Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Góralka / 2023-12-11 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszej firmy kurierskiej na polskim rynku nie ma. Dziwi mnie. że jeszcze istnieje. Przesyłki nie są dostarczane do odbiorców, kurierzy nie odbierają telefonów - co nie zdarzyło mi się u ich konkurentów, przesyłają głupie sms z informacją, że nikogo pod wskazanym adresem nie zastali (na paczce mi bardzo zależało i czekałam z wzrokiem wlepionym w kamery). Dwa dni tak się zabawiali, w biurze bardzo miła obsługa, informacje od czapy i jakby zupełnie im na nikim nie zależało. Nie polecam nikomu, ja już z ich usług korzystać nie zamierzam!
    Zaletypewnie są, ale ukryte
    Wadyw mojej ocenie - same wady
  • ~Ika / 2023-12-11 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier podjeżdża pod dom i odjeżdża, nie zostawia paczki, nie odbiera telefonu , macie najgorszych pracowników!!!!!
  • ~Polak / 2023-12-10 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam gdzieś InPost lepiej wybierajcie innych dostawców aby się nie denerwować czy otrzymacie paczkę bo ja nie otrzymałem przez firmę nygus dobrze że nadawca zwrócił mi koszty. Drogi właścicielu InPost weź się za swoich pracowników bo ludzie z was zrezygnują bo to co robicie czytając komentarze to masakra.
    ZaletyPo co komuś paczka lepiej jej nie dostarczyć.
    WadyBrak odpowiedzialności pracowników InPost którzy nie dostarczają paczek.
  • ~Kuba / 2023-12-10 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiając upominek na Mikołaja 05.12 o godzinie 9.28 dostałem informację o tym że mam już do odebrania paczkę i jest umieszczona w paczkomacie, następnie po 10 minutach tj. o godzinie 9.38 dostałem informację że czas odbioru paczki upłynął. Zadzwoniłem na infolinię szanownego inpostu i po rozmowie z panią ze wschodnim akcentem totalnie nie zainteresowaną rozwiązaniem ich ewidentnej pomyłki zaczęła zwalać winę na nic nie winnego nadawcę byle nie przyznać się że ich kurier popełnił błąd. Klasyka spychologii. Kolejno po kilku godzinach gdy kolejna Pani tym razem Polka zrozumiała pomyłkę powiedziała że rozumie tą sytuację i że to wyjaśnią i będę mógł odebrać przesyłkę w tym samym dniu. Jednak było to kolejne kłamstwo.
    WadyNiekompetencja, spychologia
  • ~Marcin / 2023-12-09 19:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma inpost miała dostarczyć do paczkomatu 2 towary. niestety paczkomat pełny i te dwie paczki które były tego samego dnia dostarczono do magazynowania w dwóch różnych paczkomatach tymczasowych. niby info ze za dzień trafia do pierwotnego paczkomatu ... mija 3 dzień i dalej tam tkwią w tymczasowych magazynach. ostatni raz brałem ta usługę
    Zaletynigdy wiecej
    Wadybrak możliwości reklamacji, telefony kontaktowe nie działają, a są dwa podane.
  • ~Anna / 2023-12-09 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej miejscowości tj. Frysztak i okolice, kurier firmy InPost o nr tel. 797031914 nie dostarczył paczki z powodu śniegu. To skandal! Czas Waszego prosperity na rynku Polskim wkrótce się skończy. Jest takie przysłowie: " Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie". Jest kolejne: "Jaki pan, taki kram". Zarówno szefostwo, pracownicy biura, jak też kurierzy to ludzie, którzy chcieliby abyśmy płacili za dostawę i dostarczali sobie sami.
    Jesteście najgorszą firmą na rynku, a z wieloma miałam do czynienia.
    W Skandynawii kurierzy zapylają na małych saneczkach ciągnąc do góry paczkę od zaparkowanego na dole samochodu. Zawsze są mili, uśmiechnięci i miło witają klienta. Nie stać Was na to. Nigdy.
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury kurierów, nieterminowe dostawy, brak dostaw, brak nadzoru ze strony szefów, pracownicy BOK nie potrafiący czytać ze zrozumieniem etc.
  • ~Anna / 2023-12-09 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadal brak mojej przesyłki. Dostawa miała być w piątek 8-go grudnia, później w sobotę, a niedawno otrzymałam info, że ma być w poniedziałek. Kto ma tyle czasu? Kurierzy totalnie olewają klientów za przyzwoleniem szefostwa.
    Biuro Obsługi Klienta opowiada bzdury, zero profesjonalizmu i wiedzy. Nie czytają ze zrozumieniem co do nich piszeszecie. Kurier nie doręcza paczki w piątek tłumacząc się śniegiem.Zenada.
    Mam nadzieje, że niedługo znikniecie z rynku. Właśnie straciliście klienta, albo wielu innych moich znajomych. Pozdro dla BOK i szefostwa. Plajta to dobra nazwa dla Was.
    ZaletyŻadnych
    WadyLenistwo kurierów, brak profesjonalizmu pracowników biurowych, zero kultury, a przede wszystkim ignorowanie klienta przez szefostwo InPost
  • ~Boryss / 2023-12-09 15:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczki nadane 04.12 do 09.12 nie dotarły do paczkomatów w Rawie Mazowieckiej.
    WadyTermin dostawy
  • ~Bożena / 2023-12-09 11:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem że Śląska i w moim rejonie to najlepsza firma kurierska, szybkie dostawy, mili kurierzy i nawet w soboty dostarczają przesyłki. Nie to co TNT i pocztex co przez tydzień nie potrafią dostarczyć przesyłki. Polecam InPost
  • ~Anna / 2023-12-09 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo planowanej dostawy na 8 grudnia kurier nie przyjeżdża. W rozmowie telefonicznej informuje mnie, że był śnieg. Może następnym razem będzie deszcz, mróz, błoto lub zbyt mocne słońce.
    Firma w żaden sposób nie wyciąga konsekwencji służbowych z takich zabaw i proceder trwa nadal.
    Nagminną praktyką kurierów firmy InPost jest wpisywanie w formularzu, że nie zastano klienta w domu albo przesuwanie terminu dostawy na dzień następny bez uzgodnienia. Ma to najczęściej miejsce z piątku na sobotę. A nuż uda się, że dostarczy kolega,a ja nie będę musiał wysiadać z samochodu. Tak, tak to typowe dla młodych osób pracujących w tej firmie. Czy podczas chodzenia po wypłatę też nogi bolą, nie sądzę.
    Rezygnuję z usług powyższej firmy z uwagi na liczne, nieprzyjemne z nimi związane sytuacje. Jeśli chcemy mieć udany dzień zamówmy zakupy przy pomocy konkurencji.
    ZaletyBrak
    WadyLenistwo kurierów, nieterminowość dostaw,niesolidność, brak kultury
  • ~roki / 2023-12-09 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś żart, przyszedł sms z terminem dostawy nic człowiek czeka, kurier nie odbiera telefonu, później odrzuca połączenie. Gdy zadzwonisz na infolinię twierdzą że kurier ma czas do 17.00. Kpina tłumaczysz że masz otwarty sklep w danych godzinach ich to nie interesuje nie odbierzesz paczki po wystawieniu elektronicznego awizo paczka zostaje cofnięta do nadawcy......
  • ~victorgr4nt / 2023-12-08 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    1,5 dnia na odbior to jakis zart. Po zainstalowaniu ich gownianej apki nie przychodza juz zadne inne powiadomienia
  • ~Anna / 2023-12-08 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z CCC. Infolinia informuje,że przesyłka będzie w ciągu 2 dni roboczych i tak od trzech dni

    ZaletyWszystkie inne paczki były dostarczone na 5
  • ~Bogumił / 2023-12-08 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy In Post mają ciekawą praktykę.
    Wpisują, że w danym dniu nie zastali odbiorcy w domu. A ty odbiorco sobie czekaj. bo on tylko po wypłatę chodzi.
    Lub powie, że nie przyjedzie bo śnieg jest.
    Tak jest we Frysztaku.
    Powiedział, że był na Gliniku ale nie dostarczył bo śnieg jest. Nie powinni pracować zimą. Odradzam usługi firmy In Post. To nagminne działanie. Nie wiem jakie pastwo mają doświadczenia z tą firmą.

    Dwóch innych dostawców dało wcześniej radę z innych firm kurierskich.
    ZaletyŻadnych
    WadyLekceważenie klienta przez kuriera
  • ~Maria / 2023-12-08 06:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Inpost okrada paczki. Dostawa na czas. Miły kurier. A w paczce brak cennej rzeczy. Bardzo przykre i frustrujące. Miałam nadzieję że to uczciwa firma. Przykre...
    ZaletySzybką dostawa
    WadyOKRADZIONA PACZKA
  • ~Mariusz / 2023-12-07 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jeszcze raz tragedia i rozpacz długi czas oczekiwania na paczkę mimo moich zgłoszeń do InPost paczki nie otrzymałem do dziś nie polecam tej firmy.
    ZaletyNie polecam
    WadyDługo trzeba czekać za paczką mają gdzieś klienta mimo zgłoszeń.
  • ~mariola / 2023-12-07 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa kurierów. W otrzymanym sms jest informacja, że zapłacić można blikiem lub kartą - nic podobnego kurier nie ma telefonu do obsługi ( zostawił w samochodzie) kartą ( brak terminala) gotówką brak reszty ( chyba że robi to specjalnie aby mieć napiwek)
    Paczka nie odebrana. Złoże reklamację na inpost.
    Ciekawe czy właściciel czyta te opinie czy ma wszystko w głębokim poważaniu jak jego pracownicy - chyba że nie ma czasu bo rozwija biznes za granicą - a tam obsługa musi być na wyższym poziomie.
    Jestem strasznie nie zadowolona z wybrania tej firmy jako dostarczyciela paczki.
    Gdyby wszyscy niezadowolenie nie odbierali przesyłek jak coś jest nie tak to może wtedy jak by kurierzy dostali po kieszeni to by się coś zmieniło.
    Zaletybrak
    WadyWszystko jest jedną wielką katastrofą
  • ~zbigniew / 2023-12-07 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia najgorsi kurierzy , nic ich nie obchodzi , nie można dogadać sie przez telefon o dostarczeniu przesylki żeby być w domu , jak zadzwonisz to muwią że to mają w dupie , a szczegulnie jeden o nr. tel.511553778 powiedzial że jak chcę przesyłke to niech do niego podjadę to sie pytam za co płace a on muwi że ma to w dupie i przesylke odeśle i ta działa inpost za nasze pienądze . Takiego barana zwolnił by natychmiast , ale tam w elku to jest ochronka broniąca nierobów.
    Zaletynie ma
    Wadyniesamowite
  • ~Ab / 2023-12-07 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Jedyną zaletą chyba jest tylko to, że paczkomat blisko domu :)
    ZaletyNie zauważyłam :)
    WadyWięcej wad niż zalet
    Niemiła infolinia
    Kurierzy, którzy nie biorą odpowiedzialności za swoje błędy. Wina konsumenta jak stwierdziła Pani z infolinii xD. Jak zwykle...
  • ~bar / 2023-12-07 07:59
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalnie oceniam pracę firmy INPOST - brak komunikacji telefonicznej z kurierem mimo że taki widnieje w zamówieniu i przesyłce. Od 1.12. czekałam na paczkę. Wieczorem 0 o godz 19 z minutami dzwoni kurier że dostarczył przesyłkę (biurowiec) umówiłam się że dostarczy mi paczkę w poniedziałek tj. 4.12.23 do godz 15.00. Niestety. Zadzwoniłam na nr 722444000 panienka z info. telefonicznej nie umiała mi pomóc twierdząc ze mają awarie systemu. Poprosiłam o kontakt w momencie usunięcia awarii . Niestety cisza..... Po kolejnym połączeniu z BOK pomijając gadającą maszynę ok 5 min (bez sensu- dane osobowe) konsultantka stwierdziła że rozmowa jest prowadzona niegrzecznie, rozłączyła się. Wreszcie wczoraj tj. 6.12.23 o godz. 15.26 jest dostarczona (biurowiec ) dobrze że ktoś z pracowników był w pracy. Zero informacji telefonicznej od kuriera, że doręczył paczkę tej i tej osobie.
    Zaletyzadnych
    Wadynie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12669
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7714
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2430
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063