NIE POLECAM!!! To najgorsza firma z jaką miałam do czynienia, notorycznie kurier zostawia paczki koło domu, u sąsiadów. Na aplikacji jest informacja że paczka została dostarczona a paczki nie dostałam, jak się okazało kurier zostawił paczkę u sąsiadów w ogródku, co jest niedopuszczalne. Druga bardzo podobna sytuacja z inną przesyłką, którą również zaniósł do sąsiadów tym razem innych, dodam że tego dnia byłam cały czas w domu pod telefonem. Nie dostałam żadnej informacji o próbie doręczenia paczki. Ta firma to totalne dno w dodatku zatrudniają idiotów. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług!!!
ZaletyBRAK!!!
Wady1) Zostawianie paczek u sąsiadów, na podwórku
2) Brak informacji o próbie dostarczenia przesyłki
3) Ludzie bez jakiegokolwiek pojęcia i kultury osobistej
4) Mała pomoc że strony obsługi klienta, reklamacji
~Jacek / 2023-12-02 18:48
Ocena: 2.67 / 5
Inpost nie uznaje reklamacji na uszkodzoną przesyłkę.Po złożeniu reklamacji zawsze odpisują że to nie z ich winy.Pomimo tego że towar został bardzo dobrze zapakowany.W formularzu reklamacyjnym proszayo podanie numeru konta do zwrotu ale zwrotu nigdy nie ma.
ZaletyBrak
WadyMogą rzucać paczkami jak im się tylko podoba.
~Janusz / 2023-12-01 22:37
Ocena: 1.33 / 5
Podczas wysyłki towaru, konkretnie szkła, większość kompletu po dostawie była zbita. Gdy napisano reklamację uznali ze to nie ich wina i nie powinno się przesyłać inpostem rzeczy szklanych. Wielokrotnie widziałam, że kurierzy rzucają kartonami i już patrzą co to za towar,a przy szkle jest napis szkło. Oczywiście odszkodowania nie otrzymaliśmy.
WadyNie szanowanie towaru,rzucanie nim.
~Marlena / 2023-12-01 19:45
Ocena: 1.00 / 5
W dniu wczorajszym nadałam paczkę w paczkomacie KVV01M Oborniki WLKP. niestety dziś kurier nie odebrał paczki, pomimo mojej interwencji po godzinie 15 na infolini. Mało tego , jest to paczka Allegro smart weekendowa. Ta sytuacja zaczęła się powtarzać już kilka razy. Obsługa infolini nadaje się do powtórnego szkolenia, wiją się i nic merytorycznie nie wiedzą.Tragedia.
Zaletybrak
Wadybrak profesjonalizmu i standaryzacji
~Jackie 4chan / 2023-12-01 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie nie polecam.
InPost ukradł mi paczkę i struga głupa.
InPost najpierw stwierdził że adres jest nieprawidłowy. Po telefonie stwierdził że jest ok ale paczkę wrócił do magazynu.
Z magazynu najpierw przyszła informacja że dostaniemy zaraz paczkę a następnie… że wraca ona do nadawcy. Natomiast ponieważ paczka jest z USA, inPost paczkę utylizuje.
Obecnie inpost stwierdza że mamy kontaktować się z nadawcą w aby wysłał nam ponownie paczkę…. Której nie ma bo ktoś ją ukradł na magazynie inpostu i udaje że poszła do utylizacji. Skandal
ZaletyJakby ktoś chciał utylizować azbest niech wyślę inpostem i napisze że wartość powyżej 1000zł to ktoś ukradnie i po problemie
WadyKradną paczki
~Darek / 2023-12-01 15:35
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie dotarła, a w informacji na stronie InPost komunikat: "Brak możliwości doręczenia".
Nikt się ze mną nawet nie kontaktował, a gdy ja chciałem się z nimi skontaktować to nikt nie odbierał telefonu.
InPost znalazł dobry sposób na zarabianie pieniędzy, zwrot do nadawcy i tak w kółko.
Stracony czas i pieniądze.
ZaletyZero
WadyTylko
~Joanna / 2023-12-01 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Konieczność oczekiwania na kuriera cały dzień, późne dostawy, nieprawdziwe SMS o nieudanej próbie dostawy ( żadnej próby nie było)
~Oliwia / 2023-11-30 08:46
Ocena: 1.00 / 5
Koszmar!
Nie sądziłam, że kiedykolwiek będę zmuszona wystawić tak negatywną recenzję, ale doświadczenie, jakie miałam z tą firmą, nie zostawia mi wyboru.
Paczki naszej firmy spożywczej sprzedającej orzechy laskowe, zostały obsłużone z absolutnym brakiem szacunku. Pierwsza z nich, która powróciła bez żadnej informacji ze strony inpost do nas, wyglądała, na przeciętą, a 1 kg orzechów zniknęło jak kamień w wodę z paczki!
Zamiast jednak zaoferować mi jakąkolwiek formę rekompensaty, firma dostawcza wydaje się ignorować mój problem. Następnego dnia wysłałam ponownie paczkę na ten sam adres, paczka została ponownie rozcięta i jest w trakcie powrotu do naszej firmy. Czyż to możliwe, że kurier na terenie Legionowa ma jakąś obsesyjną potrzebę otwierania paczek naszej firmy?
Jestem zszokowana brakiem profesjonalizmu i odpowiedzialności. Nie tylko straciłam x kg orzechów, jest to nie profesjonalne wobec klientów naszej firmy. Była to ostatnia paczka jaką wysłałam z inpost!
Zdecydowanie odradzam!
~HEX / 2023-11-29 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Dno na infolinii siedzą osoby totalnie nie ogarnięte w dodatku firma wprowadza w błąd o doręczeniu przesyłki po czym przesyłka wraca do oddziału i nikt nie jest w stanie podać przyczyny !! Zero odpowiedzialności !!
WadyTotalne zero odpowiedzialności firma nawet nie potrafi podać przyczyny nie dostarczenia przesyłki
~Sylwia / 2023-11-29 18:34
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo długo trzeba czekać, kilka razy korzystam i za każdym razem spóźnienia. Niby odebrana iw przygotowaniu do odebrania a cały dzień czekania.... Albo od 9 do następnego dnia.
Kurierzy robią swoje masz weź i spadaj...
ZaletyNiewiem bo nie znam
WadyWymienione wyżej
~Romeo / 2023-11-29 18:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie poleca firmy kurierzy chyba piszą co cha w sprawach doręczeń paczek
ZaletyBrak
WadyZa dużo by pisać
~Maciekkk / 2023-11-29 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Masakra paczke za pobraniem nie mozna odebrac w punkcie gotowka a gdy juz chcialem zaplacic karta to wcale niepozwala odebrac paczki nie przekierowywuje do płatności do tego infolinia to sie chyba z chlewem numerami wymienila, INPOST za kazdym razem kiedy jestem ZMUSZONY korzystac z ich "uslug" musza byc jakies problemy.
~Wkurzona / 2023-11-29 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma, kurierzy bezczelni, aroganccy, robią łaskę że przywiozą paczkę, umawiają się i ich nie ma a człowiek czeka urywając się z pracy , nie polecam
DHL, DPD rzetelne i nigdy się nie zawiodłam
~Orlik / 2023-11-29 14:11
Ocena: 2.67 / 5
Kurierzy coraz gorsi. Chamstwo, buta i arogancja. Osoba chora musi sama dźwigać gabarytowe pacczki bo kurier mówi, że jego to nie interesuje. Zacznijcie zwracać uwagę, kogo zatrudniacie. Obecnie, będę korzystać z usług innej firmy w miarę możliwości. Bo z kimś, kto nie ma empatii nie da się współpracować.
ZaletyByły: kultura, empatia, uśmiech.
WadyChamstwo, buta, arogancja.
~Oskar / 2023-11-29 13:38
Ocena: 3.00 / 5
Obsługa infolinii to jakby rozmowa z analfabetą. powtarzający się pracownik, nie potrafi wysłowić się, powtarza jedno i to samo zdanie w koło.
Kontakt z infolinią x2 dwóch pracowników dwóch pracowników zatrudnionych chyba po podstawówce.
Oczekując na paczkę nie potrafią podać numeru do kierowcy, nie potrafią podać kodu odbioru paczki.
ZaletySzybka dostawa
WadyInfolinia, jakość obsługi
~Klient / 2023-11-29 11:28
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam firmy InPost która ma gdzieś klientów i reklamację spowodu uszkodzenia przez kuriera przesyłki tłumaczy to złym zabezpieczona przesyłka
ZaletyZadne
WadyZle zabezpieczenie przesyłek przez kuriera rzucanie przesylek przygniatanie
~Bogdan / 2023-11-29 09:30
Ocena: 4.00 / 5
Ostatnio siE opóźniają dostawy do paczkomatów o jeden dzień -podejrzewam, że to nawał zakuów przedświętami -mikołaj , czarny piatek itp. ogólnie jest spoko na plus.
ZaletySolidność
WadyRaczej nie ma
~Sławek / 2023-11-28 22:05
Ocena: 1.00 / 5
DNO I KUPA MUŁU
CZEKAM AŻ TA FIRMA ZBANKRUTUJE
KLIENT NA OSTATNIM MIEJSCU
Zaletybrak
Wadymało miejsca na wymienienie wszystkich
~Edi / 2023-11-28 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Tomej
Klijenci może chorzy ale to oni płacą za przesyłkę i mogą wymagać taki jest regulamin ipostu .
PAJACU
ZaletyZALET Brak jakich kolwiek
PSEUDO FIRMA KURIERSKA
NIE MAJA NAWET SWOICH ODDZIAŁÓW TYLKO
WYNAJEM DZIŚ SA JUTRO MOŻE INPOSTU NIE BYC.