strona 3 z 411
-
~krzysztof / 2025-10-09 10:19Ocena: 1.00 / 5
przesyłka z Tarnowa do Białegostoku jechała ponad trzy dni. dodam, że interwencja wysyłającego to przyspieszyła. kolejnym problemem było to, że kurier zaplanował dostawę na godzinę między 15 a 16. koszmar firma. całkowicie nie polecam -
-
~Mm / 2025-10-08 17:05Ocena: 1.00 / 5
Moją opinia negatywna kurier nie dostarczył przesyłki w terminie dzwonił że będzie za 4 minuty wogole nie dostarczył przesyłki
ZaletyNegatywnaWadyNegatywna -
~Elvis / 2025-10-08 11:12Ocena: 2.00 / 5
Mają gdzieś, zarówno nadawców jak i odbiorców, reklamacje tez mają gdzieś. Obsługa fatalna, nie polecam. Lepiej dopłacić, a mieć gwarancję dostawy. ZaletyCenaWadyDostawa, reklamacja -
~szybki / 2025-10-08 07:32Ocena: 1.00 / 5
ZENADA kurier stawia warunki odbioru paczek,I stroi Fochy. -
~Taka prawda / 2025-10-07 20:03Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy InPostu zostawiają na szybach aut etykiety z Karnymi kuta**** , twierdząc że kierowcy parkują „na ich miejscach „ , wyzywają ludzi kiedy stoi się pod paczkomatem na wyznaczonym miejscu parkingowym. Chamstwo i prostactwo . Myślę że czas zainteresować się kurierami w okolicach Łodzi . -
~Katarzyna / 2025-10-07 17:08Ocena: 1.00 / 5
Moje zastrzeżenia dotyczą głównie kuriera obsługującego Mokotów, który - niezgodnie z prawdą, z sobie tylko znanych przyczyn - odnotował odmowę przyjęcia paczki. Po interwencji (kiedy adnotacja o odmowie pojawiła się w aplikacji) zapewniono mnie, że przesyłka zostanie dostarczona, ale nie została. Po kolejnej interwencji dowiedziałam się, że została już zwrócona i nie ma możliwości ponownego doręczenia. Reklamacja nie została uwzględniona, najpierw powtórzono opowieść o odmowie przyjęcia, a po odwołaniu, że reklamację powinien zgłosić nadawca. Firma nawet nie przeprosiła, uważa że problemu nie ma i należy przypuszczać, że żadne konsekwencje wobec kuriera, który zwyczajnie kłamie, nie zostały wyciągnięte. -
~Anka / 2025-10-07 13:04Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie dostarczona w terminie,brak kontaktu telefonicznego, kurier twierdzi że nie może nikogo zastać pod wskazanym adresem a nawet nie przyjdzie na 2pietro,nie chce się wchodzić i nosić paczek,na infolini też arogancko podchodzą do klienta, olewają ludzi, ale ważne że właściciel InPost zbiera kasę, nieważne czy kurier dostarczy przesyłkę czy nie. ZaletyBrak zaletWadyBrak kontaktu i pomocy w rozwiązaniu problemu -
~Bożena / 2025-10-06 16:56Ocena: 5.00 / 5
Mimo podania w mailu błędnego numeru telefonu do kuriera i tym samym brakiem z nim kontaktu (mam zepsuty domofon) przesyłka dotarła. Zamówiłam w sobotę. Dziś już u mnie. Pan kurier bardzo miły. Dziękuję. -
-
~Valdi / 2025-10-04 12:21Ocena: 1.00 / 5
Wtorek wieczorem dostalem sms o przesylke ,pojechalem w srode odebrac z paczkomaty ,juz przesylki nie bylo.dokonali.zwrot. Zero kontaktu tylko sztuczna inteligencja. Brawo Inpost,wszystko dla ludzi ZaletyNie polecamWadyNie polecam -
~Julita / 2025-10-02 20:21Ocena: 1.00 / 5
520000012281381078909093 paczka id rana w doręczeniu,kontakt z infolinią bez sensu,zero wsparcia ,NIE DOSTARCZYŁ NIE ODBIERA TELEFONU ZaletyBrakWadyNIE DOSTARCZYŁ -
~Piotr / 2025-10-02 20:10Ocena: 1.00 / 5
Kurier ładuje przesyłkę do paczkopunktu, który pełni role magazynu, bo paczkomat przepełniony. Po około 24 godzinach zabiera przesyłkę i oznacza ją jako przeterminowaną, zamiast umieścić ją w paczkomacie. W kolejnym dniu od rana (od 9.00) jest w doręczeniu, po drugiej interwencji na infolinii, około (19.00) przesyłka zmienia status na "przyjęta w centrum logistycznym". Aa, i jeszcze z paczkopunktu rozmawiam z kurierem przez telefon, dlaczego wziął przesyłkę i zrobił ją przeterminowaną po 24 godzinach, a gość stwierdza, że tak mu się wydaje, że tak się robi. Nadal nie mam przesyłki, mija kolejny dzień. -
~Nnn / 2025-10-02 18:39Ocena: 2.33 / 5
Śmiechu warte . Był karton z chodzikiem dla dziecka i mniejszy z puzzlami . Pan zadzwonił i poinformował że nie wniesie mi tego na 4 piętro ponieważ jest to za duży gabaryt . Karton ważył może jakieś 4 kg . A ten z puzzlami jak ważył kilogram to było by dobrze . Ale nie chciało się chyba zadka wprowadzać tak wysoko . Śmiechu warte po prostu . Region kurierski YIA -
~Piotr / 2025-10-02 14:50Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam firma nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki nie uwzgledniają reklamacji przesyłka była zapakowana fabrycznie u producenta z tamtąd trafiła do sklepu w nienaruszonym stanie później została wysłana do Polski i tutaj też nie było problemu dojechała w całości no i jakimś dziwnym trafem InPost przewoźnik uszkodził drzwi a w uzasadnieniu wysłał mi taką oto wiązankę -Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeanalizowania zgromadzonych dokumentów i informacji w sprawie szkody do w/w przesyłki nie stwierdzono zaistnienia odpowiedzialności przewoźnika. Przesyłka nie została prawidłowo przygotowana do transportu. Brak zabezpieczeń. Wnioskować należy, iż każde nieprawidłowe zabezpieczenie rzeczy niesie za sobą ryzyko powstania szkody. Dlatego też istnieje konieczność właściwego i należytego przygotowania przesyłki do transportu. Zasadą jest aby przesyłka dotarła na miejsce przeznaczenia w stanie niepogorszonym, ale także aby nie stwarzała zagrożeń dla innych przesyłek oraz środków i urządzeń transportowych. Na Nadawcy ciąży obowiązek aby rzeczy nadawane do przewozu były zapakowane zgodnie z ich właściwościami, a tym samym do bezpiecznego transportowania. W związku z powyższym pozostajemy na stanowisku, iż z tytułu przedmiotowego zdarzenia nie można przypisać przewoźnikowi odpowiedzialności. Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Państwu jako poszkodowanemu prawo odwołania się od niniejszej decyzji w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego pisma.
WadyOdrzucają z automatu reklamacje -
~Denis / 2025-10-02 09:59Ocena: 1.00 / 5
Chciałem skorzystać z usługi wysyłki paczki przez InPost do Hiszpanii. Wcześniej wysłałem paczkę o podobnych rozmiarach i dotarła ona na czas, dlatego zdecydowałem się ponownie zaufać tej firmie. Tym razem, będąc w podróży służbowej, wysłałem swoją walizkę z rzeczami niezbędnymi na tydzień.
Niestety, okazało się, że paczka przez trzy dni nie mogła zostać dostarczona do paczkomatu, mimo że w systemie widniał status „gotowa do wydania”. Kilkanaście razy kontaktowałem się z infolinią, jednak za każdym razem słyszałem jedynie, że „sprawą się zajmują”. Nikt nie był w stanie podać żadnych konkretów – nie potrafili zweryfikować, na jakim etapie znajduje się przesyłka, nie mieli kontaktu z oddziałem InPost w Hiszpanii ani z samym kurierem.
W praktyce wyglądało to na całkowity brak odpowiedzialności i podejście lekceważące klienta. Sytuacja była dla mnie szczególnie uciążliwa, ponieważ w paczce znajdowały się wszystkie rzeczy potrzebne na czas pobytu.
Podsumowując: bardzo się rozczarowałem i niestety nie mogę polecić tej usługi.ZaletyBrakWadySame wady!!!!!! -
~Mela / 2025-10-01 23:31Ocena: 3.67 / 5
Dziś została mi dostarczona paczka, fakt przyszła na czas ( jeśli chodzi o dzień) Z samego rana przed godziną 8 dostałam informacje,że paczka została wydana do doręczenia, dostałam również e-maila z numerem telefonu do kuriera dzwonię raz drugi połączenie odrzucone za 3 odebrałam zapytałam w jakich godzinach planuję być u mnie podałam adres powiedział, że między godziną 14 a 15:30 przez telefon było słychać że kurierem będzie starszy mężczyzna, zbliżała się godzina 16 kuriera jak nie było tak nie zadzownilam koło 16:30 za ile będzie powiedział że do pół godziny koniec końców był po godzinie 17 przez telefon był oschły jakby problemem było to że w ogóle dzwonię a on musi przyjechać. pierwszy raz spotkałam się z taka sytuacja Zaletycieszę się że paczka w ogóle doszłaWadysam kurier był jedną wielką wadą okropny kontakt oschły przez telefon było słychać jego niechęć do pracy -
~Małgorzata / 2025-10-01 10:34Ocena: 1.00 / 5
InPost od długiego czasu nie potrafi rozwiązać problemu nierzetelnego kuriera, który zwyczajnie olewa obowiązek dostarczania przesyłek pod wskazany adres.
Kurier o numerze telefonu 508 - 539- 806.
Tumiwisizm i zakłamanie tego osobnika przekracza wszelkie wyobrażenia. -
-
~Komo / 2025-09-30 11:37Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na reklamacje inpost! Jestem nadawcą. Przesyłka wysłana 12.08.2025 z Allegro, po tygodniu otrzymałam wiadomość od inpost żeby opisać w czym była wysłana przesyłka i jej zawartość. Po kilku dniach zadzwoniłam na infolinie i okazało się że przesyłka zagubiona i mam złożyć reklamację. Wszystko zrobiłam z ich wytycznymi przez formularz online, też zadzwoniłam żeby się upewnić czy wszytko jest dobrze wypełnione. Powiedzieli że tak i że reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie od 7 do 14 dni. 18.09.2025 otrzymuję wiadomość o uzupełnienie zgłoszenia, miałam dosłać im oświadczenie na ich wzór. OK zrobiłam to. A 28.09 i 29.09 wysyłam wiadomość co jeszcze brakuje i kiedy zwrócą pieniądze, to cały czas wysyłają wiadomość z treścią podaj numer zgłoszenia. Sama sprawdziłam numer zgłoszenia i okazuje się, że już nie ma takiego numeru zgłoszenia i minął termin zgłoszenia reklamacji. Tak właśnie oszukuje wszystkim nam znany inpost. Obsługa infolinii, porażka totalna. Odbierają telefon i nie potrafią odpowiedzieć na pytania.Jednym słowem oszuści i złodzieje! -
~Krystyna / 2025-09-29 16:13Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka o wartości 1200PLN przez tydzień przewala się w Inpost/zaginęła/została skradziona? Kontakt z infolinią bezsensowny, reklamacje - mają 30 dni, Zamówienie opłacone, niedostarczone. Traktują klienta beznadziejnie. ZaletyŻadnychWadyArogancja, chamstwo, lekceważenie klienta -
~Tadeusz / 2025-09-28 14:45Ocena: 1.00 / 5
Firma chroni kurierów okradających przesyłki . Zostałem okradziony z przesyłki .Reklamacja rozpatrzona nierzetelnie .
-
~Tadeusz / 2025-09-27 13:18Ocena: 2.67 / 5
InPost dostarczył nie to co kupiłem.
Kupiłem dysk SSD Kingston za 539 zł. InPost miał dostarczyć przesyłkę do paczkomatu. Dostałem numer paczki i kod odbioru. Wszystko wyglądało normalnie. Okazało się jednak, że w paczkomacie zamiast mojej paczki z dyskiem komputerowym była niewielka paczka, ale z ubrankiem dla niemowlaka. Po wprowadzeniu numeru telefonu i kodu odbioru nic już oczywiście zrobić w paczkomacie nie mogłem. Natychmiast złożyłem reklamację przez Internet i dostałem numer reklamacji. Minęło 10 dni i sprawa pozostaje niezałatwiona. Dysk był bardzo pilnie potrzebny. Wątpię, abym w przyszłości korzystał z usług InPost.
strona 3 z 411
