Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8018 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mary Jane / 2020-09-04 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Prowadzę sklep wysyłkowy online. Podpisałem z firmą InPost umowę abonamentową na 300 zł netto/msc, Nigdy nie zapłaciłem tej kwoty, gdyż firma InPost zawsze sobie coś doliczała. Najpierw otrzymałem FV na 460 zł, bo zdarzyło mi się zamówić paczkę kurierską przez platformę do paczkomatów i na odwrót usługę paczkomatową przez platformę do zamawiania kuriera. Nikt mnie o tym nie poinstruował, że taki koszt zostanie doliczony. Dlaczego tak próbowałem? Bo zamawiając kuriera nie możesz liczyć na terminowe pojawienie się go, więc wolałem sam wrzucić przesyłkę do paczkomatu - nie opłacało się jak widać. Dokonywałem licznych skarg, reklamacji telefonicznych i pisemnych - bezskutecznie. Firma InPost w umowie ma tak długą tolerancje na dostarczenie przesyłki, że nie ma szans na wygraną. Wedle umowy abonamentowej jedyną opcją na rozwiązanie umowy jest przedstawienie dokumentu potwierdzającego zamknięcie działalności. Innej opcji nie ma. Umowa jest jednostronna (wręcz cyrograficzna), bo ja jako firma muszę płacić w terminie, a firma InPost ma 3 tygodnie na dostarczenie przesyłki, co powoduje, że brak kuriera przez 3-4 dni i tak skutkuje w dalszej perspektywie (w odpowiedziach na reklamacje) terminowym dostarczeniem. Moi klienci czekali na nadaną tego samego dnia, co zakup przesyłkę, czasami około tydzień. Niedopuszczalne w sklepie online. Najgorsza moja umowa w życiu. Najgorsza decyzja biznesowa w życiu. Kto czyta tą recenzję - błagam nie dajcie się związać łańcuchem. Trzymajcie się od tej firmy z daleka.
    ZaletyTylko jako użytkujący - nigdy nie współpracujący
    WadyCała współpraca
  • ~MIMI / 2020-09-04 12:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Zastanawiam się jakie standardy obowiązują w tej firmie przy doręczaniu przesyłek, zwłaszcza przy dokumentacji bankowej? Dwukrotnie miał kurier obsługujący miejscowości Juszczyn i Białke dostarczyć mi taką dokumentację i mimo iż sama dzwoniłam do niego i próbowałam ustalić przypuszczalną godzine tak abym była w domu lub ewentualnie gdzie podjechać jak mu wygodniej ale po 16 to usłyszałam,że jestem śmieszna, on o 16 to już w domu będzie a zaczął prace o 9
    To śmieszny, nieprofesjonalny, arogancki młokos, ale skoro firma mu na to pozwala tzn ,że nie zależy jej na klientach. NIE POLECAM , WRĘCZ ODRADZAM J.
    ZaletyBRAK
    WadyArogancja , bezczelność , nieprofesjonalność
  • ~Klient 123 / 2020-09-03 23:25
    Ocena: 3.33 / 5
    Kupiłem karmę dla psa i jeszcze jedna przesyłkę z racji tego że karma ważyła około 20kg to kurier z nerwów wsadził ja w najniższym punkcie i jeszcze na Maxa wepchnął 5 minut się męczyłem żeby wyciągnąć A drugą również wsadził do samego końca po prostu ze złości i to już nie jeden raz miałem taką sytuacj.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyBrak szacunku dla klienta od strony kuriera
  • ~Tygrysica / 2020-09-03 20:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeśli chodzi o dostarczenie paczek do paczkomatu, to brak zastrzeżeń, natomiast ostatnio wybralam opcje, aby paczkę dostarczył kurier-jednym słowem tragedia. Zero kontaktu, żadnej wiadomości ze kurier dostarczy paczkę, zostawił pod drzwiami, przecież każdy mógł ją wziąć. Nie polecam
    ZaletySzybka dostawa
    WadyBrak kontaktu ze strony kuriera
  • ~MACIEJ / 2020-09-03 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze nie dotrzymują terminów za które pobierają opłaty.
    Kurierzy zachowują się gorzej niż bydło.
    Przy chęci odbioru osobistego w punkcie odmowa brak możliwości kontaktu z oddziałami miejscowymi.
    ZaletyBrak
    WadyZawarte w opini
  • ~Karolina / 2020-09-03 12:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłajac paczkę źle wrpowadzilam nr tel odbiorcy, Zadzwoniłam do obsługi i kazali wszystkie dane dane w tym poprawny nr tel wysłać email i miałam czekać na sms z kodem weryfikacyjnym,ktory miałam in wysłać e-mail. Wszytko zrobiłam wg instrukcji i dzisiaj paczka do mnie wróciła. Odbiorca też do nich wydzwaniał, żeby się dowiedzieć co i jak! Wysłałam im wiele email, dzwoniłam też dużo razy i dzisiaj taka "niespodzianka "
    Nigdy nie miałam z nimi problemów a dzisiaj wielkie rozczarowanie ????
    WadyBrak rozwiązania problrmu
  • ~Zły / 2020-09-02 23:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Spóźniłem się z odbiorem paczki z paczkomatu. Poszedłem do magazynu, aby odebrać osobiście i...
    Jak można zamknąć punklt wydań przy magazynie na 4 spusty???? Paczka wróciła do nadawcy.
  • ~Bogusław / 2020-09-02 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    caly dzien czekania(mialo byc miedzy 13a 14) zadnej wiadomosci,a kurier wlaczyl poxzte glosowa....nie polecam
  • ~Bogdan / 2020-09-01 12:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej nie zamówię nic za granicą z dostawą do paczkomatu! Zamówiłem przesyłkę w Chinach, po niecałym miesiącu Inpost przesłał mi wiadomość na e-maila że paczka oczekuje na odbiór w paczkomacie. I wszystko byłoby ok gdyby ta wiadomość nie trafiła w SPAM. Przypadkowo przeczytałem tą wiadomość w dniu 1 Września ale okazało się że paczka 31 Sierpnia została wycofana z paczkomatu w którym przeleżała 48 godzin. Dlaczego nie dostałem SMS-a którego zawsze dostawałem od impostu w takich sytuacjach? Dlaczego po 24 godzinach od wycofania przesyłki z paczkomatu ta musi lecieć z powrotem do Chin skoro skontaktowałem się z Inpostem i wyjaśniłem sytuację? Chyba tylko brak dobrej woli!
    WadyBrak dobrej woli ze strony Inpostu.
  • ~Jaro / 2020-09-01 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Nie wiem dlaczego paczka została zwrócona do nadawcy.
    Przy próbie dostarczenia przesyłki przez Waszego kuriera. Poinformowałem że w tym dniu nie jestem w stanie odebrać paczki. Prosiłem o możliwość odebrania osobiście w placówce lub pod dowolnym adresem na terenie Warszawy albo w paczkomacie. Z powodu ciszy w tej sprawie po kilku dniach zadzwoniłem na infolinię inPost. Pani poinformowała mnie, że ktoś się ze mną skontaktuje. Nikt nie dzwonił zero kontaktu A teraz e-mail, że paczka została zwrócona.
    Nigdy nie spotkałem się z taką obsługą, a korzystam bardzo często z usług kurierskich. W dzisiejszych czasach z takim podejściem do klienta to perspektywy wyglądają kiepsko.

    Po takim doświadczeniu na pewno już nigdy nie skorzystam z usług inPost i będę oddradzał wszystkim.
  • ~Rafał / 2020-08-31 17:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zmuszony opinać moje zmagania tą firmą, bo przekroczyła już wszystkie granice, a posłużę się tylko 2 sytuacjami. Dział obsługi klienta i reklamacji to coś z czym nie chcę mieć nigdy styczności. Generowałem zwrot z Allegro i paczkomat nie zarejestrował mojej przesyłki. Paczka zaginęła w paczkomacie, a ja przez 4 kolejne dni dzwoniłem, żeby ją znaleźć. w odpowiedzi słyszałem tylko, że kurier wyznaczony jeszcze nie przeszukał paczkomatu. Po tygodniu dostałem maila, żeby złożyć reklamację na stronie inpost. 4 raz dosyłam dokumenty i usiłuję udowodnić, że rzeczywiście kupiłem towar na allegro i chciałem go zwrócić. Za każdym razem inpost odpowiada, że jeszcze czegoś brakuje i próbuje odrzucić mój wniosek. Wszystko, żeby nie zwrócić głupich 130zł, ale tak ta firma traktuje klientów. Jeden z kurierów w moim rejonie zagląda do przesyłek i wyciąga te małowartościowe rzeczy twierdząc, że paczka była słabo zapakowana i sama się rozerwała. Miałem 4 sytuacje z otwartą przesyłką. W jednej brakowało zamówionych rzeczy, ale moja reklamacja została odrzucona, bo nie zrobiłem tego przy paczkomacie.
  • ~ONA / 2020-08-28 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat pierwszy i ostatni raz korzystam , paczki dwa dni czekały na odbiór przez kuriera w paczkomacie , żenująca firma NIGDY WIĘCEJ
    WadyLEKCEWAŻENIE KLIENTA
  • ~Anna / 2020-08-28 11:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko szybko i bezproblemowo, zarówno wysyłka jak i odbiór w paczkomatach inpost. Polecam.
    ZaletyWszystko szybko i bezproblemowo
    WadyBrak
  • ~Kraftverk / 2020-08-27 12:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Dostarczenie paczki do paczkomatu na chwilę obecną, trwa od momentu odebrania od klienta 4 dni. Kiedyś było dużo szybciej:w jeden dzień był odbiór , na drugi dzień przesyłka lądowała w paczkomacie. Pora pomyśleć o innej metodzie dostawy na znanej platformie.
    ZaletyOdbiór z paczkomatu w dowolnym czasie.
    WadyZbyt długi czas dostawy.
  • ~Gustaw / 2020-08-26 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabiutko oj słabiutko paczka a w zasadzie list wsłany w poniedziałek dotrze prawdopodobnie we czwartek a tak zależało mi na czasie .
    Moja ocena to od 1-10 0.
    Zaletybrak
    Wadykompetencje kurierów na poziomie bardzo marnym
  • ~Robert / 2020-08-26 14:56
    Ocena: 1.67 / 5
    W dniu dostarczenia paczki do paczkomatu - nie dostarczyli bez podania przyczyny, chociaż przesłali info że kurier ma ją ręce. Ok, czyli następnego dnia i wtedy też miała dojechać druga paczka. Owszem dotarła, ale do zupełnie innego paczkomatu, gdzie musiałbym zapieprzać kawał drogi. Mało tego, jak nie odbiorę paczek z tego innego paczkomatu to za dwa dopiero dostarczą moje paczki do mojego paczkomatu. Widać nie zależy im na klientach, robią co chcę z towarem klienta i mają to gdzieś. Będę musiał zrezygnować z zakupów przez idiotów.
    Zaletywtedy jak wywiązują się ze swojej pracy
    Wadyopóźnienia zmuszanie klienta do pójścia do odległych paczkomatów inaczej kolejne dni opóźnienia
  • ~Damian / 2020-08-25 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Paczka jest spóźniona o 2 dwa dni na paczkomat
    WadyDuze opóźnienie
  • ~Henryka / 2020-08-25 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma kompetentnych pracowników, każdy na swój sposób interpretuje reklamację. Pieniądze wpłacone na konto firmy znikają wirtualnie, a nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego. Nie sprawdzają adresu mailowego i telefonu odbiorcy, tylko zwracają przesyłkę do nadawcy, za który to zwrot każą płacić. A gdyby nadawca nie wysyłał następnej przesyłki, kto pokryłby koszty głupoty pracowników? Zapatrzeni są w przepisy. Pełna ignorancja klientów. Nie polecam.
    WadyNiefachowość
  • ~Grzegorz / 2020-08-25 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nigdy więcej nie ma możliwości odzyskania paczki jeżeli nie odbierze się w ciągu 48h od razu inpost odsyła do nadawcy... kilkakrotnie straciłem tak towar
  • ~Witch / 2020-08-24 19:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Dziwi mnie złośliwość i brak profesjonalizmu u panów obsługujących paczkomat. Sytuacja z dziś: ciężka duża paczka włożona na samą górę, ok może niżej nie było miejsca. Ale czy nie można umieścić jej blisko drzwiczek? Koniecznie trzeba ją wepchnąć na koniec? Dla niskiej osoby to jest problem. Że nie powiem o wyciąganiu nieodebranych przesyłek. Każda rzucona o ziemię. Po co?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12564
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8018
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7661
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990