Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8017 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zawiedziony Klient . / 2022-02-07 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecamy korzystania z usług firmy In Post . Zamówiliśmy dostarczenie
    do naszej siedziby przesyłki z opłatą u kuriera w formie karty płatniczej . Otrzymaliśmy e-mailem potwierdzenie dostawy z dopiskiem: Zapłacisz za nią BLIK-iem, kartą lub gotówką - tak jak Ci wygodniej. W momencie kiedy pojawił się kurier i doszło do zapłaty kartą , poinformował nas , iż kartą nie zapłacimy .
    Powód ? Nie stać kuriera na zakup terminala za kilka tysięcy złotych .
    (Ze swej strony jesteśmy zdziwieni ,iż zarząd firmy In Post jak wynika ze słów kuriera , przenosi koszty wyposażenia pracownika w niezbędne do pracy narzędzia na niego samego ? )
    Dzisiaj dobiega końca 3 dzień roboczy oczekiwania na ponowne dostarczenie paczki przez kuriera , który posiada do dyspozycji terminal płatniczy . Od zeszłej środy ,każdego dnia otrzymujemy powiadomienia o dostawie przesyłki w danym dniu do której nie dochodzi . Dzisiaj nowa informacja - Ponoć kurier był w naszej firmie i nie odebraliśmy od niego przesyłali . Problem w tym , iż kurier wcale nie pojawił się w siedzibie naszej firmy - fałszywa informacja do sprawdzenia na monitoringu .
    Z przesyłek kurierskich , korzystamy wielokrotnie każdego tygodnia i nigdy nie spotkał nas taki zawód . Dodam , iż In Post nie należy do grona tych firm .
  • ~Zuzia / 2022-02-07 15:30
    Ocena: 3.67 / 5
    Dnia 24 stycznia w paczkomacie którym odebrałam w Białej Podlaskiej na Paczkomat BPO09M
    Radziwiłłowska 28 uszkodzony został worek foliowy z rogu gdzie zapakowany był karton z piłką rehabilitacyjną i wyciągnięta pompka do pompowania.Na siłę wyciągał. Myślał, że to jakieś odżywki, ale zadowolił się tym co łapy wyciągnęli. Wstyd dla takich przewoźników.
    ZaletySzybko przesyłki idą
    WadyCzęsto są zdeformowane opakowania
  • ~Ewa / 2022-02-07 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Moją przesyłkę zagubili, gdy się odnalazła z niewłaściwą etykietą z winy ich kuriera,przepakowali i po 10 dniach przesyłka dotarła do adresata.
    Niestety odbiorca po takim czasie zrezygnował z paczki,ponieważ musiał zamówić drugi towar. Firma InPost nawet nie raczy wysłać maila z przeprosinami za zaistniałą sytuację.
    Zawiodłam się bardzo.
  • ~Dariusz / 2022-02-06 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    W piątek kurier miał w dostarczaniu moja przesyłkę, lecz jej nie włożył do paczkomatu. Zawiózł ja natomiast do sortowni. Czekałem od godziny 17.00 pod paczkomatem. Ludzie odbierali paczki , więc było miejsce , moja paczkę gdzieś wrzucić. Czekałem do 20,30 , ale kuriera z paczkami nie widziałem. InPost Zielona Góra.
    WadyKlienta mają w du..e.
  • ~Mariola / 2022-02-05 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ja chociaż raz mogę odebrać swoją paczkę bez denerwowania się? No ludzie, od wczorajszego dnia, od godziny 10 rano kurier jeździ sobie z moją paczką, zamiast dać ją do paczkomatu!!!
    Ani nr do kuriera, ani ten os.zołom nie zadzwoni. Tylko wziąć i wyp.....lić ten cały InPost w kosmos!!!

    ZaletyNie ma!
    WadyTa firma jest wadą.
  • ~Iw / 2022-02-05 15:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada paczki uszkodzone, spóźnione, kontakt nie przynosi skutku, infolinia kłamie. Na szczęście mam wybór. Żałosne
    WadyJedyna wada nazywa się InPost
  • ~Radek / 2022-02-05 14:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, po zaginięciu paczki szukanie kruczków my nie zwrócić pieniędzy
    WadyObsługa klienta
  • ~mila / 2022-02-05 08:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Dostawa jest w porządku. Ale obsługa klienta to porażka. Nie odbiera konsultant, tylko jakiś bot, które cały czas powtarza numer paczki i nie potrafi odpowiedzieć na żadne zadane mu pytania. Nie odpisują na maile, nic, zero kontaktu.
  • ~Złośnica / 2022-02-05 02:01
    Ocena: 1.00 / 5
    To ja mam inną sytuację jeszcze nigdy się nie spotkałam pierwszy raz. Odsyłałam paczkę na allegro wszystko skąpletowałam i wysłałam. Co się okazało że wysłałam puste pudełko. Sprawdzałam dwa razy wszystko było.
    ZaletyDo dupy
    WadyNie polecam
  • ~Piotr / 2022-02-04 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma wybrala in post wysłała paczę przez in post i tu był błąd tej firmy
    In post nie wysłało informacji o nadaniu paczki ani kontaktów z klientem do tego zero tolerancji i chamstwo
    ZaletyŻadnych zalet
    Wady
    Problemy z terminalem i opłatami wobec klientów
  • ~goryl / 2022-02-04 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje kradną paczki oby to cos jak najszybciej zbankrutowalo
    Zaletysame wady
    Wadyza malo miejsca zeby wymienic wszystkie
  • ~Konia / 2022-02-04 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. nie polecam paczkomatów Inpost. Żenada ze strony firmy Inpost. Paczka została włożona do paczkomatu po czym kurier podjął paczkę i ślad po niej zaginął. Została zgłoszona reklamacja po wcześniejszym kontakcie z infolinią Inpost.O tuż po 3 tygodniach paczka cudem znalazła się. Firma Inpost postanowiła wysłać ją do odbiorcy, chociaż między czasie zmuszona zostałam do wysłanie nowej paczki do klienta i poniesienia dodatkowych kosztów. Zaginiona paczka wędrowała sobie po czym została zawrócona do mnie uszkodzona, karton został rozerwany i oklejony taśmą inpost zawartość do niczego się nie nadaje. Paczka wyglądała jakby spadła kilka krotnie kurierowi. Paczkę zwrócono mi tuż przed upłynięciem czasu na odpowiedź reklamacji. W 30 dniu odpowiedzi reklamację Pani napisała iż paczka do mnie dotarł i sprawa reklamacji jest zamknięta. Brak słów na podejście tej firmy do klienta. byle pozbyć się kłopotu i odpowiedzialności za swoje błędy.
    ZaletyŻadnych
    Wadyzagubienie paczki
  • ~Dj / 2022-02-03 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezygnscja z płatności kartą zblizeniowej dopieła moją ocene
    ZaletyBrak
    WadyBrak płatności zblizeniowej
  • ~Grażyna / 2022-02-03 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nadawania przesyłek, kradną albo gubią paczki a reklamacja to jest walka z wiatrakami,niesolidni,niekompetentni,spychoterapia,zgubili modem który nadałam jako zwrot do Orange ,zgubili go i to też dowiedziałam się dopiero wtedy jak dostałam notę do zapłaty od Orange jako kara za niezwrucony sprzęt w kwocie 300,- ,powiem w skrócie,reklamacja trwała pięć miesięcy, ciągle musiałam się upominać co się dzieje, po moich ciągłych interwencjach że się nie zgadzam z ich decyzją że reklamacji nie uwzględniają zwrócili mi chyba 62 zł z groszami jako wartość modemu. Nikt nie uwzględnił mojej straty 300,- zł które musiałam zapłacić jako karę, złodzieje, nie biorą odpowiedzialności za przesyłki, nigdy więcej nic nie wyślę i nie polecam,
    ZaletyŻadne
    WadyKradną
  • ~Marek / 2022-02-03 09:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Dnia 28 stycznia wysłałem paczkę za pobraniem do paczkomatu w innnym miescie. Chlopak ktory zamawiał uparł sie aby wyslac w wyzej wymieniony sposob, nie wiedzialem ze jest taka mozliwosc. Po sprawdzeniu iz jest taka mozliwosc, paczka zostala nadana. Na drugi dzien sprawdzam status, widnieje ze paczka dotarla do paczkomatu i oczekuje na odbior, nastepnego dnia rano sprawdzam status, a tu niespodzianka "twoja przesylka zostala zagubiona". Nie zastanawiajac sie dzwponie na infolinie aby dowiedziec sie co jest grane, pani w obsludze klienta odp. mi ze paczka najprawdopodobniej zostala zwrocona jako reklamacja, uszkodzona paczka lub cos sie nie zgadza i ,ze mam czekac na odp., ewentualnie dzwonic nastepnego dnia. Okey, wiec mija kolejny dzien, dzwonie na infolinie, odbiera inna kobieta i mowi mi to samo. Czekam nastepnego dnia i dzwonie, dostaje informacje aby zlozyc reklamacje na stronie inpostu, dobrze wiec zlozylem reklamacje.
    w odp. na reklamacje dostaje odp. , ze moja sprawa zostanie wyjasniona w ciagu 30dni.
    Nie czekajac na kolejne bzdurne odp., dzwonie na infolinie aby polaczyli mnie z osoba kompetentna i chodz troche poczuwajaca sie do odpowiedzialnosci za obsluge i jakosc swiadczonych uslusg , niestety zostalem zbyty jak pies.
    Dowiedzialem sie od znajomego ze siostra jej pracuje w inposcie, wiec zadzwonilem i wbrew powyzszym informacjom na temat reklamacji, uszkodzonej paczki itp. , okazuje się ze moja paczka zostala skradziona.
    Wiec pisze do kobiety ktora zajmuję sie moim zgloszeniem, ze wiem iz moja paczka zostala skradziona itp., w odp. dostaje kolejna informacje ,ze maja 30dni na obsluge mojej sprawy.

    Przechodzac do sedna sprawy, wysylasz paczke przez inpost, nie udziela ci zadnej informacji.
    Obsluga inpost to totalne dno, brak informacji jakiej kolwiek, procz wprowadzania w blad.
    Wysylanie paczek za pobraniem w formie odebrania w paczkomacie, jest tak samo bezpieczne jak oddanie paczki dla osoby ktorej wgl. nie znasz.
    Pozostaje tylko kwestia zwrotu pieniedzy, poniewaz sprawa nadal trwa i podejrzewam ze bede mial problem.
    Otoz zawartoscia paczki byl laptop zakupiona jako nowy dnia 16 stycznia o wartosci 4300zł do tego zostało wykupione ubezpieczenie o wartosci 800zł. Kwota pobrania wynosila 3700zł plus 1300zł mialo zostac przeslane przelewem przez kupujacego po sprawdzeniu zawartosci.
    Ubezpieczenie opiewalo na kwote 5000zł , tak jak wartosc sprzetu.
    Zaletyzadne
    WadyBrak informacji jakiej kolwiek informacji, procz wprowadzania czlowieka w blad parokrotnie
  • ~Midori / 2022-02-02 17:58
    Ocena: 1.33 / 5
    InPost zainstalował bota i chwali się w internecie, że przeprowadził on tysiące rozmów jako konsultant
    Bot jest kompletna porażka i utrudnia połączenie z konsultantem
    Bot mówi podaj 4 cyfry paczki
    Podajesz a bit nie rozumie
    Wtedy mówi, cytuje dosłownie:
    Widzę, że nie masz dzisiaj czasu na rozmowę
    Zadzwoń później
    I rozmowę rozłącza
    Zapewne tak wyglądały te tysiące rozmów
    Porażka
    Bezczelność wobec klientów
    Bot nie ma porównania do botów z mBanku czy T-Mobile, gdzie sztuczna inteligencja naprawdę niektóre aspekty rozumie
    ZaletyBrak
    WadyCelowo rozłącza rozmowę z konsultantem
  • ~Jaras / 2022-02-02 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka nie doręczona, kurier nie może trafić pod właściwy adres, jakoś inni kurierzy potrafią trafić , adres firmowy
    Wadynie polecam
  • ~Ewelina / 2022-02-02 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka. Zniszczyli paczkę za ponad 500 zł i oczywiście reklamacja i odwołanie odrzucone, bo wina nadawcy. Dodam, że w ciągu roku wysyłam dziesiątki takich paczek i nie jest winą złe zapakowanie towaru, a jakość obsługi firmy. Paczka dodatkowo była ubezpieczona, co nic nie daje (szkoda nawet sobie głowę tym zawracać). Już nie wyślę za ich pośrednictwem ani jednej paczki.
  • ~Edyta / 2022-02-02 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłam reklamację na przesyłkę, która zaginęła. Nie wysunęłam roszczenia pieniężnego, tylko chcialam tylko ustalić miejsce pobytu , bo gdzieś byc musi, lub otrzymać jasna odpowiedz o aginieciu. I wtedy wysunąć roszczenie. Trwało dwa miesiące i niw otrzymałam żadnej informacji. Poziom obsługi poniżej krytyki, nic nie wiedzą.
  • ~Kik / 2022-02-01 23:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekałam bardzo długo na paczkę z zagranicy a kurier inpost co zrobił? Nie raczył nawet zapukać do drzwi, kiedy byłam cały dzień w domu i paczka została odesłana do nadawcy. A gdzie jakakolwiek druga próba doręczenia?? Do paczkomatu nie mam zatrzeżeń ale kurier nigdy więcej!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12552
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982