strona 33 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Paweł / 2023-11-06 09:15
REKLAMACJA TRWA OD PONAD MIESIĄCA. ZERO KONSEKWENCJI. MAJĄ KLIENTA GŁĘBOKO W POWAŻANIU. DRAMAT. -
-
~Talullah / 2023-11-05 19:14
Nie polecam !!!
Z nadzieją, że InPost się zmienił na lepsze, zamówiłam dostawę do domu przez InPost. Paczka, w dwóch częściach, piasek i żarcie dla kota są ciężkie i nieporęczne, ja jestem inwalidką i do tego trochę wiekową. Według zapowiedzi kurier ma być w piątek 03.11. Czekam, czekam i tak dalej... Około godz, 15 z minutami zajrzałam w telefon, są jakieś dwa nieodebrane. Dziwne, nikt nie dzwonił, albo byłam w miejscu, gdzie na ogół chodzę bez telefonu. Pewnie to kurier, więc oddzwaniam i pytam, czy rozmawiam z kurierem, Odpowiedź: tak, mówię o co chodzi, ale w odpowiedzi słyszę, trzask i wyłączenie telefonu. No to sobie pogadałam. W informacji w aplikacji InPostu mam wiadomość, że była powtórna próba dostarczenia przesyłki. Gdyby była, to pewnie byłby dzwonek do domofonu, albo drzwi, ale chyba kurierowi się nie chciało. Nie raz inne firmy zostawiały paczki ciężkie pod drzwiami mieszkania, albo u sąsiadów. Trochę zdenerwowana, że specjalne żarcie dla kota (starego i chorego) nie dotrze do mnie tego dnia, zadzwoniłam na infolinię InPostu. Jakaś mało kompetentna i mało empatyczna osoba stwierdziła, że moje uwagi są bezzasadne, bo praktycznie kurierowi wolno wszystko. Jak będzie miał ochotę, to zadzwoni w poniedziałek. I tak oto zamiast w piątek, dostanę nie wiadomo kiedy paczki niezbędne dla moich kotów. Całą niedzielę spędziłam na poszukiwaniu towarów zastępczych. Tę niedzielę będę pamiętać długo. Na tyle długo, żeby więcej nie nabrać się na usługi kurierskie InPostu. Jakiś czas temu popełniłam błąd w zamówieniu, bo nie zaznaczyłam dostawy kurierskiej i moje ciężkie paczki wylądowały w paczkomacie, w schowku na najwyższym poziomie, który znacznie przekracza mój wzrost. To była chyba złośliwość obsługi paczkomatu, bo na chłopski rozum, ciężkie paczki powinny być w niższych skrytkach.ZaletyTrochę niższy koszt dostawyWadyObsługa nie kompetetna, niemiła, prawdopodobnie pracownicy z "łapanki" -
~Marta / 2023-11-04 15:36
Nie polecam miałam paczkę nadaną na paczkomat ze względu niby dla nich że gabaryt nie odpowiedni pan Ukrainiec tak stwierdził zadzwonił że paczka zostanie przewieziona na magazyn i dostarczona w sobotę. Zadając mu pytanie czemu pan tak twierdzi i czemu nie może do domu dostarczyć dziś jak ma pan niedaleko od paczkomatu odpowiedź od niego była nie paczka nie dotarła mimo że szanowny pan powiedział że dostarczy w sobotę -
~Ju / 2023-11-03 12:05
Nie polecam firmy InPost ponieważ chciałam zwrócić towar do sklepu sklep nadał przesyłkę z mojego adresu lecz kurier do dzisiaj do mnie nie dojechał we wtorek obiecywał nie od rana że będzie czekałam cały dzień jak głupia lecz co do niego dzwoniłam przekładał godziny po czym później nie odbierał telefonu i mnie odrzucał gdy napisałam mu sms-a nawet nie odpisał później kurier miał być w czwartek dzwoniłam od rana do InPostu mówili mi że mam dzwonić do kuriera później się okazało że zlecenie jest powielone i że kurier nie przyjedzie gdy dzwoniłam do niego nie radził ani razu ode mnie odebrać telefonu odrzucał połączenia gdy napisałam mu kolejnego sms-a że czekam na niego jak głupia kolejny dzień to zadzwonił do mnie i stwierdził że ja grożę mu groźbami karalnymi i że zgłosi mnie do inpostu i że założą mi sprawę do sądu był wobec mnie bezczelny arogancki i krzyczał do mnie przez telefon nie dał mi nawet dojść do głosu. Sms-y owszemu pisałam ale tam nie było żadnych gróźb tylko napisałam mu tylko że go obsmaruję w internecie za to że mnie tak robi w kulki. A gdy zadzwoniłam do firmy InPost cały czas twierdzą że albo ma być albo że go nie będzie jest jeden wielki bałagan u nich nigdy nie skorzystam z ich usługi i każdemu będę odradzać. -
~Johny / 2023-11-03 09:06
Nie polecam zamawiania paczek przez ta firmę. Kurier nie przyjeżdża tylko odsyła paczkę do nadawcy, dwa razy tak miałem. -
~Joanna / 2023-11-02 21:03
Zamówiłam domek dla królika Nie pierwszy bo to już kolejna sztuka pakowane w folię bąbelkową grubą cztery warstwy na to strecz uściśniający ewidentnie widać że kurierowi paczka wypadła z ręki trafiło na kandydaszka paczka pękła daszek się połamał Reklamacja odrzucona że komuś że zapakowane to przepraszam Czy ja mam to w sejfie wysyłać a łajza może tym rzucać i kopać InPost psuje się od głowy jak ryba chronią takie łajzy i reklamacja oczywiście nie uwzględniona Jak wspomniałam wytłumaczenie niewłaściwe opakowanie no cóż jak się chce to zawsze Rączka rączkę umyje parę tygodni trwała tylko głupia dyskusja mailowa ZaletyCzas dostawyWadyDbałość o powierzone przesyłki -
~Kuba / 2023-11-02 10:26
Nie znam gorszej infolinii i obsługi na świecie. Chwalą się tylko ile to inpost nie przynosi zysków problem w tym że obsługa leży totalnie. Dzownisz na infolinie bo na emiala firma odpisuje po 2 dniach. Masz do nadania 200 paczek to radź sobie sam. Dramat na prawdę. Mam nadzieje że wreszcie znajdzie się konkurencja dla tego molocha. -
~Nod / 2023-10-31 15:49
Gówno nie gwarancja doręczenia. Z nadawcą telefonicznie ustalone nadanie, ma dość do tego i tego dnia, ale inpost ma swoje zdanie na ten temat. Gówno nie usŁuga na poziomie. -
-
~Marek / 2023-10-30 23:30
Przesyłki uszkodzone( rozcięte ostrym przedmiotem/ nożem)-ktoś sprawdzał zawartość przesyłki?
2 razy pomimo podwójnego zapakowania i zabezpieczenia przed uszkodzeniem oraz naklejenia taśmy UWAGA SZKŁO zawartość została rozbita, tak jakby ktoś rzucał paczką.Zaletyczas dostawyWadyfatalne obchodzenie się z przesyłkami- uszkodzenie opakowania , a szczególnie delikatnej zawartości!!!!!!!!! -
~Justyna / 2023-10-30 19:56
Witam,
Niestety po raz kolejny jestem rozczarowana potraktowaniem mojej przesyłki przez kuriera. W dniu dostarczenia brak awizo w skrzynce oraz nie próbował się ze mną skontakować mimo że był podany nr telefonu. Ostatecznie paczka trafiła do nadawcy i musiałam poraz kolejny zapłacić za przesyłkę , ponieważ moja reklamacja została odrzucona -
~Ewelina / 2023-10-29 13:25
28 lipca zamówiłam przez allegro towar do paczkomatu InPost paczka nie dotarła po rozmowie telefonicznej z inpostem okazało się że paczka została dostarczona na zupełnie inny adres i jak twierdzi InPost po rozmowie z firmą do której paczka trafiła miała ja odeślą. Efekt tego jest taki że do dnia dzisiejszego nie mam paczki a odszkodowanie jest trudne do uzyskania
Zostało to wszystko zrzucone na moją głowę mimo iż nie ja zawiniłam. To ja mam załatwiać jakieś papiery o zrzeczeniu się przez osobę wysyłająca roszczenia praw do odszkodowania mimo i ta osoba też nie zawiniła a InPost ma to gdzieś . Nie polecam mają naprawdę gdzieś osoby które zostały oszukane bo tak się czujęZaletyBrakWadyBrak zainteresowania -
~Karol / 2023-10-28 19:19
OSTRZEGAM
InPost NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA paczkomaty jeszcze ujdzie ale przesyłki kurierskie do domu dramat . Kurierzy kłamią że podjechal pod adres a na monitoringu brak samochodu oraz ze ktoś podchodzi do dzwonka. Jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego . Przesyłka wraca spowrotem
Infolinia pracują nie pelnosprytni ułomni jak nakręceni
DRAMAT .ZaletyOszukują KLAMIAWadyWszystkie -
~Kamil kaaa / 2023-10-28 08:26
Rozpatrzenie reklamacji to dramat . Zawsze na korzyść przewoźnika -
~Justin Time / 2023-10-28 08:05
Najgorszy kurier, nawet Pocztex jest lepszy.
Dla wszystkich byłoby lepiej jakby skupili się na paczkomatach, a klasyczną kurierkę niech zostawia innym którzy szanują klienta.ZaletyBrakWadyBrak szacunku dla czasu klienta. Nieprofesjonalni kurierzy. -
~Były klient / 2023-10-27 15:34
Przesyłka zamówiona w niedzielę, deklarowany czas dostawy dwa dni robocze. Żadnego święta w tym tygodniu nie było a przesyłki do piątku nie otrzymałem. Nie wiem czy kurier przemieszcza się rowerem czy pieszo. ŻENADA I TYLE W TEMACIE ZaletyNie ma zaletWadySame wady -
~Małgorzata / 2023-10-27 14:47
Bardzo dziękuję za możliwości odbioru później niż przewidziany czas. Pierwszy raz mi się zdarzyło zapomnieć odebrać. Minęło 5 godz.powyżej czasu. Bardzo dziękuję jeszcze raz za taką możliwość. Przepraszam za opóźnienie z mojej strony. 6+ dla działalności.
Z poważaniem MałgorzataZaletySame zaletyWadyBrak -
-
~Niezadowolony / 2023-10-27 13:36
Nikomu nie polecam zamówiłam kuriera i do dnia dzisiejszego nie dotarł a minęło już 5 dni, kasę dostali od razu ale klienta mają gdzieś. Kontakt utrudniony tylko odsyłają do platformy z której został zamówiony kurier zero pomocy. Szczerze odradzam nigdy więcej. -
~Monika / 2023-10-27 11:28
Do dnia wczorajszego miałam dobrą opinię o firmie. Jednak kontakt z infolinią i obsługą kurierską zmienił ją definitywnie. Przez literówkę w nazwie ulicy nie chciano dostarczyć mi paczki, która zamawiana była z Chin. Mimo posiadania moich danych, numeru śledzenia przesyłki, kodu, numeru lokalu, pani z infolinii była nieugięta. Kazała kontaktować się z Chinami. Pan kurier mógł zadzwonić lecz nie ma takiego obowiązku podobno. Dobrze, że przyszło mi do głowy odpalić aplikację i w niej zmieniłam miejsce dostarczenia na paczkomat. Obeszło się bez kontaktu z Chinami i wielkiego bałaganu. -
~Bella / 2023-10-26 18:03
Tragedia.Jakosc obsługi coraz gorszą.Kurierzy robią łaskę,żadnego kontaktu,wieczne problemy.Paczka przekierowana do punktu odbioru po dobie nadal tam nie dotarła.Jeden wielki bajzel. Nie polecam.Robiac jakiekolwiek zakupy internetowe będę teraz sprawdzała czy przypadkiem jedyna opcja dostawy nie jest inpost.Szkoda nerwów. Nie jesteście jedyna firma kurierską na runku. ZaletyŻadnychWadyWszelkie możliwe -
~Jacek / 2023-10-26 14:42
Jedno wielkie dziadostwo brak kontaktu z kurierem czeka się cały dzień i nie wiadomo kiedy będzie
strona 33 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »