strona 337 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- nastepna »
-
~Michał. / 2020-11-10 22:40Ocena: 1.00 / 5
Status „wydana do doręczenia” od godz. 11 do 22 nie odebrałem przesyłki z paczkomaty. Prawdopobnie otrzymam przesyłkę jutro czyli czwartego dnia od nadania przez nadawcę.
-
-
~maku79 / 2020-11-10 11:07Ocena: 1.00 / 5
Kurier kłamie, że był i zostawił avizo (2 Razy), nie ma możliwości odbioru z oddziału. Oddział nawet nie próbuje rozwiązać problemu. Postawa dupą do klienta. -
~PiotrW / 2020-11-09 19:14Ocena: 2.67 / 5
Niestety Firma InPost ma w głębokim poważaniu klienta. Do paczkomatów kody odbioru przychodziły na telefon i e-mail. Było zbyt dobrze. Teraz tylko na telefon. Karta telefonu uszkodzona i nie ma jak odebrać przesyłki. Na dodatek firma robi sobie odzczędności na kliencie pakując kilka przesyłek do jednej skrytki. A opłata tego nie uwzględnia. Kasują normalnie. Infolinia to jak rozmoea z kretynami. Zero pomocy. Szkoda zatrudniać ludzi, bo tyle potrafi najprostszy automat. -
~Joan / 2020-11-09 15:48Ocena: 1.00 / 5
Firma poniżej wszelkiej krutyki, gduby mozna bylo dałabym ocene poniżej zera. Cena moze i przystepna ale obsługa fatalna. Paczka po prawue tugodniu nie dostarczona ppd wskazany adres. Jak się klient zaczyna się na wszystkie możliwe sposoby dobijać i interesować co się dzieje z przesyłką to nagle pojawia się im w systemie komunikat że paczka uszkodzona i jej nie dostarcza. Jakoś sami z siebie nie potrafią się skontaktować z kloentem. Jak ktoś ma stalowe nerwy i masę czasu na czekanie na przesyłkę to może korzystać z usług tej firmy, w innym wypadku zdecydowanie odradzam. Osobiście nigdy wiecej nie skorzystam z kuriera InPost, nie warto szkoda czsu, pieniędzy i nerwów. WadyNieterminowość, lekceważenie klienta, -
~Emer / 2020-11-09 10:35Ocena: 2.33 / 5
Zawsze byłem zadowolony z InPost do dziś. Czekam na bardzo mi potrzebną część do samochodu, sprzedawca nadał ją w czwartek teraz jest poniedziałek sprawdzam status przesyłki a ona jeszcze nie została odebrana przez kuriera. Paczki dostarczane niby w dwa dni a ja czekam 4 dni na to by przynajmniej ją odebrał z paczkomatu. Masakra. Będzie tydzień nim dostanę paczkę jak nie więcej gdyż zbliża się 11 listopada i znów się opóźni, a samochód który potrzebny stoi rozebrany ???? ZaletyKiedyś byłyWadyNiewywiązywanie się z terminu dostawy, trzeba przejść na pocztę lub paczka w ruchu -
~Wygi / 2020-11-09 08:04Ocena: 1.67 / 5
Typowo polskie podejście do klienta. Paczka uszkodzona w transporcie ale folia stretch nie została uszkodzona, więc została odebrana z paczkomatu. Po rozpakowaniu okazało się, że towar jest połamany. O uznaniu reklamacji w tej sytuacji można zapomnieć, bo przecież nie wniosło się uwag do przesyłki przy odbiorze. -
~Łukasz / 2020-11-08 20:51Ocena: 1.00 / 5
Lampy samochodowe połamane i reklamacja odrzucona, odwołanie wisi 4 miesiące i zero odzewu na wiadomości. Ponad tysiąc złotych w plecy. A teraz kolejny przykład paczki ze szkłem ZaletyBrakWadySzkoda gadać, szkoda czasu żeby chociaż część wyliczyć -
~megann / 2020-11-07 22:42Ocena: 1.00 / 5
Zachęcają do nadawania przesyłek w weekend, pomimo, że nie pracują w soboty, ani niedziele. Skutek - przesyłka nadana w piątek o 14.45 w sobotę trafia o 5.55 do miasta docelowego, ale nie ma jej kto włożyć do paczkomatu, aż do poniedziałku rano. Co to ma być? Poczta Polska Bis? -
-
~Justyna / 2020-11-06 11:22Ocena: 1.00 / 5
Stoję właśnie na parkingu pod marketem w Gębicach (koło Mogilna) pan z InPost katuje pięściami paczki które nie chcą mu się zmieścić do mniejszych skrzynek..coś jest z nim nie tak.. -
~agat / 2020-11-05 11:19Ocena: 2.67 / 5
TO JEST TRAGEDIA !!!!!!! ZA MULTISKRYTKI POWINNI ICH POWIESIĆ !!!!!
nie zmieniłam nr telefonu na nowy na allegro w 2 miejscach - nie zauważyłam że w 2 trzeba top zrobić
i nie miałam jak dostać się bo wysyłają tylko kod smsem
INFOLOINIA - BEZDUSZNE CYBORGI PO SZKOLENIACH ODCZŁOWIECZAJĄCYCH
prosiłam błagałam aby podeszli inaczej bo miałam 3 odbiorców i ciężko się było od nich doprosić aby to oni napisali mailem ale w odpowiedzi cały czas metodą zdartej płyty bezdusznie powtarzane formułki
O podejscia jak do człowieka , młodzi esesmani -
~Zadowolona K / 2020-11-05 10:55Ocena: 5.00 / 5
Bardzo miły kurier i szybka dostawa. Oceniam na 5* WadyBrak -
~Beata / 2020-11-04 21:58Ocena: 1.33 / 5
Uwaga na przesyłki w multiskrytkach. inpost zmienił sobie niedawno regulamin gdzie informacja o umieszczeniu paczek do multiskrytki NIE JEST OPATRZONA KODEM DOSTĘPU. Jeśli dodatkowo był podany telefon stacjonarny - nie ma możliwości uzyskania kodu dostępu i paczka frunie z powrotem do nadawcy. Oczywiście za ponowną przesyłkę trzeba zapłacić.
Zapłacę za tę i następne- ale już innej firmie.
Pięknie dziękuję za nabicie mnie w butelkę.Zalety---------Wadyszkoda gadać -
~Michal. / 2020-11-04 16:47Ocena: 3.00 / 5
Najpierw czekalem na paczke 3 godziny dluzej,bo serwis.Teraz juz druga godzine czekam mimo,ze paczka jest w paczkomacie, bo nie doszedl do mnie kod odbioru.ZENADA. ZaletyNie ma.WadyZa duzo by wymieniac. -
~Marek / 2020-11-04 12:18Ocena: 1.00 / 5
Firma jest mistrzem świata w okradaniu swoich klientów. Okradanie przesyłek nie jednej w moim przypadku i żadne próby reklamacji nie uwzględniają pomimo że są kamery w paczkomatach by wiedzieć jaką przesyłkę włozył kurier i jaką wyciągnął adresat. Manager Paczkomatów usuwa przesyłki darmowe allegro i trzeba je nadawać odpłatnie. Zatapianie przesyłek w wodzie, niszczenie i unikanie odszkodowania za wszelką cenę. Nie odbieranie przesyłek kurierskich pomimo zlecenia przed 12:00. Zaletyżadnych -
~Katarzyna / 2020-11-03 18:37Ocena: 1.67 / 5
Dziś o godzinie 12.30 dostałam wiadomość KOLEJNA PRÓBA DORĘCZENIA.ALE JAKA KOLEJNA?nie miałam wiadomości o jakiejkolwiek próbie.dzwoniac dostaje informacje że kurier nie ma obowiązku dzwonić ,czy pisać.no i ok.to dlaczego nie zagląda trzy razy dziennie w różnych porach?czy tak trudno pomyslec że ja też pracuje?a nie było możliwości wysłania wiadomości do kuriera o której będę obecna.skad mam wiedzieć kiedy będzie kurier skoro nie ma obowiązku pisać czy dzwonić.przeciez nie robi łaski dostarczając paczkę. ZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe -
~Natalia / 2020-11-03 15:40Ocena: 5.00 / 5
Bardzo przystojny kurier z regionu Golina! Bardzo szybko przyszła przysyłka! Jestem zadowolona :))
Mega! Pozdrawiam ! -
-
~Paulina / 2020-11-03 10:19Ocena: 1.00 / 5
Kurier pod prestekstem, ze nie ma miejsca gdzie zaparkować (były 3 miejsca wolne) ściągnął mnie na dol, abym zeszła po paczke, dobrze ze moje dziecko spało. Kurier powinien dostarczać moja paczke pod moje drzwi, a nie ja mam schodzić z 4 piętra na dół, bo nie chce mu sie jej wnieść. Chyba im za cos płaca. Paczka nie była ciężka. Chcialam jeszcze dodac, ze to nie pierwszy raz jest taka sytuacja. -
~Tomasz / 2020-11-01 12:20Ocena: 2.00 / 5
zgubili przesyłkę do mnie nadaną, paczka przez kilka dnia miała status nadana w paczkomacie i nic się nie zmieniało. najpierw ktoś z infolinii kazał czekać, że to wyjaśnią, że wysłali interwencyjnie kuriera do paczkomatu (chociaż od razu wiedzieli, że z tej skrytki korzystało już "po mnie" wielu innych klientów). Potem się zaczęło, kilkanaście telefonów na infolinię i za każdym razem ktoś inny mówił coś innego, że sprawdzają monitoring, że kontrola w sortowni, że trzeba czekać, aż w końcu ktoś przyznał że musiał być błąd systemu i paczkomat otworzył skrytkę nadawczą osobie trzeciej, nic nie znaleźli. Pomimo że przyznali że zgubili paczkę, kilku operatorów infolinii pod rząd odżegnywało mnie od złożenia reklamacji - teraz już wiem, że trzeba od razu składać rekalamcje, bo inpost jest bezlitosny, nawet jak wiedzą że są winni i zgubili przesyłkę, nie oddadzą pieniędzy bez czekania ustawowych 30 dni, że niby rozpatrują tylko czasu reklamacje. A nawet jak czas upłynie trzeba dzwonić i ich popychać - u mnie w sumie cała procedura reklamacyjna do zwrotu środków trwała ok. 2 miesiące. Nie było jednej osoby odpowiedzialnej za reklamacje, ciągle się zmieniały (w sumie reklamację przejmowały 4 różne kibiety) i nigdy nie podali do siebie telefonu, tylko email. Co zmiana osoby prowadzącej reklamacje to coraz bardziej dziwne pisma i wezwania dot. rzekomych braków formalnych (które już dostarczałem wcześniejszym osobom prowadzącym reklamacje, w odpowiedzi na ich podobne e-maile, dziwne to bo prosili o informacje/dokumenty które składałem od razu przy składaniu reklamacji z formularza reklamacyjnego na stronie, gdzie trzeba załączyć takie załaczniki). Wygląda, że przez to że wysyła się maile na skrzynki osobowe pracowników inpost, kolejne osoby przejmujące reklamacje nie wiedzą o tych informacjach/dokumentach, które już dostała poprzednia osoba zajmująca się moją reklamacją. Cyrk. Jak już dosłałem i wyjaśniłem komplet dokumentów z jedna osobą, nagle dostawałem mail od innej z innymi kuriozalnymi pytaniami jak. dowód zamówienia/zakupu - a zakup był z olx między osobami fizycznymi, rzeczy używanej. Całe szczęście, że miałem przelew z banku do sprzedawcy i telefon do niego - bo inpost zarządał też oświadczenia nadawcy, że zrzeka się roszczeń na rzecz adresata (mnie). Najwiekszy problem miałem z dowodem zakupu, ale miałem korespondencję SMSową ze sprzedającym w której dopinałem ten zakup, w której była wpisana kwota i numer konta. Finalnie po ok. 2tyg. od uznania reklamacje ich ubezpieczyciel zwrócił mu kwotę za towar, a za kilka dni inpost oddał jeszcze za przesyłkę 12.99. Dziwne, że inpost dopytywał się ile przesyłka kosztowała i czy była częścię kwoty którą przelałem nadawcy. Cwaniaki z sms wyczytali że przelew do nadawcy poszedł wyrównany do pełnej kwoty tj. 370 zamiast 368 i oni zwócili mi bez tych 2zł (355 ubezpieczyciel i 12,99 inpost) Zaletydla osób mających niskie ciśnienieWadyreklamacje to katorga, nie uznają łatwo nawet jak zgubią przesyłkę, trzeba wykonać dziesiątki telefonów i zgłoszeń aby cokolwiek się działo ws. reklamacji -
~Rozczarowany / 2020-10-31 11:38Ocena: 2.67 / 5
In Post ma niejsane procedury. Wykonując kilka telefonów na infolinię można uzyskać kilka różnych odpowiedzi. Po wtóre, w przypadku paczek umieszczonych w multiskrytce procedury utrudniają odbiór zamiast ułatwiać, np. jeśli pomyliłeś nr telefonu i nie uzyskałeś z tego powodu kodu odbioru - nie otrzymasz tego kodu na mail, który jest w posiadaniu In postu i może stanowić weryfikację odbiorcy. Musisz poprosić wszystkich (!) odbiorców o mail do In Postu by przesłali ponownie kod na włąściwy nr telefonu. Jeśli któryś z nich nie odbierze prośby wszyscy stracą, bo paczka do nich wróci i będą musieli zwrócić pieniądze.
Wygląda na to, że firma już jest za duża i tworzy procedury, które upodobnią ją wkrótce do Poczty Polskiej. Będę unikał! -
~Paw / 2020-10-31 07:09Ocena: 3.00 / 5
Po co wyświetla się informacja: rząd i wysokość odebrania paczki skoro paczkomat nie jest oznakowany
strona 337 z 411
- « poprzednia
- 1 ...
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- nastepna »
