Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7958 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2023-09-22 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zniknął spod domu zanim dzwonek przestał dzwonić. Zmienił status przesyłki zanim podjechał pod adres, nie zostawił awizo, po interwencji na infolini oddzwonił i powiedział że stoi pod moim domem...dziwne bo ja bylem przed domem i byłem tam tylko ja. InPost dzięki takiemu kurierowi stracił kolejnego klienta i bede to przekazywał wszystkim i dalej
    ZaletyKiedyś było ok
    WadyDno
  • ~Andrzej / 2023-09-21 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost wspiera oszustów!!!!!!! Nie można reklamiwać pezesyłki nie dają formularza karzą chodzić po policjach
    ZaletyRzadnych
    WadySame
  • ~Andrzej / 2023-09-21 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady powinni ich pozamykać razem z oszustami Andrzej Sz
  • ~Ewa / 2023-09-21 11:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Pan kurier opryskliwy, za każdym razem zaokrągla sumy o kilka złotych!!!!
    Jednego dnia twierdzi że nie ma wydać 5 zł,za dwa dni nie ma wydać 2zł!!!!
    Kurierzy z innych firm zawsze mają wydać resztę pieniędzy.
    Najgorsza firma kurierska InPost!!!
  • ~Kass / 2023-09-21 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem załamana paczka nadana poprzez paczkomat przez sprzedawcę, paczka dwa dni miała status nadana, nie została odebrana przez kuriera, koniec końców paczka zaginęła, magicznie otrzymała status anulowanie etykiete, jestem w plecy 800 zł przez paczkomaty i nieudolny system. Póki co trwa zgłoszenie aczkolwiek wątpię by paczka się odnalazla przecież magicznie się rozpłynęła. Dramat
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~milka0008 / 2023-09-21 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    zostałam oszukana przez panią z infolinii na temat mojej paczki na której mi bardzo zależało. powiedziała że zostanie dostarczona jutro a wrócili ją do nadawcy. pani przez telefon z infolinii powtarzała tą samą regułkę non stop nie potrafiąc mi odpowiedzieć na moje pytania. nieodpowiednie zachowanie inpostu. robiąc następne zamówienie napewno nie będzie brane przez inpost.
    Zaletybrak
    Wadywszystko jest u nich wadą
  • ~Jba / 2023-09-21 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem inwalidą, zadzwoniłem do kuriera o ktorej godzinie u mnie będzie z przesylka? Mialem umówioną wizytę lekarską. Odpowiedzial "o ktorej bede to będę??? Co to za odpowiedź??? Prosze natychmiast odsunac jego od pracy kuriera - od kontaktu z klientami.
    Takie odpowiedzi to moga byc do żony, ktora ugotowała zupę i dzwoni do niego o ktorej przyjedzie do domu zeby pochleptac z miski. Gbur, chamska, arogant.
    Czwartek, obsługuje dzisiaj Legionowo, ul. B. Chrobrego 10a
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Jba / 2023-09-21 07:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier chamski, arogancki, wulgarny
    Nie powinien pracować jako kurier
    Powinien paść krowy
    A nie obsługiwać ludzi
    Czwartek
    Legionowo, ul. B.chrobrego 10a
  • ~Katarzyna. / 2023-09-20 20:06
    Ocena: 3.00 / 5
    2 paczki dostarczone do paczkomatu tego samego dnia do tej samej skrytki! wysłany kod odbioru, próba odbioru paczek i problem wyskakuje "błąd i brak możliwość otwarcia skrytki !!! dzwonię na infolinie I Pani informuje mnie że muszę złożyć reklamacje a oni mają do 30 dni na jej rozpatrzenie!!! ponieważ zepsuła się moja nieszczęsna skrytka i teraz mam czekać ? opłaciłam towar zamówiny zapłaciłam za dostarczenie paczki ! i z winy firmy InPost nie mogę odebrać paczki ! i mam czekać, na infolinii Pani powtarza to samo ! "nic nie poradzi, nic nie zrobi, nie mają numeru telefonu do kurierów, itp" propozycja jedyna to spisać reklamacje i czekać :))) "Droga Firmo" jak Wy traktujecie klientów? ludzi którzy płacą za Wasze usługi ? bezprawnie przetrzymujecie własność klientów , Pani na infolinii zamiast zapewnić mnie o szybkiej reakcji i udostępnieniu mi możliwość odbioru swojej własność, powtarza w kółko to samo bez gwarancji załatwienia sprawy, napędza stres i nerwy klienta nie szuka szybkich rozwiązani nawet nie stara się udawać że "pomaga w tej sytuacji" podobno przyjęła moją reklamacje ! podobno ponieważ nie otrzymałam żadnego potwierdzenia jej przyjęcia ! co już jest skandaliczne, Firme nie interesuje indywidualny klient i jak się coś dzieje to masz pewność że nie będą starali się tobie pomóc ! na prośbę o kontakt z przełożonym Pani z infolinii powiedziała mi że usłyszę to samo co od niej więc nie widzi potrzeby żebym z nim rozmawiała :) to żart klient jest traktowany w sposób skandaliczny tylko niestety przekonujemy się o tym dopiero kiedy mamy problem My jako klienci i szukamy szybkiej pomocy i szybkiego załatwienia sprawy, wtedy wychodzi cała prawda o funkcjonowaniu firmy o ich standardach obsługi klientów itp niestety czekam na umożliwienie mi odbioru moich produktów i rozwiązanie sytuacji, ponieważ firmę nie interesuje pozytywny wizerunek firmy i dobre opinie więc mają gdzieś problemy ludzi którzy zapłacili za ich usługi a teraz pozostało im czekać na "rozpatrzenie reklamacji "
    Zaletydostępność.
    Wadybrak szybkiej reakcji na zdarzenie, brak wsparcia, brak zaangażowania w pomoc klientowi żeby rozwiązać problem, brak potwierdzenia telefonicznie lub e-mailem przyjęcia dyspozycji/reklamacji, brak pozytywnego podejścia do klienta, bezprawne przetrzymywanie własność klienta, wymuszanie na kliencie zachowani nie korzystnych dla klienta i jego interesu.
  • ~G12 / 2023-09-20 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam Usterki paczkomatu i brak serwisu oraz 8nformacji
    ZaletyBrak
    WadyUsterki paczkomatu i brak serwisu oraz 8nformacji
  • ~kkk / 2023-09-20 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi zostały otwarte drzwi do bramy, ale kurier nie dotarł na piętro. Brak kontaktu telefonicznego, paczka zwrócona do nadawcy. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy
    Zaletyzero
    Wadywszystkie
  • ~Bbb / 2023-09-20 16:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczkomat się zaciął od czwartku do środy nikt go nie otworzył. Obsługa na infolini niemilA.
  • ~Aga / 2023-09-20 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wydana do doręczenia nie została.umieszczona w paczkomacie tylko zwrócona przez kuriera do magazynu.
    Niczego nie można się dowiedzieć, bo na infoliniach są boty. Podobnie na chacie. Brak kontaktu z żywym człowiekiem, brak Informacji.
    BEZNADZIEJA!!!!
    Jak tak to ma wyglądać, to zrezygnuję z inPostu. Wolę ludzi niż boty
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu. Infolinia z botem, chat z botem. Reklamację wysyła się listem!!!
    Kpina totalna
  • ~Bruno. / 2023-09-20 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopłaciłem by paczka doszła następnego dnia od zamówienia a oni nawet tego nie potrafią zrobić
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Beny / 2023-09-20 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysyłana w piątek kurier odebrał w sobotę i szła tydzień i żadnych wiadomości w trakcie
    WadyDługi czas oczekiwania paczka zaginęła i odnalazła się po tygodniu
  • ~Danuta / 2023-09-20 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj miała być dostawa przesyłki - która jest potwierdzona SMSem - zmarnowany cały dzień do godz.20 - jestem nie niezadow0lona !
    powinno być napisane - od godz., do której będzie kurier!
    człowiek , czeka cały dzień na pczkę a tu zero informacji !#!
  • ~Valentyna / 2023-09-20 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!Nie polecam!!Po wystawieniu pierwszej opinii kurier codziennie wysyła SMS o dostarczeniu paczki i nie dostarcza.Paczka mi nie potrzebna,niech płaci kurier
  • ~Klientka / 2023-09-20 08:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka dotarła na drugi dzień od wysłania. Bardzo miły pan kurier. Bezproblemowy kontakt. Jeśli mam opcję ,,kurier InPost", to zawsze ją wybieram, ale napiszę szczerze, że na innych firmach też nigdy się nie zawiodłam.
    ZaletySzybkość, sympatyczni kurierzy, dobry kontakt
    WadyNie ma
  • ~Atom / 2023-09-19 18:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier kłamie ze wysłał info o próbie dostawy, nie kontaktuje się
  • ~Jan Kowalski / 2023-09-19 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo beszczelny kurier wyzywa ludzi od tak zawnych buraków okłamuje ludzi popedza starsze osoby i mówi że mają się ruszać bo on nie ma czasu.
    Zaletyrambiertewa19@gmail.com
    Wadyrambiertewa19@gmail.com
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12354
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7958
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7584
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4044
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2392
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903