Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8018 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Werka / 2020-09-29 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Parę razy zamawialiśmy z allegro za pobraniem jako jedyna opcja był kurier InPost jeszcze nigdy przesyłka nie była dostarczona zawsze wraca do nadawcy telefony przez kurierów albo wyłączone albo nie są odbierane
  • ~Paweł / 2020-09-29 13:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Kurier przywiózł połamaną przesyłkę. Brak zainteresowania tą sprawą. Oczywiście InPost twierdzi, że to wina nadawcy, chociaż widać, że przesyłka zniszczona podczas transportu. Próba reklamacji towaru okazała się bezskuteczna, nie ma kasy ani prezentu. Pozdro!
    Zaletybrak
  • ~Paweł / 2020-09-28 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie do tego paczkomatu. Brak chęci zmiany przez konsultantke nie zainteresowaną przesyłką
    ZaletyBrak
    WadyNiemożność załatwienia sprawy
  • ~Ryszard / 2020-09-28 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tej firmy
    Nadalem pocztę w Lublinie 7.09. 2020w Paczkomacie dostalam potwierdzenie przyjęcia przesyłki przez paczkomat
    Po 15 dniach reklamowalem brak danych o przesyłce, nikt nie racxyl skontaktowac sie do chwili obecnej ze mną
    Każdy kontakt z mojej strony i rozmowa z konsultantem kończy się będziemy pana informować w najbliższym czasie nie wiem co to znaczy najbliższy czas na to pytanie nikt nie umie odpowiedzieć do chwili obecnej to jest 2809. 2020 przesyłka nie dotarła do adresata Co o tym wszystkim myślicie jak mozna tak traktowac nadawców i odbiorców nie polecam nikomu tej firmy lepiej za Patrzcie drożej Wyślijcie to kurierem jak inpostem. Może przeczyta to ktoś z władz naczelnych tej firmy i ruszy reszcie towarzystwa 4 litery z fotela Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
  • ~Xyz / 2020-09-28 16:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier umówił się na daną godzinę po czym nie racząc wcześniej zadzwonić napisał SMS, w którym napisane było ze on już na dzisiaj skończył i nie spotka się by przekazać przesyłkę. Wydaje mi się ze dobrze by było gdyby poinformował mnie o tym przynajmniej godzinę wcześniej a nie o umówionym czasie gdzie ja już na niego czekałam. Bardzo ciężko się jest dogadać z kurierem.
  • ~Mirek / 2020-09-28 15:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Zgubili moją paczkę najpierw zwodzili mnie przez dwa tygodnie, prosili żeby czekać oddzwonią oczywiście nikt nie oddzwaniał. W końcu złożyłem reklamację na stronie, wysłałem wszystkie dokumenty które chcieli. Po dziesięciu dniach znów chcą te same dokumenty które już mają, wysłałem ponownie pani z działu reklamacji nie raczy odpisać na e-mail. Dzwonię i proszę o kontakt do osoby nadzorującej reklamacje odmawiają podania kontaktu każą się kontaktować z osobą która nie odpisuje na e-mail. Kpina mają ludzi za nic robią wszystko żeby nie oddać należnych pieniędzy, radzę omijać tą firmę szerokim łukiem.
    WadyTraktowanie ludzi byle jak, robiąc wszystko żeby nie oddać należnych pieniędzy.
  • ~Eryk / 2020-09-25 16:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Co z tego, że dostawa może i przebiega szybko. Jeśli zamiast oczekiwanej przesyłki w której ma się znajdować telefon, znajduje się puste pudełko. Moim zdaniem ktoś pracujący w firmie jest oszustem albo po prostu złodziejem.
  • ~Malutka / 2020-09-24 09:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Zastrzeżenie totalnie dotyczy kurierów pracujących w firmie na terenie Bydgoszczy oś. Jachcice. Bardzo nieprzyjemna obsługa z samego rana gdzie zaznaczony czas dostawy budzą ludzi są nieprzyjemni nie przebierajac w słowach.
    ZaletySzybka dostawa cennik w miarę
    WadyDostawcy bez kultury
  • ~Mega / 2020-09-24 00:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Od czterech dni czekam na podjęcie przesyłki. Mam nr. telefonu do kuriera - zadzwoniłem, zapytałem. Potwierdził, że przyjedzie. Czekałem i nie przyjechał. Dział obsługi klienta zajmuje się ściemnianiem, a nie rozwiązywaniem problemów. Dno.
  • ~Rafał / 2020-09-23 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak nie ukradną, to rozwalą, jedna wielka pomyłka z tą firmą. Wolę dopłacić.
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
  • ~Rafał / 2020-09-23 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma żart, proszę nie korzystać z tej firmy, państwo unikniecie nerwów.Podany numer do kuriera wogole się nie zgadza, telefon do zupełnie obcej osoby podany w zleceniu.Nawet nie znają numerów telefonów do swoich pracowników.Firma żart.
  • ~Krzysztof / 2020-09-23 09:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiona paczka po nadaniu trafiła dosyć szybko do mojego paczkomatu i tu nie mam zastrzeżeń. Z uwagi na mój fakt problemu z odbiorem przesyłki (wyjazd służbowy) wydłużyłem poprzez SMS (płatny ok.10-11zł) czas odbioru paczki o dwie doby. Niestety okazało się że mój wyjazd się przedłużył i ponownie próbowałem przedłużyć odpłatnie czas odbioru paczki. Niestety okazało się że przedłużyć można tylko raz co uważam za pierwszy idiotyzm ponieważ płacę jak za wysłanie paczki. No ok ale po kolei. Wróciłem jednak w dzień odbioru paczki aczkolwiek spóźniłem się o 45 minut i paczkę zabrano do oddziału jako zwrotną. Idiotyzm tej firmy polega na tym, że dzwoniąc na infolinię i podając nr przesyłki automatyczna infolinia podała mi status przesyłki jako by miała być w transporcie do mojego paczkomatu!!! Mówię...niemożliwe i dzwonię do konsultanta, który bardzo grzecznie i kulturalnie informuje mnie jednak że przesyłka jest w trakcie transportu do oddziału w Katowicach. W międzyczasie dostaje SMS z Inpost, że moja przesyłka jedzie na oddział i będzie tam czekać na odbiór 3 dni po czym zostanie odesłana do Nadawcy. Mówię...trudno pojadę do Katowic i ją tam odbiorę i pytam o to tego konsultanta po czym dostaje odpowiedź że nie ma takiej możliwości ponieważ przesyłka będzie od razu przygotowana do zwrotu do nadawcy. Pytam go to dlaczego dostałem takiego SMS a także dlaczego automatyczna infolinia dotycząca statusu mojej paczki informuje mnie, że zmierza ona do mojego paczkomatu nie był w stanie mi odpowiedzieć. Podsumowując...w ciągu jednej godziny otrzymałem trzy sprzeczne ze sobą informacje o statusie mojej paczki a konsultant nie był w stanie tego wytłumaczyć w żaden sposób. W naturze nie mam zwyczaju używać brzydkich słów więc powiem tylko łagodnie, że większego ROZPIŹDZIELU jak w tej firmie nigdy nie widziałem. Stanowczo nie polecam tej firmy i jestem pewien że to była moja ostatnia przygoda z tą firmą!!!
    Ps następnego dnia z rana zadzwoniłem na infolinie, odebrała przemądrzała pani konsultant, która z łaską odpowiadała na pytania a gdy jej się "znudziło" słuchania mnie poprostu wyłączyła głos w słuchawce po czym po ok.20 sekundach załączyła słuchawkę i przekazała mi że z uwagi na to, że mnie nie słyszy wyłącza rozmowę. Zaznaczam, że nie było żadnych zakłóceń a rozmowa była bardzo wyraźna i bez zakłóceń. Firma porażka!!!
    ZaletyW miarę szybki czas dostawy
    WadyWszystkie wady opisane w opini
  • ~Paulina !! / 2020-09-22 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo mi przykro. - nigdy nie wystawiłam żadnej firmie negatywnej opinii ... jednak obsługa w i post to dla mnie jakiś skandal ... chciał wyjaśnia swoją pomyłkę przez przypadek złe zaadresował paczkę .... wiec nie mogę winić nikogo za mój błąd !!! I doskonale to rozumiem . Ale nadal wydaje mi się ze obsługa piękna udzielać inf . A nie próbować pozbyć się w niegrzeczne i pozbawimy kultury sposób się mnie pozbyć !!! Wstyd wstyd !!!!
    WadyObsługa
  • ~anna / 2020-09-22 19:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Fatalna obsługa klienta przez panią kurier dostarczającą przesyłki w miejscowości Zagórzany koło Gorlic.
    Dnia 21 września 2020 roku porzuciła przesyłkę o wartości 300 zł pod ogrodzenie sąsiadów i mimo próśb adresata - mojego dziadka lat 92 - nie dostarczyła przesyłki o wadze ponad 15 kg na teren jego posesji. W rozmowie telefonicznej niegrzeczna, arogancka, nie widzi w swoim postępowaniu nic złego. Brawo, Pani kurier, jest Pani znakomitą wizytówką firmy.
    In post działa wspaniale tylko w Warszawie i okolicach, na prowincji obsługa jak za komuny.
    Zaletybrak
  • ~belushi71 / 2020-09-22 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    całe mnustwo wad poczawszy od kurierów po niedorzeczny system obsługi telefoonicznej .Nie dbałośc kurierów o powierzone mienie a przeciez oni nie sa włascicielami powinni zapłacic za powstałe szkody .Szok ale takie rzeczy tylko u nas liczy sie masówka a nie jakość dostawy ciekawe kiedy sie ucywilizujemy
    ZaletyTylko paczkomaty ale tam potem problem z uszkodzona paczka
    WadyCałe mnóstwo . ale co mozna zmienic skoro własciciele tego nie widza jedynie jak by ludzie zaprzestali wysyłac przez jeden dzien wtedy moze by cos sie zmienilo
  • ~Monika / 2020-09-22 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dotarła do mnie. Pani z obsługi klienta poradziła mi żebym poszukała mojej paczki "po sąsiadach". Po wielu telefonach przesyłkę podobno kurier znalazł tam gdzie ją zostawił ale jest uszkodzona. Ja jej do tej pory nie zobaczyłam. Złożyłam reklamację. Mam czekać 30 dni! Nie skorzystam już z usług tej firmy. Kurierzy doręczają przesyłki do adresata jeżeli są one za pobraniem, a te opłacone rzucają gdzie im pasuje.
  • ~Danuta / 2020-09-21 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zagubili paczkę i zero odpowiedzialności i zero chęci wyjaśnienia, a kurier tłumaczy się niejasno. jestem zawiedziona i nie będę korzystać z tej formy dostarczania przesyłki.
  • ~Czarna / 2020-09-19 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze co może istnieć wysyłając paczkę z piątku na sobotę zapłaciłam więcej A paczke zamierzają dostarczyć w poniedziałek. Dzwoniąc na infolinię Pani ma pretensje o to że jej czas marnuje i w ramach zemsty wymyśla że paczka źle nadana. Nic tylko zgłosić to do ochrony konsumenckiej.
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Boszka / 2020-09-18 17:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem nie zadowolona z obsługi .Zgubili paczkę ,Na wyjaśnienia czekam długo .Zgłoszę to na policji to jest kradzież cudzej własności. . Mega nie polecam.
  • ~12368 / 2020-09-17 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Co tam się wyprawia to głowa mała, zamówiłam paczkę, do paczkomatu, kurier rzucił paczką,na której napisano jasno i wyraźnie(NIE RZUCAĆ). szkło pogruchotane, ramka do wyrzucenia,połamana. Jeżeli chcecie mieć całe paczki, i nie bać się o ich dostarczenie w całości,absolutnie nie warto tam realizować przesyłki. To,że ktoś pisze, że przesyłka pomylona itd,to jeszcze nic w stosunku do tego co zrobiono z moją paczką. Kurierzy najwidoczniej nie umieją czytać, i pracować jak należy(nie rzuca się paczkami jak workiem z ziemniakam. Z Firmą też do porozumienia dojść nie mozna. NIE POLECAM! uważajcie w czyje ręce powierzacie coś cennego nie za drobne pieniążki.
    ZaletyNIE MA
    WadyBrak uważnosci
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12560
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8018
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7660
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2419
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990