Zawsze zamawiałam paczki do domu, za którymś razem zdecydowałam się na paczkomat bo było taniej. Wszystko fajnie paczka przyszła, jednakże była rozerwana, pognieciona, folia babelkowa nie naruszona ale było widać co jest w środku. Dlaczego zawsze jak zamawiałam paczki do domu to były w normalnym stanie, a pierwszy raz paczkomat i już paczka jakby wyciągnięta z gardła psa. Czyżby kurierzy wykorzystują okazję byleby zniszczyć czyjąś rzecz?
ZaletyCzas dostawy
WadyNiszczenie paczek (paczkomat)
~Ola / 2020-07-06 10:10
Ocena: 1.67 / 5
Kurier przyszedł naćpany i pisze to całkiem poważnie, oczy jak 5 złotych i nie ogarnial nic. Bezczelny zaczął krzyczeć i wyrwał mi paczkę bo nie mial jak wydać mimo że zamawiałam za pobraniem. Obiecał przyjechać za godzinę jak rozmienie kase. Dzwoniłam do niego o godzinie 10 że mam już kasę i czekam pod brama wjazdowa a ten do mnie że będzie jednak o 13...
~Niepowiem / 2020-07-04 21:12
Ocena: 2.67 / 5
Kurier paczkę zostawił pod drzwiami nie kontaktując się ze mną. Zero myślenia, ciekawe jakby ktoś sobie ja wziął do kogo miałabym dzwonić jak inpost nie podaje nr tel do kuriera.. będę unikać inpost
~Jola / 2020-07-04 19:36
Ocena: 2.67 / 5
Dostaje smsa, że można płacić kartą. Nastawiam się na to. Od rana do około 14 czekałam, gdyż nie wskazano przybliżonego zakresu czasowego. Kurier przyjeżdża i twierdzi, że karta nie zapłacę (niby terminal zepsuty). To nie. Kurier na to to paczka będzie jutro. To będzie. Ale jutro też nie wiadomo czy będzie można kartą. Dzwonię na infolinie - Pani zgłoszenie przyjmuje by coś w tej kwestii zrobić. Kurier odhacza w systemie, że klient nieobecny (co jest nieprawdą) - sprawdzilam. Na drugi dzień znów przychodzi bez terminala (twierdzi, że nie da się zapłacić, kolejny dzień z rzędu i że ma go ale w aucie) - ja na oczy nie widziałam. Dobrze, że jakieś pieniążki znalazły się. Resztę wydal, choć bez pytania zaokrąglił sobie do pełnej złotówki w górę.// To już kolejny raz - wcześniej też miewałam takie sytuacje (tylko nie pamiętam już z której firmy) - raz pan twierdził, że nie można kartą, a potem że to niby od 100 zł w zwyż. Później Pani, która też oznajmiła że nie można, a jak powiedziałam, że jest SMS, że można to stwierdziła, że jest na zastępstwie i nie dostała terminala.// Oni z tych końcówek muszą mieć chyba niezła kasę w sumie?? Bo dlaczego tak kombinują nie pierwszy raz?
Co z tego, że zgłoszenie reklamacja była skoro dla mnie nic nie wniosła - informacja uwagi przekazano do oddziału.
WadyNie wskazują orientacyjnych godzin. Kurierzy uniemożliwiają płatności kartą. Zaokrąglając sobie końcówki. Interwencja nic dla mnie nie wniosła (nie zmieniła).
~renata / 2020-07-04 10:59
Ocena: 1.00 / 5
Niestety ta firma schodzi na dno . Przesyłki są przetzymywane i porozrywane lub pogniecione tak jakby ktoś po nich skakał . Kontaktowałam się telefonicznie w tej sprawie i efekt żaden , można powiedzieć jeszcze gorzej bo jak były przetrzymywane około 3 dni w doręczeniu tak teraz to trwa około tygodnia . Niewiarygodne jest dla mnie żeby w ten sposób traktować czyjeś mienie i brać wcale nie małe pieniądze za to . Firma obrosła w piórka takie odnoszę wrażenie. Może czas żeby inna firma bardziej rzetelna , która szanuje swoich klientów pomyślała o formie paczkomat ?
Zaletyopcja paczkomat
Wadybrak szacunku do klienta
przetrzymywanie przesyłek
niszczenie przesyłek
fatalna jakość usług względem ceny
~Tom / 2020-07-03 23:11
Ocena: 2.33 / 5
Po raz drugi paczka uszkodzona, towar zgadzał się, dlatego nie reklamowałam!!!!
ZaletySzybko
WadyUszkodzona paczka, brak informacji zwrotnej o wyciąganiu wniosków po reklamacji!
~Monika / 2020-07-03 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy i ostatni raz skozystalam z uslug tej firmy . Czekajac caly dzien na przesylke nikt sie nie pojawil ani nie raczyl powiadomic dlaczego przesylka nie zostala dostarczona. Kiedy zadzwonilam do kuriera z zapytaniem o moja przesylke chamsko odpowiedzial zebym sama sobie po nia przyszla bo on nie zna tego rejonu. To jakas kpina z ludzi . Ale czytajac opinie Innych widze ze takie cyrki nie tylko w Stalowej Woli . Szczerze odradzam . Firma ktora nie szanuje klientow .
~łódzkie / 2020-07-03 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!Kurier zadzwonił,że jest już pod Moim domem(pierwszy raz zadzwonił odkąd korzystam z Ich usług) Termin dostawy był przełożony na drugi dzień z racji tego,że nie mogłam odebrać paczki.(akurat nie było Mnie w danym dniu w domu).Dzisiaj mija trzeci dzień i paczki brak.Dodzwonic się do kuriera nie da rady,jakby mieli poblokowane połączenia przychodzące. Do oddziału również nie można się dodzwonić.Na pewno nie będę później pokrywać jakiś dodatkowych kosztów! Jeszcze raz nie polecam!
ZaletyŻadnych
WadyOlewanie klienta.
~Aneta / 2020-07-03 13:42
Ocena: 1.33 / 5
Kurier nie określił godziny dostawy,pojawil się pod drzwiami w godzinach mojej pracy i chciał na klatce zostawić paczkę.
Chamska rozmowa,przerywal ja i nie można było sie porozumieć. Do tego ledwo mówił po polsku.
Paczki szukałam po całym osiedlu.
Nie polecam!!!!!!
~sztefla / 2020-07-03 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Zaginęła przesyłka która idzie jako zwrot.Czekam już 1,5 miesiąca i tylko piszemy maile z których nic nie wynika bo zawsze ktoś inny odpisuje.ODRADZAM KORZYSTANIE Z ICH USLUG
~Tomaszydło / 2020-07-03 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie dno. Każda reklamacja , gdzie nie dostarczono paczki , zniszczono paczkę jest odrzucana jako bezzasadna.
Kurier nie dojedzie , paczka wróci , obciążą cię za dwie przesyłki , a klient czeka .
Ale tak jest jak pazerność rozum odbiera. Sprzedali sie do Allegro jak tanie dzi..ki , a teraz w okradają uczciwych ludzi.
ZaletyCzasami paczka dojdzie
WadySam fakt ich istnienia
~Joanna / 2020-07-03 08:17
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś masakra!!! Paczka do mnie nie dotarła. Zgłosiłam reklamację i telefonicznie i internetowo. Niestety mają to gdzieś...nie mam ani paczki ani zwróconych pieniędzy :(
~Cichy / 2020-07-02 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam-100km paczka idzie już 5 dni. Na pytanie gdzie jest, pani z info lini nie jest wstanie odpowiedzieć. Może oni na pieszo te paczki roznoszą bo rowerem już dawno by dojechali...
~Pan / 2020-07-02 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Paczka zaginęła po kilkunastu próbach dzwonienia i pytania się co się stało z paczką brak odpowiedzi i zbywanie ta firma to po prostu złodzieje
~zeb / 2020-07-02 15:28
Ocena: 3.67 / 5
Niestety kłopoty z tą firmą są są spore.Przesyłki brak - miały być 2 przesyłki w jednej skrytce a była jedna.To nie pierwszy raz pomyłki się zdarzały - raz szybko interweniowałem bo stracił bym biżuterię.Niestety muszę z tej firmy zrezygnować na korzyść innego kuriera.
ZaletyFirma okey.
WadyKurierzy niestety niesumienni.
~Jan / 2020-07-02 00:26
Ocena: 1.00 / 5
21.05 paczka zaginęła w dniu nadania w paczkomacie. Paczka była oznaczona jako nie nadana pomimo iż została umieszczona w paczkomacie. Po trzech tygodniach zgłoszona reklamacja o zwrot kosztów za przesyłke i jej zawartość. Po koło 3.5tyg(16.06)i kilku ponagleniach ktos raczył przeszukać paczkomat. Paczka się znalazła i dotarła. Reklamacja została umorzona bo przecież paczka DOSTARCZONA. Koszty poniesione za ponowne wysłanie towaru, i za zwrot zaginionej paczki musiałem ponieść Ja Skandal.
WadyBrak możliwości odbioru paczki, brak możliwości kontaktu z oddziałem, oddziały mają głęboko gdzieś trzykrotnie ponaglenia z centrali o przeszukanie paczkomatu
~Izaak Stolzman / 2020-07-01 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Wsiowa firemka zza krzaka, złodziejstwo najgorszej materii za które nikt nie odpowiada. Okradają paczki śmierdziele i nieudacznicy. warunki pracy pewnie lepsze są w gułagu
ZaletyBrak
WadyZłodziejstwo
~KS / 2020-07-01 16:07
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem trzy paczki do paczkomatu. Termin dostawy minął tydzień temu. Dwie dostałem od osób, które odebrały moje paczki z paczkomatu i były uprzejme do mnie zadzwonić. W tym czasie, przez tydzień od reklamacji inpost stwierdził że odebrałem już wszystkie paczki więc nie ma problemu. Nie poinformował mnie nawet o tym. A jednej paczki nadal nie ma. I żadnego terminu na załatwienie sprawy. I jeszcze wysyłają mi SMS-am ponaglenia do odbioru paczek.
WadyDodatkowo ponad to co powyżej: ich system IVR jest najgorzej skonfigurowany ze wszystkich jakie miałem nieprzyjemność odsłuchiwać.
~Pacjent / 2020-07-01 13:08
Ocena: 5.00 / 5
Jestem pozytywnie zaskoczony.Kurierzy zawsze są mili.Wczesniej dzwonią lub dostaje sms z nr kuriera i mogę ustalić dogodny sposób doręczenia by i kurierowi było wygodniej.Przebywam w szpitalu i kurierzy zawsze dostarczają bez problemów paczki i często zostawiają personelowi gdy nie mogę osobiście odebrać.Nie lekceważą klienta ani nie dyskryminują.Gdybym mógł osobiscie odbierać napewno bym dał napiwek bo podchodzą profesjonalne do pracy.Czesto stosują się do prośby na etykiecie paczki.Takie mam doświadczenie ale wiem że każdy przypadek jest inny.
ZaletyProfesjonalizm szacunek dbanie o klienta i etyczne podejście i dobry kontakt.
WadyJak na razie nie dostrzeglem.
~Singa / 2020-07-01 12:05
Ocena: 2.00 / 5
Fatalna obsługa. Prezes się z żoną wozi a pieniedzy za nie wykorzystaną etykiete nie ma kto zwrocić. O tym kiedy kurier po paczkę przyjedzie dowiesz się szybciej z kosmosu niż na tej wogóle nie potrzebnej infolinii. Na infolinii niektóre osoby bardzo nie życzliwe. Dwa razy płaciłam za kuriera po paczkę do domu k za każdym razem straszne nerwy. Na szczęście kurier który odbiera przesyłki bardzo dobry chłopak.
ZaletyCena
WadyObsługa i obsługa managera paczek. Nie potrzebna infolinia. Nie zwracają pieniędzy za nie wykorzystaną etykietę jak nie zadzwonisz 1000 razy albo do p.Brzoski nie napiszesz.