Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8020 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2020-06-30 18:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Dzisiaj po 4godz.od otrzymania powiadomienia o dotarciu przesyłki do paczkomatu przyszedly mi SMS ponaglający żebym odebrał przesyłkę w czasie 1 godz.bo blokuję paczkomat... Kpią sobie z klienta...
  • ~b / 2020-06-30 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak wszystko przebiega bez problemu to ok, ale jak się pojawiają problemy (w moim przypadku awaria paczkomatu) katastrofa. Biuro obsługi nic nie wie, numeru telefonu do osób kompetentnych brak. Brak reakcji na ponaglenia. Banda oszustów. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie klienta. Praca na zasadzie jak nie ten to następny
  • ~Kaja / 2020-06-30 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wrocław- najgorsza obsługa Inpost w całej Polsce. Kogo wy zatrudniacie. Porażka i to kolejny raz!!!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Bimblox / 2020-06-30 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,zatrudniają obcokrajowców,którzy ewidentnie kombinują,dostałem wezwanie na komisariat,bo jeden z takich debili,oskarżył mnie ,że płaciłem pieniędzmi które były fałszywe,jeśli nie masz ochoty być ciąganym po rozmaitych instytucjach,radzę omijać szerokim łukiem.
    ZaletyŻadnych zalet
    Wadyoczernianie,buractwo,lenistwo,śmierdzący kurierzy.
  • ~Marek / 2020-06-29 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem kto korzysta z usług tej firmy. Kurier raz podejmuje próbę dostarczenia przesyłki potem wysyła ją nadawcy. Infolinia zbywa monity i ponaglenia. NIE POLECAM FIRMA DNO.
  • ~Grażyna / 2020-06-29 15:33
    Ocena: 2.00 / 5
    dno! awsze problem z infolinia i uzyskaniem tel do kuriera. Jakoś inne firmy kurierskie tego problemu nie mają.
    Zaletydostawa do paczkomatu ok.
  • ~Xxx / 2020-06-28 22:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybki czas dostawy to jedna z zalet paczkomatow. Niestety samo dostarczenie przesyłki do paczkomatu przez kuriera to jakiś żart. Już 2 razy miałam sytuację gdzie był problem z wyjeciem paczki ze skrzynki paczkomatu. Za pierwszym razem była tak wysoko i daleko że nie sposób było sięgnąć pudełko bez drabinki następnym razem znów wrzucona była na samo dno że trzeba kłaść się na chodnik by dosiegnac swoją paczkę. Rzucone byle jak, nie ważne co jest w środku.. brak informacji o zepsutym psczkomacie. Poza tym ok
    ZaletySzybki czas dostawy .
    WadyKurier nie uważa na przesyłki
  • ~XXX / 2020-06-28 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier podejmuje tylko jedną próbę dostarczenia przesyłki,dzwoni do Ciebie dopiero jak nikt nie wyjdzie z domu aby odebrać przesyłki,na następny dzień tłumaczy się że był wczorajszego dnia i przesyłka została na magazynie i nie mógł jej znaleźć,już nigdy nie zamówię w inposcie szkoda pieniędzy,czasu i nerwów na firmę kurierską którą nie traktuje klientów z szacunkiem,trzeba samemu jechać do firmy aby odebrać paczkę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do klientów,kurierzy zachowują się jak dzieci jak się do nich zadzwoni z pytaniem kiedy przywiezie paczkę
  • ~Joa / 2020-06-27 08:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka zamiast do paczkomatu 24/7 trafiła do biura podróży które jest niby punktem odbioru paczek czynnym do 18 zgodnie z regulaminem po 48h powinna trafić do wybranego paczkomatu o 16 otrzymałam info że wraca do paczkomatu a o 20 tego samego dnia że wraca do nadawcy !!!! Pani z infolinii stwierdziła że nic nie może zrobić i nie da się zatrzymać przesyłki, nożna zgłosić reklamacje którą InPost rozpatruje w ciągu 30 dni!!!!!!!
  • ~TonyB / 2020-06-26 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    długo się zamawia. długo się oczekuje. doładowania zamiast szybkich płatności BLIK. KATASTROFA. nie polecam
    Zaletyżadne. strata czasu
    Wadywszystkie. generalnie wszystko za długo
  • ~Edyta / 2020-06-26 13:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona wszystkie wysyłki które wysłałam dochodziły na drugi dzień Panie i Panowie z infolini też miła obsługa tak że POLECAM
    ZaletyMiło szybko
    WadyTylko tyle że nie można uzyskać numeru do kuriera odbierającego przesyłkę z domu
  • ~Jaga / 2020-06-26 13:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Było pięknie, ale jest klęska urodzaju-chaos, długie oczekiwanie. 2 razy informują, że jest w paczkomacie, 2 razy znika i wraca do oddziału.
  • ~konsumentq / 2020-06-26 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinię wystawiam po zeszłotygodniowej dostawie - dostałem laptopa ze strzaskaną matrycą. Sprzedający ma protokół sprawdzenia towaru przed wysyłką, więc został zniszczony w transporcie. Reklamację przeciągają najdłużej jak się da, nie ma możliwości uzyskania informacji na infolinii, i oczywiście nie uznali mojego zgłoszenia. Zniszczyli mi komputer i umyli ręce, NIE POLECAM!!!
    WadyDługa reklamacja, brak informacji, niszczenie przesyłek i unikanie odpowiedzialności
  • ~Niewyspana / 2020-06-26 11:19
    Ocena: 3.67 / 5
    Zwykle czas dostawy i cena mnie zachwycają. Ale używanie bota rozsyłającego sms "paczka jest w drodze" o godzinie 4:25 w nocy to mocna przesada... Tak ciężko dogadać z inforamtykiem, aby ustawił czas rozsyłania automatycznych wiadomości w ludzkim przedziale czasowym, tak np. od 6:00 do 22:00?
  • ~Rafal / 2020-06-26 09:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia katastrofa dopiero pani z oddziału w Sieradzu potrafiła pomóc.
  • ~Zły Klient Inpost / 2020-06-26 09:54
    Ocena: 2.67 / 5
    W czorajszego dnia zadzwonił kurier ze będzie za 5 minut czekaliśmy 3h i po Zadzwonieniu powiedział ze ma problemy techniczne i umówiliśmy się na 2 dzień na godzinę 9 oczywiście nie przyjechał zadzwoniliśmy do niego to po odbiór paczki kazał nam iść 3 ulice od miejsca dostarczenia ponieważ jak powiedział będzie szybciej ....nie zgodziliśmy się to powiedział ze będzie 40 minut po ....
    Nigdy z żadnym przewoźnikiem nie mieliśmy takiej sytuacji po raz pierwszy wybraliśmy firmę inpost i po raz ostatni pozdrawiam ;)
    ZaletyJak dla mnie zalet brak
    WadyKłamstwo nie dostarczanie na czas w umówionym terminie
  • ~Jadwiga ks / 2020-06-25 23:53
    Ocena: 3.33 / 5
    Dostałam paczkę bardzo szybko ale jak otworzyły się drzwiczki z paczkomatu to się załamałam paczka to znaczy koperta bąbelkowa wyglądała jak by ją pies poszarpał. Było widać cała zawartość paczki to jest nie do pomyślenia. Dobrze ze ta folia bąbelkowa była bo inaczej z całej przesyłki zastała by przednia strona gdzie są tylko dane. Masakra
    ZaletySzybkość dostawy.
    WadyNie uważanie na paczkę,kopertę bąbelkowa.
  • ~DONCARLOS / 2020-06-25 20:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Juz druga reklamacja. Pierwsza to artykuly spozywcze które przelezaly w sortowni kilka dni i sie rozmroziły. Paczka kosztowala mnie 36 pln. Druga reklamacja to zamowilem testy na covid 19 poniewaz mialem kontakt z zarazonym i zalezalo mi na szybkiej przesylce. Paczka 3 dni lezala w sortowni i dopiero po interwencji ja odnaleziono. Nadana byla przez strone Furgonetka.pl. kurier który u nasjezdzi jest chamski i opryskliwy i nie sluzy pomoca.
    ZaletyLatwo mozna zareklamowac przez chatboot lub aplikacje.
    WadyDrogo i nierzetelnie.
  • ~Piotr / 2020-06-25 19:45
    Ocena: 2.00 / 5
    16.06.2020 godz.23.56 otrzymałem informację o przesyłce - jest transportowana między oddziałami InPost.
    24 i 25 czerwca kontaktowałem się z InPost przez infolinię. Panie konsultantki obiecały interwencję, a w przypadku braku dalszej informacji o losach przesyłki zaproponowały mi kolejny telefon na infolinię.
    Paczka jest zaadresowana na moją żonę/podany nr telefonu również żony/. Pani konsultant? w trakcie rozmowy prowadzonej 25.06. poinformowała mnie, przywołując RODO, że udzielić może informacji tylko osobie której podany jest nr telefonu, po czym udzieliła żonie informacji takiej jaka znajduje się w systemie, którą wcześniej z przywołanego systemu sam jej odczytałem. Przesyłka zawiera matę wygłuszająca maskę samochodu, a informacja o niej z tego wynika jest szczególnie wrażliwa. Myślę, że należy popracować nad tym zespołem.
    ZaletyMożliwość zdalnego odebrania z paczkomatu.
  • ~Iga / 2020-06-25 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie masakra, moja przesyłka zaginęła w akcji. Totalne lekceważenie klienta, kurier po interwencjach dostarczył paczkę, ale był wysoce nieprzyjemny. Ogólnie nie polecam nikomu tej firmy kurierskiej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12568
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8020
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7662
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4095
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991