katastrofa, 3 paczka uciekła z paczkowmatu żadnego smsm ani aplikacja goonopost w historii nic nie ma maila dostałem tylko że przesyłki wróciły. Żadnych takich wynalazków to już lepiej pocztą polska
Zaletynawet nie słyszałem o czymś takim
Wadydziadostwo niekompetencja
~Agnieszka / 2020-06-17 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Witam, już dwukrotnie zgłaszałam reklamację w sprawie zwrotu Allegro nr 4820030770 który zamiast do sklepu trafił w ręcę prywatnej osoby z Warszawy. Nie mogę odzyskać pieniędzy za towar, ponieważ przez ewidenty bład kuriera paczka trafila nie do tego adresata! Zapewniono mnie telefonicznie, że kurier bedzie sie kontaktowal juz nastepnego dnia i nadal jest cisza - nie otrzymalam zadnego powiadomienia ani na e-mail, ani na telefon. Kamień w wodę, NIE POLECAM ABSOLUTNIE!!!
WadyW przypadku problemu ZERO kontaktu - nie możliwe jestrozwiązanie problemu!
~Minex / 2020-06-16 09:40
Ocena: 5.00 / 5
Według mnie najlepsza firma kurierska w kraju. Nigdy się nie zawiodłem na firmie Inpost wszystko realizowane w mega szybkim tempie. Zero problemów typu: uszkodzona przesyłka. Gorąco polecam Inpost
ZaletySzybka i bezproblemowa dostawa
WadyBrak
~prusak50 / 2020-06-15 22:39
Ocena: 3.33 / 5
Zakupiony towar dotarł szybko do paczkomatu. Po otwarciu skrytki okazało się, że jest pusta. Zgłosiłem reklamację na ich formularzu. Minął o 30 i żadnej odpowiedzi. Jestem stratny prawie 40 zł. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
~Nataia / 2020-06-15 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Inpost weekend to ściema !!!!! Zamowienia do soboty 14 dostarczone zostaja w ten sam weekend !!!! Prawda jest taka ze przy zamowieniu w piatek nawet w poniedzialek paczka nie dotarła !!!!
Oferowana jest usluga ktora praktycznie nie istnieje !!!
~Magda / 2020-06-15 09:54
Ocena: 1.00 / 5
W poniedziałek rano otrzymałam smsa o dostarczeniu paczki do paczkomatu i czasie na odbiór - standardowe 48h. tego samego dnia o 20:30 dostałam informację o tym, że upłynął termin przechowywania przesyłki. Akurat byłam w drodze po paczkę. Podchodzę po 3 minutach, stoi kurier i wyjmuje wszystkie paczki z paczkomatu. Mówię jak wygląda sytuacja i że 3 minuty temu dostałam takiego smsa, więc ta paczka na pewno jest pod ręką. Kurier nie poszukał paczki, ale powiedział że paczkomat będzie rozbudowywany i najpóźniej w środę paczki trafią znów do paczkomatu. I tutaj psikus - nic się nie zadziało. A w środę paczka została zwrócona do nadawcy. BRAK SŁÓW. Dzisiaj rozmawiałam z Panią na infolinii - przemiła, ale co z tego jak jedyne co powiedziała to potwierdziła to co sama już wiem, a i tak i tak to ja mam się bujać z brakiem profesjonalizmu tej firmy. Dlatego ze INPOST nie kiwnie palcem pomimo tego, że zawalił na całej linii. NIE POLECAM,są nieprofesjonalnie, niezorganizowani i nie ogarniają komunikacji. Paczka była dla mnie istotna, zależało mi na czasie a dzięki INPOST będę się z tym bujać nie wiem ile jeszcze. jeszcze raz - NIE POLECAM. Dramat nie firma.
Wadybrak komunikacji, brak informacji, brak organizacji
~maks / 2020-06-13 17:19
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY nie zamowie więcej z inpost, i nikomu nie polecę! zamówiłem paczkę o wartości 500 zł i paczka dotarła do innej skrytki, wiec ktoś dostał paczkę za darmo, na szczęście uczciwy pan, zadzwonił na numer na paczce, i zgłosił to do inpost, przez co dostałem przesyłkę 3 dni później a nie dowiedział bym się o tym, gdyby nie to ze pan który dostał moją przesyłkę zadzwonił do mnie. w aplikacji nadal napisane ze paczka wydana do doręczenia
Wadynieuwaga
~Ksyksy / 2020-06-12 22:11
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo często zamawiając przesyłki wybierałem InPost i z reguły byłem zadowolony. Problem z firmą InPost zaczyna się wtedy gdy pojawi się jakiś problem. W moim przypadku była to uszkodzona przesyłka i zawartość. Reklamacje i odwołania są odrzucane, a osoba, która odpowiada na reklamacje to prawdopodobnie nie wie o czym pisze tylko z automatu ma gotowe formułki typu „nieprawidłowo zabezpieczona przesyłka przez nadawcę”, a że w paczce zrobiona dziura to przecież nie ich wina. Po odrzuconej reklamacji można sobie iść do sądu albo rzecznika praw konsumenta - w moim przypadku za 50 zł - odpuściłem. Jednak nigdy już nie wybiorę tej firmy i nikomu nie polecę. Czasem warto zapłacić za przesyłkę 2-5 zł więcej i się nie użerać.
~Marzena / 2020-06-12 14:47
Ocena: 1.00 / 5
Paczka zaginęła InPost nie poczuwa się do odpowiedzialności!!! Choć mam wszystkie potwierdzenia i paczka nadana w punkcie Epaka!!!Przez infolinię ani e-mail nic nie załatwimy!!! Dział reklamacji po miesiącu odrzuca wniosek choć ma wszystko biało na czarnym że jest to wina InPost!!!Zostaje jedynie rzecznik praw konsumenta... Już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy i innych też przestrzegam!!!
WadyNiewywiązywanie się z usług!!!
~WciemieBity / 2020-06-12 14:13
Ocena: 1.00 / 5
Masakra nigdy więcej. Wszystkie opinie tu wyrażone to czysta prawda.
ZaletyBrak
WadyWszystkie mozliwe
~Nika / 2020-06-12 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed firmą InPost!!!
Przesyłka wysłana w punkcie Epaka, przez osobę tam pracująca zaginęła.
Infolinia i kontakt e-mail straszne, nikt tam nic nie pomoże stracony czas i nerwy!!! W końcu zgłosiłam reklamacje gdzie Pani po miesiącu odpowiedziała, że nie została nadana chociaż wysłałam potwierdzenie dla klienta, które dostałam!!! Zostaje mi udanie się do rzecznika praw konsumenta dlatego uważajcie, bo firma działa bardzo źle!!!
~Jinpost / 2020-06-12 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Po 2 tygodniach zgłosiłem zaginięcie przesyłki, ponieważ nadal nie była dostarczona w deklarowanym terminie 2 dni. Kontaktowałem się 3x na infolinię, pisałem 3x maile bez żadnych skutków - za każdym razem "sprawdzamy sytuację", a tak na prawdę nic się nie działo. W końcu zgłosiłem roszczenie reklamacyjne i po 45 dniach od daty zgłoszenia w końcu otrzymałem decyzję(oczywiście w międzyczasie były przepychanki żeby tylko nie oddać należących mi się pieniędzy za paczkę). Co więcej w decyzji otrzymuję podstawę wartości przesyłki wycenionej przez inpost, a koszt paczki trafia na konto menadżera paczek - na jakiej podstawie?!?! Obsługa to jest żart, a zgłoszenia reklamacyjne kiedy coś zawalą jeszcze większe dno.
Zalety-brak
Wady-nieszanowanie klienta
-kłamanie, że coś się dzieje w celu wyjaśnienia mojej sprawy
-zrzucanie winy na klienta; brak odpowiedzialności
-ustalanie stawek według "swoich widzi mi się"
-brak zwrotu na konto bankowe, tylko na konto inpost
-bezsensowne przedłużanie i zniechęcanie w celu wyjaśnienia i zwrotu - czekają na przedawnienie sprawy
~Mo / 2020-06-10 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Inpost to jakaś wielka masakra. Odbieram paczkę i jakie moje zdziwienie ze otwiera się skrzynka i w środku jest pusta. Po telefonie na infolinię tylko proszę czekać sprawdzamy i tak od dwóch dni. Masakra. Dawno nie widziałam czegoś takiego. Czuje się oszukana. A jakość obsługi klienta zerowa. Napeno tego tak nie zostawię.
~Wojtez / 2020-06-10 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Niestety, drugi dzień czekam na dostawę paczki. Po wejściu na stronę "śledź przesyłkę" widzę informację - "przekazana do doręczenia". Mam wrażenie, że kurierzy w magazynie są ją przekazują wzajemnie". Nigdy więcej nie wybiorę Inpost. Poczta Polska, przy swoich wadach zrobi to szybciej i taniej przede wszystkim.
ZaletyBraki
WadyOpieszałość i brak komunikacji.
~Janusz / 2020-06-10 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Bezczelni frajerzy, przesyłka wydana do doręczenia już 48 godzin i cały czas wymówka jest, że paczkomat przepełniony. Nie polecam! Kiedyś nie miałem im nic do zarzucenia, lecz teraz już tak.
ZaletyJak zbywać klienta
WadyWszystko
~Włodek / 2020-06-10 14:32
Ocena: 1.33 / 5
10-06-2020 kurier firmy inpost nie zgodził się na sprawdzenie paczki w jego obecności. Wymawiał się brakiem czasu. Gdy próbowałem sprawdzić paczkę pchnął mnie aby uniemożliwić otwarcie i sprawdzenie paczki. Do tej pory nie sprawdzałem paczek, ale ta wyraźnie nosiła ślady uszkodzenia.
Chamstwo kuriera niesamowite i niedopuszczalne.
WadyBrak wstępnego powiadomienia ze strony kuriera oraz jego niebywałe chamstwo (najdelikatniej to można opisać)
~kkarol / 2020-06-10 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Firma Inpost nie powiadomiła mnie ani smsem, e-maiem ani informacją w aplikacji, o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu, przez co paczka wróciła do nadawcy. Paczka wysyłana była z Chin więc mocno skomplikowało to cała sytuacje. Jako odbiorca odmówiono mi nawet złożenia reklamacji na całą sytuację. Pracownicy firmy nie wykazali chęci pomocy w rozwiązaniu problemu.
Stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy.
~Magdalena / 2020-06-10 11:35
Ocena: 4.67 / 5
Paczka nadana podobno o 14, otrzymałam ja po 10 następnego dnia. QR kod na mailu do otwarcia skrytki, płatność BLIKIEM, krótki czas dostawy - tak to powinno wyglądać.
ZaletyWygoda
Potwierdzenia smsowy i mailowe
Możliwość płatności BLIKIEM
Czas dostawy
~agata / 2020-06-09 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej badziewnej firmy. Paczka zazwyczaj trafia do paczkomatu oddalonego kilka kilometrów dalej.
Zaletybrak
Wadysame wady
~mucha_gan / 2020-06-09 17:44
Ocena: 5.00 / 5
Kurier ze Szczecina, który dostarcza paczki m.in. na ulicę Duńską, SUPER CZŁOWIEK, solidny, bardzo miły, można o wszytskim pogadać.