie do Chin, mimo tego, że jest cały czas w Polsce.
    Infolinia to DNO! Na te same pytania, każdy konsultant odpowiada inaczej,ręce opadają.
    Wygląda na to, że pod pretekstem COVID ta nędzna firma maksymalizuje przepływ paczek kosztem dobra klientów i w takich przypadkach postępuje irracjonalnie.
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM INPOST I PRZESYŁKI ZAGRANICZNE!
    WadyIrracjonalne postępowanie i idiotyczne procedury. Mają gdzieś dobro klienta.
    Tylko 48h na odbiór przesyłki, po upływie brak możliwości odzyskania przesyłki.
  • ~Gorillo / 2020-06-18 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, nigdy więcej, zamawiam paczke na paczkomat, zeby odebrac paczke w godzinach nocnych, nie da się bo paczka zostaje zostawiona w punkcie odbioru i ma lezec tam 3-4 dni zanim pójdzie znowu do paczkomatu. W punkcie moge odebrac tylko w godz. 9-17. Zeby paczke odebrac musze wziąc wolne w pracy. In post to jest dziadostwo jakich mało
    ZaletyBrak zalet
    WadyPaczka powinna byc w paczkomacie a jest w punkcie
  • ~pogromczaQ / 2020-06-18 15:10
    Ocena: 4.67 / 5
    Powiem tak czas dostawy 2,dni czyli tak jak zwykle firmę inpost oceniam w skali 1/10,9/10 jedyny minus to ze paczka przyszła uszkodzona ale tak bardzo dobrze.
    Zalety-Szybki czas dostawy
    -miły pan kurier
    Wady-uszkodzona paczka
  • ~Iwona / 2020-06-18 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    proces reklamacyjny tragedia. Reklamacja zgloszona przez strone inpostu 18.05 (potwierdzenie mailowe przyjecia reklamacji od inpostu otrzymalam ) Dzis mija termin rozpatrzenia i dostaje maila, ze reklamacja nie moze byc rozpatrzona z powodu braku dokumentow i tu lista, czego potrzebuja. Wszystkie dokumenty zostaly dolaczone do reklamacji miesiac temu. Na infolini mowia, ze kontaktu telefonicznego do dzialu reklamacji nie ma, trzeba kontaktowac sie przez strone lub mailem.
    TRAGEDIA. przeciagaja maksymalnie, aby nie zwrocic pieniedzy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171