Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8017 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klient / 2020-11-12 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier InPost zawiózł paczkę pod inny adres i wysłał sms, że tam ją zostawił i mimo, że opłaciłem, żeby paczka przyszła pod mój adres to kurier przez telefon miał pretensje "czy mi jest tak trudno tam po nią pójść" i "mogę ją stamtąd zabrać na magazyn jak pan chce". Już nigdy nie zamówię przez InPost. Nowa firma na rynku a już nie dba o klienta.
  • ~MAR / 2020-11-11 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    INPOST NAJGORSZA FIRMA JAKA MOZE BYĆ NIE POMAGAJĄ KLIENTOWI W ŻADEN SPOSÓB.PACZKA W PACZKOMACIE A KOD ODBIORU NIE PRZYSZEDŁ A NA INFOLINI BABA Z INPOST MOWI ZE TO NIE JEJ PROBLEM.NIE ZAMAWIAJCIE PRZEZ INPOST
    ZaletyŻADNE
    WadySAME WADY
  • ~Sandra / 2020-11-10 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 4 listopada nie mogę dowiedzieć się co stało się z moją przesyłką... ????‍♂️ Dostałam tylko maila, że paczka ODEBRANA i tyle, a nie otrzymałam osobiście żadnej przesyłki ???? Bez żadnej próby kontaktu/telefonu ze stro y kuriera. Siosyrze udało się raz dodzwonić do kogoś tam z "centrali" i dowiedziała się, że paczka została pozostawiona W PORTIERNI LUB OCHRONIE ????‍♂️???????????????? Mieszkam w 40letnim prl-owskim bloku gdzie nie ma mowy o portierni, a tymbardziej ochronie ???? Ale tyle sie dowiedziała z tej rozmowy... ???? Następnie po kilku moich próbach kontaktu z "centralą" w Bydgoszczy w formie smsów otrzymałam info, że MAM SPRAWDZIĆ SKRZYNKĘ, BO KURIER UMIEŚCIŁ TAM PRZESYŁKĘ, ALE NIE POINFIRMOWAŁ I PRZEPRASZAJĄ I ŻE MAM POTWIERDZIĆ ŻE PRZESYŁKA JEST W SKRZYNCE ????????‍♂️. No to lecę do swojej skrzynki, plus obczajam 4 sąsiednie skrzynki "przez okienko" i wszędzie pusto ????‍♂️ Piszę do centrali smsa zwrotnego, że nie ma żadnej przesyłki i co dalej?? Odpowiedź od nich: "Czekamy na wyjaśnienia kuriera co zrobił z przesyłką". Potem oczywiście zero kontaktu więc następnego dnia piszę do nich smsa "Jak sytuacja z naszą przesyłką?" Odpowiedz, że nadal czekają na wyjaśnienia kuriera.????‍♂️ W międzyczasie udalo się nam dodzwonić do pani kurier odpowiedzialnej za dostarczenie naszej przesyłki i najpierw mówiła, że nie pamięta, potem, że chyba w skrzynce zostawiła przesyłkę, ale po tym jak jej uświadomiłam, że nie ma opcji, żeby przesyłka się zmieściła przez okienko skrzynki, to stwierdziła "OCH, NO FAKTYCZNIE" ????‍♂️ I zero konkretów. Poza tym powiedziała, że centrala nie kontaktowała się z nią w sprawie tek przesyłki, więc ich smsy, że czekają na "wyjaśnienia kuriera" mogą sobie wsadzić w d... Totalna zlewka i ściema w stosunku do klienta, kompletny bałagan i zero jakichkolwiek informacji co się stało z opłaconą paczką, dosłowbie zapadła się pod ziemię. Po tych paru wymienionych z nimi smsami próbowałam 4 razy dzwonić i nikt nie odebrał telefonu. Napisałam kolejnego smsa dlaczego odpisują na smsy i klamią w nich, a nie odbierają telefonu w tym samym czasie. Było to dziś około 14:30. Od tamtej pory zero odzewu. Będziemy się starać o zwrot kosztów za przesyłkę i zagubiony towar, nie zostawimy tego tak. Kompletna amatorka i olewka w stosunku do klienta. ZA CO BIERZECIE PIENIĄDZE??!????‍♂️ FIRMA KRZAK???? NIE POLECAM !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZero informacji ze strony kuriera, to samo ze strony centrali, wręcz kłamią w "żywe oczy" że "INWESTYGUJĄ"???????? sprawę, a nie robią nic, OPŁACONA PRZESYŁKA ZNIKNĘŁA I NIKT NIC NIE WIE????‍♂️
  • ~Michał. / 2020-11-10 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Status „wydana do doręczenia” od godz. 11 do 22 nie odebrałem przesyłki z paczkomaty. Prawdopobnie otrzymam przesyłkę jutro czyli czwartego dnia od nadania przez nadawcę.
  • ~maku79 / 2020-11-10 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier kłamie, że był i zostawił avizo (2 Razy), nie ma możliwości odbioru z oddziału. Oddział nawet nie próbuje rozwiązać problemu. Postawa dupą do klienta.
  • ~PiotrW / 2020-11-09 19:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety Firma InPost ma w głębokim poważaniu klienta. Do paczkomatów kody odbioru przychodziły na telefon i e-mail. Było zbyt dobrze. Teraz tylko na telefon. Karta telefonu uszkodzona i nie ma jak odebrać przesyłki. Na dodatek firma robi sobie odzczędności na kliencie pakując kilka przesyłek do jednej skrytki. A opłata tego nie uwzględnia. Kasują normalnie. Infolinia to jak rozmoea z kretynami. Zero pomocy. Szkoda zatrudniać ludzi, bo tyle potrafi najprostszy automat.
  • ~Joan / 2020-11-09 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma poniżej wszelkiej krutyki, gduby mozna bylo dałabym ocene poniżej zera. Cena moze i przystepna ale obsługa fatalna. Paczka po prawue tugodniu nie dostarczona ppd wskazany adres. Jak się klient zaczyna się na wszystkie możliwe sposoby dobijać i interesować co się dzieje z przesyłką to nagle pojawia się im w systemie komunikat że paczka uszkodzona i jej nie dostarcza. Jakoś sami z siebie nie potrafią się skontaktować z kloentem. Jak ktoś ma stalowe nerwy i masę czasu na czekanie na przesyłkę to może korzystać z usług tej firmy, w innym wypadku zdecydowanie odradzam. Osobiście nigdy wiecej nie skorzystam z kuriera InPost, nie warto szkoda czsu, pieniędzy i nerwów.
    WadyNieterminowość, lekceważenie klienta,
  • ~Emer / 2020-11-09 10:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Zawsze byłem zadowolony z InPost do dziś. Czekam na bardzo mi potrzebną część do samochodu, sprzedawca nadał ją w czwartek teraz jest poniedziałek sprawdzam status przesyłki a ona jeszcze nie została odebrana przez kuriera. Paczki dostarczane niby w dwa dni a ja czekam 4 dni na to by przynajmniej ją odebrał z paczkomatu. Masakra. Będzie tydzień nim dostanę paczkę jak nie więcej gdyż zbliża się 11 listopada i znów się opóźni, a samochód który potrzebny stoi rozebrany ????
    ZaletyKiedyś były
    WadyNiewywiązywanie się z terminu dostawy, trzeba przejść na pocztę lub paczka w ruchu
  • ~Wygi / 2020-11-09 08:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Typowo polskie podejście do klienta. Paczka uszkodzona w transporcie ale folia stretch nie została uszkodzona, więc została odebrana z paczkomatu. Po rozpakowaniu okazało się, że towar jest połamany. O uznaniu reklamacji w tej sytuacji można zapomnieć, bo przecież nie wniosło się uwag do przesyłki przy odbiorze.
  • ~Łukasz / 2020-11-08 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Lampy samochodowe połamane i reklamacja odrzucona, odwołanie wisi 4 miesiące i zero odzewu na wiadomości. Ponad tysiąc złotych w plecy. A teraz kolejny przykład paczki ze szkłem
    ZaletyBrak
    WadySzkoda gadać, szkoda czasu żeby chociaż część wyliczyć
  • ~megann / 2020-11-07 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachęcają do nadawania przesyłek w weekend, pomimo, że nie pracują w soboty, ani niedziele. Skutek - przesyłka nadana w piątek o 14.45 w sobotę trafia o 5.55 do miasta docelowego, ale nie ma jej kto włożyć do paczkomatu, aż do poniedziałku rano. Co to ma być? Poczta Polska Bis?
  • ~Justyna / 2020-11-06 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Stoję właśnie na parkingu pod marketem w Gębicach (koło Mogilna) pan z InPost katuje pięściami paczki które nie chcą mu się zmieścić do mniejszych skrzynek..coś jest z nim nie tak..
  • ~agat / 2020-11-05 11:19
    Ocena: 2.67 / 5
    TO JEST TRAGEDIA !!!!!!! ZA MULTISKRYTKI POWINNI ICH POWIESIĆ !!!!!
    nie zmieniłam nr telefonu na nowy na allegro w 2 miejscach - nie zauważyłam że w 2 trzeba top zrobić
    i nie miałam jak dostać się bo wysyłają tylko kod smsem
    INFOLOINIA - BEZDUSZNE CYBORGI PO SZKOLENIACH ODCZŁOWIECZAJĄCYCH
    prosiłam błagałam aby podeszli inaczej bo miałam 3 odbiorców i ciężko się było od nich doprosić aby to oni napisali mailem ale w odpowiedzi cały czas metodą zdartej płyty bezdusznie powtarzane formułki
    O podejscia jak do człowieka , młodzi esesmani
  • ~Zadowolona K / 2020-11-05 10:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miły kurier i szybka dostawa. Oceniam na 5*
    WadyBrak
  • ~Beata / 2020-11-04 21:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Uwaga na przesyłki w multiskrytkach. inpost zmienił sobie niedawno regulamin gdzie informacja o umieszczeniu paczek do multiskrytki NIE JEST OPATRZONA KODEM DOSTĘPU. Jeśli dodatkowo był podany telefon stacjonarny - nie ma możliwości uzyskania kodu dostępu i paczka frunie z powrotem do nadawcy. Oczywiście za ponowną przesyłkę trzeba zapłacić.
    Zapłacę za tę i następne- ale już innej firmie.
    Pięknie dziękuję za nabicie mnie w butelkę.
    Zalety---------
    Wadyszkoda gadać
  • ~Michal. / 2020-11-04 16:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Najpierw czekalem na paczke 3 godziny dluzej,bo serwis.Teraz juz druga godzine czekam mimo,ze paczka jest w paczkomacie, bo nie doszedl do mnie kod odbioru.ZENADA.
    ZaletyNie ma.
    WadyZa duzo by wymieniac.
  • ~Marek / 2020-11-04 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma jest mistrzem świata w okradaniu swoich klientów. Okradanie przesyłek nie jednej w moim przypadku i żadne próby reklamacji nie uwzględniają pomimo że są kamery w paczkomatach by wiedzieć jaką przesyłkę włozył kurier i jaką wyciągnął adresat. Manager Paczkomatów usuwa przesyłki darmowe allegro i trzeba je nadawać odpłatnie. Zatapianie przesyłek w wodzie, niszczenie i unikanie odszkodowania za wszelką cenę. Nie odbieranie przesyłek kurierskich pomimo zlecenia przed 12:00.
    Zaletyżadnych
  • ~Katarzyna / 2020-11-03 18:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziś o godzinie 12.30 dostałam wiadomość KOLEJNA PRÓBA DORĘCZENIA.ALE JAKA KOLEJNA?nie miałam wiadomości o jakiejkolwiek próbie.dzwoniac dostaje informacje że kurier nie ma obowiązku dzwonić ,czy pisać.no i ok.to dlaczego nie zagląda trzy razy dziennie w różnych porach?czy tak trudno pomyslec że ja też pracuje?a nie było możliwości wysłania wiadomości do kuriera o której będę obecna.skad mam wiedzieć kiedy będzie kurier skoro nie ma obowiązku pisać czy dzwonić.przeciez nie robi łaski dostarczając paczkę.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Natalia / 2020-11-03 15:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo przystojny kurier z regionu Golina! Bardzo szybko przyszła przysyłka! Jestem zadowolona :))

    Mega! Pozdrawiam !
  • ~Paulina / 2020-11-03 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier pod prestekstem, ze nie ma miejsca gdzie zaparkować (były 3 miejsca wolne) ściągnął mnie na dol, abym zeszła po paczke, dobrze ze moje dziecko spało. Kurier powinien dostarczać moja paczke pod moje drzwi, a nie ja mam schodzić z 4 piętra na dół, bo nie chce mu sie jej wnieść. Chyba im za cos płaca. Paczka nie była ciężka. Chcialam jeszcze dodac, ze to nie pierwszy raz jest taka sytuacja.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12554
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983