WadyZła organizacja pracy brak odpowiedzialności za błędy Logistyczne. Kurierzy pracują od wczesnych godzin rannych do wieczora ale o 17 nie przyjadą nie polecam
strona 27 z 398
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Elcia / 2023-11-13 13:19
W dniu 27-10-23 miałam otrzymać paczkę do paczkomatu z powodu przeładowania paczka trafiła do magazynu i po zwolnieniu miejsca miała wrócić do paczkomatu który był podany. Oczywiście nie trafiła tylko krążyła po Warszawie na Pradze w efekcie trafiła do nadawcy. To jeszcze lepsze w dniu 09-22-23 kurier miał dostarczyć paczkę oczywiście SMS to 7:40 jak jechałam do pracy prosiłam o dostarczenie w godz 17:00 odmówił i zaproponował przekierowanie na inny adres w dniu następnym i co 10-11-23 sytuacja się powtarza ale adres ten sam co dnia poprzedniego. Dzwoniłam na infolinię i chciałam wyjaśnień raczej się nie dogadałam nie połączono mnie z Logistyką przyjęto skargę na kuriera . Porażka nikt nie chce wziąć odpowiedzialności za zła organizację firma już straciła na wizerunku -
-
~tadeusz / 2023-11-11 17:24
podobno 09/11/2023 umieszczono moją przesyłkę w skrytce .nie dostałem żadnej wiadomości.
11/11/2023 o godz.11 otrzymałem wiadomość że paczka wraca do nadawcy bo jej nie odebrałem. -
~VOLHA / 2023-11-10 19:45
Paczka po 5-dobowej od 04.11.2023 podróży po Warszawie od Woli do Mokotówa wreszcie dotarła 10.11.2023. Ale nie do pierwotnie wybranego adresu. Jestem bardzo nie zadowolona z obsługi klienta. -
~maroni5574 / 2023-11-10 19:17
Żenada. Dno i dwa metry mułu. Paczka miała być dostarczona w czwartek, widnieje informacja o 8.08 ze przesyłka wydana do doręczenia, w piątek wieczorem dowiaduję się, że przesyłka będzie doręczona po weekendzie. Oczywiście to nie wina kuriera, tak się dowiedziałem na infolinii, domyślam się ze to wina pogody, że kurier nie dojechał do paczkomatu w Krobi. I tak to mały prezent który miał być wręczony w sobotę, będę musiał wysłać na swój koszt po weekendzie. Chyba wrócę do poczty polskiej, bo inpost schodzi na psy!!!!!!!!!!!!!!!
Nadmienię, że to nie pierwsza sytuacja tego typu.ZaletyBRAK -
~Georgio / 2023-11-09 18:08
Aplikacja internetowa wysyłania przesyłki jest niedopracowana. W przypadku konieczności zmiany formy płatności na etapie płacenia np. platność Blik akurat nie działa, wszystkie mozolnie wpisane dane odbiorcy i nadawcy ulegają skasowaniu i trzeba zaczynać od nowa, bo nie ma opcji zapisania odbiorcy. Infolinia również słabo zorientowana w funkcjonowaniu aplikacji. -
~Baba Jaga / 2023-11-09 14:31
BEZNADZIEJA - Nie wiedzą jaki mają format paczkomatu. Namawiają do przekierowania z dostawy kurierskiej na paczkomat, po czy okazuje się, że paczki nie mieszczą się do paczkomatu. Z kurierem nie idzie się dogadać na odbiór!!!!. Dzwoni z miasta udając, że jest pod blokiem. Cztery razy miałem wpisaną próbę doręczenia a kuriera nie było ani razu, nie kontaktował się tez telefonicznie. Brak kompletny zainteresowania dostarczeniem paczki przez kuriera. Paczka krąży między sortownią, oddziałem a kurierem - kompletnie bez sensu. Na reklamacji siedzi panienka, która nic nie może. Kompletny brak nadzoru nad kurierami - są panami, chcą to przyjadą, nie chcą to nie przyjadą. Specjalista d/s obsługi klienta K.B. nie odpowiada na e-maile. Przy byle trudności odsyłają do paczke do nadawcy. Wszystko wygląda tak jakby pracownicy nie byli zainteresowani w obsłudze klientów i sabotowali pracę. ZaletyBrakWadyJ.W. -
~Lidia / 2023-11-09 13:49
Najgorsza firma kurierska. Firma nie podaje szacunkowego czasu doręczenia. Czeka się cały dzień. Kurierzy zza wschodniej granicy (tylko ci ostatnio doręczają) nie odbierają telefonów, są bardzo nieuprzejmi, często nie można się z nimi dogadać. Przesyłki przychodzą w strasznym stanie: kartony podarte, brudne.Centrala w żaden sposób nie reaguje na reklamacje, tłumacząc się niemocą. Zdecydowanie nie polecam, wręcz radzę w miarę możliwości nie korzystać. Niestety wiele firm prowadzących sprzedaż internetową nie korzysta z usług innych kurierów. ZaletyNie ma ani jednejWadySame wady - bardzo nieuprzejmi kurierzy, na dostawę czeka się cały dzień - firma nie informuje o orientacyjnym czasie dostarczenia przesyłki. -
~Daniel / 2023-11-08 16:26
Unikać jak ognia!!!!! A państwu a biurze obsługi inpost życzę z całego serca życzę żeby tyle samo czasu czekali na paczki innych firm i najlepiej brali urlopy i czekali na nich -
-
~Ewa / 2023-11-08 16:19
Przesyłki nie docierają terminowo. Kurierzy nie odbierają telefonów. Centrala ma klienta w nosie. Żadnej próby pomocy, pomysłu na rozwiązanie problemów. NiGDY WIECEJ !!!! ZaletyBrakWadyWszystko co robią!! A podejście do klienta szczególnie -
~Miro / 2023-11-08 09:44
Kiedyś jak nosili listy to był dramat bo nic nie docierało prześli na paczki i na samym początku ku mojemu zdziwieniu paczki do paczkomatu docierały bardzo szybko a teraz znowu dramat bo paczka leży na rozdzielni od 4-5 godziny a jest wydawana kurierowi dopiero ok 9-10 a do paczkomatu dociera między 17 a 19 . ZaletybrakWadySame -
~Arleta / 2023-11-07 19:48
Dzien dobry jesli paczka jest dlaczego kurierzy nie dzwonią na numer tel lub na domofon bo juz 6 razy nie dostarczyl paczki na adres Gniewkowiec 9 88-180 Zlotniki kujawskie -
~Kinia / 2023-11-07 15:22
Kontakt z infolinia to jakis dramat. Powtarzane regułki, zero chęci rozwiązania problemu. Dno. -
~Michał / 2023-11-06 21:13
Nadają paczkę wydrukowałem etykietę paczkę niestety zniknęła radzę korzystajcie z konkurencji to firma to tragedia -
~Paweł / 2023-11-06 09:15
REKLAMACJA TRWA OD PONAD MIESIĄCA. ZERO KONSEKWENCJI. MAJĄ KLIENTA GŁĘBOKO W POWAŻANIU. DRAMAT. -
~Talullah / 2023-11-05 19:14
Nie polecam !!!
Z nadzieją, że InPost się zmienił na lepsze, zamówiłam dostawę do domu przez InPost. Paczka, w dwóch częściach, piasek i żarcie dla kota są ciężkie i nieporęczne, ja jestem inwalidką i do tego trochę wiekową. Według zapowiedzi kurier ma być w piątek 03.11. Czekam, czekam i tak dalej... Około godz, 15 z minutami zajrzałam w telefon, są jakieś dwa nieodebrane. Dziwne, nikt nie dzwonił, albo byłam w miejscu, gdzie na ogół chodzę bez telefonu. Pewnie to kurier, więc oddzwaniam i pytam, czy rozmawiam z kurierem, Odpowiedź: tak, mówię o co chodzi, ale w odpowiedzi słyszę, trzask i wyłączenie telefonu. No to sobie pogadałam. W informacji w aplikacji InPostu mam wiadomość, że była powtórna próba dostarczenia przesyłki. Gdyby była, to pewnie byłby dzwonek do domofonu, albo drzwi, ale chyba kurierowi się nie chciało. Nie raz inne firmy zostawiały paczki ciężkie pod drzwiami mieszkania, albo u sąsiadów. Trochę zdenerwowana, że specjalne żarcie dla kota (starego i chorego) nie dotrze do mnie tego dnia, zadzwoniłam na infolinię InPostu. Jakaś mało kompetentna i mało empatyczna osoba stwierdziła, że moje uwagi są bezzasadne, bo praktycznie kurierowi wolno wszystko. Jak będzie miał ochotę, to zadzwoni w poniedziałek. I tak oto zamiast w piątek, dostanę nie wiadomo kiedy paczki niezbędne dla moich kotów. Całą niedzielę spędziłam na poszukiwaniu towarów zastępczych. Tę niedzielę będę pamiętać długo. Na tyle długo, żeby więcej nie nabrać się na usługi kurierskie InPostu. Jakiś czas temu popełniłam błąd w zamówieniu, bo nie zaznaczyłam dostawy kurierskiej i moje ciężkie paczki wylądowały w paczkomacie, w schowku na najwyższym poziomie, który znacznie przekracza mój wzrost. To była chyba złośliwość obsługi paczkomatu, bo na chłopski rozum, ciężkie paczki powinny być w niższych skrytkach.ZaletyTrochę niższy koszt dostawyWadyObsługa nie kompetetna, niemiła, prawdopodobnie pracownicy z "łapanki" -
~Marta / 2023-11-04 15:36
Nie polecam miałam paczkę nadaną na paczkomat ze względu niby dla nich że gabaryt nie odpowiedni pan Ukrainiec tak stwierdził zadzwonił że paczka zostanie przewieziona na magazyn i dostarczona w sobotę. Zadając mu pytanie czemu pan tak twierdzi i czemu nie może do domu dostarczyć dziś jak ma pan niedaleko od paczkomatu odpowiedź od niego była nie paczka nie dotarła mimo że szanowny pan powiedział że dostarczy w sobotę -
-
~Ju / 2023-11-03 12:05
Nie polecam firmy InPost ponieważ chciałam zwrócić towar do sklepu sklep nadał przesyłkę z mojego adresu lecz kurier do dzisiaj do mnie nie dojechał we wtorek obiecywał nie od rana że będzie czekałam cały dzień jak głupia lecz co do niego dzwoniłam przekładał godziny po czym później nie odbierał telefonu i mnie odrzucał gdy napisałam mu sms-a nawet nie odpisał później kurier miał być w czwartek dzwoniłam od rana do InPostu mówili mi że mam dzwonić do kuriera później się okazało że zlecenie jest powielone i że kurier nie przyjedzie gdy dzwoniłam do niego nie radził ani razu ode mnie odebrać telefonu odrzucał połączenia gdy napisałam mu kolejnego sms-a że czekam na niego jak głupia kolejny dzień to zadzwonił do mnie i stwierdził że ja grożę mu groźbami karalnymi i że zgłosi mnie do inpostu i że założą mi sprawę do sądu był wobec mnie bezczelny arogancki i krzyczał do mnie przez telefon nie dał mi nawet dojść do głosu. Sms-y owszemu pisałam ale tam nie było żadnych gróźb tylko napisałam mu tylko że go obsmaruję w internecie za to że mnie tak robi w kulki. A gdy zadzwoniłam do firmy InPost cały czas twierdzą że albo ma być albo że go nie będzie jest jeden wielki bałagan u nich nigdy nie skorzystam z ich usługi i każdemu będę odradzać. -
~Johny / 2023-11-03 09:06
Nie polecam zamawiania paczek przez ta firmę. Kurier nie przyjeżdża tylko odsyła paczkę do nadawcy, dwa razy tak miałem. -
~Joanna / 2023-11-02 21:03
Zamówiłam domek dla królika Nie pierwszy bo to już kolejna sztuka pakowane w folię bąbelkową grubą cztery warstwy na to strecz uściśniający ewidentnie widać że kurierowi paczka wypadła z ręki trafiło na kandydaszka paczka pękła daszek się połamał Reklamacja odrzucona że komuś że zapakowane to przepraszam Czy ja mam to w sejfie wysyłać a łajza może tym rzucać i kopać InPost psuje się od głowy jak ryba chronią takie łajzy i reklamacja oczywiście nie uwzględniona Jak wspomniałam wytłumaczenie niewłaściwe opakowanie no cóż jak się chce to zawsze Rączka rączkę umyje parę tygodni trwała tylko głupia dyskusja mailowa ZaletyCzas dostawyWadyDbałość o powierzone przesyłki -
~Kuba / 2023-11-02 10:26
Nie znam gorszej infolinii i obsługi na świecie. Chwalą się tylko ile to inpost nie przynosi zysków problem w tym że obsługa leży totalnie. Dzownisz na infolinie bo na emiala firma odpisuje po 2 dniach. Masz do nadania 200 paczek to radź sobie sam. Dramat na prawdę. Mam nadzieje że wreszcie znajdzie się konkurencja dla tego molocha.
strona 27 z 398
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »