Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8219 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tygrysica / 2020-09-03 20:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeśli chodzi o dostarczenie paczek do paczkomatu, to brak zastrzeżeń, natomiast ostatnio wybralam opcje, aby paczkę dostarczył kurier-jednym słowem tragedia. Zero kontaktu, żadnej wiadomości ze kurier dostarczy paczkę, zostawił pod drzwiami, przecież każdy mógł ją wziąć. Nie polecam
    ZaletySzybka dostawa
    WadyBrak kontaktu ze strony kuriera
  • ~MACIEJ / 2020-09-03 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze nie dotrzymują terminów za które pobierają opłaty.
    Kurierzy zachowują się gorzej niż bydło.
    Przy chęci odbioru osobistego w punkcie odmowa brak możliwości kontaktu z oddziałami miejscowymi.
    ZaletyBrak
    WadyZawarte w opini
  • ~Karolina / 2020-09-03 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłajac paczkę źle wrpowadzilam nr tel odbiorcy, Zadzwoniłam do obsługi i kazali wszystkie dane dane w tym poprawny nr tel wysłać email i miałam czekać na sms z kodem weryfikacyjnym,ktory miałam in wysłać e-mail. Wszytko zrobiłam wg instrukcji i dzisiaj paczka do mnie wróciła. Odbiorca też do nich wydzwaniał, żeby się dowiedzieć co i jak! Wysłałam im wiele email, dzwoniłam też dużo razy i dzisiaj taka "niespodzianka "
    Nigdy nie miałam z nimi problemów a dzisiaj wielkie rozczarowanie ????
    WadyBrak rozwiązania problrmu
  • ~Zły / 2020-09-02 23:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Spóźniłem się z odbiorem paczki z paczkomatu. Poszedłem do magazynu, aby odebrać osobiście i...
    Jak można zamknąć punklt wydań przy magazynie na 4 spusty???? Paczka wróciła do nadawcy.
  • ~Bogusław / 2020-09-02 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    caly dzien czekania(mialo byc miedzy 13a 14) zadnej wiadomosci,a kurier wlaczyl poxzte glosowa....nie polecam
  • ~Bogdan / 2020-09-01 12:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej nie zamówię nic za granicą z dostawą do paczkomatu! Zamówiłem przesyłkę w Chinach, po niecałym miesiącu Inpost przesłał mi wiadomość na e-maila że paczka oczekuje na odbiór w paczkomacie. I wszystko byłoby ok gdyby ta wiadomość nie trafiła w SPAM. Przypadkowo przeczytałem tą wiadomość w dniu 1 Września ale okazało się że paczka 31 Sierpnia została wycofana z paczkomatu w którym przeleżała 48 godzin. Dlaczego nie dostałem SMS-a którego zawsze dostawałem od impostu w takich sytuacjach? Dlaczego po 24 godzinach od wycofania przesyłki z paczkomatu ta musi lecieć z powrotem do Chin skoro skontaktowałem się z Inpostem i wyjaśniłem sytuację? Chyba tylko brak dobrej woli!
    WadyBrak dobrej woli ze strony Inpostu.
  • ~Jaro / 2020-09-01 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Nie wiem dlaczego paczka została zwrócona do nadawcy.
    Przy próbie dostarczenia przesyłki przez Waszego kuriera. Poinformowałem że w tym dniu nie jestem w stanie odebrać paczki. Prosiłem o możliwość odebrania osobiście w placówce lub pod dowolnym adresem na terenie Warszawy albo w paczkomacie. Z powodu ciszy w tej sprawie po kilku dniach zadzwoniłem na infolinię inPost. Pani poinformowała mnie, że ktoś się ze mną skontaktuje. Nikt nie dzwonił zero kontaktu A teraz e-mail, że paczka została zwrócona.
    Nigdy nie spotkałem się z taką obsługą, a korzystam bardzo często z usług kurierskich. W dzisiejszych czasach z takim podejściem do klienta to perspektywy wyglądają kiepsko.

    Po takim doświadczeniu na pewno już nigdy nie skorzystam z usług inPost i będę oddradzał wszystkim.
  • ~Rafał / 2020-08-31 17:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zmuszony opinać moje zmagania tą firmą, bo przekroczyła już wszystkie granice, a posłużę się tylko 2 sytuacjami. Dział obsługi klienta i reklamacji to coś z czym nie chcę mieć nigdy styczności. Generowałem zwrot z Allegro i paczkomat nie zarejestrował mojej przesyłki. Paczka zaginęła w paczkomacie, a ja przez 4 kolejne dni dzwoniłem, żeby ją znaleźć. w odpowiedzi słyszałem tylko, że kurier wyznaczony jeszcze nie przeszukał paczkomatu. Po tygodniu dostałem maila, żeby złożyć reklamację na stronie inpost. 4 raz dosyłam dokumenty i usiłuję udowodnić, że rzeczywiście kupiłem towar na allegro i chciałem go zwrócić. Za każdym razem inpost odpowiada, że jeszcze czegoś brakuje i próbuje odrzucić mój wniosek. Wszystko, żeby nie zwrócić głupich 130zł, ale tak ta firma traktuje klientów. Jeden z kurierów w moim rejonie zagląda do przesyłek i wyciąga te małowartościowe rzeczy twierdząc, że paczka była słabo zapakowana i sama się rozerwała. Miałem 4 sytuacje z otwartą przesyłką. W jednej brakowało zamówionych rzeczy, ale moja reklamacja została odrzucona, bo nie zrobiłem tego przy paczkomacie.
  • ~ONA / 2020-08-28 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat pierwszy i ostatni raz korzystam , paczki dwa dni czekały na odbiór przez kuriera w paczkomacie , żenująca firma NIGDY WIĘCEJ
    WadyLEKCEWAŻENIE KLIENTA
  • ~Anna / 2020-08-28 11:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko szybko i bezproblemowo, zarówno wysyłka jak i odbiór w paczkomatach inpost. Polecam.
    ZaletyWszystko szybko i bezproblemowo
    WadyBrak
  • ~Kraftverk / 2020-08-27 12:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Dostarczenie paczki do paczkomatu na chwilę obecną, trwa od momentu odebrania od klienta 4 dni. Kiedyś było dużo szybciej:w jeden dzień był odbiór , na drugi dzień przesyłka lądowała w paczkomacie. Pora pomyśleć o innej metodzie dostawy na znanej platformie.
    ZaletyOdbiór z paczkomatu w dowolnym czasie.
    WadyZbyt długi czas dostawy.
  • ~Gustaw / 2020-08-26 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabiutko oj słabiutko paczka a w zasadzie list wsłany w poniedziałek dotrze prawdopodobnie we czwartek a tak zależało mi na czasie .
    Moja ocena to od 1-10 0.
    Zaletybrak
    Wadykompetencje kurierów na poziomie bardzo marnym
  • ~Robert / 2020-08-26 14:56
    Ocena: 1.67 / 5
    W dniu dostarczenia paczki do paczkomatu - nie dostarczyli bez podania przyczyny, chociaż przesłali info że kurier ma ją ręce. Ok, czyli następnego dnia i wtedy też miała dojechać druga paczka. Owszem dotarła, ale do zupełnie innego paczkomatu, gdzie musiałbym zapieprzać kawał drogi. Mało tego, jak nie odbiorę paczek z tego innego paczkomatu to za dwa dopiero dostarczą moje paczki do mojego paczkomatu. Widać nie zależy im na klientach, robią co chcę z towarem klienta i mają to gdzieś. Będę musiał zrezygnować z zakupów przez idiotów.
    Zaletywtedy jak wywiązują się ze swojej pracy
    Wadyopóźnienia zmuszanie klienta do pójścia do odległych paczkomatów inaczej kolejne dni opóźnienia
  • ~Damian / 2020-08-25 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Paczka jest spóźniona o 2 dwa dni na paczkomat
    WadyDuze opóźnienie
  • ~Henryka / 2020-08-25 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma kompetentnych pracowników, każdy na swój sposób interpretuje reklamację. Pieniądze wpłacone na konto firmy znikają wirtualnie, a nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego. Nie sprawdzają adresu mailowego i telefonu odbiorcy, tylko zwracają przesyłkę do nadawcy, za który to zwrot każą płacić. A gdyby nadawca nie wysyłał następnej przesyłki, kto pokryłby koszty głupoty pracowników? Zapatrzeni są w przepisy. Pełna ignorancja klientów. Nie polecam.
    WadyNiefachowość
  • ~Grzegorz / 2020-08-25 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nigdy więcej nie ma możliwości odzyskania paczki jeżeli nie odbierze się w ciągu 48h od razu inpost odsyła do nadawcy... kilkakrotnie straciłem tak towar
  • ~Witch / 2020-08-24 19:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Dziwi mnie złośliwość i brak profesjonalizmu u panów obsługujących paczkomat. Sytuacja z dziś: ciężka duża paczka włożona na samą górę, ok może niżej nie było miejsca. Ale czy nie można umieścić jej blisko drzwiczek? Koniecznie trzeba ją wepchnąć na koniec? Dla niskiej osoby to jest problem. Że nie powiem o wyciąganiu nieodebranych przesyłek. Każda rzucona o ziemię. Po co?
  • ~Magda / 2020-08-24 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Po złożeniu zamówienia nie przyszedł SMS o gotowości paczki do odbioru . Weszłam na maila po 2 dniach , a tam była tylko wiadomość o odesłaniu paczki . Po kontakcie na infolinii już nic nie dało się zrobić .
  • ~Dmitrij_jones / 2020-08-23 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakaz wysyłki produktów konopnych TK strzał w kolano, nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy
  • ~Beata / 2020-08-21 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepska obsługa, kurierzy nie dostarczają opłaconych przesyłek, dostajesz wiadomość, że kurier nie zastał Cię w domu, a ja byłam w nim przez cały dzień. Próbowałam o godz 15.00 dodźwonić się do kuriera, ale nie odbierał telefonu, o 18:00 dostałam wiadomośćże kurier nie zastał mnie. Dzwoniłam na infolinię, ale lepiej rozmawiać z automatyczną sekretarką. Żenada. Nie polecam!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171