strona 332 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- nastepna »
-
~Aleksandra / 2020-09-17 13:50
Kurier twierdzi, że podjął próbę doręczenia przesyłki, czekając dwa dni w domu niestety nie pojawił się, mimo że tego dnia przesyłka miała zostać dostarczona. Zero kontaktu z kurierem. Nie polecam, strata czasu i pieniędzy -
-
~Rudzianka / 2020-09-16 14:02
Kurier obsługujący dzielnicę Rudy Śląskie czuje się jak sprzedawca z czasów komuny. Podjeżdża pod adres dzwoni i kiedy słyszy że wracam z pracy i będę w domu do 20 minut informuje mnie że ma do rozwiezienia dwie ulice dalej kilka przesyłek to mam sobie podejść do niego, bo on dziś u mnie był i juz nie przyjedzie. Jakiś żart chyba, bo wychodzi na to że skoro zamawiam dostawę do domu to mam albo isc w tym dniu na 4 godziny do pracy albo wziąć wolne no ewentualnie przyjdzie mi podejść na skazany adres do kuriera????????????. Jedyny kurier który stawia warunki i to tak jak one mu pasują. WadyDostarczanie paczek w Rudzie Śląskie -
~Ariel / 2020-09-16 12:03
Przesyłka odebrana od sprzedawcy 10.09.2020 do dzisiaj czyli 16.09.2000r.nie została dostarczona.Zarówno sprzedawca jak i odbiorca pochodzą z Warszawy.bałagan i olewanie klienta to domena Inpost. -
~Wilki s / 2020-09-15 22:32
Jestem zadowolona z inpostu. Zawsze gdy zamawiam przesyłki, przeważnie to są do odbioru w paczkomacie, ale tez to się liczy i powiem ze jestem bardzo zadowolona. Ostatnia sytuacja, ponieważ nadając paczkę online blednie wpisałam nr tel odbiorcy. Zgłosiłam to na infolinie i doradzono mi ubieganie się o zwrot niezużytej etykiety. Także tak zrobiłam i po paru dniach dostałam zwrot pieniążków na konto. Wilelki plus za uczciwość. Polecam jak najbardziej !!!! ZaletyZwrot za niewykorzystana etykietęWadyNie ma -
~Paweł / 2020-09-15 12:33
Paczkomat non stop zepsuty, wysyłają żeby nadać w innym paczkomacie 10 km dalej, ten nie przyjmuje, firma dramat ZaletybrakWadyfatalna obsługa strata czasu -
~klient / 2020-09-14 20:46
Tragedia i żenada
Odnośnie reklamacji w sprawie przesyłki
Przesyłka widniała jako dostarczona do mnie oczywiście jej nie było i została złożona reklamacja na ,którą dostałem odpowiedz że przesyłkę odebrałem tego i tego dnia no jak bym odebrał nie składał bym reklamacji i tak odpisałem do pani, która zajmowała się tą reklamacją i teraz kurier po 3 tygodniach zaznaczam po 3 tygodniach przynosi paczkę i mówi, że nie może jej przeskanować i leżała w samochodzie to ją przywiózł a 2 tygodnie wcześniej pani mi napisała ,że ją odebrałem . Po miesiącu pani mi napisała że reklamacja nie może być rozpatrzona bo nie ma kompletu dokumentów rozumiecie po miesiącu a od tygodnia mam już tą paczkę, którą kurier woził 3 tygodnie w samochodzie . Miesiąc im zajęło żeby mi napisać ,że muszę dostarczyć a była to przesyłka za pobraniem teraz czytajcie: Korespondencję mailową z kupującym i tu się kłania prokuratura jak mogę udostępniać korespondencję z kupującym osobom trzecim następnie mam przekazać dowód zawarcia umowy czyli chcą dowód jak np umowa kupna-sprzedaż , Fakturę lub paragon nadmieniam ,że to była przesyłka pobraniową za 100pare zł ,zrzuty ekranu i potwierdzenie przelewu tylko nie wiem jakiego jak to dalej jest przesyłka za pobraniem i na końcu faktura zakupowa żeby udowodnić jaka jest wartość przedmiotu . Czyli jak coś wysyłasz za pobraniem i nie przedstawisz chociaż jednego z powyżej co pisałem nie odzyskasz pieniędzy paczka pójdzie w siną dal . Dla mnie to jest masakra i żenada omijać szerokim łukiemZaletynie ma żadnychWadymasakra teksańska -
~niezadowolony klient / 2020-09-14 15:45
Po otrzymaniu smsa z informacją, że paczka znajduje się w paczkomacie do odbioru, po godzinie poszedłem ją odebrać. Niestety po wpisaniu prawidłowych informacji, skrytka się nie otworzyła.
Zadzwoniłem na infolinię, powiadomili mnie, że akurat ta skrytka jest uszkodzona i kurier jeszcze tego samego dnia w godzinach południowych przełoży paczkę do innej działającej skrytki a ja dostanę nowego smsa z informacją o odbiorze paczki z nowym kodem dostępu.
No to czekałem cierpliwie i po godzinie 14 zamiast obiecanego smsa z nowym kodem dostępu otrzymałem wiadomość z informacją „ czas odbioru paczki upłynął. Przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy” To dziwne pomyślałem, gdyż termin odebrania paczki miałem w tym samym dniu, więc nie minęło nawet 48h. Interweniując na infolinii powiedziano mi że to system sam generuje takie komunikaty i że mam czekać na nowego smsa. Na pytanie kiedy ten sms przyjdzie rozmówca z In Postu nie był w stanie mi odpowiedzieć. Na stronie internetowej śledzącej przesyłki zobaczyłem jeszcze jeden komunikat „ Powrót do oddziału. Kurier In Post ponownie nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem. Przesyłka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy”. Tym bardziej dziwne bo paczka miała być w paczkomacie a nie dowieziona przez kuriera. Po ponownej interwencji i zapytaniu gdzie w dniu bieżącym mogę odebrać paczkę, usłyszałem że mam czekać na kolejną informację smsową. Nikt nie był w stanie ustalić co się stało z paczką, gdzie się znajduje, i dla czego nie mogę jej odebrać nawet w oddziale w dniu w którym potrzebowałem tej przesyłki i za którą zapłaciłem aby była dokładnie w tym czasie. ZERO PRZEPROSIN, tylko traktowanie człowieka jak niechcianego petenta. Kasę przecież zgarnęli za przesyłkę więc o co mi chodzi. Nie szanują klientów i nie zabiegają o nich. Na infolinii ludzie mówią jak roboty stosując technikę zdartej płyty. Nawet nie przeprosili mnie za winę z ich strony. Taka firma , która traktuje tak ludzi to kompletne DNO . Nikt nie jest doskonały , ale usługa nie została należycie wykonana za którą zapłaciłem. W sumie to należy mi się odszkodowanie. Za mój czas, nerwy, telefony na infolinię i do sprzedawcy informując, że chcę odebrać paczkę ale firma In Post mi nie otworzyła skrytki. Czy zawsze tak jest że jak się wchodzi na rynek to się klienta traktuje jak króla a potem jak już jest się wielkim to się go olewa???
Straciłem zaufanie do tej firmy. Omijajcie In Post szerokim łukiem.WadyZła obsługa klienta -
~Małgorzata / 2020-09-14 12:41
Mówiąc krótko - do dupy! Nie można nadać paczki na terenie Warszawy. Dzwoniłam aż 7 razy, jeden powiedział, że nie pomoże wyjaśnić dlaczego strona nie działa a po coś tam siedzi, drugi, że nie poda nr do kuriera. Do tej pory - od wielu godzin nikt nie przyjechał, czyli liczy się kasa a klienta mają w dupie! NIE POLECAM ZaletybrakWadychamstwo
brak kompetencji
brak wiedzy na dany temat
brak możliwości kontaktu z kurierem
kompletne "olanie" klienta
nadmiernie długi czas oczekiwania -
-
~Piotr / 2020-09-14 10:59
Jedna wielka kpina . Kurier zadzwonił o 9.30 z pytaniem , czy jestem w domu ? Jak mu powiedziałem , ze będę o 15.00 , to stwierdził że to za późno. Następnego dnia przez cały dzień nie odbierał telefonu . Trzeciego dnia oddzwonił , ale paczki mojej nie miał . Ponieważ był to piątek obiecał że w poniedziałek paczkę mi dostarczy.W poniedziałek ja do niego zadzwoniłem i usłyszałem że paczki mojej nie ma. Okazało się że paczka została odesłana do nadawcy.
Jedna wielka kpina -
~WK / 2020-09-13 09:09
Nie polecam. Kurier nie dostarczył paczki, nie ma z nim kontaktu, nie można się dodzwonić. Na infolinii usłyszałam: "jak się nie podoba, to niech pani złoży reklamację!". ZaletybrakWadyj.w. -
~Weronika / 2020-09-10 22:21
Paczkomat nie działa prawidłowo i mimo zgłoszenia do firmy, nic się nie dzieje...
Dalej można sobie wyjąć cudzą przesyłkę, dzięki niedomkniętym drzwiczkom...
Zgłoszona reklamacja (brak paczki w paczkomacie) dwa tygodnie temu i brak odzewu.ZaletyBrakWadyAwaria paczkomatu
Niesłowni kurierzy
Szkoda gadać..... -
~Łukasz / 2020-09-10 20:10
Kiedyś było super teraz bardzo "olewają" klientów. 24 h paczka czeka aż kurier odbierze od nadawcy, porażka! Następnie 12 h leży zanim wyślą, porażka! Szybciej idzie ekonomiczna paczka na poczcie polskiej!!! -
~Raxon / 2020-09-10 16:37
O ile paczkomaty InPost działają raczej bez zarzutu, to przesyłki kurierskie to jakieś nieporozumienie. Za każdym razem są problemy. Najświeższa sytuacja. Pomimo, że cały dzień ktoś jest w domu, kurier zostawia awizo, ponieważ rzekomo nikogo nie było. Odpowiedz na zgłoszenie problemu: kurier był 39m od adresu. Czemu nie dzwonił, albo nie pukał? Nie ma obowiązku... Żenada. Wychodzi na to, że zadzwonienie domofonem przerasta możliwości kuriera inpost. Trzeba wystawać cały dzień przed klatką, bo jaśnie pan kurier przyjedzie. A że nie ma czasu, pomacha i pojedzie, jeśli nie wyjdziemy mu na spotkanie...
Kolejny dzień i ta sama historia. Domofon, dzwonek i pukanie sprawdzone: działają. Kurier rzekomo dzwonił na telefon: brak w historii i brak sms, że ktoś próbował się dodzwonić. -
~Bohun2006 / 2020-09-09 12:54
Paczka nadana w poniedziałek wysłana w środę,obsługa klienta nie odbiera,nr kuriera
505548397 również nie odbiera.zalezalo mi na dostawie we wtorek a tu doopa.totalna porażka.ZaletyBrakWadySame wady, brak kontaktu,brak możliwości zawrócenia paczki, -
~Krisss / 2020-09-08 22:14
Odkąd poznałam firmę InPost i paczkomaty, nie wyobrażam sobie przesyłki inną firmą. Dodatkowo konkursy i opcje jakie zapewniają są wręcz fenomenalne. Paczka w weekend, szybkie polowanie i dodatkowo szybkienadania.pl w promocyjnej cenie... Wielkie Brawa dla InPostu! -
~Kanu / 2020-09-08 13:34
Brak informacji od kuriera nie odbiera telefonów nie zostawił paczki -
-
~Małgorzata / 2020-09-08 12:50
Jeśli mam cokolwiek dostawać za pośrednictwem tej firmy, to tylko do Paczkomatu; nigdy więcej kuriera!!!
Już ok rok lub nawet 2 lata temu mieliśmy problem z tym kurierem - opryskliwy i zdziwiony, że ludzi nie ma przed południem w domu. Czyżby praca zawodowa i odbieranie dzieci ze szkoły było jakąś fanaberią?!
Dzisiaj kurier odmówił mi dostarczenia umowy z banku po 12"30 lub jutro po 14:00 i jeszcze pouczył, że "jak nie mam jak odebrać przesyłki od kuriera, to powinnam podpisać umowę w siedzibie banku" - no ja nie mogę: wybrałam ten sposób zawarcia umowy bo miałam do tego prawo bez tłumaczenia się jakiemuś kurierowi. Za kulturę osobistą - zero totalne - kurierów InPost unikać jak ognia!Zaletyświetne działanie paczkomatów, szybkie dostarczenie do paczkomatów, łatwy odbiór z packzomatuWadykultura osobista kuriera, odmowa przyniesienia przesyłki wczesnym popołudniem bo panu kurierowi to nie odpowiada -
~Ania / 2020-09-08 11:31
Bardzo czesto korzystam z paczkomatow. Nigdy nie mialam zadnego problemu z odbiorem, z zagubieniem , czy przekierowaniem paczki. Od pewnego czasu,korzystam z mobilnej aplikacji i jak dla mnie to jest hit. Zawsze wiem, gdzie sa paczki i kiedy dotra do paczkomatu. No i przekonuje mnie to zdalne otwieranie skrytki. Nawet moja 65 letnia mama ogarneła temat:) -
~Piotr / 2020-09-07 20:59
Co raz częściej, przesyłki są dostarczane do innych paczkomat ów na innych osiedlach.W mojej okolicy są dwa i nigdy niedostarczyli do tego drugiego.Firmę InPost przerosła umowa z Aliexpres i nie wyrabiają.Chyba wrócę do przesyłek Poczty Polskiej. WadyMała ilość punktów odbioru -
~olo / 2020-09-07 12:10
kurier zadzwonił że ma do mnie przesyłkę ale jej nie dowiezie bo gps wskazuje mu zakaz dalszej jazdy i w beszczelny sposób kłamał że wszystko jest na stronie inpostu, więc chcąc nie chcąc musiałem się udać po przesyłkę 400 metrów od domu. nie dało mi to spokoju więc po powrocie z przesyłką odpaliłem kompa ale na stronie inpostu takiej informacji nie znalazłem więc zadzwoniłem na infolinie gdzie pani powiedziała że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. z zapytaniem czy zostaną wyciągnięte jakieś konsekwencje pani z infolini powiedziała że nie . jaka firma takie przesyłki a inpostowi widocznie już nie zależy na klientach pozdrawiam
strona 332 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- nastepna »