Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8020 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony / 2020-05-20 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie w Paczkomacie tylko w. Jakieś kwiaciarni bo nie ma miejsca masakra latać szukać gdzie moja paczka
  • ~Anka / 2020-05-20 14:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa fatalna. Mieli kod qr i smsy to zlikwidowali kod qr i w czasie pandemii muszę wstukiwać kod ręcznie, karzą mi ściągnąć jakieś coś do bezdotykowego odbioru paczek ale z tym nie przysyłają smsów. Prosiłam pisałam i nic z tego.
    Zaletyblisko domu
    Wadyreszta to wady jestem zła na ich postępowanie nie ma żadnego kompromisu
  • ~Sylwia / 2020-05-20 08:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Pacżkomaty to ok ale jesli chodzi o przesylke kurierska to dramat kurier nie dostarcza paczki pod wskazany adret pisze ze nikogo nie ma w domu tel ma wylaczony wiec kontakt zerowy masakra.najgorsze jest w tym to ze to puzniej my musimy odkrecaj wszystko zeby ta paczka do nas dotarła pisanie reklamacji tel do dostawcy od kturego sie towar zam a na infolini rozkładaj rece i mowia ze oni juz nic z tym nie moga zrobic.dramat.lepiej zam przez kuriera innej firmy bo u nich to mozna odebrac paczke nastepnego dnia to juz niestety nie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Apple / 2020-05-20 00:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłoby wszystko ok, gdyby...wysłano pytanie o zmianę paczkomatu do odbioru...gdyby był wybór tej zmiany...A tak paczka jest gdzieś magazynowana w jakimś punkcie oddalonym o kilometry od miejsca zamieszkania. Mogę ją sobie odebrać stamtąd do piątku, albo potem nastąpi próba umieszczenia we właściwym paczkomacie. Brak słów...czytając komentarze ,nie jestem jedyna w takim położeniu więc jutro podjadę i odbiorę ( jrśli faktycznie tam będzie) Więcej jednak nie skorzystam z uslug paczkomatu inpost.
    ZaletyZ miasta do miasta przesyłka dotarła szybko.
    WadyBrak poszanowania dla klienta, brak organizacji pracy.
  • ~Krakus / 2020-05-19 20:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Dlaczego np w Allegro można wybrać paczkomat, który nie działa (przepełniony). To jak kupić bilet na samolot, który już ma komplet pasażerów.Moja paczka już kolejny raz leży w jakimś magazynie (kwiaciarni?) bo paczkomat KRA132 jest „przepełniony”.To jakiś żart, nie biznes. Sytuacj wymaga zdecydowanej poprawy.
    ZaletyCena szybkość wygoda.
    WadySłabe zarządzanie biznesem.Wpadki, przepełnione paczkomaty będące w ofercie. ( A przecież można regulować popyt ceną,nędzne lokalizacje taniej,atrakcyjne -drożej.Można zrobić cokolwiek.Najłatwiej nie robić nic. Zwalić na przejściowe trudności.)
  • ~Krzysztof / 2020-05-19 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    To co mnie spotkało uważam za żart i to niskiej klasy. Nie mogłem odebrać przesyłki z powodu awarii paczkomatu po czym przesyłka nagle została zwrócona do nadawcy paczkomat zepsuty a paczka wraca do nadawcy magia?? Złożyłem reklamację w odpowiedzi uzyskałem wiadomość że w tej sprawie mam się kontaktować z nadawcą. Przepraszam bardzo ale ani ja ani nadawcą nie nawaliliśmy tylko paczkomat i ja mam teraz wydzwaniać i odkręcać całe to zajście żart nie polecam
  • ~Piotr Z. / 2020-05-19 11:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Zanim skorzystacie z InPost zastanówcie sie 3 razy!!!!!
    Tym razem zamówiłem paczkę do paczkomatu, niestety pech, uszkodzona skrytka. Pani na infolinii zapewnia że przesyłka zostanie przełożona do innej skrytki. Oczywiście nikt się nie odzywa.Przychodzi sms "przesyłka wraca do odbiorcy", dzwonie na infolinie: Niech Pan się nie martwi przesyłka jutro znajdzie sie w paczkomacie. Dzwonie następnego dnia i co........? Przesyłka wróciła do nadawcy ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dzwonienie na infolinie nie ma sensu.....

    Przesyłka nr: 680298668002495024640296
  • ~Danuta / 2020-05-18 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Podwójnie pobrana opłata za nadanie paczki ( awaria paczkomatu,musiałam iśc do innego),paczka wysłana 11.II.2020 nie dotarła do adresata.Wielokrotnie reklamowana,BRAK ZWROTU ZA PODWÓJNIE POBRANĄ OPŁATĘ (załączyłam wyciągi z karty),BRAK ZWROTU WARTOŚCI PACZKI,BRAK WYJAŚNIENIA,PRZEPROSIN.WSZYSTKIE REKLAMACJE ROZPATRZONE ODMOWNIE
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady-paczka ukradziona,podwójnie pobrana opłata niezwrócona,brak wyjasnienia,brak przeprosin
  • ~bax / 2020-05-18 17:08
    Ocena: 3.00 / 5
    ZERO INPOSTU !!!!!! Kurier obsługujący pomorskie = rowy kopać = za darmo ! bo za pieniądze wcale. Zero empatii, drugi człowiek dla niego to mniej niż zero ! Wsiadł nie w ten pociąg, a to 21 WIEK !!! Myślę,że długo tam nie odpocznie ??!!
    Wady1000000020000
  • ~ALI / 2020-05-17 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam reklamację bo mój zwrot z allegro trafił w Polskę zamiast do adresata. Napisałam na paczce swój nr tel. Na szczęście. Ktoś kto ma moja paczkę zadzwonił do mnie. Pisałam dane do reklamacji żeby odebrali paczkę i oddali pod właściwy adres. Nie dla nich ta paczka zaginęła mimo tego że mają adres i wszelkie dane gdzie ta paczkę mylnie dostarczyli bo je im podalam. Na mój koszt muszę ją ściągnąć do siebie i ponownie wysłać może już inną firma do adresata. Dział reklamacji to żart. Jakąś masakra. Mają swoją strategie ze mam napisać odstąpienie od umowy i że chce zwrot i oświadczenie o kasie. Najlepsze jest w tym że 2 dni temu ta sama osoba zapewniła mnie ze paczka jest u adresata. Najchętniej to bym złożyła reklamację na reklamację. Tak żeby się, "pobawić" bo że paczkę dostarcza to już wiem że na pewno nie. Dział reklamacji nie działa napisze roszczenie finansowe to powiedzą ze za wysokie. Nic od nich nie uzyskam. Ani kasy ani dostarczonej paczki. Tylko chce się zakląć na nich.
    ZaletyJak nic się nie wydarzy złego po drodze to dostarczają paczki szybko
    WadyNie daj Boże coś u nich reklamować. Wierz że wszystko stracone. Ani paczki ani pieniędzy. Nic nie zobaczysz.
  • ~Yuki / 2020-05-17 10:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat. Nie wiem po co jest możliwość wyboru paczkomatu, skoro kurier wrzuca ją tam gdzie mu pasuje? Rozumiem jeszcze ideę najbliższego paczkomatu, ale kiedy kurier zostawia paczkę w zupełnie innej dzielnicy, do której muszę jechać autobusem kilka minut (co wiąże się z dodatkowymi kosztami dla mnie), to już przesada. Kilkukrotnie zamawiałam paczki Inpostem i jeszcze nigdy nie dostałam paczki pod wskazany adres - a to paczkomat w innej dzielnicy, a to kurier zostawił sobie paczkę w jakimś sklepie, bo podobno nikogo nie było w domu (nawet nie zadzwonił, tylko napisał smsa). Porażka totalna. Ceny wysokie za taką formę dostawy. Zdecydowanie nie polecam!!
    Zaletybrak
    Wadydługi czas oczekiwania, wysokie ceny, brak dostawy pod wskazany adres (przynajmniej w moim wypadku)
  • ~ŁysyRudy / 2020-05-16 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy pracujący w tej firmie to jeden wielki żart. Nie wspominając o infolinii na którą nie idzie się dodzwonić.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Karo / 2020-05-16 21:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracuje w firmie gdzie kurierem odbierającym paczki jest rzekomy InPost . Kurierzy są opryskliwi , rzucają paczki na naszych oczach mówiąc „to to jeszcze nic , jak Ukraińce to skopią to dopiero” , nie ma u nich czegoś takiego jak „wina kuriera” że paczka dostała do klienta uszkodzona , szkło się potukło , wina wtedy jest po naszej stronie mimo najlepszych zabezpieczeń zamówień . Odradzam z całego serca jeżeli nikt nie chce szkody dla siebie lub własnej firmy!!
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymieniać ...
  • ~Jacob / 2020-05-16 13:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka od 6.05.2020 jest w paczkomacie tymczasowym o który nie prosiłem, w systemie figuruje jako odebrana bo chcąc ją odebrać zeskanowałem kod po czym dostałem informację na ekranie że paczka znajduje się w jeszcze innym paczkomacie. Po ponownym zeskanowaniu paczka jest w systemie jako odebrana. Po złożeniu reklamacji odpisali że rozpatrzą w ciągu 30 dni, no to już jest jakiś żart, jeśli chcą mieć lepsze noty to niech się postarają. Po pięciokrotnym kontakcie telefonicznym dostałem za każdym razem tą samą informację że paczka została znaleziona w zablokowanej skrytce i że dostanę informację do 2 dni i jeżeli takowej nie będzie to żebym kontaktował się ponownie. Nie polecam zamawiać przez paczkomat do czasu zakończenia się syfu i odciążenia paczkomatów. W skrócie: 1-obsługa do kitu, 2-reklamacja to żart i to nieśmieszny, 3-dostawcy/kurierzy to dno.
    Zaletyczas
    Wadyreklamacja
    obsługa miła ale nieskuteczna
  • ~Emi / 2020-05-16 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana obsługa tej firmy!!! Przesyłka u kuriera przebywała 5 dni ,gdzie kolejnego dnia odesłano ja do nadawcy...... Nie podjęto próby dostarczenia pod wskazany adres!!!! Obsługa klienta beznadziejna!!!!!
    WadyNiewywiązanie się z obowiązku dostarczenia przesyłki!!!!
  • ~12345 / 2020-05-15 16:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka idzie już 5 dni roboczych. Podobno ponad wymiarowa. Nie polecam wysyłać dużych paczek.
  • ~Natalia / 2020-05-15 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, moja paczka jest ale nie wiadomo gdzie. Klienci czekają a ja stoję z terminami.. Na infolinie dodzwonić się graniczy z cudem. Paczka NIBY w doręczeniu od 2 dni a kuriera ni widu, ni słychu.
    Zaletybrak
    WadySame wady !
  • ~Lilith / 2020-05-15 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak pomocy dla klienta, brak powiadomień smsowych. Plus to wszystko wina klienta, że nie wysłali do odpowiedniego Paczkomatu. Robią idiote z klienta. Brak jakiej kolwiek pomocy.
  • ~Jan-Mateusz / 2020-05-14 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczne postępowanie firmy. Przesyłka dość szybko dotarła do punktu odbioru, ale tylko dzięki przypadkowo zainstalowanej apce Inpostu dowiedziałem się, że przesyłka uznana została za "ponadgabarytową" i zostanie odesłana do nadawcy mimo, że znajdowała się 400 od mojego miejsca zamieszkania i wystarczyło powiadomić mnie o tym fakcie, a odebrałbym ją w 10 minut. Zgłosiłem 2 razy telefonicznie i 3 razy emailowo domaganie się przekazania przesyłki ponadgabarytowej do POP 200 m dalej ale moje zgłoszenia zignorowano i pominięto milczeniem i niestety nie wiem co z nią dalej gdyż zniknęła również z apki, którą odinstalowałem. Niestety nadawca przesyłki też milczy i nie wiem czy to nie ukartowana działalność przez którą mogę stracić wpłacone 180 zł. Odradzam korzystanie z Inpostu. Ignorująca klientów arogancka firma skandalicznie obsługiwana przez niekompetetnych pracowników.
    ZaletyBrak
    WadyNie odpowiada na zgłoszenia i podejmuje bezmyślne decyzje o odesłaniu przesyłki do nadawcy jakoby z powodu nieodebrania przez adresata ale bez poinformowania odbiorcy. Żenujące praktyki
  • ~andrzej / 2020-05-14 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    przestrzegam przed tą firma.ani kompetentna ani rzetelna.
    Wadyn ie dostarcza przesyłek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12571
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8020
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7662
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4095
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4619
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992