Generowanie etykiet to jakiś koszmar. Pobierają podwójnie pieniądze a etykiety nie są drukowane. Żeby odzyskać nie należne im pieniądze proponują kolejne etykiety.
ZaletyBrak
WadyNiedopracowane oprogramowanie, pobieranie pieniędzy bez generowania etykiety
~A Man / 2020-07-18 21:38
Ocena: 1.00 / 5
I ordered a package to a parcel machine (paczkomat). This machine was opened inappropriately and my package was stolen while I was at work. Inpost did not do any refund and denied the theft.
Another case that happened earlier. The delivery guy was too lazy do deliver the parcel so he falsely checked in as if he tried to perform the delivery (he did not). So the parcel was sent back to the US.
I think you understand that it is silly to use this so-called "service". Strange that they are open in Poland :)
WadyThe package was stolen from parcel machine. Zero compensation. No refund. Will NEVER use again.
~Aga / 2020-07-18 11:25
Ocena: 1.00 / 5
...ciąg dalszy - ~Aga / 2020-07-16 16:14 - jest sobota. Paczki nie mogłam odebrać w poniedziałek. We wtorek, środę, czwartek i piątek słyszałam, że zostaje wysłane ponaglenie, aby paczkę przełożyć do sprawnej skrzynki. Dziś usłyszałam, iż nie było(?!!!!!) wolnych skrzynek (jakim niby cudem, skoro ja dostałam w tym czasie następne!) i moja paczka została zabrana przez kuriera do oddziału. Teraz mam 30 dni oczekiwania na odpowiedź reklamacyjną!!!! Możliwe, iż paczki nie dostanę wogóle...
Zaletyżadnych
WadyTylko wady, wszystkie prowadzą do jednego - plucia w twarz klientom
~Aneta / 2020-07-17 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka, Dostawa z dużym opóźnieniem , a paczka poprostu przerzucona przez bramkę istna porażka. Kurier po interwencji w inpost z pytaniem gdzie moja paczka , zjawił się ( napewno po 18 ponieważ jak wróciłam przed 18 to paczki nie było), Paczka przeleżała noc na chodniku cała wilgotna z rana a wręcz przemoczona dobrze że zimno było bo i pies by się nią zajął ale spał w garażu. Numer był podany i widoczny na etykiecie niewiem może mają skąpy plan taryfowy albo zakaz dzwonienia do klientów bo po co !!!!!!. sprawę zgłosiłam doreklamacji i oczywiście zero odzewu . Niewiem kogo inpost zatrudnia, ale brak reakcji z ich strony świadczy o nich samych . Poprostu dno prezent dla koleżanki i niestety do wyrzucenia !!! w dodatku problem ponieważ sprzedawca nie odpowiada za kuriera i jestem w plecy. Zastanawiam się czy w chwili obecnej kurier nie musi mieć podpisu bo jak tak to musiał się za mnie podpisać a tokaralne!!!!! tylkow inpost nikt nie chce zainterweniować !!!!!!!!!!!!! ( przepraszam wszystkich rzetelnych kurierów z inpostu za wpis ), a co najlepsze na koniec jak zgłaszałam reklamacje na infolini to z drugiej strony Pani zapytała czy nie życzę sobie takiej formy dostarczania !!! Cóż widocznie u nich rzucanie paczki przez bramkę z niewiadoma zawartością jest normalnośćią !!!!!
Wadyczas dostawa kurier
~Adam / 2020-07-17 18:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca z jakim miałem do czynienia. Zero kontaktu z kurierem. - fikcyjne próby doręczenia. Brak jakiekokowiek wsparcia ze strony konsultanta telefocznicznego ! Absurd i żenada !
~Aleksandra / 2020-07-16 17:19
Ocena: 1.00 / 5
Dnia 12.06.2020 nadałam przesyłkę w paczkomacie (wielkości pudła po butach o zawartości 5 ciężkich książek). Po kilku dniach napisała do mnie pani, która kupiła ode mnie książki z pytaniem czy już je wysłałam. Zdziwiona odpisuję, że książki zostały wysłane już dawno temu. Wchodzę w śledzenie, a po tygodniu paczka nadal leży w paczkomacie! Na infolinii trzeba podać nr śledzenia - wpisywałam go kilkakrotnie, jednak automat za każdym razem mówił, że nie ma takiego numeru! Gdy po 20 minutach prób, w końcu ktoś łaskawie odebrał telefon, otrzymałam informację, że paczka została wyjęta z paczkomatu, ale nikt nie wie gdzie się aktualnie znajduje. No po prostu ręce opadają. Przez telefon podałam dokładną datę nadania przesyłki, zawartość i wygląd paczki, nr śledzenia itp. Pani poinformowała mnie, że protokół został spisany i otrzymam potwierdzenie na maila. Kilka dni później zadzwoniłam ponownie, tym razem odebrał kto inny i od nowa spisywał protokół. Oczywiście żadnego potwierdzenia na maila nie dostałam ani za pierwszym ani za drugim razem. Złożyłam więc reklamację na stronie internetowej Inpostu, ponieważ moja paczka nie została odnaleziona. Dnia 12.07.2020 minął miesiąc od nadania paczki i do dziś nie wiem co z moją przesyłką ani kiedy odzyskam swoje pieniądze. Nie wspomnę już, że odbiorca się niecierpliwi, ponieważ zapłacił ponad 100zł i nie ma w tym momencie ani książek ani kasy. Nie wiem jak mało rozgarniętym trzeba być, żeby zgubić paczkę wielkości pudła po butach. Może przed przyjęciem kolejnej osoby do pracy Inpost powinien robić jakieś testy na inteligencję. W dodatku wyraźnie mówiłam przez telefon (i to dwukrotnie!) że w paczce było 5 KSIĄŻEK TEGO SAMEGO AUTORA, po czym Inpost wysyła mi zdjęcia 4 książek różnych autorów i pyta czy to moja paczka. Brak słów. Czekam na informacje od Inpostu do 23.07. Jeżeli do tego czasu nie zostaną podjęte żadne kroki, zgłoszę to na policję.
~Aga / 2020-07-16 16:14
Ocena: 1.00 / 5
Inpost to porażka. Infolinia jest po to, aby brać klienta na przetrzymanie. Włożono moje paczki do uszkodzonej mltiskrytki. Nie było możliwości odbioru. O tym, iż szwankuje, wiedzieli, bo pani z infolinii mała taką adnotację w systemie. Paczki miały być przełożone w ciągu 24 godzin. Minęło już 72, kurier był przy tym paczkomacie, bo pozostawił następne, ale poprzednich NIE PRZEŁOŻYŁ. Od trzech dni słyszę PROSIMY O CIERPLIWOŚĆ. Robią sobie kpiny z klientów...
ZaletyJuż nie mają
WadyTraktowanie klientów jak śmieci
~Daniel / 2020-07-16 16:04
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma kurierska, to jedna wielka porażka... Kurier od rana ma telefon wyłączony... Przesyłki jak nie było tak nie ma.... Próby kontaktu z firmą kurierską na marne... Jednym słowem porażka!!!
~jacek / 2020-07-16 10:22
Ocena: 2.33 / 5
Kurier wyłącza telefon i kłamie, że nie zastał adresata.
~Mamba / 2020-07-15 21:17
Ocena: 2.33 / 5
Kurier zostawił drogą paczkę pod drzwiami bez żadnej informacji. Paczka stała pod drzwiami ponad 3 godziny
~lajosz / 2020-07-15 18:16
Ocena: 3.00 / 5
Info o przesyłce, że jest do odebrania u kuriera, bo paczkomat przepełniony. Podjeżdżam, podaję numer kurierowi, a ten do mnie z mordą (uwaga, z mordą) że jego ten kod nie interesuje.
Pokazuję osłowi maila od Inpostu w którym jak byk jest napisane, że , cyt: /// proszę podać kod odbioru kurierowi przy odbiorze. ///
Pokazuję mu więc ponownie MAILA OD INPOSTU z powyższą treścią, a ten nadal z morda na mnie, że UWAGA gówno go ten kod interesuje i że mi nie wyda paczki.
Zadzwoniłem na infolinię Inpost, gdzie żeby porozmawiać z kimś, trzeba PRZYMUSOWO wysłuchać niemal 7 minutowego komunikatu i rodo i innych głupotach.
W końcu, po wysłuchaniu powyższych głupot które zapewne mają zniechęć na max-a potencjalnego niezadowolonego klienta, udało mi się zgłosić skargę na kuriera. Na szczęście pani z którą rozmawiałem była grzeczna i pomocna.
ZaletyŻe to paczkomat, czyli można odebrać przesyłkę w dowolnym czasie
WadyZa mało miejsc w paczkomatach, przez co klient jest zmuszony do (bardzo nieprzyjemnego) kontaktu z kurierem.
~Dorota G / 2020-07-15 16:51
Ocena: 2.00 / 5
Paczki rzucane przez bramę bez żadnej informacji: dzwonek przy bramie, telefon na przesyłce brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. Uznają Paczkę za doręczoną chociaż na mojej posesji lądują paczki sąsiada, Jakiś czas temu chociaż było info sms, że w danym dniu doręczą paczę i tel do kuriera obecnie nic. Jakość doręczenia spadła do zera :/
WadyObsługa Kuriera
~JKo / 2020-07-15 16:36
Ocena: 3.33 / 5
Reklamacja w InPost nie uwzględniona choć wina ewidentnie leży po ich stronie. Przesyłka rozerwana jakby szarpał ją zwierz dziki. InPost zrzuca winę na nadawcę, choć na mój gust przesyłka zapakowana była poprawnie. Uszkodzone w efekcie opakowanie i zawartość. Żenada InPost.
~JUSTYNA / 2020-07-14 22:52
Ocena: 2.33 / 5
Dziś moja siostra odbierała paczkę pobraniową i została oszukana przez kuriera na 10 złotych. Nie sprawdziła co prawda jaka jest kwota na paczce ale dwa razy pytała kuriera o kwotę do zapłaty. Nie mieści mi się w głowie jak można w ten sposób okradać swoich klientów dzięki którym mają oni pracę. Mam nadzieję że sytuacja się więcej nie powtórzy w przeciwnym razie już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy.
~Patrycja / 2020-07-14 13:03
Ocena: 1.00 / 5
Masakra paczki rzucane pod płot bez żadnej informacji na telefon nigdy więcej!!!! Tego nawet nie można nazwać doręczeniem, gdybym akurat nie wyszła z psem na spacer paczkę mógłby sobie zabrać w zasadzie znalezc nawet przypadkowy przechodzień!
~Magda / 2020-07-14 08:50
Ocena: 2.00 / 5
Z powodu pandemii przerzuciłam się na InPost. Przekonała mnie swoboda w odbiorze przesyłki. Początkowo wszystko było dobrze, aż do chwili, kiedy zginęła moja przesyłka nr 663400058001038118361205. 29 maja przesyłka została wydana do doręczenia ale doręczona nie została. Początkowo sama dzwoniłam na infolinię - nic to nie dało. Poprosiłam sprzedawcę o interwencję - nic to nie dało. 12 czerwca złożyłam reklamację przez formularz InPost. Dało to tylko tyle, że zadzwonił do mnie pracownik z magazynu i zapytał o wartość przesyłki i co ona zawierała. Powiedziałam. Kontakt się urwał. Dziś jest 14 lipca. Minęło 30 dni od złożenia reklamacji [IPR10787013] InPost milczy jak zaklęty, na moje maile nikt nie odpowiada. Dobrze, że wartość przesyłki wynosiła 30 zł bo pewnie już nie odzyskam tych pieniędzy... Niestety ale wracam na starą dobrą Pocztę :(
ZaletyMożliwość odbioru przesyłki w dowolnym momencie.
WadyW sytuacji zgubienia przesyłki, InPost robi wszystko aby zniechęcić klienta do upominania się o zwrot pieniędzy.
~Esklep / 2020-07-13 22:39
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia w obsłudze klienta. Kurierzy nie szanują przesyłek które przewożą, a z reklamacjami jest zawsze ta sama śpiewka "źle zabezpieczona paczka, wina nadawcy". Korzystam z usług tej firmy, tylko ze względu na to, że mają paczkomaty i klientom jest to najłatwiejszy sposób odbioru. Za każdym razem gdy składam reklamację, ani razu nie została rozpatrzona pozytywnie. Zawsze to moja wina, choć widzę jak kurier odbiera ode mnie paczki i rzuca jak piłką do kosza. Jak na razie jedyna firma kurierska, gdzie mam najwięcej zwrotów ze względu na uszkodzone przedmioty podczas przesyłki. Nie polecam!
ZaletyPaczkomaty
WadyCzęsto uszkodzone przesyłki, brak konkretnej godziny odbioru paczek przez kuriera.
~wkurzona / 2020-07-13 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam dostawę do paczkomatu. Przy odbiorze w środę okazało się że skrytka jest uszkodzona i nie mogę odebrać paczki. Zgłosiłam problem na infolinii oraz przez formularz kontaktowy, zapewniono mnie że przesyłka zostanie przełożona do innej skrytki, a ja otrzymam kolejne powiadomienie. W weekend dostałam smsa o zwrocie nieodebranej przesyłki do nadawcy, po kolejnym kontakcie z infolinią zapewniono że to tylko "automat" i przesyłka będzie czekała na odbiór, po czym w poniedziałek na tej samej infolinii dowiedziałam się, że została zwrócona faktycznie do nadawcy a przez 5 dni kolejni konsultanci najzwyczajniej w świecie kłamali przekazując informację o zgłoszeniu problemu. Przejeżdżając obok paczkomatu widziałam serwis pracujący na jego dachu co oznacza, że była tam konkretna awaria. Na infolinii dostałam poradę, że mogę sobie napisać reklamację i czekać łaskawie 30 dni na odpowiedź bo oni nie są w stanie dostarczyć tej przesyłki z powrotem do paczkomatu. Czyli zapłaciłam za usługę, której nie wykonali, wprowadzając mnie przy tym w błąd, ale zdaniem Inpost to jest wyłącznie mój problem.
Zaletyżadnych
Wadyniesłowni, nieterminowi, niepomocni
~Wkurzona / 2020-07-13 11:46
Ocena: 2.33 / 5
Zawartość paczki która miała naklejkę ,,ostrożnie szkło" przyszła rozsypana w drobny mak! Pan kurier niezbyt uprzejmie ozmajmił że reklamacje tylko przez internet. Co za ludzie tam pracują?! Ostroznie szkło to OSTROŻNIE SZKŁO!!!!!
WadyNie można zgłosić reklamacji u kuriera
~Kasia / 2020-07-10 17:09
Ocena: 1.00 / 5
Masakra przyjechał facet niedojrze że samochodem nie oznakowanym to jeszcze pretensje że dostał pieniądze odliczone. I to już drugi raz jak za karę. Może na wakacje zbiera.