strona 32 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~saturninek1 / 2023-10-22 11:05
Zamówiłem wiertarkę, opakowanie orginalne zapakowane w folię bąbelkową i stretch. Na opakowaniu nalepka "OSTROŻNIE SZKŁO" towar przewoźnik połamał...
Na reklamacje odpowiedzieli że paczka powinna być zapakowana, najlepiej w opakowanie pancerne bo przesyłki mogą fruwać. -
-
~Kinga / 2023-10-20 18:06
Tragedia. Po dwóch latach korzystania z ich usług, miałam wrażenie, że standardy są lepsze niż w PP otóż nie są. Zgubili - nie wiem jak - moją paczkę. Infolinia płatna, jak prostytutka online - 7 zł za minutę. Podobno właściciel to były prezes PP. Wszystko jasne. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~WD / 2023-10-20 16:09
Zgubili moją paczkę i odpowiedzi na reklamację dostałem info " że nie ponoszę odpowiedzialności za nieprawidłowy odbiór paczek " gdzie po otworzeniu skrytki okazło się, że jest pusta -
~Liuba / 2023-10-20 15:07
Że by powiedzieć źle, to nic nie powiedzieć. Minęło 15 dni i do tej pory przesyłka nie dostarczona. Dzwoniłam try razy na infolinii z skargą i z ponagleniem,i do tej pory cisza. Nie polecam InPost. -
~Leszek / 2023-10-20 14:23
Najgorsza firma jaką znam. Kurier przerzuca paczki przez płot. Firma 39 dni rozpatruje moja reklamacje, ża każdym razem żadając czego innego. UWAZAJCIE. Ja zrezygnowałem z Inpost. Teraz jest wiele konkurencyjnych firm ZaletyŻadnych nie maWadyArogancja, nie uwzględniają reklamacji. Obsługa poniżej krytyki -
~Anna / 2023-10-20 11:28
Najgorszy kurier z jakim miałam do czynienia. Paczkę szukać trzeba po mieście bo jaśniepan ma gdzieś dostarczanie paczek. -
~Agnieszka / 2023-10-20 00:09
Od dwóch dni próbuję odebrać przesyłkę z paczkomatu. Niestety przy próbach pojawia się błąd bo paczkomat ma awarię i nie otwiera się prawa strona. Sprawa zgłoszona dwukrotnie do obsługi inpostu. Miała być naprawiona dzisiaj ale nikt się nie pojawił. Nie wiedzą kiedy się pojawi, musiałam przedłużyć przetrzymanie paczki na swój koszt. Firma na wywalone na klienta. Co ciekawe kiedy podeszłam w ciągu dnia był tam kurier i wszystkie boxy były otwarte, widziałam swoją paczkę, ale kurier odmówił jej wydania. No czy to nie jest chore???? ZaletyZero.WadyObsługa klienta. Reklamacje. Obsługa awarii a raczej brak rozwiązań w tym zakresie. -
~Aaaaa / 2023-10-19 22:00
Tragedia ta firma brak kultury poniżanie i chamstwo która kręci afery bez pretekstu i zarówno cała ta firma nie przywiozą mi paczki bo im się nie podoba sam mam jechać po nią do nich to szczyt bezczelności nikomu nie polecam bo widzę że każdy się na nich przejechał -
-
~.... / 2023-10-19 19:09
Najgorsza firma kurierska chamstwo brak kultury poniżanie która rozwozi paczki w okolicy Kamienia Pomorskiego Najgorsza firma ZaletyBrak słów do tej firmy -
~Agnieszka / 2023-10-19 18:07
Trzymali paczkę dwa dni w oddziale i w końcu jednak odsyłają do nadawcy. Na infolinii nie mogą mnie poinformować dlaczego skoro to moja przesyłka, place więc to moja własność i mam prawo wiedzieć co z nią. Już kolejny raz.nie mają odwagi przyznać się że dali plamy -
~Anka / 2023-10-19 10:29
Najgorsza firma kurierska w Polsce. Będę unikać jak ognia. Zamawiam paczkę z Allegro i specjalnie zaznaczam, że odbiór ma być z paczkomatu w sobotę, bo zależy mi na czasie. Paczka została przez nich źle dostarczona do centrum InPost w innym mieście i zamiast w sobotę 07.10.23 mogłam ją odebrać dopiero 10.10.23.
Do tego bałagan na infolinii i w tym co piszą na smsach. Nie dociera do nich to, że musiałam prosić obce osoby o odbiór paczki, bo mnie już nie było i nie uznają reklamacji, gdzie musiałam dać komuś kasę na paliwo i odwdzięczyć się małym prezentem za to, że musiał jechać na ekstra za miasto. Totalna porażka jeśli chodzi o traktowanie klientów. Do tego w moim mieście (Włocławek) ich kierowcy jeżdżą jak piraci drogowi. Mijam ich prawie codziennie i bardzo często dochodzi z ich strony do wymuszeń, bo wciskają się na zwężeniach jezdni.WadyBrak wywiązywania się z dostaw w terminie. -
~kubi94 / 2023-10-19 10:05
Witam. W dniu odbioru paczki oraz opłacenie jej blikiem, wyskoczył błąd paczkomatu i skrytka się nie otwarła, natomiast pieniądze z konta zostały pobrane. Po kontakcie z infolinią poproszono mnie o zgłoszenie reklamacji i wysłanie na pomocinpost wiadomości z potwierdzeniem zapłaty. Za kilka dni poinformowano mnie o tym że paczka wróci do paczkomatu z tym że muszę ponownie ja opłacić żeby ja odebrać a pieniądze z poprzedniej transakcji zostaną mi zwrócone na konto. Cała sytuacja miała zajście pod koniec sierpnia, a mamy już prawie koniec października i pieniędzy dalej nie otrzymałem. Po licznych konsultacjach dostaję wiadomości że pracownicy przebywają na urlopach oraz zachodzi konieczność przekierowania wiadomości do innych z tym że bez skutku. Ostatnia wiadomość jest z prośbą wysłania ponownej reklamacji, lecz ja już nie mam na to siły i nerwów. -
~Michał / 2023-10-18 09:33
Obsługa reklamacyjna to dno dna. InPost nie doręczył przesyłki nadawanej przez Allegro i ani ja, ani pracownicy Allegro nie byli w stanie uzyskać informacji co się z nią dzieje. Wyszło na to, że została zagubiona. Nadałem kolejną do pod ten sam adres. A to dopiero początek. Otworzyłem procedurę reklamacyjną - podałem dane adresata oraz zawartość paczki. Po dwóch tygodniach odezwał się jakiś pracownik twierdzący, że mam im wysłać screena z danymi nadawcy, odbiorcy + zawartość z Allegro Lokalnie, chociaż nie ma tam takiego widoku! Zaproponowano mi odszkodowanie w kwocie netto, chociaż przesyłka nie była związana z prowadzoną działalnością gospodarczą i nie mam możliwości odliczenia VAT. O zwrocie kosztów nadania drugiej przesyłki nawet się nie zająknęli, a to podlega pod art. 361
par. 2 Kodeksu Cywilnego. Monituję do nich po każdej wiadomości związanej z procesem reklamacyjnym, ale nikt nie raczy odpisać. Dzisiaj dostałem informację od ubezpieczyciela, że mi netto wypłaci za utracony towar. :(WadyGubią przesyłki, a gdy tak się stanie - zero informacji co się z przesyłką dzieje. Fatalna obsługa reklamacji. -
~Maria / 2023-10-17 17:30
Nie polecam firmy kurierskiej inpost uszkodzili mi dwie przesyłki była trudność z porozumieniem się pracujący ludzie nie odpowiedzialni i nie na odpowiednim stanowisku drogie wysyłki koszmarna obsługa -
~Monika / 2023-10-17 16:25
Straszne jest to co wyprawiają, paczki ciągle rozdarte, a dziś to już było przegięcie, paczke dostarczono po godzinie 6 rano do paczkomatu a o 12 już minął termin odbioru, kiedy zadzwoniłam na infolinię powiedziano mi że paczka jest zwrócona do nadawcy ale nie może mi powiedzieć dlaczego. Masakra i zero szacunku do ludzi -
~Karina / 2023-10-17 15:10
Fatalna obsługa, kurierzy udają, że próbują dostarczyć paczkę, nie odbierają telefonów, obsługa infolinii nie pomaga w rozwiązaniu problemu, oceniam całą obsługę bardzo źle. -
-
~barbara / 2023-10-17 10:46
Wysłałam dokumenty ,oczywiście nie doszły ,stwierdzili że zły adres, po trzech reklamacjach i potwierdzeniach że adres jest dobry dostałam nr do kuriera i wreszcie po tygodniu dokumenty dostarczono.
nie polecam tej firmy, są nieuczciwi , a biuro reklamacyjne nie robi nic aby wyjaśnić sprawęZaletybrak zaletWadytygodniowe opóźnienia , nieuczciwa firma -
~Wojciech / 2023-10-17 09:30
Niestety jeżeli o reklamacje to firma InPost niestety nie jest w czołówce najlepszych. Nie dość że sam czas trwania procesu postępowania był długi to w dodatku odliczają koszt amortyzacji od przedmiotu który zagubili. WadyRaklamacje -
~Patryk / 2023-10-16 20:35
Nie polecam tej firmy ostatni raz zamawiam przez InPost kurier nie przyjeżdża w określonym czasie i kłamie że był a go nie było nie polecam ???? -
~K / 2023-10-15 14:30
Bardzo się zawiodłam na inposcie. Paczka została wydana do doreczenia i nagle się gdzieś zapodziała. Nikt mnie nie poinformował o takiej sytuacji, sama zaczęłam dzwonić na infolinię gdzie się okazalo" faktycznie coś jest nie tak z paczka" po kilku dniach dostałam wiadomość że kurier nie znalazł paczki w paczkomacie i pewnie etykieta się zniszczyła, miałam wysłać zdjęcia zawartości i tyle. Nikt nie chciał że mną rozmawiać. W telefonie usłyszałam "koleżanka oddzwoni bo ona się tym zajmuje". A jak zgłosiłam reklamacje to nagle po miesiącu się okazało że ważnego dokumentu nie wysłałam, o którym w reklamacji nie było mowy. I znowu wszystko na nowo. Dno ,żeby taka firma miała takie podejście do klienta. Żałosne
strona 32 z 401
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »