Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7958 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Weronika / 2023-12-13 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra dzisiaj kurier miał mi dostarczyć do paczkomatu blisko mojego bloku a paczka jest prawie na 2 końcu miasta nie mam zabardzo możliwości się wybrać a brać pieniądze umieją i zaznaczone że tym czasowo to nie wkładaj do innego paczkomatu i nie miałam nigdy takiej sytuacji że kurier tak zrobił zawsze później była w odpowiednim paczkomacie a teraz to chyba brak myślenia jest u kurierów po prostu
  • ~Reytan / 2023-12-13 13:12
    Ocena: 2.00 / 5
    ZMIEŃCIE KURIERA NA TEREN ŚRODA ŚLĄSKA OD 2 TYGODNI NIE DOSTARCZA PACZEK A PIENIĄDZE ZA DOSTAWĘ POBIERACIE. JEŻELI NIE CHCECIE DOSTARCZAĆ PACZEK TK OGŁOŚCIE TO. JA JUŻ OD WAS NIGDY NIE ZAMÓWIĘ DOSTAWY, TAK KIEDYŚ ROBIŁO DPD A TERAZ WASZYM KURIEROM NIE CHCE SIĘ JEŹDZIĆ. JUŻ 2 TYGODNI3 NIE DOSTARCZACIE PACZEK DO ŚRODA ŚLĄSKA MOSTOWA 19. REYTAN
  • ~Karolina / 2023-12-13 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch tygodni czekam na paczkę, w zeszłym tygodniu została odesłana do nadawcy, żadnej wiadomości nie otrzymałam dlaczego,co się stało. Zamówiłam drugi raz tą samą paczkę, miała być dostarczona wczoraj. Na aplikacji była wydana do doręczenia,teraz znowu status się zmienił. znowu nie otrzymałam żadnej wiadomości co się dzieje z moją paczką.
    Ludzie,ogarnijcie się....
    ZaletyZalety?? Brak !!!!
    WadyBrak kontaktu co się dzieje z przesyłką
  • ~Magda / 2023-12-13 12:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma poniżej krytyki!!!
    Pan opryskliwy , nie miły !!
    Nigdy nie ma wydać !!
    Dziś problem z 20 zł jego firma nie zapewnia obowiązku wydawania a klient ma mieć obowiązek naszykowanych pieniążków co do 1zl ????
    Dziękuję i dowidzenia tyle z rozmowy
    Dział reklamacji to jedna wielka pomyłka
    Ich kuriera u mnie nie było ????
    Pytam czy to wyłudzenie w takim razie ?
    Nawet jednej sensownej odpowiedzi nie uzyskałam !
    Może to zależy od kuriera i dzielnicy ale na Retkini nie było najmniejszego problemu
    Centrum porażka nie pierwszy raz !! Konsekwencji zero !!
    ZaletyBrak
    WadyCzas porażka
    Brak możliwości wydawania panowie nastawieni na „bez reszty”
  • ~marek, Ełk / 2023-12-13 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Była to fajna firma. Była gdyz juz kolejny raz przesyłka została zwrócona do nadawcy gdyz panu kurierowi nie chce się wysłac sms'a czy zadzwonić, jak to jest w innych firmach i powiadomić o dostarczeniu przesyłki.
  • ~Kuleczka / 2023-12-12 17:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta. Kurier twierdził, że nie ma nikogo w domu, zrobił awanturę przez telefon o płatność i był bardzo chamski.
    ZaletyBrak
    WadyNigdy więcej nie wybiorę tej firmy kurierskiej
  • ~Natalia / 2023-12-12 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem załamana, zamówiłam pierwszy raz przez firmę inPost dywaniki. Po czym dzwoni do mnie osoba od której zamówiłam dywaniki i mówi że kurier był i ja odmowilam odebrania paczki, gdzie siedziałam cały TYDZIEŃ w domu i czekałam na kuriera. Po prostu nie chciało mu się przyjechać i tyle, Jestem załamana nigdy przenigdy nie zamówię już nic przez tą firmę
  • ~Maniek / 2023-12-12 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka idzie już dwa tygodnie. Ciągle status, że odebrana od nadawcy. Już trzy razy dzwonili z pytaniem, czy odebrałem paczkę. I tak dwa tygodnie szukali paczki i teraz jeszcze 30 dni mają na rozpatrzenie reklamacji. A czego mogę się spodziewać to nie wiem. Dno. Żadne przepraszamy, raczej chyba podejrzenie że to moja wina.
    ZaletyBrak
    WadyGdyby paczka miała nogi to do tej pory doszła by pieszo. Łaskę robią żeby w cywilizowany sposób rozwiązać sprawę zagubienia paczki.
  • ~Zrobiona_W_Balona / 2023-12-12 11:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Na paczkę czekam już prawie tydzień... Adres dostawy podałam do pracy (aby być na miejscu i móc odebrać), bo kurier miał przyjechać do godziny 17:00. Kiedy mijały kolejne dni i nikt się nie pojawiał, zadzwoniłam i zapytałam co z moją paczką. Kurier poinformował mnie, że przyjedzie o... 21.. Odpowiedziałam, że aż tak długo w biurze to ja nie planuję siedzieć i usiłowałam umówić się na następny dzień (poinformowałam do której godziny będę). Niestety kurier uznał, że to dla niego zbyt "ciężka" praca... i oddał moją paczkę do oddziału (w domyśle "może ktoś inny się tym zajmie"). Tak więc czekam już kolejny dzień, a paczka sobie leży to w jednym oddziale, to w drugim... Po tym doświadczeniu firmę InPost zamierzam omijać szerokim łukiem. Poziom obsługi na poziomie co do którego nie ma skali, bo tak niski...
    ZaletyZero
    WadyUsługi kurierskie tej firmy to jedna wielka pomyłka
  • ~Anna / 2023-12-11 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost to jest najgorsza firma dostarczająca ,o zmianach terminu dostarczenia nie informują ,operatorzy w obsłudze klienta nic nie wiedzą ,dział reklamacji ni dzaiala,czekam na paczkę już 5 dni i powiedzieli że muszę czekać jeszcze trzy dni.Masakra..
  • ~unhappy_customer / 2023-12-11 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta. Fajnie jak się uda bez problemów przesłać paczkę, ale jeśli jest już jakiś problem to załatwienie czzegoś jest po prostu niemożliwe. Nikt nic nie wie i zasłania się "systemem", któego ty nie widzisz więc tak na prawdę mogą ci wcisnąć wszystko. Infolinia to jakaś pomyłka, nie chcą pomóc, tylko odbijają piłeczkę, i albo się nie da, albo wmawiają ci rzeczy, któe nie mają miejsca. Najgorsza jest ta bezsilność maluczkiego klienta webec nadętego korpo - molocha, który ma na ciebie wywalone.
    Wadyobsługa klienta poniżej krytyki
  • ~J.m / 2023-12-11 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic jest Zero cygany nie bylo go a napisal ze nikogo w domu nie bylo jak mozna Tak za to sie placi lenie nabijane nie ma okreslenia to jest firma ???????????????? chodzi o wisle 43-460 dnia 8 .12 godzina 11.30
  • ~Efka / 2023-12-11 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Inpost to jakaś pomyłka. Kolejny raz mam problem z paczką,która została odesłana z uwagi na moją podobno nieobecność w domu. Kurierzy nie dzwonią bo podobno nie mają obowiązku. Firma,której zadaniem jest dostarczanie przesyłek tego nie robi. Rozmowa z pracownikiem działu reklamacji też nic nie daje. Pracownik nie przedstawił się i zakończył rozmowę rozłączając się. Nie polecam tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Góralka / 2023-12-11 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszej firmy kurierskiej na polskim rynku nie ma. Dziwi mnie. że jeszcze istnieje. Przesyłki nie są dostarczane do odbiorców, kurierzy nie odbierają telefonów - co nie zdarzyło mi się u ich konkurentów, przesyłają głupie sms z informacją, że nikogo pod wskazanym adresem nie zastali (na paczce mi bardzo zależało i czekałam z wzrokiem wlepionym w kamery). Dwa dni tak się zabawiali, w biurze bardzo miła obsługa, informacje od czapy i jakby zupełnie im na nikim nie zależało. Nie polecam nikomu, ja już z ich usług korzystać nie zamierzam!
    Zaletypewnie są, ale ukryte
    Wadyw mojej ocenie - same wady
  • ~Ika / 2023-12-11 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier podjeżdża pod dom i odjeżdża, nie zostawia paczki, nie odbiera telefonu , macie najgorszych pracowników!!!!!
  • ~Polak / 2023-12-10 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam gdzieś InPost lepiej wybierajcie innych dostawców aby się nie denerwować czy otrzymacie paczkę bo ja nie otrzymałem przez firmę nygus dobrze że nadawca zwrócił mi koszty. Drogi właścicielu InPost weź się za swoich pracowników bo ludzie z was zrezygnują bo to co robicie czytając komentarze to masakra.
    ZaletyPo co komuś paczka lepiej jej nie dostarczyć.
    WadyBrak odpowiedzialności pracowników InPost którzy nie dostarczają paczek.
  • ~Kuba / 2023-12-10 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiając upominek na Mikołaja 05.12 o godzinie 9.28 dostałem informację o tym że mam już do odebrania paczkę i jest umieszczona w paczkomacie, następnie po 10 minutach tj. o godzinie 9.38 dostałem informację że czas odbioru paczki upłynął. Zadzwoniłem na infolinię szanownego inpostu i po rozmowie z panią ze wschodnim akcentem totalnie nie zainteresowaną rozwiązaniem ich ewidentnej pomyłki zaczęła zwalać winę na nic nie winnego nadawcę byle nie przyznać się że ich kurier popełnił błąd. Klasyka spychologii. Kolejno po kilku godzinach gdy kolejna Pani tym razem Polka zrozumiała pomyłkę powiedziała że rozumie tą sytuację i że to wyjaśnią i będę mógł odebrać przesyłkę w tym samym dniu. Jednak było to kolejne kłamstwo.
    WadyNiekompetencja, spychologia
  • ~Marcin / 2023-12-09 19:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma inpost miała dostarczyć do paczkomatu 2 towary. niestety paczkomat pełny i te dwie paczki które były tego samego dnia dostarczono do magazynowania w dwóch różnych paczkomatach tymczasowych. niby info ze za dzień trafia do pierwotnego paczkomatu ... mija 3 dzień i dalej tam tkwią w tymczasowych magazynach. ostatni raz brałem ta usługę
    Zaletynigdy wiecej
    Wadybrak możliwości reklamacji, telefony kontaktowe nie działają, a są dwa podane.
  • ~Anna / 2023-12-09 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej miejscowości tj. Frysztak i okolice, kurier firmy InPost o nr tel. 797031914 nie dostarczył paczki z powodu śniegu. To skandal! Czas Waszego prosperity na rynku Polskim wkrótce się skończy. Jest takie przysłowie: " Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie". Jest kolejne: "Jaki pan, taki kram". Zarówno szefostwo, pracownicy biura, jak też kurierzy to ludzie, którzy chcieliby abyśmy płacili za dostawę i dostarczali sobie sami.
    Jesteście najgorszą firmą na rynku, a z wieloma miałam do czynienia.
    W Skandynawii kurierzy zapylają na małych saneczkach ciągnąc do góry paczkę od zaparkowanego na dole samochodu. Zawsze są mili, uśmiechnięci i miło witają klienta. Nie stać Was na to. Nigdy.
    Zaletybrak
    Wadybrak kultury kurierów, nieterminowe dostawy, brak dostaw, brak nadzoru ze strony szefów, pracownicy BOK nie potrafiący czytać ze zrozumieniem etc.
  • ~Anna / 2023-12-09 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadal brak mojej przesyłki. Dostawa miała być w piątek 8-go grudnia, później w sobotę, a niedawno otrzymałam info, że ma być w poniedziałek. Kto ma tyle czasu? Kurierzy totalnie olewają klientów za przyzwoleniem szefostwa.
    Biuro Obsługi Klienta opowiada bzdury, zero profesjonalizmu i wiedzy. Nie czytają ze zrozumieniem co do nich piszeszecie. Kurier nie doręcza paczki w piątek tłumacząc się śniegiem.Zenada.
    Mam nadzieje, że niedługo znikniecie z rynku. Właśnie straciliście klienta, albo wielu innych moich znajomych. Pozdro dla BOK i szefostwa. Plajta to dobra nazwa dla Was.
    ZaletyŻadnych
    WadyLenistwo kurierów, brak profesjonalizmu pracowników biurowych, zero kultury, a przede wszystkim ignorowanie klienta przez szefostwo InPost
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12352
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7958
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7583
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4044
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2391
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902