Inpost przetrzymał paczkę od nadawcy od czwartku do soboty, w efekcie zamiast w piątek przesyłka przyjdzie najwcześniej w poniedziałek. Dla mnie to strata nie do odrobienia.
ZaletyBrak
WadyNieprzewidywalność. Nie można mieć pewności co do terminowości usług. Inpost wypierał się, mimo potwierdzenia nadawcy, że otrzymał przesyłkę do dostarczenia
~niezadowolona / 2020-05-29 20:35
Ocena: 2.00 / 5
Paczkę do paczkomatu dostarczono bardzo szybko. Umieszczono ją w skrytce, która się nie otwiera. Po 2 telefonach i 4 dniach oczekiwania na interwencję przełożenia do działającej skrytki nadal nikt się nie zjawił. Długo się czeka na połączenie z infolinią. Nierzetelni pracownicy, którzy tylko recytują wyuczone formułki"prosimy o cierpliwość".
Zapewne jest to ostatnia usługa, z której korzystam w ramach INPOST. Ignorowanie klienta, przetrzymywanie jego własności.
RADZĘ UNIKAĆ.
Zalety---------
Wadyniekompetencja, nierzetelność, przedłużanie w czasie naprawy błędu wynikającego ze strony INPOST.
~Wiesław / 2020-05-29 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Firma nierzetelna. Po zgubieniu przesyłki , prawdopodobnie przez niedomknięcie skrzynki odbiorczej, bardzo niemiła odpowiedź na reklamację,
ZaletyBrak
WadyLekceważenie klienta po zgubieniu paczki
~Magda / 2020-05-29 14:51
Ocena: 1.00 / 5
Inpost zgubił moje 2 paczki z 3, które miały znajdować się w nieszczęsnej multipaczce, olewają moją reklamację, bo jako adresat nie jestem stroną, tylko nadawca jest stroną
Wadyolewanie adresata, gubienie przesyłek
~Mambaxxx / 2020-05-28 21:53
Ocena: 5.00 / 5
Kiedyś miałam nieprzyjemnośc z inpost kurierem. Ale odkąd korzystam z paczkomatu jestem mega zadowolona. Paczki docierają bez problemu, szybciej niż było wcześniej. Nie ma znaczenia czy coś odbieram, czy wysyłam. Wszystko jest ok i oby tak dalej!
ZaletyApka inpost jest super (szczególnie jeśli chodzi o bezdotykowe otwieranie skrytki)
WadyBrak
~Aga / 2020-05-28 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Dostałam sms i e-mail z In-post, że paczka czeka w paczkomacie. Od razu próbowałam odebrać paczkę - skrytka sie nie otwierała. Pojawił się komunikat, że skrytka jest zapsuta i nr tel do interwencji. Zadzowniłam, poinformowano mnie, że kurier przełoży przesyłkę do sprawnej skrytki. Od tamtego czasu w ciągu 10 dni: pisałam maila do In-post prosząc o ponowne umieszczenie przesyłki w paczkmacie, dzowniłam trzy razy i odpowiadano mi, że paczka jest w magazynie In-post i zostanie ponownie wysłana do mnie. Dziś usłysząłam, że paczke odesłano do nadawcy i mam się z nim skontaktować, aby mi ją ponownie wysłał, płacąc od nowa za przesyłkę. Złożyłam reklamację, żadając, aby In-post na swój koszt teraz odebrał paczkę od nadawcy i ponownie mi ją odstarczył. Na razie brak odpowiedzi z In-Post. Nie polecam korzystania z In-Post.
~Dora / 2020-05-27 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy i ostatni raz korzystałam z ich usług, paczka została okradziona przez pracowników. Z paczki ponad 15 kg zostało zaledwie 4 kg. Podobno była odesłana na magazyn
jako uszkodzona ale nie ma na to żadnego dowodu. Z magazynu wydali resztki a to co się spodobało ukradli. Zrobili imprezę byc może na tym magazynie bo skradziono 7 b whisky.
Reklamacja oczywiście nie została uznana bo z tego co widzę to u nich normalka.
Zaletybrak zalet
Wadyzłodzieje
~Alan / 2020-05-27 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Trzeci raz gdy przesyłka zostaje wyjęta z paczkomatu przez kuriera i ślad po niej zaginął.Moim zdaniem kradną te paczki.
Na żadną reklamację nie dostałem odpowiedzi nawet na reklamację reklamacji jednym słowem klijętów mają głęboko w dupie.
ZaletyZero zalet.
WadySame wady.
~Damian / 2020-05-27 15:40
Ocena: 2.00 / 5
Cały dzień czekania w domu A kurier zostawił paczkę parę domów dalej, żenada...
~Karolina / 2020-05-27 15:02
Ocena: 2.33 / 5
Kurier był bezczelny. Nikt nie zmuszał do pracy jako kurier wiec powinien wykonywać swoje zadanie a nie obwiniać klienta.
~Magdalena / 2020-05-27 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Od lutego wydzwaniam i skladam reklamację. Po śledzeniu przesyłki widac,że kurier wyjął paczkę z paczkomatu i paczki nie ma. Jesteśmy 300 zł w plec,a kontakt z infolinią jest tragiczny. Nie mają o niczym pojecia.
~Damian / 2020-05-27 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Paczka od dwóch dni znajduje się w magazynie docelowego miasta doręczenia, mimo to nadal przesyłka nie została dostarczona.
Zaletybrak
Wadyinfolinia tragiczna
~Dario / 2020-05-27 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Przykładów można dużo 1 z nich to sytuacja Zamawiam towar który był mi potrzebny kurier przywozi dwie przesyłki o tym samym numerze zabiera obie wysyła z powrotem do nadawcy porażka unikam firmę InPost Kiedy tylko mogę.
WadyLekceważący kurierzy
~Bogumił / 2020-05-27 10:18
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka wepchnięta na HAMA ???????????????? musiałem rozrywać pudełko by wyjąć. Paczkomat ulica Zabludowska w Białymstoku
~Wolf / 2020-05-26 21:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jaką znam. Pozorują drugie doręczenie, kurier dzwoni,umawia się i nie przyjeżdża. Telefonów nie odbiera. Udaje się paczkę odebrać dopiero w ich punkcie przychodzi wtedy SMS, że paczkę doręczył kurier co jest ewidentnym kłamstwem i symulacją wykonania usługi kurierskiej. Sytuacja powtarza się przy kolejnej przesyłce - przerzucają na odbiorcę koszt ostatniej mili. Elementarny brak profesjonalizmu, nie dorastają do pięt DPD czy UPS.
~Marta / 2020-05-26 18:58
Ocena: 2.33 / 5
Paczkomat się nie otworzył, a komunikat informuje że paczka jest odebrana. Telefony na infolinię to podawanie miliona numerów i kodów, po czym oczekiwanie w nieskończoność na połączenie z działem technicznym. Paczki nie mam, ciekawe kto mi teraz zwróci pieniądze i czas stracony na gniciu pod paczkomatem w oczekiwaniu na pomoc która nie nadeszła. Nie polecam
ZaletyBrak
~klient / 2020-05-26 14:25
Ocena: 1.00 / 5
Kurier którego dziś spotkałam był bardzo agresywny i nieprzyjemny. Widać było, że nikogo w domu nie ma, bo wiadomo ludzie pracują, a nie zjawią się w minutę bo kurier dzwoni jak już stoi pod domem zamiast z uprzedzeniem. Wsiadając z powrotem do samochodu na środku ulicy zaczął głośno przeklinać. Podeszłam i zwróciłam uwagę, że tutaj mieszkają dzieci i nie życzę sobie by pan się tak wyrażał to usłyszałam "no i co" odpowiedziałam, że zgłoszę ten incydent "to sobie zgłoś". Kurier był bardzo nieprofesjonalny i za takie zachowania powinno dostać się dyscyplinarkę. I to nie pierwszy raz gdy zamawia się kuriera, a oni dzwonią jak już są pod domem i oczekują, że będziemy stać pod domem i czekać na nich, są niecierpliwi, nieempatyczni a niektórzy tak jak dzisiaj agresywni i wulgarni. To prowadzi do tego, że nie będę zamawiać paczek przez kuriera, bo taka obsługa jest nieprofesjonalna.
~Jastrowie / 2020-05-26 13:22
Ocena: 3.00 / 5
Do póki płaciłem za każdą paczkę osobno wszystko bylo ok paczki trafiały do paczkomatu Od czasu gdy wykupilem smarta wszystkie paczki trafiają do miejsca magazynowania paczek czyli jakiś tam sklepik ktory jest czynny w dziwnych godzinach Bardzo mi to nie pasuje że względu godzin pracy Paczki zamawiam do paczkomatu po to aby odbierac O której mi się podoba Na infolini pan mi powedzial CO JA PANU MOGE PORADZIC WIDOCZNIE PACZKOMAT JEST PRZEPELNIONY cyrk
ZaletyBrak
WadySporo
~janusz / 2020-05-25 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Dnia 22 maja kurier
mial doreczyc dwie paczki naraz, i zamiast tego
po prostu o g 9 zaznaczyl je obie jako niedoreczone,
a ja czekalem caly dzien-
presylka nr
520000018501952018676381
~Wkurzona / 2020-05-25 13:41
Ocena: 2.33 / 5
Kurier odebrał zwrot i.. Paczka zniknęła (ukradł?) firma po raz trzeci przyjmuje zgłoszenie i nic z tym nie robi. Za każdym razem tłumaczenie sytuacji od nowa a przyjmujący zgłoszenie niemili i niekompetentni, nie rozumieją nic co się do nich mówi, byle jak najszybciej się rozłączyć. Porażka
Druga sytuacja - kurier nie podejmuje próby doręczenia a mimo to odsyła paczkę do nadawcy jeszcze tego samego dnia w którym miała być doręczona. Coś niedobrego dzieje się z tą firmą jak tak dalej będzie to długo nie pociągnięcie