Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8093 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~admin / 2020-10-10 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. paczke cofneli mimo ze napisane w mailu bylo ze paczka nie oglada sie za siebie. nic nie maja sobie z tego ze cofneli paczke i twoerdza ze to nadawca im tak zrobil. wielkie niezadowolenie z mojej strony. reklamacja nic nie dala. dowiedzialem sie ze mam pisac do adresata. oni nie biora nic na siebie. wielkie cztery kropeczki i koniec. nigdy wiecej tego dziadostwa
    Zaletybrak
    Wadycofnieto paczke i reklamacja nie uwzgledniona z odszkodowaniem
  • ~krakowiak / 2020-10-09 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka ze Szczecina do Krakowa idzie 24 godziny,a z Krakowa lub okolic(np.Wieliczki 10 km)kilka dni,o reklamacjach (zapomnij) zero kontaktu z obsługa klienta,nawet pisanie tej opinii nic nie da bo monopolisci w tym kraju mają się z pyszna,to by było na tyle.
  • ~Oli / 2020-10-09 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra ,przez 2 dni chodzę po odbiór i niestety mimo reklamacji paczka nadal jest w tej samej skrytce i bez łomu nie da się otworzyć, wczoraj złożona reklamacja paczka miała być przełożona i nic,dzisiaj kolejna reklamacja ,przy takiej cenie lepiej dołożyć 2 zł i wziąć kuriera zaufanego z dostawą do domu,sytuacja ze skrytką powtarza się, nie polecam
    WadySzkoda czasu i pieniędzy
  • ~Aga / 2020-10-09 14:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka miała dotrzeć do paczkomatu i gdzieś zaginęła. Sprawa po dwóch tygodniach jest ciągle wyjaśniana.
  • ~Patrycja / 2020-10-08 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z klientem okropny. Chciałam odebrać paczkę pół godziny po otrzymaniu informacji że mogę. Ale pojawił się problem, skrytka nie chciała się otworzyć. Z racji iż zamówieniem była zamrożona karma dla psa, istniało ryzyko zepsucia się go ( co się niestety wydarzyło). Pierwsze zgłoszenie o problemie pojawiło się tego samego dnia. Pani powiedziała że reklamacja została przyjęta a paczka zostanie przełożona. Tak się nie stało, o czym przekonałam się kilka dni później. Zarówno kurier jak i ja nie mogliśmy otworzyc skrytki. Zdecydowałam się więc na kolejną interwencję. Trafiłam na bardzo nie miła panią, która jedyne co miała do powiedzenia że ona '' nie wie". Moje wcześniejsze zgłoszenie dziwnie zniknęło, a problem został zignorowany. Nie profesjonalne podejście do klienta, lekceważenie problemu i jak widać sam problem w naprawie i pomocy. Serdecznie nie polecam.
  • ~odbiorca / 2020-10-08 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz wystawiam negatywną opinię. Paczkomat był przepełniony i nie zostawiono w nim przesyłki, to rozumiem. Gdy kurier przekazywał ją do paczkomatu nie mogłam jej odebrać gdyż nie miałam kodu. Została wywieziona na tyle daleko, że trzeba było by po nią jechać autobusem (a na przestanek trzeba dojść 1/2 godziny). Po drodze są 2 paczkomaty gdzie dojście piechotą to pestka.
    Negatywnie oceniam pracę InPostu!
  • ~Madzik / 2020-10-08 15:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Brawo dla inpost Rybnik. Z przyczyn technicznych nie mogłam odebrać paczki- trudno, mój błąd. Dostałam info, że paczka wraca do nadawcy. Dzien pozniej kolejna paczka miala przyjść i okazało się, że ktoś pomyślał( rzadkość dzisiaj) i umieścil w paczkomacie nową paczkę oraz tę ktora miała już wrócić do nadawcy!;) .super!;)
    ZaletyCzas
    WadyNie widzę
  • ~Klient / 2020-10-07 17:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Zenada!!!! Kurier w Krakowie dzwoni o 12:30. Nie ma czasu. Zawozi paczke na poczte!!!!! W systemie paczka ma status doreczonej (komu pytam sie?????) Na poczcie mowia ze z inpostu paczek nie trzymaja (nigdy!!)a jasne pan kurier na sms nie odpowiada, dopiero na polaczenie z innego numeru i co lepsze twierdzi ze paczka jest na poczcie OD WCZORAJ!! Doreczenie bylo dzis! Jakies totalne zarty. Infolinia jeszcze glupsza twierdzie ze trzeba na kuriera czekac jesli sie go zamowilo nawet caly dzien jesli trzeba. Debil na debilu debilem pogania!!! Zgubili paczke. Podstaw do reklamacji gogus nie widzi bo system mowi ze doreczona. Na poczte niby nigdy nie daja. Czyli kazdy sobie. Brak slow! Kpina nie usluga.
    ZaletyZERO
    WadySAME
  • ~Ewa / 2020-10-06 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie obsługa presyłek dno! Została wysłana do mnie przesyłka, oczywiście nie doszła. Wysłana na Moje imię i nazwisko, adres mój telefon mam numer przesyłki . Zagineła. I ja tereaz muszę walczyć od marca o Moją rzecz!! Według was co to jest??? Tylko jedno k.. . Przesyłka Została opłacona, nie za darmo. NIE POLECAM, zastanówcie się zanim skorzystacie z ich usług.
    WadyOszustwo
  • ~Były klient / 2020-10-06 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE polecam!
    zamiast do paczkomatu moje paczki ciągle trafiają do punktu magazynowania paczek!!! To jest jakiś żart! Po to zamawiam do paczkomatu żeby móc odebrac paczkę kiedy będę mogła, a nie do godziny 17! Jeszczze inpost podaje mi, że punkt magazynowania paczki jest czynny do godz. 18, jade a tam zamknięte na cztery spusty! Punkt okazuje się czynny do godz. 17!!! Gdybym chciała odebrac do godz. 17 to zamówiłabym sobie na poczte!
    Dzownisz na infolinie i rozmawiasz z automatem 10 minut! A gdy wkońcu uda Ci sie połączyc z "konsultantem" to nadal masz wrażenie, że rozmawiasz z automatem! Brak słów!
    Zaletyzero
    WadyWszystko!
  • ~Nikt / 2020-10-06 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam nie jest wyznaczony czas przekazania paczki a Pan kurier nie raczy odebrać telefonu aby choć w przybliżeniu podać giedy łaskawie dostarczy paczkę.


    ZaletyŻadne
    WadyDużo za dużo
  • ~Wojtek / 2020-10-02 03:23
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT. Rozumiem, ze casem sie psuja paczkomaty ale poziom obslugi klienta przez BOK to dno totalne: brak wsparcia, smiech w twarz i zlosliwosc. Podroz do PRL-u w pigulce.
    ZaletyBrak
  • ~kris / 2020-10-01 20:21
    Ocena: 4.50 / 5
    Czas dostawy w terminie. Jakość paczki dostarczonej 5+. Obsługa nie korzystałem. Informacja o drodze paczki na bieżąco na email. Zadowolony z korzystania usług InPost, paczkomaty na 4 tylko dla tego że są dodatkowe opłaty przy nie których zleceniach.
  • ~Werka / 2020-09-29 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Parę razy zamawialiśmy z allegro za pobraniem jako jedyna opcja był kurier InPost jeszcze nigdy przesyłka nie była dostarczona zawsze wraca do nadawcy telefony przez kurierów albo wyłączone albo nie są odbierane
  • ~Paweł / 2020-09-29 13:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Kurier przywiózł połamaną przesyłkę. Brak zainteresowania tą sprawą. Oczywiście InPost twierdzi, że to wina nadawcy, chociaż widać, że przesyłka zniszczona podczas transportu. Próba reklamacji towaru okazała się bezskuteczna, nie ma kasy ani prezentu. Pozdro!
    Zaletybrak
  • ~Paweł / 2020-09-28 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie do tego paczkomatu. Brak chęci zmiany przez konsultantke nie zainteresowaną przesyłką
    ZaletyBrak
    WadyNiemożność załatwienia sprawy
  • ~Ryszard / 2020-09-28 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tej firmy
    Nadalem pocztę w Lublinie 7.09. 2020w Paczkomacie dostalam potwierdzenie przyjęcia przesyłki przez paczkomat
    Po 15 dniach reklamowalem brak danych o przesyłce, nikt nie racxyl skontaktowac sie do chwili obecnej ze mną
    Każdy kontakt z mojej strony i rozmowa z konsultantem kończy się będziemy pana informować w najbliższym czasie nie wiem co to znaczy najbliższy czas na to pytanie nikt nie umie odpowiedzieć do chwili obecnej to jest 2809. 2020 przesyłka nie dotarła do adresata Co o tym wszystkim myślicie jak mozna tak traktowac nadawców i odbiorców nie polecam nikomu tej firmy lepiej za Patrzcie drożej Wyślijcie to kurierem jak inpostem. Może przeczyta to ktoś z władz naczelnych tej firmy i ruszy reszcie towarzystwa 4 litery z fotela Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
  • ~Xyz / 2020-09-28 16:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier umówił się na daną godzinę po czym nie racząc wcześniej zadzwonić napisał SMS, w którym napisane było ze on już na dzisiaj skończył i nie spotka się by przekazać przesyłkę. Wydaje mi się ze dobrze by było gdyby poinformował mnie o tym przynajmniej godzinę wcześniej a nie o umówionym czasie gdzie ja już na niego czekałam. Bardzo ciężko się jest dogadać z kurierem.
  • ~Mirek / 2020-09-28 15:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Zgubili moją paczkę najpierw zwodzili mnie przez dwa tygodnie, prosili żeby czekać oddzwonią oczywiście nikt nie oddzwaniał. W końcu złożyłem reklamację na stronie, wysłałem wszystkie dokumenty które chcieli. Po dziesięciu dniach znów chcą te same dokumenty które już mają, wysłałem ponownie pani z działu reklamacji nie raczy odpisać na e-mail. Dzwonię i proszę o kontakt do osoby nadzorującej reklamacje odmawiają podania kontaktu każą się kontaktować z osobą która nie odpisuje na e-mail. Kpina mają ludzi za nic robią wszystko żeby nie oddać należnych pieniędzy, radzę omijać tą firmę szerokim łukiem.
    WadyTraktowanie ludzi byle jak, robiąc wszystko żeby nie oddać należnych pieniędzy.
  • ~Eryk / 2020-09-25 16:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Co z tego, że dostawa może i przebiega szybko. Jeśli zamiast oczekiwanej przesyłki w której ma się znajdować telefon, znajduje się puste pudełko. Moim zdaniem ktoś pracujący w firmie jest oszustem albo po prostu złodziejem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12700
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8093
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7736
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4124
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2448
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4757
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3993
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086